Is het wel tof geworden?quote:Op zondag 22 april 2012 02:54 schreef heloef het volgende:
Zo, ik heb zo juist 3 uur van mijn tijd verspild aan het bedenken en ontwerpen van mijn Facebook achtergrond.
Oordeel zelf:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Zozo, dat was een lange 'film'quote:
quote:Op zondag 22 april 2012 03:26 schreef heloef het volgende:
Oordeel zelf:Ik mis de condoommuts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Want?quote:Op zondag 22 april 2012 10:11 schreef twi het volgende:
Zondag 22 april 2012, de dag die ze zich altijd zal blijven herinneren.
quote:Op zondag 22 april 2012 10:11 schreef twi het volgende:
Zondag 22 april 2012, de dag die ze zich altijd zal blijven herinneren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Leuk dat je stevig in je schoenen staat maar ze stinken wel zeg."
En zo is het maar net!quote:Op zondag 22 april 2012 10:27 schreef twi het volgende:
[..]
scrwls kwijtraken gaat je niet in de koude kleren zitten.
Nee gewoon nee.quote:
Blijkbaarquote:Op zondag 22 april 2012 12:46 schreef tijnbrein het volgende:
Zoals ik al dacht Geert Wilders (lees PVV) stijgt in de peilingen. Zijn mensen nu echt zo dom?
Nederland dreigt de trippel A status kwijt te raken als er niet snel een akkoord over de bezuinigen komen. Ik hoop dat de CDA, VVD, PVDA, D66 snel een akkoord sluiten want anders gaat het niet goed met Nederland.quote:
Wat gaat er dan precies niet goed?quote:Op zondag 22 april 2012 12:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nederland dreigt de trippel A status kwijt te raken als er niet snel een akkoord over de bezuinigen komen. Ik hoop dat de CDA, VVD, PVDA, D66 snel een akkoord sluiten want anders gaat het niet goed met Nederland.
Een titeltje verliezen die door een knurftje in een achterafkamertje in opdracht van zijn bazen is bedacht heeft tegenwoordig helaas redelijk veel invloed op het aanzien in de financiėle markt.quote:
Dan kost een lening voor Nederland niet 1% rente maar 5 % of zelfs 10 %quote:Op zondag 22 april 2012 13:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat gaat er dan precies niet goed?
RIP aan de nabestaandequote:
Ik verwacht niet dat zij een akkoord zullen sluiten voor de eventuele verkiezingen zijn geweest. Anders zouden die partijen zichzelf flink in hun vingers snijden.quote:Op zondag 22 april 2012 12:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nederland dreigt de trippel A status kwijt te raken als er niet snel een akkoord over de bezuinigen komen. Ik hoop dat de CDA, VVD, PVDA, D66 snel een akkoord sluiten want anders gaat het niet goed met Nederland.
Wat voor keuze hebben ze? Wat weegt zwaarder?quote:Op zondag 22 april 2012 13:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat zij een akkoord zullen sluiten voor de eventuele verkiezingen zijn geweest. Anders zouden die partijen zichzelf flink in hun vingers snijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |