Die doos van de laatste aflevering? Die zat te hupsen als een adhd'erquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:25 schreef D. het volgende:
Ik heb Becky, maar weet niet meer wie dat was
Terwijl wij hier in NL zaten te happyhardcoren en boybanden, werd in de UK magistrale muziek gemaakt dat hier alleen in de vorm van Blur en Oasis en Pulp doorsijpelde.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:25 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
een van de hoogtepunten van de geweldige jaren 90, maar helaas nooit echt hier in nl doorgebroken
Ja, laatste aflevering, maar weet het echt niet meer, zelfs niet na jouw omschrijvingquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die doos van de laatste aflevering? Die zat te hupsen als een adhd'erGrietje van 17 of 18.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Terwijl wij hier in NL zaten te happyhardcoren en boybanden, werd in de UK magistrale muziek gemaakt dat hier alleen in de vorm van Blur en Oasis en Pulp doorsijpelde.
Ik lust ze allemaalquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Terwijl wij hier in NL zaten te happyhardcoren en boybanden, werd in de UK magistrale muziek gemaakt dat hier alleen in de vorm van Blur en Oasis en Pulp doorsijpelde.
o kan welquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:26 schreef D. het volgende:
[..]
Da's alleen in een SC dat de sluiter opent, toch?
quote:
Ff Karina's deelnemers topic checkenquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, laatste aflevering, maar weet het echt niet meer, zelfs niet na jouw omschrijving
quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:27 schreef Cee het volgende:
Het is alsof ik een cartoon aan het kijken ben, in 3D.
Veel genresquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |