Boeit wel.quote:Op zondag 22 april 2012 14:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Boeit allemaal niet, groter probleem is afwezigheid van Ahmadi
Nee man. Dat zou echt een versterking zijn voor Feyenoord.quote:Op zondag 22 april 2012 14:24 schreef jakees het volgende:
Immers mag wel bij Ado blijven. Die werd echt door zowel El Ahmadi als Clasie overklast. Geen verbetering.
Van Haaren maar weer eens van de tribune halen.quote:Op zondag 22 april 2012 14:24 schreef Cara het volgende:
Wordt nog behoorlijk kut volgende week zonder Ahmadi en Vilhena. Bidden dat er niemand op het middenveld geblesseerd uit moet.
Nou dan heb je zeker vandaag niet gekeken?quote:Op zondag 22 april 2012 14:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee man. Dat zou echt een versterking zijn voor Feyenoord.
quote:Op zondag 22 april 2012 14:23 schreef SjaakBauer het volgende:
Godverdomme wat zonde van die kaart van Karim
Leerdam. Mokotjo back.quote:
Jij baseert het halen van een speler altijd op 1 wedstrijd?quote:Op zondag 22 april 2012 14:26 schreef jakees het volgende:
[..]
Nou dan heb je zeker vandaag niet gekeken?
Is gewoon een goede speler man. Ik zeg net tegen HMF: een middenveld met de werklust van Clasie, El Ahmadi, Vormer en Immers. Daar wordt je gewoon ban van hoor.quote:Op zondag 22 april 2012 14:26 schreef jakees het volgende:
[..]
Drie smetjes:quote:Op zondag 22 april 2012 14:27 schreef jakees het volgende:
[..]
Oh ja. Toch dood- en doodzonde. Enige smetje vandaag.
Waarom kan tony niet meespelen?quote:Op zondag 22 april 2012 14:24 schreef Cara het volgende:
Wordt nog behoorlijk kut volgende week zonder Ahmadi en Vilhena. Bidden dat er niemand op het middenveld geblesseerd uit moet.
Nee, een heel seizoen heb ik het over.quote:Op zondag 22 april 2012 14:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij baseert het halen van een speler altijd op 1 wedstrijd?Dan zouden spelers als Eriksen ook geen versterking voor Feyenoord zijn, die werd ook compleet geheerscht door Clasie.
Ik kijk af en toe wel eens een wedstrijdje van ADO en hij is met Toornstra gewoon de beste speler in dat elftal.quote:Op zondag 22 april 2012 14:27 schreef Cara het volgende:
Bij Vormer kon je nog duidelijk zien dat hij kop en schouders boven de rest uit stak. Immers was compleet onzichtbaar.
Maakt niet uit volgende week pakken we AZ gewoon.quote:Op zondag 22 april 2012 14:26 schreef TC03 het volgende:
Jammer dat Cissé die 3-0 niet maakte, had zo belangrijk kunnen zijn i.v.m. doelsaldo. 0-3 i.p.v. 1-2 was een heel ander verhaal geweest.
Zou ook geen versterking zijn. Eriksen kan het hoge tempo van Feyenoord niet aan.quote:Op zondag 22 april 2012 14:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij baseert het halen van een speler altijd op 1 wedstrijd?Dan zouden spelers als Eriksen ook geen versterking voor Feyenoord zijn, die werd ook compleet geheerscht door Clasie.
quote:Op zondag 22 april 2012 14:28 schreef jakees het volgende:
[..]
Nee, een heel seizoen heb ik het over.
Dat zeg je hier anders niet...quote:Op zondag 22 april 2012 14:26 schreef jakees het volgende:
[..]
Maar als het gelijk wordt, wat zomaar zou kunnen, was het erg fijn geweest als je er op doelsaldo voor kon blijven.quote:Op zondag 22 april 2012 14:28 schreef genster het volgende:
[..]
Maakt niet uit volgende week pakken we AZ gewoon.
Hij staat toch onder contract of niet? Cruciale fase in de competitie, dus gewoon houden.quote:Op zondag 22 april 2012 14:28 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Junioren EK met een geweldige planning.
Dat hij de beste van Ado is betekent nog geen verbetering voor Feyenoord. Is gewoon geen verbetering terwijl Vormer dat wel is. Moet wel zeggen dat hij een cultheld kan worden in de kuip en meer scorend vermogen heeft dan ons huidig middenveld.quote:Op zondag 22 april 2012 14:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kijk af en toe wel eens een wedstrijdje van ADO en hij is met Toornstra gewoon de beste speler in dat elftal.
Trust me. Immers is echt een goede voetballer hoor. Zou het prima doen op de plek van Bakkal.quote:Op zondag 22 april 2012 14:29 schreef jakees het volgende:
[..]
Dat hij de beste van Ado is betekent nog geen verbetering voor Feyenoord. Is gewoon geen verbetering terwijl Vormer dat wel is. Moet wel zeggen dat hij een cultheld kan worden in de kuip en meer scorend vermogen heeft dan ons huidig middenveld.
En die tweede ring vordert wel. Er zaten daar zoveel mensen op, dat grote delen van de eerste ring leeg bleef.quote:Op zondag 22 april 2012 14:29 schreef Caland het volgende:
Toch wel sportief van Den Haag dat wereldtoppert Toornstra vandaag niet speelde.
Ik mag toch aannemen dat de competitie een hogere prioriteit heeft?quote:Op zondag 22 april 2012 14:28 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Junioren EK met een geweldige planning.
Volgens mij is Koeman niet zo'n fan van Van Haarenquote:Op zondag 22 april 2012 14:29 schreef Mwanatabu het volgende:
Volgende week Leerdam middenveld en Mokotjo back. Wie ontvoert Van Haren en verstopt hem in de ballenbak van MacDonalds? Koeman mocht eens een idee krijgen...
Tja ik weet het niet. Vond vorig jaar wel. Ik heb dan de wedstrijden tegen PSV, Ajax en zo gezien en dan kan hij niet overtuigen. Nou ja we zien wel.quote:Op zondag 22 april 2012 14:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Trust me. Immers is echt een goede voetballer hoor. Zou het prima doen op de plek van Bakkal.
Vooraf had ik getekend voor 1-2, maar dat geel en (wederom, na Excelsior) het verzuim om aan het doelsaldo te werken kan nog weleens heel duur gaan worden.quote:Op zondag 22 april 2012 14:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Drie smetjes:
1. Cissé die de 0-3 niet maakt
2. El Ahmadi die geel pakt
3. De goal tegen
wie is dat wel?quote:Op zondag 22 april 2012 14:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Volgens mij is Koeman niet zo'n fan van Van Haaren.
Die blijft weer een week wegquote:Op zondag 22 april 2012 14:32 schreef SjaakBauer het volgende:
Benieuwd naar de reactie van de_kromme
Fernandez was ook wel sterk eigenlijk. En Schaken laatste uur erg sterk!quote:Op zondag 22 april 2012 14:31 schreef Muto het volgende:
Ik vond de voorhoede eigenlijk wel goed vandaag.
Wie wel?quote:Op zondag 22 april 2012 14:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Volgens mij is Koeman niet zo'n fan van Van Haaren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
De vrij, wat een speler die wordt steeds beter! Alleen zijn pass moet beter.quote:Op zondag 22 april 2012 14:33 schreef Bonkers. het volgende:
De gehele achterhoede + Mulder zag er prima uit.
Die is het waarschijnlijk helemaal eens met Job de Rijk: ado had niet één maar drie penalties moeten hebben.quote:Op zondag 22 april 2012 14:32 schreef SjaakBauer het volgende:
Laatste 6 wedstrijden 3 doelpunten tegen, waarvan 2 pingels volgens mij. Loopt dus erg goed daar.quote:Op zondag 22 april 2012 14:33 schreef Bonkers. het volgende:
De gehele achterhoede + Mulder zag er prima uit.
quote:Op zondag 22 april 2012 14:33 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Wie wel?Zelfs z'n moeder vindt 'm denk ik te dik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
BMI was niet zijn beste wedstrijd maar had gelijk een beetje een naar gevoel toen hij eruit ging. Ik dacht het zal toch niet misgaan. Die gozer is verdedigend zo enorm sterk. Echt 10x beter dan Pieters. Jammer dat hij aan de bal zo matig is.quote:
Pyrrhusoverwinning ja.quote:Op zondag 22 april 2012 14:23 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Boeit allemaal niet, groter probleem is afwezigheid van Ahmadi
Nee joh, das gewoon een toernooitje bedacht in de kantine van de plaatselijke voetbalvereniging.quote:
Anders ik wel. Morgen mooie grap uithalen man.quote:Op zondag 22 april 2012 14:32 schreef SjaakBauer het volgende:
Hij heeft gewoon zware botten.quote:Op zondag 22 april 2012 14:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Zelfs z'n moeder vindt 'm denk ik te dik.
Wijnaldem is nooit uitgefloten in De Kuip.quote:Op zondag 22 april 2012 14:39 schreef jakees het volgende:
Labyad uitgefloten door zijn eigen publiek. Ervaringsdeskundige Wijnaldum weet daar alles van, kan mooi Labyad ondersteunen.
Dit jaar nog 90 minuten.quote:Op zondag 22 april 2012 14:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Wijnaldem is nooit uitgefloten in De Kuip.
Maar niet in het Feyenoordshirt.quote:
Wel bot zit er ook alweer in de onderkin?quote:
de you-wishbonequote:Op zondag 22 april 2012 14:42 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Wel bot zit er ook alweer in de onderkin?
quote:Op zondag 22 april 2012 14:40 schreef Muto het volgende:
[..]
Wijnaldem is nooit uitgefloten in De Kuip.
Hele aardige vent en echt een briljante keeper toen bij NACquote:Op zondag 22 april 2012 14:47 schreef jakees het volgende:
Babos weer een mooie redding. Echt een goede keeper. Jammer dat hij het bij Feyenoord nooit gered heeft. Sympathieke kerel ook.
Echt een voorbeeld van het Kuip syndroom. Stond te shaken in het doelquote:Op zondag 22 april 2012 14:47 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hele aardige vent en echt een briljante keeper toen bij NAC
Jep, doodzondequote:Op zondag 22 april 2012 14:48 schreef jakees het volgende:
[..]
Echt een voorbeeld van het Kuip syndroom. Stond te shaken in het doel
Van Beukering had daar ook last van, doodzonde.quote:Op zondag 22 april 2012 14:48 schreef jakees het volgende:
[..]
Was ook in privé-sferen iets aan de hand bij hem toch toentertijd?quote:Op zondag 22 april 2012 14:48 schreef jakees het volgende:
[..]
Ja die stond met name te shaken vanwege suikertekort tijdens een wedstrijd. Tegen wie was die sprint toen. Dat was zo mooi.quote:Op zondag 22 april 2012 14:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Van Beukering had daar ook last van, doodzonde.
Ziek dochtertje toch ook op 't laatst ofzo?quote:Op zondag 22 april 2012 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Was ook in privé-sferen iets aan de hand bij hem toch toentertijd?
Ik weet niet zou kunnen.quote:Op zondag 22 april 2012 14:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Was ook in privé-sferen iets aan de hand bij hem toch toentertijd?
Die was eerder bang om honger te hebbenquote:Op zondag 22 april 2012 14:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Van Beukering had daar ook last van, doodzonde.
Was niet mooi. Was gênantquote:Op zondag 22 april 2012 14:50 schreef jakees het volgende:
[..]
Ja die stond met name te shaken vanwege suikertekort tijdens een wedstrijd. Tegen wie was die sprint toen. Dat was zo mooi.
Excelsior volgens mij. Ik zat toevallig die dag op Z1, zag het recht voor mijn neus. Sloeg echt nergens op, ik dacht dat ik het me verbeelde. Maar het was niet de wiet, hij kon gewoon écht niet rennen.quote:Op zondag 22 april 2012 14:50 schreef jakees het volgende:
[..]
Ja die stond met name te shaken vanwege suikertekort tijdens een wedstrijd. Tegen wie was die sprint toen. Dat was zo mooi.
oefquote:Op zondag 22 april 2012 14:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Excelsior volgens mij. Ik zat toevallig die dag op Z1, zag het recht voor mijn neus. Sloeg echt nergens op, ik dacht dat ik het me verbeelde. Maar het was niet de wiet, hij kon gewoon écht niet rennen.
Nee, niet gered. Aardig laat geworden gisteren. Goed gespeeld hoor ik, alleen veel te weinig doelpunten gemaakt?quote:
Hoe laat was je thuis dan dat je om half 1 je nest niet uit kon komen ;-)quote:Op zondag 22 april 2012 14:55 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, niet gered. Aardig laat geworden gisteren. Goed gespeeld hoor ik, alleen veel te weinig doelpunten gemaakt?
joh gewoon niet gaan slapen dan, heb ik ook gedaan.quote:Op zondag 22 april 2012 14:55 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee, niet gered. Aardig laat geworden gisteren. Goed gespeeld hoor ik, alleen veel te weinig doelpunten gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |