quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:12 schreef Weissman het volgende:
Ecto's pesten in de gym![]()
![]()
![]()
het verhaal in de spoiler is een dagboek-post.Pretty sad mate.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Lekker belangrijk wat wij ervan vinden toch?quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:48 schreef Warsaw het volgende:
Ik had een aantal maanden niet getraind, en ben nu sinds 1.5/2 maanden bezig met Stronglifts. Ik weeg 84 kg en ben 1.95. Wat vinden jullie van die verhouding? Ben trouwens flink aan het bulken
Ja is meer omdat ik me afvroeg of dit een skinny verhouding is, ben namelijk wel al veel aangekomen in een korte tijd, maar wil weer richting de 90 kg, zoals ik was voor mijn paar maanden pauzequote:Op dinsdag 24 april 2012 15:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat wij ervan vinden toch?
Zonder foto's en vetpercentage kunnen we er weinig van zeggen. Misschien heb je wel monsterbenen van het voetballen ofzo en een iel skinnyfat bovenlichaampje.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:01 schreef Warsaw het volgende:
[..]
Ja is meer omdat ik me afvroeg of dit een skinny verhouding is, ben namelijk wel al veel aangekomen in een korte tijd, maar wil weer richting de 90 kg, zoals ik was voor mijn paar maanden pauze
Ik vind een sterke core belangrijker dan ''een mooie core''quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:33 schreef obsama het volgende:
Gaat wel heel vaak over benen en bijzonder weinig over core. Een mooie core vind ik pers. toch wel een van de belangrijkste onderdelen van het lichaam, zorgt voor een prachtig fysiek mits goed getraind.
De draai die je met je polsen maakt is onnodig en niet bevorderlijk voor je gewrichten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:58 schreef obsama het volgende:
Zit er een groot verschil tussen de arnold press en de dumbbell shoulder press ?
Volgens exrx benadrukt het dezelfde spiergroepen
Dit. Goede core is echt nice, met goed ontwikkelde obliques.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:33 schreef obsama het volgende:
Gaat wel heel vaak over benen en bijzonder weinig over core. Een mooie core vind ik pers. toch wel een van de belangrijkste onderdelen van het lichaam, zorgt voor een prachtig fysiek mits goed getraind.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:12 schreef Weissman het volgende:
Ecto's pesten in de gym![]()
![]()
![]()
het verhaal in de spoiler is een dagboek-post.Haha, mooi verhaal :-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lach om iedereen in de gym, iedereen doet alles fout, niemand maakt gains, ze zijn zwak, lui & misselijkmakend.
Er is niemand die ik kan bewonderen, alleen maar verbazen op de negatieve manier.
Lachen om die jongens, hun meisjes kijken tegen mij op, whahahahha
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-04-2012 22:07:11 ]
quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:49 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Haha, mooi verhaal :-)
Ik lach om iedereen in de gym, iedereen doet alles fout, niemand maakt gains, ze zijn zwak, lui & misselijkmakend.
Er is niemand die ik kan bewonderen, alleen maar verbazen op de negatieve manier.
Lachen om die jongen, hun meisjes kijken tegen mij op, whahahahha
goede vraagquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:58 schreef obsama het volgende:
Zit er een groot verschil tussen de arnold press en de dumbbell shoulder press ?
Volgens exrx benadrukt het dezelfde spiergroepen
Ik vind een smalle core juist wel mooi maar zou ook graag meer definitie in mijn obliques krijgen. Doen jullie hier isolaties voor of pak je het alleen met compounds? Ik doe zelf alleen compounds omdat ik niet echt lekkere isolatie oefeningen weet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 19:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit. Goede core is echt nice, met goed ontwikkelde obliques.
Sommige gasten hebben zo'n extreme v-taper omdat ze een magere core hebben, met een goede core is het veel beter in verhouding.
Wat is je vetpercentage? Ik ben nu 100kg bij 1.96 met ongeveer 18% bf en vind mezelf nog skinnyquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:48 schreef Warsaw het volgende:
Ik had een aantal maanden niet getraind, en ben nu sinds 1.5/2 maanden bezig met Stronglifts. Ik weeg 84 kg en ben 1.95. Wat vinden jullie van die verhouding? Ben trouwens flink aan het bulken
Schouder problemen betekent dat je sterker moet worden op de press. De beste oefening om je schoulder op de juiste manier aan te sterken. Gevolgd door chins. Houd btw je je ellebogen ver van je torso vandaan bij het benchen? Gebruik dan eerder een close grip benchpress.quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:38 schreef kidkash19 het volgende:
Gezien mn sport is last van mn schouders hebben bijna onvermijdelijk, sinds ik gestopt bent met de Benchpress heb ik amper last van mn schouders. Al die jaren die KLOTE oefening gedaan en last van mn schouders gehad, nooit meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |