Hoi Snarfjequote:
Oh spannend.quote:Op zondag 22 april 2012 19:18 schreef marbasnarf het volgende:
nog steeds geen puppies geboren
Wel bijna mn fotoboek af!
puppiesquote:Op zondag 22 april 2012 19:18 schreef marbasnarf het volgende:
nog steeds geen puppies geboren
Wel bijna mn fotoboek af!
Nee kan niet.quote:Op zondag 22 april 2012 19:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dan ga ik je hosselen en over 9 maanden hebben we een kind samen.
GEEN puppiesquote:
Oh, kan ookquote:Op zondag 22 april 2012 19:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Pil ditdat. Heb ze al betaald dus gebruiken zal ik ze.
aahw ze zijn altijd zo leukquote:
dit nestje is al helemaal gereserveerd.. anders had ik ook niet willen/kunne helpen met de bevalling, was ik natuurlijk verliefd geworden... Denk dat je bij voorbaat al een band hebt als je een puppie ter wereld hebt gebracht. En moet NU echt geen hond erbij nemen, heb een puberende BC rondlopenquote:
Borderline Collies. Emo hondenquote:
Het was lekker.quote:
Haha, was ook niet serieus hoor.quote:Op zondag 22 april 2012 19:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dit nestje is al helemaal gereserveerd.. anders had ik ook niet willen/kunne helpen met de bevalling, was ik natuurlijk verliefd geworden... Denk dat je bij voorbaat al een band hebt als je een puppie ter wereld hebt gebracht. En moet NU echt geen hond erbij nemen, heb een puberende BC rondlopen
schotse zal er niet geboren worden... mag ik hopen.. anders staan we ff raar te kijken hahaquote:Op zondag 22 april 2012 19:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Haha, was ook niet serieus hoor.
Een hond staat hier niet in de planning, bij mijn pa wel maar die wil een Schotse.
Dat zou apart zijn ja.quote:Op zondag 22 april 2012 19:25 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
schotse zal er niet geboren worden... mag ik hopen.. anders staan we ff raar te kijken haha
Nee.quote:Op zondag 22 april 2012 19:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Verschillende mannen? Vrouwen.. Kinderen..
quote:Op zondag 22 april 2012 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wegens denderend succes mocht ik terugkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |