Nog een keer verkrachten?quote:Op zondag 22 april 2012 19:05 schreef YazooW het volgende:
Wat zou de gemiddelde Fokker doen als er een vrouw aan de deur staat om 7 uur s'ochtends die zegt dat ze verkracht is?
Politie bellen...quote:Op zondag 22 april 2012 19:05 schreef YazooW het volgende:
Wat zou de gemiddelde Fokker doen als er een vrouw aan de deur staat om 7 uur s'ochtends die zegt dat ze verkracht is?
Deur dicht.quote:Op zondag 22 april 2012 19:05 schreef YazooW het volgende:
Politie bellen, situatie inschatten, blijven wachten op de politie als de vrouw in shock is of als de vrouw helder is direct in de schoenen springen en direct de buurt door trekken op zoek naar die vermeende verkrachterquote:Op zondag 22 april 2012 19:05 schreef YazooW het volgende:
Opvangen, aanhoren, overdragen.quote:Op zondag 22 april 2012 19:11 schreef Re.active het volgende:
[..]
Politie bellen, situatie inschatten, blijven wachten op de politie als de vrouw in shock is of als de vrouw helder is direct in de schoenen springen en direct de buurt door trekken op zoek naar die vermeende verkrachter
Maar als er echt enkele minuten tussen zitten tussen de verkrachting en dat de vrouw bij mij aan de deur staat gaat mijn zorg uit naar het pakken van de dader.quote:Op zondag 22 april 2012 19:12 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Opvangen, aanhoren, overdragen.
En ondertussen rooft zij je woning leegquote:Op zondag 22 april 2012 19:15 schreef Re.active het volgende:
[..]
Maar als er echt enkele minuten tussen zitten tussen de verkrachting en dat de vrouw bij mij aan de deur staat gaat mijn zorg uit naar het pakken van de dader.
Dus als de vrouw in zo'n geval helder en bij is, dan laat ik haar achter in mijn woning terwijl de politie onderweg is en ga ik direct de buurt in op zoek, want de dader is veelal ter voet en dus heb je met de fiets/auto een grotere kans op succes dan pas wanneer de politie een kleine 10 minuten arriveert om daarna eerst de vrouw uit te horen en pas na een kwartier of meer een zoektocht te gaan starten
Dan komt het weer aan op puntje inschatten van de situatie.quote:Op zondag 22 april 2012 19:23 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
En ondertussen rooft zij je woning leeg
quote:Op zondag 22 april 2012 19:10 schreef Adelante het volgende:
Wij wonen aan het Sonsbeekpark. Smerige daad
Het zou wat zijn ja.quote:Op zondag 22 april 2012 19:25 schreef Re.active het volgende:
[..]
Dan komt het weer aan op puntje inschatten van de situatie.
Maar je staat wel vreemd te kijken denk ik als je na een tijdje terug komt zonder succes en je tv en alle dure spullen zijn weg![]()
En waar was jij toen het gebeurde?quote:Op zondag 22 april 2012 19:10 schreef Adelante het volgende:
Sterktequote:Op zondag 22 april 2012 19:10 schreef Adelante het volgende:
Er belt hier nooit iemand aan.quote:
Op FOK!quote:Op zondag 22 april 2012 19:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
En waar was jij toen het gebeurde?.
We wonen er net!quote:
Verkrachters zitten niet op een krukje midden in een polder te wachten hè,quote:Op zondag 22 april 2012 19:38 schreef TripleS het volgende:
Heb familie en vrienden in die straat wonen, vreemde plek om iemand te (willen) verkrachten.
Behoorlijk dichtbevolkt gebied .
quote:Op zondag 22 april 2012 21:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Verkrachters zitten niet op een krukje midden in een polder te wachten hè,
Dat zou erg goed kunnen....quote:Op zondag 22 april 2012 21:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Hmmm....
http://www.nu.nl/binnenland/2793430/tbser-ontsnapt-in-arnhem.html
Dat hij die 2 treinen heeft laten botsen? Omgfckquote:Op zondag 22 april 2012 21:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat zou erg goed kunnen....
Gotver...
Hij heeft het Catshuisoverleg laten mislukken.quote:Op zondag 22 april 2012 21:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat hij die 2 treinen heeft laten botsen? Omgfck
Vier uur in de nacht.quote:Op zondag 22 april 2012 21:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Hoe was ze gekleed? En hoe laat was het?²
Weer een BansheeBoy-klassieker.quote:Op zondag 22 april 2012 21:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Zaterdagmiddag ontsnapt en zaterdagochtend een vrouw tweemaal verkrachten, dat leidt maar tot 1 conclusie:quote:Op zondag 22 april 2012 21:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Hmmm....
Die was toen nog bij zijn verzorger, dus die valt af.quote:Op zondag 22 april 2012 21:38 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Hmmm....
Stop maar met zoeken jongens..quote:Op zondag 22 april 2012 19:10 schreef Adelante het volgende:
Is allebei volkomen irrelevant.quote:Op zondag 22 april 2012 21:34 schreef BansheeBoy het volgende:
No Shit.quote:Op zondag 22 april 2012 21:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Verkrachters zitten niet op een krukje midden in een polder te wachten hè,
owquote:Op zondag 22 april 2012 22:26 schreef Henno het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag ontsnapt en zaterdagochtend een vrouw tweemaal verkrachten, dat leidt maar tot 1 conclusie:
tijdreizen is mogelijk![]()
Misschien is dit ook wel weer verzonnen.quote:Op zondag 22 april 2012 22:40 schreef TripleS het volgende:
[..]
verbaas me erover dat die gozert die vrouw zo 'makkelijk' heeft mee laten lopen
Zeg je dat nu omdat het om een getinte dader gaat?quote:Op zondag 22 april 2012 21:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Je gaat dat toch niet serieus uitleggen?quote:Op zondag 22 april 2012 23:00 schreef Gia het volgende:
[..]
Zeg je dat nu omdat het om een getinte dader gaat?
Wat doet dat ertoe! In Nederland is het normaal dat een vrouw alleen over straat loopt, ook na een avondje stappen. Dat is geen vrijbrief voor wie dan ook om zijn lusten te botvieren.
Kijken mag!
En als hij daarna thuis de hand aan zichzelf slaat, is dat ook geen probleem.
Ik hoop dat ze de klootzak pakken.
En een paar handboeien om hem gelijk te boeien....quote:Op zondag 22 april 2012 23:16 schreef .Masturbatron. het volgende:
wat een klootzak randdebiel loser lullebak
alle vrouwen zouden zelfverdediging moeten leren/spray bij zich moeten hebben
vooral als je dan alleen op straat bent 's nachts
Is helemaal niet irrelevant. Ik ben best bereid een deel van de schuld bij het meisje te leggen. In de zin van, je huis beveilig je ook.quote:
Breng jij je vriendinnen altijd netjes naar huis?quote:Op zondag 22 april 2012 23:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is helemaal niet irrelevant. Ik ben best bereid een deel van de schuld bij het meisje te leggen. In de zin van, je huis beveilig je ook.²
al liep ze naakt dat zegt niet dat je eraan mag komen zonder toestemming!quote:Op zondag 22 april 2012 21:34 schreef BansheeBoy het volgende:
wat een onzin een vrouw die een avondje gaat stappen vergelijken met een huisquote:Op zondag 22 april 2012 23:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is helemaal niet irrelevant. Ik ben best bereid een deel van de schuld bij het meisje te leggen. In de zin van, je huis beveilig je ook.
Ik zou het geen probleem vinden als ze naïviteit ook strafbaar zouden stellen.
Overigens, de dader heeft van elke girl af te blijven, maar we moeten het hem niet makkelijker maken.²
Het probleem begint daar al. Je moet netjes huwen. Wat vriendin?quote:Op zondag 22 april 2012 23:49 schreef waht het volgende:
[..]
Breng jij je vriendinnen altijd netjes naar huis?
Jij wel. Ieder gezond denkend mens weet dat er geen enkele vrijbrief is voor verkrachting.quote:Op zondag 22 april 2012 23:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is helemaal niet irrelevant. Ik ben best bereid een deel van de schuld bij het meisje te leggen. In de zin van, je huis beveilig je ook.²
Inderdaad, niks mis met de boerkaquote:Op zondag 22 april 2012 23:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is helemaal niet irrelevant. Ik ben best bereid een deel van de schuld bij het meisje te leggen. In de zin van, je huis beveilig je ook.
Overigens, de dader heeft van elke girl af te blijven, maar we moeten het hem niet makkelijker maken.²
Ja, want iedereen loopt toevallig met een blinddoek op zak, gewoon, voor als de situatie zich voordoet dat je om 4 uur s`nachts een meisje kan verkrachten. Je kan maar beter op alles voorbereid zijn he.quote:Op zondag 22 april 2012 23:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Girls zenden signalen uit die verkeerd geïnterpreteerd kunnen worden. En de mannen onder ons weten vast dat wanneer ze hitsig en krols zijn hun tool de werking van de hersenen ernstig verstoort.quote:Op zondag 22 april 2012 23:50 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
al liep ze naakt dat zegt niet dat je eraan mag komen zonder toestemming!
Als ik de deur van mijn huis open laat staan ben ik er zeker van dat er op (korte) termijn spullen zullen worden gestolen. In eerste instantie alleen door "normale" dieven, later door de buren zelf omdat ze dit handelen als een signaal zien van:"Geen probleem, pak wat je hebben wilt."quote:wat een onzin een vrouw die een avondje gaat stappen vergelijken met een huis
Net zo min als er een vrijbrief is voor inbraak, autodiefstal, winkelroof etc.quote:Op zondag 22 april 2012 23:50 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Jij wel. Ieder gezond denkend mens weet dat er geen enkele vrijbrief is voor verkrachting.
Goed punt. Maar zie het dan als zus of dochter, die breng je netjes naar huis, nietwaar?quote:Op zondag 22 april 2012 23:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het probleem begint daar al. Je moet netjes huwen. Wat vriendin?²
You got issuesquote:Op zondag 22 april 2012 23:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Girls zenden signalen uit die verkeerd geïnterpreteerd kunnen worden. En de mannen onder ons weten vast dat wanneer ze hitsig en krols zijn hun tool de werking van de hersenen ernstig verstoort.
[..]
Als ik de deur van mijn huis open laat staan ben ik er zeker van dat er op (korte) termijn spullen zullen worden gestolen. In eerste instantie alleen door "normale" dieven, later door de buren zelf omdat ze dit handelen als een signaal zien van:"Geen probleem, pak wat je hebben wilt."²
Wat doet zij buiten als de lantaarnpalen al ontstoken zijn?quote:Op zondag 22 april 2012 23:55 schreef waht het volgende:
[..]
Goed punt. Maar zie het dan als zus of dochter, die breng je netjes naar huis, nietwaar?
Die horen zo laat niet eens buiten te zijn. En op klaarlichte dag verkracht worden is eerder uitzondering dan regel.quote:Op zondag 22 april 2012 23:55 schreef waht het volgende:
[..]
Goed punt. Maar zie het dan als zus of dochter, die breng je netjes naar huis, nietwaar?
Ik heb hier vaak genoeg de deur open staan. Nooit een inbreker gezien, en ook mijn buren lopen niet mijn huis binnen. Misschien is het een culturele aangelegenheid, in combinatie met geografische eigenschappen? Waar woon je BSB, en tussen welke bevolkingsgroep?quote:Op zondag 22 april 2012 23:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Girls zenden signalen uit die verkeerd geïnterpreteerd kunnen worden. En de mannen onder ons weten vast dat wanneer ze hitsig en krols zijn hun tool de werking van de hersenen ernstig verstoort.
[..]
Als ik de deur van mijn huis open laat staan ben ik er zeker van dat er op (korte) termijn spullen zullen worden gestolen. In eerste instantie alleen door "normale" dieven, later door de buren zelf omdat ze dit handelen als een signaal zien van:"Geen probleem, pak wat je hebben wilt."²
Leg anders je tomtom (borsten) en je mobiel (achterwerk) op het dashboard van je auto. Probeer eens.quote:Op zondag 22 april 2012 23:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb hier vaak genoeg de deur open staan. Nooit een inbreker gezien, en ook mijn buren lopen niet mijn huis binnen.
Zeker. Echter, de gelegenheid maakt de dief. Dat is een bekend gezegde die de lading goed dekt.quote:Op maandag 23 april 2012 00:01 schreef Ferdo het volgende:
Genoeg gelachen. Gewoon je poten thuis houden.
Ik heb geen tomtom, en mijn mobiel ligt open en bloot voor iedereen. Ben nog nooit slachtoffer geworden van diefstal. Ik vraag me dus nogmaals af wat de geografische ligging van je huis is en uit welke etnische culturen jouw buurtbewoners bestaan. Ik heb namelijk zo`n donkerbruin vermoeden dat ik het antwoord hierop wel weet, en dat jij mijn reactie daarop wel kan radenquote:Op zondag 22 april 2012 23:59 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Leg anders je tomtom (borsten) en je mobiel (achterwerk) op het dashboard van je auto. Probeer eens.
En houd de deur open wil je.²
Gast...er is echt iets mis met je. Het was niet de keuze van die meid om verkracht te worden. Dat was de keuze van die gast, om dat te doen. ZIJN keuze, ZIJN verantwoordelijkheid.quote:Op maandag 23 april 2012 00:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeker. Echter, de gelegenheid maakt de dief. Dat is een bekend gezegde die de lading goed dekt.²
Dat geldt ook voor een dief die mijn spulletjes komt stelen, of voor de boef die die verse TomTom van mijn dashboard wil halen. Maar ik hoef het hem niet makkelijk te maken. Sterker nog: ik zal er alles aan doen om het hem onmogelijk te maken.quote:Op maandag 23 april 2012 00:05 schreef CoolGuy het volgende:
Gast...er is echt iets mis met je. Het was niet de keuze van die meid om verkracht te worden. Dat was de keuze van die gast, om dat te doen. ZIJN keuze, ZIJN verantwoordelijkheid. d.
Ik woon serieus gewoon in Nederland hoor.quote:Op maandag 23 april 2012 00:04 schreef Scorpie het volgende:
Ben nog nooit slachtoffer geworden van diefstal. Ik vraag me dus nogmaals af wat de geografische ligging van je huis is en uit welke etnische culturen jouw buurtbewoners bestaan. Ik heb namelijk zo`n donkerbruin vermoeden dat ik het antwoord hierop wel weet, en dat jij mijn reactie daarop wel kan raden
Dus ze moeten haar celstraf opleggen ipv die arme drommel die verleid is in een vlaag van zwakte?quote:Op maandag 23 april 2012 00:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeker. Echter, de gelegenheid maakt de dief. Dat is een bekend gezegde die de lading goed dekt.²
Girsl zenden die signalen uit naar mannen waar ze aandacht van willen, niet naar randdebielen die niet weten wanneer ze niet gewenst zijn.quote:Op zondag 22 april 2012 23:53 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
[..]²
Een meisje dat uitdagend gekleed is niet gelijk aan oke te zijn met verkracht te worden.quote:Op maandag 23 april 2012 00:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor een dief die mijn spulletjes komt stelen, of voor de boef die die verse TomTom van mijn dashboard wil halen. Maar ik hoef het hem niet makkelijk te maken. Sterker nog: ik zal er alles aan doen om het hem onmogelijk te maken.
Ja toch?²
Dieven bestaan, verkrachters bestaan, we moeten ze het zo moeilijk mogelijk maken. Vergelijk die schaars geklede girl met een flatscreen tv met dlna die je open en bloot op de achterbank van je open auto/bus hebt liggen.quote:Op maandag 23 april 2012 00:08 schreef Scorpie het volgende:
Waarom vergelijk je het met een dief? Die vergelijking gaat al mank bij de intentie van de dader.
Nee, ze moeten de dader keihard straffen en de girl wat mij betreft een soort wat opvoedcursus geven.quote:Op maandag 23 april 2012 00:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dus ze moeten haar celstraf opleggen ipv die arme drommel die verleid is in een vlaag van zwakte?
Bullshit. Girls zenden die signalen uit naar alle mannen. Je kunt niet kiezen van wie je aandacht krijgt. Als je opvalt, wordt dat gezien. Dat ze van sommige aandacht niet gediend zijn is een 2e, maar ze zenden die signalen dmv kleding uit naar iedereen die het ziet.quote:Op maandag 23 april 2012 00:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Girsl zenden die signalen uit naar mannen waar ze aandacht van willen, niet naar randdebielen die niet weten wanneer ze niet gewenst zijn.
En deze man gebruikt zijn verstand. Dit is EXACT wat ik bedoel.quote:Op maandag 23 april 2012 00:10 schreef .Masturbatron. het volgende:
ja ze was wel om 4u 's nachts buiten
dan ga ten eerste toch niet in je eentje op straat
ten tweede in een (waarschijnlijk) kort jurkje oid
het is gewoon zo dat meisjes in dergelijke situaties grote kans hebben verkracht te worden, dat hoor je te weten
je zou in principe gwn lekker moeten kunnen lopen waar en wanneer je wilt, maar dat is gwn niet zo
Het is sowieso niet oke om te verkrachten.quote:Op maandag 23 april 2012 00:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Een meisje dat uitdagend gekleed is niet gelijk aan oke te zijn met verkracht te worden.
Opvoedcursus voor wat? Op tijd naar bed gaan? Het is illegaal om je om 4 uur s`nachts op straat te begeven? Hm?quote:Op maandag 23 april 2012 00:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, ze moeten de dader keihard straffen en de girl wat mij betreft een soort wat opvoedcursus geven.²
Geloof je het zelf?quote:Op maandag 23 april 2012 00:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Girsl zenden die signalen uit naar mannen waar ze aandacht van willen, niet naar randdebielen die niet weten wanneer ze niet gewenst zijn.
Gelukkig, en ik maar denken dat we niet op 1 lijn zaten.quote:Op maandag 23 april 2012 00:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is sowieso niet oke om te verkrachten.²
Verstandig omgaan met je body, en in algemene zin de girl bijbrengen dat ze dit soort dingen niet ongestraft kan doen.quote:Op maandag 23 april 2012 00:12 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Opvoedcursus voor wat? Op tijd naar bed gaan? Het is illegaal om je om 4 uur s`nachts op straat te begeven? Hm?
Oh je kan zeker wel aangeven wanneer je er niet van gediend bent. Als je met een kort rokje in de kroeg staat kijken inderdaad alle mannen. Maar pas als ze contact proberen te maken kan die meid heel goed duidelijk maken dat ze niks van je moet en dat heb je dan maar te respecteren.quote:Op maandag 23 april 2012 00:11 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Bullshit. Girls zenden die signalen uit naar alle mannen. Je kunt niet kiezen van wie je aandacht krijgt. Als je opvalt, wordt dat gezien. Dat ze van sommige aandacht niet gediend zijn is een 2e, maar ze zenden die signalen dmv kleding uit naar iedereen die het ziet.
Ik weet het niet, mijn eerste post in dit topic was juist een vraag hierover. Check maar terug.quote:Op maandag 23 april 2012 00:13 schreef Scorpie het volgende:
Overigens BSB, hoe weet jij wat de dame in kwestie aanhad? Heb jij insiders information? Je bent toch ook lichtgetint? Heb je toevallig een kort pittig kapsel?
ach ja al had ze een boerka aan hequote:Op maandag 23 april 2012 00:13 schreef Scorpie het volgende:
Overigens BSB, hoe weet jij wat de dame in kwestie aanhad? Heb jij insiders information? Je bent toch ook lichtgetint? Heb je toevallig een kort pittig kapsel?
Ik denk het niet, want als ze maar een klein beetje geluid had gemaakt in dit dichtbevolkte gebied had ze een en ander kunnen voorkomen. Maar goed, dat is slechts giswerk.quote:Op maandag 23 april 2012 00:14 schreef Flow3r het volgende:
Teveel mannen hebben een te groot ego om dat te kunnen incasseren en ik mag aannemen dat die meid die verkracht is wel aangegeven zal hebben dat ze het niet zo leuk vond, wat jij?
Ik wordt hier al jaren belachelijk om gemaakt. Terwijl het echt niet meer dan logica is.quote:Op maandag 23 april 2012 00:15 schreef PKRChamp het volgende:
BSB maakt hier gewoon een goed punt, tuurlijk is de verkrachter zelf verkeerd bezig maar vrouwen kunnen wel wat doen aan hun uiterlijk zodat ze niet als potentieel slachtoffer er bij lopen.
Dat is niet wat ik zeg. Lees eens goed. Ja, alle mannen kijken. Met je kleding, dus vóór dat je ook maar 1 woord gesproken hebt tegen wie dan ook, zend je een signaal uit. Ja, als er daarna iemand naar je toe komt kun je aan die persoon aangeven dat je er niet op zit te wachten ja, maar das al een stap verder.quote:Op maandag 23 april 2012 00:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Oh je kan zeker wel aangeven wanneer je er niet van gediend bent. Als je met een kort rokje in de kroeg staat kijken inderdaad alle mannen. Maar pas als ze contact proberen te maken kan die meid heel goed duidelijk maken dat ze niks van je moet en dat heb je dan maar te respecteren.
Teveel mannen hebben een te groot ego om dat te kunnen incasseren en ik mag aannemen dat die meid die verkracht is wel aangegeven zal hebben dat ze het niet zo leuk vond, wat jij?
Welke dingen kan ze niet ongestraft doen? Uitgaan? Over straat lopen? Een spijkerbroek dragen? Hm?quote:Op maandag 23 april 2012 00:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Verstandig omgaan met je body, en in algemene zin de girl bijbrengen dat ze dit soort dingen niet ongestraft kan doen.²
Waarom ga je er dan later vanuit dat ze schaarse kleding zou dragen ?quote:Op maandag 23 april 2012 00:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik weet het niet, mijn eerste post in dit topic was juist een vraag hierover. Check maar terug.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |