abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 23 april 2012 @ 00:41:57 #151
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_110660120
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2012 00:39 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ok niet straffeloos maar niet meer dan 16 uur taakstraf indien je gepakt wordt. En meneer miljonair rijdt rond hè met zijn auto, dat is uitlokking/pochen/milieuvervuiling.

Dus als je hem besteelt is het ook zijn eigen schuld
Nee dat is gelul. Maar als ik een dikke auto rij en ik heb de keuze tussen hem parkeren in een garage of aan straat in een of andere tokkiebuurt dan kies ik voor de garage. Dat wil niet zeggen dat er dan niks gebeurd, maar het is logica om te redeneren dat de kans dat er iets gebeurd groter is als ik 'm in een tokkie buurt parkeer, dus doe ik dat niet.

Het is niet tof dat ik zo moet denken, want iedereen moet gewoon met zn poten van anderen/andermans spullen afblijven, maar de maatschappij waarin we leven maakt dat onmogelijk.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_110660171
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 00:41 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee dat is gelul. Maar als ik een dikke auto rij en ik heb de keuze tussen hem parkeren in een garage of aan straat in een of andere tokkiebuurt dan kies ik voor de garage. Dat wil niet zeggen dat er dan niks gebeurd, maar het is logica om te redeneren dat de kans dat er iets gebeurd groter is als ik 'm in een tokkie buurt parkeer, dus doe ik dat niet.

Het is niet tof dat ik zo moet denken, want iedereen moet gewoon met zn poten van anderen/andermans spullen afblijven, maar de maatschappij waarin we leven maakt dat onmogelijk.
Ik communiceer met troll BSB he
En wat een ongelofelijke bs zeg dat "maar de maatschappij waar wij in leven maakt dat onmogelijk" wow
pi_110660175
Overigens zou het slachtoffer in het geval van een schaarse-kledij-scenario nu dus niet alleen een trauma, maar ook een blaasontsteking hebben.

Dus waarom daar vanuit gaan?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  maandag 23 april 2012 @ 00:43:33 #154
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_110660180
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 00:41 schreef CoolGuy het volgende:
Geen speld tussen te krijgen, echt. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  maandag 23 april 2012 @ 00:45:17 #155
13462 BansheeBoy
pi_110660226
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 00:43 schreef Ferdo het volgende:
Overigens zou het slachtoffer in het geval van een schaarse-kledij-scenario nu dus niet alleen een trauma, maar ook een blaasontsteking hebben.

Dus waarom daar vanuit gaan?
Daarom vraag ik het je nogmaals en hoop ik dat je nu wel inhoudelijk reageert:

"Wat had de girl aan en hoe laat was het? :{"

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_110660243
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 00:38 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Nogmaals, als je dergelijke kleding aan doet (waarvan we niet weten of dat wel zo was) dan verhoog je het risico op dat er iets gebeurd. Dat betekent niet dat je er op uit bent dat er iets gebeurd, of dat je wil dat er iets gebeurd, maar een gevolg van dergelijke kleding is dat je meer aandacht krijgt, dus de kans dat er tussen die aandacht ook foute aandacht zit is groter.
Maar het is eigenlijk te ziek voor woorden dat daarover nagedacht moet worden. Ik vind dat mensen van je af moeten blijven en dat vrouwen geen rekening met zulke viezeriken horen te houden. Iemand die er schaars gekleed bij loopt, lokt het maar uit ómdat ze er zo bij loopt. Pff. Ik kan er echt geïrriteerd van raken. :')

Als het 30 graden is loop ik sowieso in een kort broekje, jurkje of rokje. Het is warm en ik wil d'r goed bij lopen. Zo'n viesterd moet dan gewoon van me afblijven. Klaar. En sowieso krijg je hier als vrouw-zijnde snel negatieve aandacht, al loop je d'r nog zo beschaafd als wat bij. En ook dan kan je verkracht worden.
  Moderator maandag 23 april 2012 @ 00:46:05 #157
16180 crew  CoolGuy
pi_110660245
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2012 00:43 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik communiceer met troll BSB he
En wat een ongelofelijke bs zeg dat "maar de maatschappij waar wij in leven maakt dat onmogelijk" wow
Oh dat is bullshit? Really? Feit blijft dat er meer aantrekkelijk uitziende meiden verkracht worden dan vrouwen in een burka, en zo zijn er nog tig voorbeelden te bedenken.

Het is niet tof. Ik wil niet dat mijn fiets gestolen wordt als ik 'm even 15 min ergens parkeer, maar toch zijn er mensen die denken dat het oke is om die fiets dan mee te nemen. Dan kun je we zeggen dat dat bullshit is, maar het is een feit dat die dingen gebeuren.
  Moderator maandag 23 april 2012 @ 00:48:01 #158
16180 crew  CoolGuy
pi_110660305
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 00:46 schreef Ziba het volgende:

[..]

Maar het is eigenlijk te ziek voor woorden dat daarover nagedacht moet worden. Ik vind dat mensen van je af moeten blijven en dat vrouwen geen rekening met zulke viezeriken horen te houden. Iemand die er schaars gekleed bij loopt, lokt het maar uit ómdat ze er zo bij loopt. Pff. Ik kan er echt geïrriteerd van raken. :')

Als het 30 graden is loop ik sowieso in een kort broekje, jurkje of rokje. Het is warm en ik wil d'r goed bij lopen. Zo'n viesterd moet dan gewoon van me afblijven. Klaar. En sowieso krijg je hier als vrouw-zijnde snel negatieve aandacht, al loop je d'r nog zo beschaafd als wat bij. En ook dan kan je verkracht worden.
Ik ben het volledig met je eens dat dat te ziek voor woorden is, maar het is een feit dat het simpelweg wel zo werkt, of je 't nou tof vindt of niet. Als ik Tomtom achter de voorruit laat zitten dan loop ik een reële kans dat ik 'm 's morgens kwijt ben. Het is te ziek voor woorden om te moeten denken dat ik mijn eigen gekochte systeem achter de voorruit van mn eigen auto laat zitten kwijt ben omdat iemand denkt dat ie 't dan mag pakken. Dat is te ziek voor woorden, maar dat verandert niks aan het feit dat het wél zo werkt.
pi_110660308
quote:
15s.gif Op maandag 23 april 2012 00:45 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Wat ze aan had weten we niet maar het was geen boerka. En ze was alleen en het was 4:15 dus ze lokten het toch (mede) uit volgens jou?

Nou, jij wil dat we ons verstand gebruiken. Ik wil nog een stapje verder gaan, zij moet een voorbeeld voor alle meisjes worden, met naam en toenaam in kranten, met pek en veren bestrooid worden en die man verdient een lintje. Meisjes zullen dan wel leren op te letten!

Dank BSB
  maandag 23 april 2012 @ 00:49:34 #160
13462 BansheeBoy
pi_110660357
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 00:46 schreef Ziba het volgende:

[..]

quote:
15s.gif Op maandag 23 april 2012 00:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Eigenlijk wil ik mijn geld op straat bewaren en mijn complete inboedel elke dag op straat zetten om te luchten. Ook wil ik wanneer ik naar mijn werk ga de deur openlaten zodat de postbode die grote pakketten gewoon in de huiskamer kan leggen. :{

De wereld is nu eenmaal zo.

maandag 23 april 2012 @ 00:50:42 #161
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_110660388
Ik ben het met velen eens dat een vrouw die op vrijdagnacht om 4 uur 's nachts over straat gaat wel erg naïef is, waar je ook woont. Naast de minimale kans op verkrachters heb je natuurlijk ook veel 'regulierder' volk rondlopen, en ladderzatte hangjongeren veroorzaken al genoeg problemen.

Als man is het meer een zeldzaamheid als je het niet tegenkomt lijkt het soms wel.

Maar goed, misschien was het maar 2 minuten lopen, je weet het niet. Ik vind het wel een vaag verhaal. Kan me haast niet voorstellen dat een verkrachter zoveel risico neemt, zeker omdat die blinddoek voorbedachte rade impliceert.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_110660390
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 00:46 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Oh dat is bullshit? Really? Feit blijft dat er meer aantrekkelijk uitziende meiden verkracht worden dan vrouwen in een burka, en zo zijn er nog tig voorbeelden te bedenken.

Het is niet tof. Ik wil niet dat mijn fiets gestolen wordt als ik 'm even 15 min ergens parkeer, maar toch zijn er mensen die denken dat het oke is om die fiets dan mee te nemen. Dan kun je we zeggen dat dat bullshit is, maar het is een feit dat die dingen gebeuren.
Uiteraard is er een aanleiding, dat als argument gebruiken mag alleen nooit en ten nimmer.
  maandag 23 april 2012 @ 00:50:49 #163
13462 BansheeBoy
pi_110660392
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2012 00:48 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Wat ze aan had weten we niet maar het was geen boerka. En ze was alleen en het was 4:15 dus ze lokten het toch (mede) uit volgens jou?
Ik vind uitlokken niet het juiste woord. Het was niet verstandig wat ze deed, ze mag daar best een stukje worden bijgestuurd. :{

pi_110660407
quote:
15s.gif Op maandag 23 april 2012 00:45 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik was er niet bij.

En gelukkig maar, want anders had ik wat uit te leggen, niet? :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  maandag 23 april 2012 @ 00:52:04 #165
13462 BansheeBoy
pi_110660434
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2012 00:50 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Uiteraard is er een aanleiding, dat als argument gebruiken mag alleen nooit en ten nimmer.
Als je het niet wilt voorkomen de volgende keer wellicht. Wij vinden echter elke verkrachtte girl er een te veel. :{

pi_110660435
quote:
19s.gif Op maandag 23 april 2012 00:50 schreef kingmob het volgende:
Ik ben het met velen eens dat een vrouw die op vrijdagnacht om 4 uur 's nachts over straat gaat wel erg naïef is, waar je ook woont. Naast de minimale kans op verkrachters heb je natuurlijk ook veel 'regulierder' volk rondlopen, en ladderzatte hangjongeren veroorzaken al genoeg problemen.

Als man is het meer een zeldzaamheid als je het niet tegenkomt lijkt het soms wel.

Maar goed, misschien was het maar 2 minuten lopen, je weet het niet. Ik vind het wel een vaag verhaal. Kan me haast niet voorstellen dat een verkrachter zoveel risico neemt, zeker omdat die blinddoek voorbedachte rade impliceert.
Daarom geloof ik ook dat dit verhaal verzonnen is, het zal niet de eerste keer zijn.
  Moderator maandag 23 april 2012 @ 00:53:30 #167
16180 crew  CoolGuy
pi_110660467
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 00:52 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Daarom geloof ik ook dat dit verhaal verzonnen is, het zal niet de eerste keer zijn.
Ja, ik zou ook niet raar opkijken als dat verhaal straks toch anders wordt. Dus, je verkracht een meid, en nadat je dat gedaan hebt laat je haar met je mee lopen. Over straat. Geblinddoekt, en dan pak je haar daarna nog een keer.

Dat klinkt zo bizar dat het mij niet zou verbazen als een en ander is aangedikt of wat dan ook.
  maandag 23 april 2012 @ 00:54:21 #168
13462 BansheeBoy
pi_110660478
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 00:53 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, ik zou ook niet raar opkijken als dat verhaal straks toch anders wordt. Dus, je verkracht een meid, en nadat je dat gedaan hebt laat je haar met je mee lopen. Over straat. Geblinddoekt, en dan pak je haar daarna nog een keer.

Dat klinkt zo bizar dat het mij niet zou verbazen als een en ander is aangedikt of wat dan ook.
Nu je het zegt, dit verhaal stinkt. Wat bezielt die meisjes toch? :?

pi_110660487
quote:

[..]

Precies overmorgen lezen we weer een nieuwsartikel: "Verkrachting blijkt verzonnen."
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_110660503
quote:

[..]

Hoezo verzonnen? Ze heeft aangebeld bij mensen. Ik neem aan in paniek. Net alsof iemand zoiets groots gaat verzinnen.

Overigens heb ik ook wel eens 's nachts alleen over straat gelopen/gefietst en het grappige is, is dat d'r vaak geen kip te bekennen is. Eigenlijk de ultieme kans voor een verkrachter. :')
pi_110660513
Je bent echt ziek in je kop ga je een verkrachting verzinnen... Daar mag ook wel een maand schoffelen op staan vind ik.
Rustig aan.
pi_110660518
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 00:55 schreef Ziba het volgende:

[..]

Hoezo verzonnen? Ze heeft aangebeld bij mensen. Ik neem aan in paniek. Net alsof iemand zoiets groots gaat verzinnen.

Overigens heb ik ook wel eens 's nachts alleen over straat gelopen/gefietst en het grappige is, is dat d'r vaak geen kip te bekennen is. Eigenlijk de ultieme kans voor een verkrachter. :')
Gebeurt vaak genoeg!
Rustig aan.
pi_110660536
quote:
15s.gif Op maandag 23 april 2012 00:52 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Als je het niet wilt voorkomen de volgende keer wellicht. Wij vinden echter elke verkrachtte girl er een te veel. :{

Dat vind jij niet, jij accepteert dat er verkrachters zijn en vanuit daaruit moeten potentiële slachtoffers maar hun vrijheden afgeven en voorzorgsmaatregelen treffen.

Als jij aangereden wordt, beroofd, klappen krijgt of wat dan ook aangedaan wordt. Let op, je had het kunnen weten, aan kunnen zien komen, zo is de wereld nu eenmaal. Blijf in je bed liggen en anders draag de verantwoordelijkheid dat jij niks gedaan hebt om te voorkomen dat jou iets aangedaan zou worden. Ik zeg alvast, lekker voor je
  maandag 23 april 2012 @ 00:57:26 #174
13462 BansheeBoy
pi_110660548
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 00:55 schreef kingtoppie het volgende:
Je bent echt ziek in je kop ga je een verkrachting verzinnen... Daar mag ook wel een maand schoffelen op staan vind ik.
Ja, en de fictieve verkrachter mogen ze wat mij betreft 5000 euro in fast cash meegeven. Je moet eens weten hoeveel levens er stuk zijn gemaakt doordat girls een verkrachting verzinnen. :N

Ze worden ook altijd geloofd, daar wordt erg veel misbruik van gemaakt.

maandag 23 april 2012 @ 00:58:37 #175
13462 BansheeBoy
pi_110660582
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2012 00:56 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dat vind jij niet, jij accepteert dat er verkrachters zijn en vanuit daaruit moeten potentiële slachtoffers maar hun vrijheden afgeven en voorzorgsmaatregelen treffen.
Nogmaals: verkrachters keihard straffen en girls helpen hun naïviteit te lozen. :{

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')