Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
Wat een mooie kuise uitspraak Ceequote:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:23 schreef BabeWatcher het volgende:
mijn eerste adoptiekandidaat is doorgeweldig, voor het eerst een goede keuze gemaakt
ik was net te laat om hem te adopterenquote:
dank jequote:
Whehequote:
een van de hoogtepunten van de geweldige jaren 90, maar helaas nooit echt hier in nl doorgebrokenquote:
ik heb het topic volgemaaktquote:
Die doos van de laatste aflevering? Die zat te hupsen als een adhd'erquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:25 schreef D. het volgende:
Ik heb Becky, maar weet niet meer wie dat was
Terwijl wij hier in NL zaten te happyhardcoren en boybanden, werd in de UK magistrale muziek gemaakt dat hier alleen in de vorm van Blur en Oasis en Pulp doorsijpelde.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:25 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
een van de hoogtepunten van de geweldige jaren 90, maar helaas nooit echt hier in nl doorgebroken
Ja, laatste aflevering, maar weet het echt niet meer, zelfs niet na jouw omschrijvingquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die doos van de laatste aflevering? Die zat te hupsen als een adhd'erGrietje van 17 of 18.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Terwijl wij hier in NL zaten te happyhardcoren en boybanden, werd in de UK magistrale muziek gemaakt dat hier alleen in de vorm van Blur en Oasis en Pulp doorsijpelde.
Ik lust ze allemaalquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Terwijl wij hier in NL zaten te happyhardcoren en boybanden, werd in de UK magistrale muziek gemaakt dat hier alleen in de vorm van Blur en Oasis en Pulp doorsijpelde.
o kan welquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:26 schreef D. het volgende:
[..]
Da's alleen in een SC dat de sluiter opent, toch?
quote:
Ff Karina's deelnemers topic checkenquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, laatste aflevering, maar weet het echt niet meer, zelfs niet na jouw omschrijving
quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:27 schreef Cee het volgende:
Het is alsof ik een cartoon aan het kijken ben, in 3D.
Veel genresquote:
Jaa!quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:28 schreef Cee het volgende:
Na 1 regel waren ze allebei al aan het improviseren.
quote:
Ja, dat zei ikquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/muziek/2(...)ure-reclamespot.html
quote:
ik vind die pony juist leukquote:
Ze ziet er voor haar doen nog ok uit, hoor.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:33 schreef BabeWatcher het volgende:
Jessie, die makeup, die tuinbroek, dat haar, ik herken haar nauwelijks
Ik vind het net een travo, nana maskouri, nu wel mooiquote:
quote:
que?quote:
Owquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hebben ze in het begin van de show gedaan
Ik vond die ander ook behoorlijk overdrijvenquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:36 schreef Cee het volgende:
Wat stelt die..eh.. ja, die kale, wat stelt die zich aan. Met die rare grimassen en uitspraak.
Die harige hupt en danst ook alsof.. eh jaquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:36 schreef Cee het volgende:
Wat stelt die..eh.. ja, die kale, wat stelt die zich aan. Met die rare grimassen en uitspraak.
Dat ook, maar de andere-ander doet alsof ze een dragqueen act is.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vond die ander ook behoorlijk overdrijven
Dat jaquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:38 schreef BabeWatcher het volgende:
In Nederland zouden ze allebei doormogen
ditquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:38 schreef BabeWatcher het volgende:
In Nederland zouden ze allebei doormogen
quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:38 schreef Day het volgende:
Heeft groene broek nou meer tekst?
Of lijkt dat maar zo door haar gekrijs?
Komt ook door de keuze van liedjes denk ik, maar ja ik denk hetzelfdequote:Op zaterdag 21 april 2012 20:39 schreef Day het volgende:
Ik vond alle battles tor nu toe behoorlijk schreeuwerig.
bij ons wordt lef niet gewaardeerd, zie TVK waarbij een jongen die alles binnen 1 octaaf zingt in de finale staatquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:39 schreef Day het volgende:
Moet je ze bij The Voice of North Korea eens horenquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:39 schreef Day het volgende:
Ik vind lef en het door een microfoon schreeuwen, denkend dat het beter klinkt, niet het zelfde.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:40 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
bij ons wordt lef niet gewaardeerd, zie TVK waarbij een jongen die alles binnen 1 octaaf zingt in de finale staat
Hey!quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:40 schreef happyme28 het volgende:
[..]ik vind die kale eng uit haar ogen kijken. Dus van mij mag die groene broek door.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:41 schreef iBenny het volgende:
Mja, van mij had Kristen ook door gemogen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind 'm geweldig maar ik zit hier niet met een Vince-t-shirt en slaap niet onder een Vince-dekbed, als dat is wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:43 schreef Day het volgende:
Was hier niet iemand die helemaal weg was van hem?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:42 schreef Cee het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Klopt, maar ik ben het er niet mee eensquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:43 schreef computergirl het volgende:
[..]
Win je ook bij het sms volk mee misschien.
Nou, zo bedoelde ik het ook niet , maar jij was het dus.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind 'm geweldig maar ik zit hier niet met een Vince-t-shirt en slaap niet onder een Vince-dekbed, als dat is wat je bedoelt.
quote:
Inderdaad, steeds het zelfde kunstje. Met ogen dicht emo door de ruimte lopen en een paar keer de stem over laten slaan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:47 schreef Daph_ het volgende:
Ik moet er niet aan denken om meer dan één nummer te horen van Bo
quote:
had je kunnen weten als je voor team Will kiestquote:
Dit was erger dan ik verwacht hadquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:54 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
had je kunnen weten als je voor team Will kiest
quote:
Ja dat dus, wie kiest dit nummer nouquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:57 schreef Cee het volgende:
Die Winehouse BFF valt door de mand. Maar, het lied slaat ook nergens op. Standaard autotune R&B nummertje op de muziek van Coldplay wtf?
jij dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:59 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
jij dusIk ben oranjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je naam is blauwquote:
ja hold on, wie is dan wie?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:59 schreef Daph_ het volgende:
Als ik moet kiezen, ga ik voor de dealer, maar alleen omdat die andere knaap me ONWIJS irriteert
Wil zoekt wat bloopers voor in z'n team zodat zijn persoonlijke favorieten er nog meer bovenuit steken. Kan niet anders.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu jij weer...
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:02 schreef iBenny het volgende:
[..]Bij ons is ie blauw hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu jij weer...![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:02 schreef iBenny het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu jij weer...
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Vertel! Hij kon niet eens maat houden!quote:
benny is kleuren blindquote:
Ja daar waren er meer vanquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:03 schreef Cee het volgende:
Huh, dat is ook Vince? Uhm, nou weet ik niet meer welke ik als adoptiekandidaat had. Ik had een Vince.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:03 schreef Cee het volgende:
Huh, dat is ook Vince? Uhm, nou weet ik niet meer welke ik als adoptiekandidaat had. Ik had een Vince.
Verbaast me niks neequote:Op zaterdag 21 april 2012 21:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat. Ik gok alleen dat dat meisje doorgaat
je weet toch wel wie je geadopteerd hebt? Ik heb Max (hoed) en Hannah (cheerleader)quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:03 schreef Cee het volgende:
Yes pleasequote:
Jawel, dat weet ik. Ik had Joelle en Vince Freeman. Maar, dit is blijkbaar een andere Vince. Van baardjes-Vince wist ik niet wat z'n achternaam was.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:04 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
je weet toch wel wie je geadopteerd hebt? Ik heb Max (hoed) en Hannah (cheerleader)
Gold ook voor die andere.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
Het was zijn nummer niet, maar daar moet je doorheen kijken
Nee, mijn excuusneger gaat winnenquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:06 schreef Day het volgende:
[..]
Gold ook voor die andere.
Maar boeien, hij wint toch niet!
Ik denk altijd aan jou bij Rihanna en dat Nivea-reclame-deuntje-bedroom-liedquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:06 schreef iBenny het volgende:
Straks heb ik dit nummer weer in mijn kop
Gaat er hier het ene oor in, het andere er weer uitquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:06 schreef iBenny het volgende:
Straks heb ik dit nummer weer in mijn kop
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:08 schreef Cee het volgende:
Vince, dat meisje komt er bij lange na niet aan.
Dit iddquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:08 schreef Cee het volgende:
Vince, dat meisje komt er bij lange na niet aan.
Yeah yeahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |