Definieer 'potentieel slachtoffer'. Wat had deze meid in kwestie aan?quote:Op maandag 23 april 2012 00:15 schreef PKRChamp het volgende:
BSB maakt hier gewoon een goed punt, tuurlijk is de verkrachter zelf verkeerd bezig maar vrouwen kunnen wel wat doen aan hun uiterlijk zodat ze niet als potentieel slachtoffer er bij lopen.
Nou...ik denk zomaar dat ze wel aangegeven zal hebben dat ze er niet van gediend was en dat die ego-meneer daar schijt aan had?quote:Op maandag 23 april 2012 00:17 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik zeg. Lees eens goed. Ja, alle mannen kijken. Met je kleding, dus vóór dat je ook maar 1 woord gesproken hebt tegen wie dan ook, zend je een signaal uit. Ja, als er daarna iemand naar je toe komt kun je aan die persoon aangeven dat je er niet op zit te wachten ja, maar das al een stap verder.
Deze meid liep op straat, en werd verkracht. Wat dank je, dat die gast aan d'r heeft gevraagd van 'hey, mag ik met mijn staafmixer je garage even oprekken?' Dat zal wel niet, wat jij?
Om 4 uur 's nachts alleen buiten lopen (in mogelijk schaarse kledij en hitsige entourage).quote:Op maandag 23 april 2012 00:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Welke dingen kan ze niet ongestraft doen? Uitgaan? Over straat lopen? Een spijkerbroek dragen? Hm?
Hoezo kwijleballen? Dus omdat die persoon je niet aan staat is het ineens een kwijlebal? Nee die hoeven niet onder een burka, maar feit blijft dat hoe je er bij loopt nou eenmaal een signaal af geeft. Dat is gewoon zo.quote:Op maandag 23 april 2012 00:17 schreef Flow3r het volgende:
Sowieso kleding![]()
Ik heb een paar bloedmooie vriendinnen die gewoon uitgaan in spijkerbroek , trui en jasje en ook díe krijgen meestal van die kwijleballen op zich af, dus wat nou signalen uitzenden?
Als je mooi bent ben je mooi, moeten die ook maar onder de burka?
Kijk, dat is een goed punt. Ik snap ook niet waarom ze alleen over straat liep, al is het alleen maar om een straatroof tegen te gaan.quote:Op maandag 23 april 2012 00:18 schreef Mascleta het volgende:
De schuld kan je niet leggen bij de mogelijke kledij van de dame. Dat is totale waanzin.
Wat ik me wel vaak afvraag is of het slim is om als vrouw 's nachts alleen over straat te gaan. Zelf in het plattelandsstadje hier is het als mannen gewoon een ongeschreven regel dat je met dames mee fietst naar huis.
Dus iedereen die om 4 uur s`nachts op straat loopt maakt zich schuldig aan onzedelijk gedrag? Ik snap niet zo goed wat die opvoedcursus moet inhouden. Kan je daar wat meer over zeggen?quote:Op maandag 23 april 2012 00:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Om 4 uur 's nachts alleen buiten lopen (in mogelijk schaarse kledij en hitsige entourage).²
Vind ik ook, ik zie soms meisjes van 16 rondlopen in een rokje die evengoed had kunnen dienen als broekriem. Ik was vroeger altijd zo`n persoon die dan iets moest zeggen in de trend van he schatje enz..... Nu kijk ik er naar en doet het mij vrij weinig, maar die gedachten zitten wel in mijn hoofd in de zin van "hoe zou zij in bed zijn" en dergelijke.quote:Op maandag 23 april 2012 00:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik wordt hier al jaren belachelijk om gemaakt. Terwijl het echt niet meer dan logica is.²
Hoe verklaar je dan dat oude dames van 80 ook verkracht worden?quote:Op maandag 23 april 2012 00:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hoezo kwijleballen? Dus omdat die persoon je niet aan staat is het ineens een kwijlebal? Nee die hoeven niet onder een burka, maar feit blijft dat hoe je er bij loopt nou eenmaal een signaal af geeft. Dat is gewoon zo.
We kunnen op het moment dan ook spreken van mediterrane weersomstandigheden, nietwaar?quote:Op maandag 23 april 2012 00:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Om 4 uur 's nachts alleen buiten lopen (in mogelijk schaarse kledij en hitsige entourage).²
Geen idee, maar ik geloof gerust dat er een rokje en een diepe decollote aanwezig waren.quote:Op maandag 23 april 2012 00:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Definieer 'potentieel slachtoffer'. Wat had deze meid in kwestie aan?
Dat is gewoon geil.quote:Op maandag 23 april 2012 00:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan dat oude dames van 80 ook verkracht worden?
We gaan uitzonderingen niet gebruiken voor het maken van beleid.quote:Op maandag 23 april 2012 00:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Niet voordat je hem meedogenloos hard hebt gestraft.quote:
Dus een vrouw is niet veel meer dan een gebruiksvoorwerp?quote:Op maandag 23 april 2012 00:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Er lopen hier entiteiten rond die durven te beweren dat wanneer een girl naakt buiten loopt mannen haar niet moeten lastig vallen.
Dat is hetzelfde als een juwelier die zijn handelswaar op straat gooit en verwacht dat NIEMAND er wat mee doet (lees: steelt).²
of lang blond haar en grote oorbellen waar een tennisbal doorheen past. Who cares! dat is geen reden. Vrouwen horen 's nachts niet alleen over straat te gaan. Als je zusjes, bekenden en vriendinnen je dierbaar zijn fiets je gewoon met ze mee naar huis toe! en verbied je ze het zelf om alleen te gaan.quote:Op maandag 23 april 2012 00:21 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik geloof gerust dat er een rokje en een diepe decollote aanwezig waren.
Er zijn blijkbaar lui die daar op kicken.quote:Op maandag 23 april 2012 00:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Was je even vergeten dat je toch een mod bent?quote:Op maandag 23 april 2012 00:17 schreef Ferdo het volgende:
Okee, dan toch maar stenigen?
Zoeken we later wel uit hoe we de dader belonen.
Dat klopt ja, ik durf dat te beweren. Iedereen die niet met zijn handen van een ander af kan blijven is zwak.quote:Op maandag 23 april 2012 00:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Er lopen hier entiteiten rond die durven te beweren dat wanneer een girl naakt buiten loopt mannen haar niet moeten lastig vallen.
Dat is hetzelfde als een juwelier die zijn handelswaar op straat gooit en verwacht dat NIEMAND er wat mee doet (lees: steelt).²
Gelukkig niet zeg!quote:Op maandag 23 april 2012 00:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus een vrouw is niet veel meer dan een gebruiksvoorwerp?
Aha, dus je hebt haar bij voorbaat al ingedeeld in de categorie slet. En wat nou als ze een burqa aan had?quote:Op maandag 23 april 2012 00:21 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik geloof gerust dat er een rokje en een diepe decollote aanwezig waren.
Wat denk je nou zelf? En een eerlijk antwoord graag.quote:Op maandag 23 april 2012 00:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Aha, dus je hebt haar bij voorbaat al ingedeeld in de categorie slet. En wat nou als ze een burqa aan had?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |