Waarom niet?quote:Op zondag 22 april 2012 19:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan nou niet echt zeggen dat ik het fijn dan wel geil vind om te weten of mensen neuken.
Wat gebeurt er nu allemaal weerquote:Op zondag 22 april 2012 19:30 schreef Lot88 het volgende:
Omdat ik regelmatig op TC en hier commentaar over mij heen krijg en/of uit het niets een ban krijg omdat anderen vinden dat ik een zwakzinnige nageboorte ben. Wil ik jullie bedanken voor de leuke tijd.
Omdat ik liever zelf neuk.quote:
Nou, wat vind je van der ondergoed?quote:Op zondag 22 april 2012 19:36 schreef marbasnarf het volgende:
om even over iets totaal anders te hebben(niet omdak niet graag over neukende mensen en t ondergoed van MFN praat
) maar ik ga mezelf binnenkort (binnen 2 maanden) trakteren op een paar daagjes vakantie... gewoon een stacaravan oid en mn honden vlak bij een mooi natuurgebied en dan kijken of in t najaar een weekje ardennen te plannen is met een vriendin!
Moet je die dan ophalen bij de metro of thuis?quote:Op zondag 22 april 2012 19:36 schreef marbasnarf het volgende:
om even over iets totaal anders te hebben(niet omdak niet graag over neukende mensen en t ondergoed van MFN praat
) maar ik ga mezelf binnenkort (binnen 2 maanden) trakteren op een paar daagjes vakantie... gewoon een stacaravan oid en mn honden vlak bij een mooi natuurgebied en dan kijken of in t najaar een weekje ardennen te plannen is met een vriendin!
Ga je dr ophalen?quote:Op zondag 22 april 2012 19:36 schreef marbasnarf het volgende:
Ardennen is leuk, vaak geweest vroegerquote:Op zondag 22 april 2012 19:36 schreef marbasnarf het volgende:
zwart is altijd goed...quote:Op zondag 22 april 2012 19:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou, wat vind je van der ondergoed?
(Grapje schat, klinkt leuk)
ghehehe nee, ze komt maar lopend naar de ardennenquote:
Witte broekquote:Op zondag 22 april 2012 19:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tenzij wit jurkje/rokje.
Of witte broek.
ghehe ja idd! maar dna schijnt zelfs wit door... rood is dan nog t beste... dat schijnt serieus minder door!quote:Op zondag 22 april 2012 19:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Tenzij wit jurkje/rokje.
Of witte broek.
Hmm goede tip.quote:Op zondag 22 april 2012 19:39 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehe ja idd! maar dna schijnt zelfs wit door... rood is dan nog t beste... dat schijnt serieus minder door!
heb dus 1 setje rood ondergoed... voor die ene dag dak een witte broek draagquote:
Klinkt leuk.quote:Op zondag 22 april 2012 19:36 schreef marbasnarf het volgende:
welke kleur???quote:Op zondag 22 april 2012 19:43 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb alleen spijkerbroeken en zwembroeken, is dat goed?
Neequote:Op zondag 22 april 2012 19:43 schreef kingtoppie het volgende:
Gaan jullie daar scharen?quote:Op zondag 22 april 2012 19:36 schreef marbasnarf het volgende:
nee, verpest ik nu je hoogtepuntquote:
je weet t niet zeker???? (gezien t vraagteken)quote:
Nee hoor, ik kan het me altijd nog goed voor de geest halen als ik dat wil.quote:
Dat is toch een standaard kleur spijkerbroek?quote:Op zondag 22 april 2012 19:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je weet t niet zeker???? (gezien t vraagteken)
Why should you even care?quote:Op zondag 22 april 2012 19:43 schreef kingtoppie het volgende:
Kwijl uit zijn mond?quote:Op zondag 22 april 2012 19:48 schreef marbasnarf het volgende:
OMG.... ff tussendoor...mn hond slaapt met 1 oog open en dat oog staart me precies aan vanuit haar mand... super creapy!
He's watching youquote:Op zondag 22 april 2012 19:48 schreef marbasnarf het volgende:
OMG.... ff tussendoor...mn hond slaapt met 1 oog open en dat oog staart me precies aan vanuit haar mand... super creapy!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |