Ja daar waren er meer vanquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:03 schreef Cee het volgende:
Huh, dat is ook Vince? Uhm, nou weet ik niet meer welke ik als adoptiekandidaat had. Ik had een Vince.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:03 schreef Cee het volgende:
Huh, dat is ook Vince? Uhm, nou weet ik niet meer welke ik als adoptiekandidaat had. Ik had een Vince.
Verbaast me niks neequote:Op zaterdag 21 april 2012 21:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat. Ik gok alleen dat dat meisje doorgaat
je weet toch wel wie je geadopteerd hebt? Ik heb Max (hoed) en Hannah (cheerleader)quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:03 schreef Cee het volgende:
Yes pleasequote:
Jawel, dat weet ik. Ik had Joelle en Vince Freeman. Maar, dit is blijkbaar een andere Vince. Van baardjes-Vince wist ik niet wat z'n achternaam was.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:04 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
je weet toch wel wie je geadopteerd hebt? Ik heb Max (hoed) en Hannah (cheerleader)
Gold ook voor die andere.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
Het was zijn nummer niet, maar daar moet je doorheen kijken
Nee, mijn excuusneger gaat winnenquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:06 schreef Day het volgende:
[..]
Gold ook voor die andere.
Maar boeien, hij wint toch niet!
Ik denk altijd aan jou bij Rihanna en dat Nivea-reclame-deuntje-bedroom-liedquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:06 schreef iBenny het volgende:
Straks heb ik dit nummer weer in mijn kop
Gaat er hier het ene oor in, het andere er weer uitquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:06 schreef iBenny het volgende:
Straks heb ik dit nummer weer in mijn kop
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:08 schreef Cee het volgende:
Vince, dat meisje komt er bij lange na niet aan.
Dit iddquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:08 schreef Cee het volgende:
Vince, dat meisje komt er bij lange na niet aan.
Yeah yeahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |