Boeit wel.quote:Op zondag 22 april 2012 14:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Boeit allemaal niet, groter probleem is afwezigheid van Ahmadi
Nee man. Dat zou echt een versterking zijn voor Feyenoord.quote:Op zondag 22 april 2012 14:24 schreef jakees het volgende:
Immers mag wel bij Ado blijven. Die werd echt door zowel El Ahmadi als Clasie overklast. Geen verbetering.
Van Haaren maar weer eens van de tribune halen.quote:Op zondag 22 april 2012 14:24 schreef Cara het volgende:
Wordt nog behoorlijk kut volgende week zonder Ahmadi en Vilhena. Bidden dat er niemand op het middenveld geblesseerd uit moet.
Nou dan heb je zeker vandaag niet gekeken?quote:Op zondag 22 april 2012 14:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee man. Dat zou echt een versterking zijn voor Feyenoord.
quote:Op zondag 22 april 2012 14:23 schreef SjaakBauer het volgende:
Godverdomme wat zonde van die kaart van Karim
Leerdam. Mokotjo back.quote:
Jij baseert het halen van een speler altijd op 1 wedstrijd?quote:Op zondag 22 april 2012 14:26 schreef jakees het volgende:
[..]
Nou dan heb je zeker vandaag niet gekeken?
Is gewoon een goede speler man. Ik zeg net tegen HMF: een middenveld met de werklust van Clasie, El Ahmadi, Vormer en Immers. Daar wordt je gewoon ban van hoor.quote:Op zondag 22 april 2012 14:26 schreef jakees het volgende:
[..]
Drie smetjes:quote:Op zondag 22 april 2012 14:27 schreef jakees het volgende:
[..]
Oh ja. Toch dood- en doodzonde. Enige smetje vandaag.
Waarom kan tony niet meespelen?quote:Op zondag 22 april 2012 14:24 schreef Cara het volgende:
Wordt nog behoorlijk kut volgende week zonder Ahmadi en Vilhena. Bidden dat er niemand op het middenveld geblesseerd uit moet.
Nee, een heel seizoen heb ik het over.quote:Op zondag 22 april 2012 14:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij baseert het halen van een speler altijd op 1 wedstrijd?Dan zouden spelers als Eriksen ook geen versterking voor Feyenoord zijn, die werd ook compleet geheerscht door Clasie.
Ik kijk af en toe wel eens een wedstrijdje van ADO en hij is met Toornstra gewoon de beste speler in dat elftal.quote:Op zondag 22 april 2012 14:27 schreef Cara het volgende:
Bij Vormer kon je nog duidelijk zien dat hij kop en schouders boven de rest uit stak. Immers was compleet onzichtbaar.
Maakt niet uit volgende week pakken we AZ gewoon.quote:Op zondag 22 april 2012 14:26 schreef TC03 het volgende:
Jammer dat Cissé die 3-0 niet maakte, had zo belangrijk kunnen zijn i.v.m. doelsaldo. 0-3 i.p.v. 1-2 was een heel ander verhaal geweest.
Zou ook geen versterking zijn. Eriksen kan het hoge tempo van Feyenoord niet aan.quote:Op zondag 22 april 2012 14:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij baseert het halen van een speler altijd op 1 wedstrijd?Dan zouden spelers als Eriksen ook geen versterking voor Feyenoord zijn, die werd ook compleet geheerscht door Clasie.
quote:Op zondag 22 april 2012 14:28 schreef jakees het volgende:
[..]
Nee, een heel seizoen heb ik het over.
Dat zeg je hier anders niet...quote:Op zondag 22 april 2012 14:26 schreef jakees het volgende:
[..]
Maar als het gelijk wordt, wat zomaar zou kunnen, was het erg fijn geweest als je er op doelsaldo voor kon blijven.quote:Op zondag 22 april 2012 14:28 schreef genster het volgende:
[..]
Maakt niet uit volgende week pakken we AZ gewoon.
Hij staat toch onder contract of niet? Cruciale fase in de competitie, dus gewoon houden.quote:Op zondag 22 april 2012 14:28 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Junioren EK met een geweldige planning.
Dat hij de beste van Ado is betekent nog geen verbetering voor Feyenoord. Is gewoon geen verbetering terwijl Vormer dat wel is. Moet wel zeggen dat hij een cultheld kan worden in de kuip en meer scorend vermogen heeft dan ons huidig middenveld.quote:Op zondag 22 april 2012 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kijk af en toe wel eens een wedstrijdje van ADO en hij is met Toornstra gewoon de beste speler in dat elftal.
Trust me. Immers is echt een goede voetballer hoor. Zou het prima doen op de plek van Bakkal.quote:Op zondag 22 april 2012 14:29 schreef jakees het volgende:
[..]
Dat hij de beste van Ado is betekent nog geen verbetering voor Feyenoord. Is gewoon geen verbetering terwijl Vormer dat wel is. Moet wel zeggen dat hij een cultheld kan worden in de kuip en meer scorend vermogen heeft dan ons huidig middenveld.
En die tweede ring vordert wel. Er zaten daar zoveel mensen op, dat grote delen van de eerste ring leeg bleef.quote:Op zondag 22 april 2012 14:29 schreef Caland het volgende:
Toch wel sportief van Den Haag dat wereldtoppert Toornstra vandaag niet speelde.
Ik mag toch aannemen dat de competitie een hogere prioriteit heeft?quote:Op zondag 22 april 2012 14:28 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Junioren EK met een geweldige planning.
Volgens mij is Koeman niet zo'n fan van Van Haarenquote:Op zondag 22 april 2012 14:29 schreef Mwanatabu het volgende:
Volgende week Leerdam middenveld en Mokotjo back. Wie ontvoert Van Haren en verstopt hem in de ballenbak van MacDonalds? Koeman mocht eens een idee krijgen...
Tja ik weet het niet. Vond vorig jaar wel. Ik heb dan de wedstrijden tegen PSV, Ajax en zo gezien en dan kan hij niet overtuigen. Nou ja we zien wel.quote:Op zondag 22 april 2012 14:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Trust me. Immers is echt een goede voetballer hoor. Zou het prima doen op de plek van Bakkal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |