abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 23 april 2012 @ 00:26:05 #126
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_110659565
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 00:23 schreef Mascleta het volgende:

[..]

of lang blond haar en grote oorbellen waar een tennisbal doorheen past. Who cares! dat is geen reden. Vrouwen horen 's nachts niet alleen over straat te gaan. Als je zusjes, bekenden en vriendinnen je dierbaar zijn fiets je gewoon met ze mee naar huis toe! en verbied je ze het zelf om alleen te gaan.
Precies, je brengt iemand thuis. Ik zeg niet dat de meid uit de OP het over zichzelf heeft afgeroepen, maar ik ben het wel in zoverre eens met BSB dat als je bepaalde kleding draagt, je het risico loopt dat bepaalde figuren daar door getriggert worden. Ik zeg niet dat het tof is, ik zeg niet dat fair is, maar het is wel zo.

Dan kun je wel zeggen 'ja maar ik heb het recht om er bij te lopen hoe ik wil', en dat ís, ook zo, en nee, dat geeft niemand het recht om je ook maar met 1 vinger aan te raken, maar feit blijft dat het wél gebeurd. Het was misschien ook gebeurd als je een burka aan had, maar die kans is wel een stuk kleiner.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_110659588
quote:

[..]

of lang blond haar en grote oorbellen waar een tennisbal doorheen past. Who cares! dat is geen reden. Vrouwen horen 's nachts niet alleen over straat te gaan. Als je zusjes, bekenden en vriendinnen je dierbaar zijn fiets je gewoon met ze mee naar huis toe! en verbied je ze het zelf om alleen te gaan.
En ook daar geef ik je gelijk in.
Maar overigens geloof ik eerlijk gezegd niet dat er een verkrachting heeft plaatsgevonden, ze heeft nauwlijks tegengestribbeld ze kon op z`n minst schreeuwen om hulp maar ook dat heeft ze nagelaten. Het zal vast wel een uit de hand gelopen avond zijn en ze zou wel een smoes nodig hebben gehad om het late tijdstip te verantwoorden.
pi_110659624
quote:
15s.gif Op maandag 23 april 2012 00:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Er lopen hier entiteiten rond die durven te beweren dat wanneer een girl naakt buiten loopt mannen haar niet moeten lastig vallen. :')

Dat is hetzelfde als een juwelier die zijn handelswaar op straat gooit en verwacht dat NIEMAND er wat mee doet (lees: steelt). :D

:{²
Je getroll is vaak wel grappig en zorgt er voor dat nieuwsberichten als deze opleven. Jammer dat onderbuikgevoelens worden bevestigd.

Ik wilde je gewoon even zeggen dat je door moet gaan en vooral veel vergelijkingen maken om je punt kracht bij te geven
  maandag 23 april 2012 @ 00:29:26 #129
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_110659680
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2012 00:27 schreef opgebaarde het volgende:
Je getroll is vaak wel grappig en zorgt er voor dat nieuwsberichten als deze opleven.
Oh, maar ik troll niet, ik denk écht zo hoor. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_110659687
quote:

[..]

Dus je beperkt hun vrijheden. Aha mooie.

Nobel hoor
pi_110659694
quote:
15s.gif Op maandag 23 april 2012 00:23 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Was je even vergeten dat je toch een mod bent? :D

Doe niet zo achterlijk, je weet wel wat ik bedoel.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_110659699
quote:
15s.gif Op maandag 23 april 2012 00:29 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Oh, maar ik troll niet, ik denk écht zo hoor. :{

Hihi je doet nu te hard je best
pi_110659735
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2012 00:29 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Nobel hoor
Inderdaad, ik moet er een traantje van wegpinken. En wel zo: :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  maandag 23 april 2012 @ 00:31:37 #134
13462 BansheeBoy
pi_110659757
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2012 00:29 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Doe niet zo achterlijk, je weet wel wat ik bedoel.
Nee, dat weet ik helemaal niet. Je maakt mijn denkbeelden belachelijk door te chargeren en projecteert iets op mij waar ik in zijn geheel niet achtersta noch heb laten blijken in dit topic. :{

Dus nogmaals: was je even vergeten dat je mod was? :?

Ja.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_110659758
quote:

[..]

Nobel hoor
Vrouwen zijn nu eenmaal het zwakkere geslacht, daar is toch niks mis mee?
  maandag 23 april 2012 @ 00:34:06 #136
13462 BansheeBoy
pi_110659835
quote:

[..]

Dus je beperkt hun vrijheden.
Eigenlijk wil ik mijn geld op straat bewaren en mijn complete inboedel elke dag op straat zetten om te luchten. Ook wil ik wanneer ik naar mijn werk ga de deur openlaten zodat de postbode die grote pakketten gewoon in de huiskamer kan leggen. :{

pi_110659845
quote:
15s.gif Op maandag 23 april 2012 00:31 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nee, dat weet ik helemaal niet. Je maakt mijn denkbeelden belachelijk door te chargeren en projecteert iets op mij waar ik in zijn geheel niet achtersta noch heb laten blijken in dit topic. :{

Dus nogmaals: was je even vergeten dat je mod was? :?

Ja.

Waarom stel je vragen als je denkt het antwoord te weten?

Verder is het natuurlijk bespottelijk hoe je het slachtoffer in het beklaagdenbankje probeert te duwen.
pi_110659857
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 00:31 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Ach flikker op man, mannen kunnen zichzelf niet eens inhouden en verkrachten vrouwen in het donker
Rustig aan.
pi_110659861
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 00:31 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Hij zegt net dat mannen het zwakkere geslacht zijn en dat vrouwen hun eigen vrijheden moeten opofferen/afgeven om ons te "beschermen" (niet uit te lokken)
  maandag 23 april 2012 @ 00:36:09 #140
13462 BansheeBoy
pi_110659919
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2012 00:34 schreef Ferdo het volgende:
Jij hebt mijn vraag niet inhoudelijk beantwoord, dus van jou zal ik de kennis inderdaad niet gehad hebben. :{

quote:
Verder is het natuurlijk bespottelijk hoe je het slachtoffer in het beklaagdenbankje probeert te duwen.
Dan moet je nog eens goed lezen. Want dat doe ik niet. Ik wil alleen dat iedereen zijn verstand gebruikt, voor hun eigen belang.

pi_110659924
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2012 00:34 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Hij zegt net dat mannen het zwakkere geslacht zijn en dat vrouwen hun eigen vrijheden moeten opofferen/afgeven om ons te "beschermen" (niet uit te lokken)
Mooi stukje redeneren toch?
pi_110659939
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2012 00:34 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Als vrouwen sterker zijn dan moeten er onderhand toch heel wat verkrachters neergehoekt zijn. :')
  maandag 23 april 2012 @ 00:37:03 #143
13462 BansheeBoy
pi_110659955
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 00:36 schreef PKRChamp het volgende:

[..]

Als vrouwen sterker zijn dan moeten er onderhand toch heel wat verkrachters neergehoekt zijn. :')
Sterk! :Y

pi_110659959
quote:
15s.gif Op maandag 23 april 2012 00:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Eigenlijk wil ik mijn geld op straat bewaren en mijn complete inboedel elke dag op straat zetten om te luchten. Ook wil ik wanneer ik naar mijn werk ga de deur openlaten zodat de postbode die grote pakketten gewoon in de huiskamer kan leggen. :{

Ik vind dat je miljonairs die in een 300k plus dure auto rijden, straffeloos mag beroven want ze lokken het gewoon uit.
  Moderator maandag 23 april 2012 @ 00:38:00 #145
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_110659978
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2012 00:34 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Nee dat is denk ik niet helemaal wat hij bedoeld. Als ik weet dat ik iets heb wat in trek is, en ik ga dat aan iedereen laten zien, en ik leg het daarna vol in het zicht neer, dan moet ik simpelweg rekening houden met de mogelijkheid dat er een goochem komt die het probeert te pakken.

Dat is niet tof dat het zo is, en was het maar zo dat dat risico er niet was, en dat alles en iedereen gewoon veilig was, maar zo is het nou eenmaal niet.

Nogmaals, als je dergelijke kleding aan doet (waarvan we niet weten of dat wel zo was) dan verhoog je het risico op dat er iets gebeurd. Dat betekent niet dat je er op uit bent dat er iets gebeurd, of dat je wil dat er iets gebeurd, maar een gevolg van dergelijke kleding is dat je meer aandacht krijgt, dus de kans dat er tussen die aandacht ook foute aandacht zit is groter.

Dat zon gast vervolgens iets doet is volledig die gast aan te rekenen, maar dat de kans er groter door wordt, ja, daar ben ik het wel mee eens.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 23 april 2012 @ 00:38:37 #146
13462 BansheeBoy
pi_110659998
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2012 00:37 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik vind dat je miljonairs die in een 300k plus dure auto rijden, straffeloos mag beroven want ze lokken het gewoon uit.
En hier zijn we het dus niet eens. Ik verwacht wel van die miljonair dat hij zijn verstand gebruikt en zijn degelijke bolide in de garage parkeert. :{

Ja.

pi_110660027
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2012 00:37 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Als hij z`n auto niet op slot zet moet hij inderdaad niet huilen als zijn voertuig verdwenen is. ;)
  maandag 23 april 2012 @ 00:39:48 #148
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_110660038
quote:
10s.gif Op zondag 22 april 2012 22:04 schreef Marlan het volgende:

[..]

Vier uur in de nacht.

Mogelijk scenario's:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
1 verwijderde tiet :o
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_110660045
quote:
15s.gif Op maandag 23 april 2012 00:38 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En hier zijn we het dus niet eens. Ik verwacht wel van die miljonair dat hij zijn verstand gebruikt en zijn degelijke bolide in de garage parkeert. :{

Ja.

Ok niet straffeloos maar niet meer dan 16 uur taakstraf indien je gepakt wordt. En meneer miljonair rijdt rond hè met zijn auto, dat is uitlokking/pochen/milieuvervuiling.

Dus als je hem besteelt is het ook zijn eigen schuld
  maandag 23 april 2012 @ 00:40:07 #150
13462 BansheeBoy
pi_110660053
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 00:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ach flikker op man, mannen kunnen zichzelf niet eens inhouden en verkrachten vrouwen in het donker
Nu generaliseer je. Niet alle mannen zijn verkrachters. :{

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')