Hier hebben mensen ook zo'n beker op hun bureau staan omdat ze met tafeltennis hebben gewonnen (dat hebben ze dan hier).quote:Op zondag 22 april 2012 00:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kan ff geen foto vinden. Een goudgespoten voetbalpoppetje (een van de spelers die hij gebroken had) als soort Oscartje.
Mooi toch?quote:Op zondag 22 april 2012 00:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hier hebben mensen ook zo'n beker op hun bureau staan omdat ze met tafeltennis hebben gewonnen (dat hebben ze dan hier).
Mja, dat hebben we hier laatst ook nog geprobeerd, maar de opkomst was weer dramatisch laag.quote:Op zondag 22 april 2012 00:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De sfeer op het bedrijf is zo belangrijk. En dan gewoon "af en toe" goed zuipen met elkaar maakt het extra goed.
Gewoon bij de sollicatieprocedure eisen dat ze bij het corps hebben gezetenquote:Op zondag 22 april 2012 00:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mja, dat hebben we hier laatst ook nog geprobeerd, maar de opkomst was weer dramatisch laag.
Echt? Naah.quote:Op zondag 22 april 2012 00:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mja, dat hebben we hier laatst ook nog geprobeerd, maar de opkomst was weer dramatisch laag.
Eerste vraag in Aachen: speel je voetbal?quote:Op zondag 22 april 2012 00:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gewoon bij de sollicatieprocedure eisen dat ze bij het corps hebben gezeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Dat heb ik zelf ook niet, kan ik moeilijk gaan eisen van anderen.quote:Op zondag 22 april 2012 00:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Gewoon bij de sollicatieprocedure eisen dat ze bij het corps hebben gezeten
Nah, niet echt. Het is niet echt een bedrijf waar ik dolgraag zou blijven zitten. Het "jammere" is dat ze wel producten maken waar ik wel binding mee heb.quote:
Chemische producten?quote:Op zondag 22 april 2012 00:54 schreef Watertornado het volgende:
Nah, niet echt. Het is niet echt een bedrijf waar ik dolgraag zou blijven zitten. Het "jammere" is dat ze wel producten maken waar ik wel binding mee heb.
Chloroformquote:Op zondag 22 april 2012 00:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Chemische producten?
Er zijn zoveel mogelijkheden. Als de sfeer niet bevalt zijn er altijd betere banen. Niet te lang blijven zitten. Leer je veel van.
Buenas noches snarf.quote:
Nop, geluidsproducten.quote:Op zondag 22 april 2012 00:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Chemische producten?
Er zijn zoveel mogelijkheden. Als de sfeer niet bevalt zijn er altijd betere banen. Niet te lang blijven zitten. Leer je veel van.
Is het wel tof geworden?quote:Op zondag 22 april 2012 02:54 schreef heloef het volgende:
Zo, ik heb zo juist 3 uur van mijn tijd verspild aan het bedenken en ontwerpen van mijn Facebook achtergrond.
Oordeel zelf:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Zozo, dat was een lange 'film'quote:
quote:Op zondag 22 april 2012 03:26 schreef heloef het volgende:
Oordeel zelf:Ik mis de condoommuts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want?quote:Op zondag 22 april 2012 10:11 schreef twi het volgende:
Zondag 22 april 2012, de dag die ze zich altijd zal blijven herinneren.
quote:Op zondag 22 april 2012 10:11 schreef twi het volgende:
Zondag 22 april 2012, de dag die ze zich altijd zal blijven herinneren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Leuk dat je stevig in je schoenen staat maar ze stinken wel zeg."
En zo is het maar net!quote:Op zondag 22 april 2012 10:27 schreef twi het volgende:
[..]
scrwls kwijtraken gaat je niet in de koude kleren zitten.
Nee gewoon nee.quote:
Blijkbaarquote:Op zondag 22 april 2012 12:46 schreef tijnbrein het volgende:
Zoals ik al dacht Geert Wilders (lees PVV) stijgt in de peilingen. Zijn mensen nu echt zo dom?
Nederland dreigt de trippel A status kwijt te raken als er niet snel een akkoord over de bezuinigen komen. Ik hoop dat de CDA, VVD, PVDA, D66 snel een akkoord sluiten want anders gaat het niet goed met Nederland.quote:
Wat gaat er dan precies niet goed?quote:Op zondag 22 april 2012 12:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nederland dreigt de trippel A status kwijt te raken als er niet snel een akkoord over de bezuinigen komen. Ik hoop dat de CDA, VVD, PVDA, D66 snel een akkoord sluiten want anders gaat het niet goed met Nederland.
Een titeltje verliezen die door een knurftje in een achterafkamertje in opdracht van zijn bazen is bedacht heeft tegenwoordig helaas redelijk veel invloed op het aanzien in de financiële markt.quote:
Dan kost een lening voor Nederland niet 1% rente maar 5 % of zelfs 10 %quote:Op zondag 22 april 2012 13:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat gaat er dan precies niet goed?
RIP aan de nabestaandequote:
Ik verwacht niet dat zij een akkoord zullen sluiten voor de eventuele verkiezingen zijn geweest. Anders zouden die partijen zichzelf flink in hun vingers snijden.quote:Op zondag 22 april 2012 12:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nederland dreigt de trippel A status kwijt te raken als er niet snel een akkoord over de bezuinigen komen. Ik hoop dat de CDA, VVD, PVDA, D66 snel een akkoord sluiten want anders gaat het niet goed met Nederland.
Wat voor keuze hebben ze? Wat weegt zwaarder?quote:Op zondag 22 april 2012 13:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat zij een akkoord zullen sluiten voor de eventuele verkiezingen zijn geweest. Anders zouden die partijen zichzelf flink in hun vingers snijden.
Zoveel mogelijk stemmen halen is eigenlijk het enige echt belang dat een politieke partij heeft.quote:Op zondag 22 april 2012 13:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat voor keuze hebben ze? Wat weegt zwaarder?
Wat bedoel je met een anticyclisch begrotingsbeleid?quote:Op zondag 22 april 2012 13:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk stemmen halen is eigenlijk het enige echt belang dat een politieke partij heeft.
Als ze de samenleving en de koopkracht stukbezuinigen verwacht ik dat de kiezer dat ze zwaar zal aanrekenen. Ik ben bang dat de kiezer dan massaal de PVV zal kiezen, omdat dat het idee geeft dat Wilders aan hun kant staat. Teh h0rr0rz![]()
Maar ik ben sowieso van mening dat we alleen door de financiële markten worden gedwongen tot bezuinigen, terwijl het beter zou zijn om juist nu een anticyclisch begrotingsbeleid te gaan voeren, maar dat terzijde
http://www.economielokaal(...)sch-begrotingsbeleidquote:Op zondag 22 april 2012 13:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat bedoel je met een anticyclisch begrotingsbeleid?
Tevens hoi
Precies...quote:Op zondag 22 april 2012 13:34 schreef benzin het volgende:
[..]
http://www.economielokaal(...)sch-begrotingsbeleid
Kort door de bocht: In het geval van een crisis juist flink investeren in de economie en bezuinigen als het goed gaat.
Maar het probleem hiermee is dat de schulden alleen maar nog meer zullen toenemen. Wat nou als het niet meer goed gaat en we in eeuwige stagnatie terechtkomen?quote:Op zondag 22 april 2012 13:34 schreef benzin het volgende:
[..]
http://www.economielokaal(...)sch-begrotingsbeleid
Kort door de bocht: In het geval van een crisis juist flink investeren in de economie en bezuinigen als het goed gaat.
Helaas zijn veel mensen zoals Henk en Ingrid te dom om te zien dat Wilders geen oplossing heeft en geen verantwoordelijkheid durft te nemen. Ik hoop dat ze dat snappen en niet meer op hem stemmen. Hopelijk zullen mensen begrijpen dat er bezuinigt moet worden en dat pijn gaat doen.quote:Op zondag 22 april 2012 13:31 schreef benzin het volgende:
[..]
Zoveel mogelijk stemmen halen is eigenlijk het enige echt belang dat een politieke partij heeft.
Als ze de samenleving en de koopkracht stukbezuinigen verwacht ik dat de kiezer dat ze zwaar zal aanrekenen. Ik ben bang dat de kiezer dan massaal de PVV zal kiezen, omdat dat het idee geeft dat Wilders aan hun kant staat. Teh h0rr0rz![]()
Maar ik ben sowieso van mening dat we alleen door de financiële markten worden gedwongen tot bezuinigen, terwijl het beter zou zijn om juist nu een anticyclisch begrotingsbeleid te gaan voeren, maar dat terzijde
De bouw...pfff daar noem je wat. Ik volg ook een topic in AEX over de huizenmarkt en tot zover heeft niemand me echt een antwoord kunnen geven waarom de bouwers tegenwoordig geen winst meer kunnen maken op de bouw van woningen terwijl de woningen nog geen 10 jaar geleden nog goedkoper warenquote:Op zondag 22 april 2012 13:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Precies...
Als de bouw voldoende werk heeft omdat mensen allemaal willen investeren in nieuwe huizen etc, dan moet je geen wegen aanleggen...
Als de bouw onvoldoende werk heeft, moet je ze allemaal aan het werk zetten.
Zo simpel is het toch?
Ik vind van wel, maar de financiële markten en de EU willen dat we nu op korte termijn bezuinigen en zetten ons onder druk om dat te doen door devaluatie van onze staatsobligaties en boetes.quote:Op zondag 22 april 2012 13:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Precies...
Als de bouw voldoende werk heeft omdat mensen allemaal willen investeren in nieuwe huizen etc, dan moet je geen wegen aanleggen...
Als de bouw onvoldoende werk heeft, moet je ze allemaal aan het werk zetten.
Zo simpel is het toch?
Persoonlijk denk ik niet dat het zo storm zal gaan lopen met de PVV. Ik wacht in 1e instantie af tot de stofwolken van het mislukte Catshuis overleg is gaan liggenquote:Op zondag 22 april 2012 13:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas zijn veel mensen zoals Henk en Ingrid te dom om te zien dat Wilders geen oplossing heeft en geen verantwoordelijkheid durft te nemen. Ik hoop dat ze dat snappen en niet meer op hem stemmen. Hopelijk zullen mensen begrijpen dat er bezuinigt moet worden en dat pijn gaat doen.
Stijgende lonen etc?quote:Op zondag 22 april 2012 13:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De bouw...pfff daar noem je wat. Ik volg ook een topic in AEX over de huizenmarkt en tot zover heeft niemand me echt een antwoord kunnen geven waarom de bouwers tegenwoordig geen winst meer kunnen maken op de bouw van woningen terwijl de woningen nog geen 10 jaar geleden nog goedkoper waren
Klinkt als een hoop werkquote:Op zondag 22 april 2012 13:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moet een studie-boek omzetten tot een interactief product voor docenten.
Die hadden we toen nog niet eens gekeken.quote:Op zondag 22 april 2012 10:03 schreef twi het volgende:
[..]
Zozo, dat was een lange 'film'
[..]
Ik mis de condoommuts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |