Ik heb vandaag een schilder workshop gehad, en het was leuk!quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:19 schreef moussy het volgende:
Tussen de treinen door binnenvalt!
Tadaa! Jammer van die 1 hoekige tiet wel, dat heb ik helemaal niet gezien toen ik er mee bezig was..
quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:21 schreef livelink het volgende:
Zelfportret, Moussy? Goed gedaan hoor![]()
En die hoekige tiet zie ik niet. Ik zie wel tieten, dat wel.
Ik heb alleen geen stippeltjes jurkquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:21 schreef livelink het volgende:
Zelfportret, Moussy? Goed gedaan hoor![]()
En die hoekige tiet zie ik niet. Ik zie wel tieten, dat wel.
Ik koop of maak er 1, voor jou en dan maak ik een foto, incl glaasje!quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:39 schreef livelink het volgende:
He, ik zag je al helemaal zitten in je stippeltjesjurk.
Ik kan wel een béétje tekenen, maar das meer school-nivo, natekenen gaat beterquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:42 schreef phluphy het volgende:
Wow, knap gemaakt moussy, en een erg leuk resultaat.
Heb je aanleg voor tekenen/schilderen? Ik vind vooral die zonnebril zo knap gedaan.
ja wist ikquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:54 schreef Saffier het volgende:
Ja Vick!! Zoenen met jou was weer lekkerAlleen jammer dat het zo kort was
![]()
Wist je trouwens dat jij en P. dezelfde dag jarig zijn???
er zitten soms ook van die kromme vissies tussen, ik heb ze wel gekweekt als voerquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:59 schreef Saffier het volgende:
Als je er eerst een andere liefhebber voor hebt dan moet je dat doen hoor. Ik weet niet hoe lang de kikkers nog blijven nl. En mijn babyguppen zaten ook altijd apart. Maar toch was er altijd een duidelijke lijn tussen de sterkere en de zwakkeren.
Dan is hij ook dezelfde dag als ik jarigquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:54 schreef Saffier het volgende:
Ja Vick!! Zoenen met jou was weer lekkerAlleen jammer dat het zo kort was
![]()
Wist je trouwens dat jij en P. dezelfde dag jarig zijn???
zijquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan is hij ook dezelfde dag als ik jarig
Inderdaad, ketting erom, BEquote:
Kun je geen oppas vinden? Ik vond het best lastig met Ivan alleen indertijd. Je zit gewoon niet rustig en relaxed een keuken uit te zoeken. Wij hadden de mogelijkheid om later nog eens terug te komen en te kijken naar wat we hadden uitgezocht en hebben nog dingen veranderd.quote:Op zondag 22 april 2012 11:49 schreef Stiemie het volgende:
En dan gaan we straks proberen om een keuken uit te zoeken samen met onze tweekoppige terror-eenheidAfgelopen week een poging gedaan om verhuisdozen in te pakken met een buikgrieppeuter met doorkomende kiezen op schoot . Kan ik ook niemand aanraden trouwens
![]()
We zijn geweest en we leven allemaal nogquote:Op zondag 22 april 2012 12:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Kun je geen oppas vinden? Ik vond het best lastig met Ivan alleen indertijd. Je zit gewoon niet rustig en relaxed een keuken uit te zoeken. Wij hadden de mogelijkheid om later nog eens terug te komen en te kijken naar wat we hadden uitgezocht en hebben nog dingen veranderd.
Ja hoor en we kregen natuurlijk een prachtige aanbieding die eerst alleen vandaag geldig was en die toen we niet wilden tekenen nog twee weken geldig blijftquote:
ik voel een topic in k&w aankomenquote:Op zondag 22 april 2012 17:33 schreef Stiemie het volgende:
We verkopen als alles goed gaat op 22 juni 's morgens. Dan zijn we een paar uur dakloos en dan kopen we 's middags de nieuwe woning. En als er iets mis gaat, slapen we tijdelijk onder een brug ofzo denk ik![]()
Kortom alles moet snel en liefst gisteren geregeld zijn. Nu al druk met inpakken en spullen naar de gehuurde opslag brengen. Gaat alleen niet zo snel met een peuter en een kleuter thuis dus elke dag is een verrassing qua inpak- en regelplanningEn als we er dan wonen gaan we flink klussen. Het huis is samen te vatten in donkerbruin, steenstrips, eikenhout en plavuizen.
Toch niet verhuizen?quote:Op zondag 22 april 2012 12:18 schreef Gaoxing het volgende:
Ow Ikea! We hebben sinds november een Ikea, en ik heb 'm steeds vermeden onder het motto 'als ik iets nodig heb, kom ik daar na de verhuizing wel achter'. Maar de verhuizing komt -weer- voorlopig niet, dus nu mag ik naar Ikea, toch?
Echt waar, Cookiquote:Op zondag 22 april 2012 18:43 schreef Cooki het volgende:
@Lady, hier gaat ie iig niet kapot van een ijsmassa/ijstijd. t schijnt wel meer stroom te gebruiken. woensdag lijkt mij vroeg zat, mja, ik ben geen dettol-huishouder, dus niet repré.
sterkte ermee![]()
@Leonieke, strijken= een kwestie van beginnen? k ga zo ns kijken of je gelijk hebt
Hebben wij nog niet zo lang geleden laten doenquote:Op zondag 22 april 2012 19:02 schreef amaranta het volgende:
Ik ga de trap (om en om dan).in de lak zetten. Kuttrap.
o ja dat lijkt me zo leuk! mijn moeder vertelde er vroeger over, toen ik nog kind was. dat koeien dan helemaal springend de wei in gaanquote:Op zondag 22 april 2012 20:29 schreef mefke79 het volgende:
lady, dat is waarschijnlijk de zon geweest ja. Ik ben gisteren tijdens mijn saunadagje buiten in de zon gaan liggen en gewoon verkleurd. Heb ook zeker twee keer een half uur gelegen terwijl het thuis, 7 kilometer oid verderop, telkens geregend heeft. Dat is dan het leuke van de buien, je kan er ook elke keer net geen last van hebben.
En wij zijn vandaag gaan kijken naar een stel dol-dwaze koeien die na een winter op stal de wei weer in mochten. Komisch! Vooral toen ze, staart omhoog, in volle galop die wei in denderden en halverwege ineens stil stonden omdat er allemaal mensen stonden te kijken. Om vervolgens menig kind schrik aan te jagen door heeeeel dichtbij te komen.
Onze held op sokken vond "de koetjes leuk, maar ook een beetje eng".Komt vast nooit meer goed met dat stadskind van mij.
Dat is mijn tekst. Was het erg leuk, TF?quote:
Dat was ook mijn idee geweest.quote:Op zondag 22 april 2012 21:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hebben wij nog niet zo lang geleden laten doen
daarom heeft onze school 3 aan een stuk. Niet ideaal.quote:Op maandag 23 april 2012 09:30 schreef ik80lll het volgende:
Het is hier ook vaag in de omgeving, ene school heeft 2 weken vrij, anderen 1 week dan 2 weken school en weer een week.
is ook niet heel handig.
Oke, maar 3 wk?quote:Op maandag 23 april 2012 09:39 schreef ik80lll het volgende:
Nee die meivakantie is wel nodig, de scholen die pas als laatste grote vakantie krijgen moeten anders een te lang stuk!
Oh, en ik heb hem nu net weer moeten verschonen, sjee gaat goed.
Ik ook niet.quote:Op maandag 23 april 2012 09:43 schreef Troel het volgende:
Twee maanden vakantie zit ik echt niet op te wachten hoor
Zoveel onderbrekingen begrijp ik ook niet.quote:Op maandag 23 april 2012 09:56 schreef Vicky het volgende:
Amber heeft de volgende weken.vakantie:
30-4 -> 4-5
15-5 -> 18-5
28-5 -> 1-6
Dus 1w vrij, 1w + 1dg school
4 dgn.vrij, 1w school, 1w vrij.
Zomervakantie begint 6-7 tot en met 17-7
Herfstvakantie is van 22-10 -> 26-10
staat er tochquote:
Pff wat een gedoe zo zeg. Maar dat zal ik vanaf volgend jaar ook wel een beetje krijgen. Lennon gaat naar een andere school dan Twan.quote:Op maandag 23 april 2012 09:52 schreef livelink het volgende:
Mijn jongste heeft zometeen twee weken vakantie en mijn oudste één week. En dan in de week van Hemelvaart heeft de oudste weer vrij en de jongste alleen de laatste twee dagen.
En de BSO sluit aan bij de vakantie van de oudste. Het levert ons een hoop kopbrekens op om het allemaal geregeld te krijgen dit keer. Het is gelukt, maar die extra vrije dagen gaan allemaal van de zomervakantie af. We kunnen nu nog maar twee weken vrij nemen in de zomervakantie. En dan moeten de kinderen 4 weken naar de BSO. Jammer hoor.
quote:Op maandag 23 april 2012 09:56 schreef Vicky het volgende:
30-4 -> 4-5
15-5 -> 18-5
28-5 -> 1-6
Zomervakantie begint 6-7 tot en met 17-8
Zoiets, voor Jen dus ook..quote:Op maandag 23 april 2012 09:56 schreef Vicky het volgende:
30-4 -> 4-5
15-5 -> 18-5
28-5 -> 1-6
Zomervakantie begint 6-7 tot en met 17-8
Twan heeft dus de 29e en 30e nog vrij maar daarna ook niet meer. Hij gaat van half 9 tot kwart voor 12/kwart voor 1 tot 3 naar school.quote:Op maandag 23 april 2012 10:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, wat veel vrij nog?hier hebben ze aankomende week dus vrij, dan 17 en 18 mei en 28 mei. Dan een heeeeeeeeele ruk tot 21 juli
En hier beweren ze dus niet meer dagen te hebben.Weird! Maken jullie kinderen langere dagen ofzo? Hier van half negen tot kwart voor twaalf en van één tot owart over drie.
Nou ja, dat kwartiertje per week dat Amber langer maakt is over een heel schooljaar 6 uur, da's al een hele dag plus nog een uur.quote:Op maandag 23 april 2012 11:04 schreef Saffier het volgende:
De school 'naast' ons heeft om elke vakantie heen altijd meer dagen vrij dan wij. Heel raar is dat altijd. Dan heeft Tobias op maandag vakantie en zij al de donderdag of vrijdag ervoor en dan ook meestal nog 2 dagen langer erna... Snap ik ook nooit.
met rogan josh curry mix een lekkere vegetarische (of niet) curry makenquote:Op maandag 23 april 2012 11:25 schreef Saffier het volgende:
Ik wil vanavond bloemkool eten (of morgen) maar standaard bloemkool met aardappelen en vlees vind ik zo....jakkie. Iemand ideeen??
ballen van jonnie van de librye misschien? met lekkere (en niet vette) jusquote:Op maandag 23 april 2012 11:25 schreef Saffier het volgende:
Ik wil vanavond bloemkool eten (of morgen) maar standaard bloemkool met aardappelen en vlees vind ik zo....jakkie. Iemand ideeen??
Ik had denk ik al zeker 15 jaar geel bloemkool meer gegeten. Echt huge jeugdtrauma.quote:Op maandag 23 april 2012 11:25 schreef Saffier het volgende:
hij moet gewoon eten, moeten de kinderen ookquote:Op maandag 23 april 2012 12:39 schreef livelink het volgende:
Dat is wel een lastig trauma, eigenlijk. Wat blijft er dan nog over aan groenten die hij wel eet?
Of eet hij gewoon helemaal geen groente meer.
Dat ja, met als gevolg dat ik ze zelf nooit (maar dan ook echt nooit) maak, en als we dan eens een keer bij m'n moeder eten, dat ik het dan niet eens erg meer vind, want "dat krijgen we thuis nooit"quote:Op maandag 23 april 2012 12:34 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb een aardappeljeugdtrauma.Iedere dag gekookte aardappels. Ik haat ze tot op de dag van vandaag.
Ow wat erg. Dan heb ik nog geluk gehad.quote:Op maandag 23 april 2012 12:39 schreef Saffier het volgende:
Wij eten ook 1 tot max 2 keer per week gekookte aardappels, ik vind dat zo fantasieloos voer. Veel pasta's en rijst en mie en wraps.... Maar Tobias (en Ylana ook wel) is er gek op! Die vindt het helemaal geweldig als we 'gewoon' aardappels vlees en groente eten.
Diaan wij aten 5-7 keer per week gekookte aardappels
Peet moet niet zo zeiken!
idd zegquote:
Zat je in het centrum Taartjesfee?quote:Op maandag 23 april 2012 13:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wij eten 5 a 6 keer per week aardappels/groente/vleesAls ik een paar dagen achter elkaar rijst/bami/pasta serveer krijg ik klachten..dan willen de kinders een lekker prakkie
![]()
Brugge was leuk trouwens! Mooie stad, vriendelijke mensenBeetje veel toeristen, die zie ik hier in de buurt al genoeg
ik heb dat anders ook wel. ik gruwel van amsterdam, mij teveel toeristen.quote:Op maandag 23 april 2012 13:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat vind ik altijd zo gekals toerist klagen over toeristen.
Dat is dan wel fijn ja, ik heb lang geleden stage gelopen in een klein knus restaurant De Koetse.quote:Op maandag 23 april 2012 13:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zie mezelf niet als toerist
Ja we zaten midden in het centrum. Konden vanuit ons guesthouse zo in de rondvaartboot en paardentram stappen. Was wel handig want zo kwam ik ergens zonder dat ik hoefde te lopen
ik doe juist op zondag uitgebreid ( als ik vrij ben dan en anders hangt het er vanaf hoeveel ik moet werken) lekker ontbijt op bed met verse croissantjes, eitjes en verse jus en 's avonds extra lekker eten.quote:Op maandag 23 april 2012 13:25 schreef livelink het volgende:
Zaterdag is voor ons juist de dag dat we meer uitgebreid kunnen koken, maar eigenlijk koken we elke dag wel.
Mijn moeder had vroeger een vrijwilligersbaan op vrijdagmiddag. En dan aten we om-en-om patat of chinees. Want als mijn moeder moest werken, kon er niet gekookt worden vanzelfsprekend![]()
De tijden zijn wat dat betreft echt veranderd.
guesthouse17.com Een hele keine B&B wat tot in de puntjes verzorgd is bij supervriendelijke mensen. Echt een aanraderquote:Op maandag 23 april 2012 14:06 schreef chacama het volgende:
Sterkte Muks.
Hier ook weinig variatie in eten. Fleur gaat wel steeds meer proberen. Maud houd het bij Hollandse kost en bij voorkeur aardappels met appelmoes, saucijs met curry en witte bonen in tomatensaus.
TF, waar zat je? Ik zoek voor half juni nog een leuk plekje in Brugge om met een vriendin heen te gaan. Dus alle tips zijn welkom qua overnachting. Zelf 9 jaar geleden geweest en toen zaten we in een knus pensionnetje om de hoek van het centrum.
quote:Op maandag 23 april 2012 15:43 schreef trui het volgende:
klinkt goed TF. heerlijk er even helemaal uit te zijn! ik vind Brugge ook een mooi stadje. al vond ik Gent nog wat leuker.
BE lijkt me lekker! maar: eten jouw kinderen daar ook van? de mijne zouden er niks van willen vrees ik.
ja, je kookt de sperziebonen even voor. gehakt bak je met de knoflook & thijm. tomaten & bonen er even later bij. dan dat laagje aardappelschijfjes (evt ook voorgekookt) met wat kaas erop, en even lekker bruin laten worden in de oven.quote:Op maandag 23 april 2012 15:51 schreef mikoxx het volgende:
Klinkt goed trui. Die gaat ook in mijn receptenboekje. Half uurtje op 200C? En gehakt, knoflook even aanbraden lijkt me? Kook je de sperzieboontjes ook nog voor?
wij ook alleen maar indonesisch.. mijn pleegpa heeft een voorliefde voor pindavoerquote:Op maandag 23 april 2012 13:17 schreef moussy het volgende:
Wij aten veel, héél veel rijst! Komt denk ik ook omdat mn vader opgegeroeid is in suriname en we dus regelmatig surinaams aten.
Same here. Muv komijn. Ooit bij de Hare Krishna in Hongarije uit beleefdheid een ubervol bord onebstemd eten naar binnen gewerkt dat doordrenkt was met komijn. Sindsdien word ik een beetje misselijk van de geur alleen al.quote:Op maandag 23 april 2012 16:25 schreef Sorbootje het volgende:
Ik kan me nooit iets voorstellen bij iets niet lusten. Niet dat ik het raar vind, maar ik weet gewoon niet hoe het is. Ik lust alles. Sommige dingen vind ik minder dan andere, maar ik lust alles.
B. trouwens ook.
Koken doe ik eigenlijk bijna altijd. Maar daar ben ik ook écht dol op. Daardoor (oh ja en een beetje door de baby) heb ik ook zo'n dikke pens.
herkenning ook...quote:Op maandag 23 april 2012 16:35 schreef -Spring het volgende:
Ik vond komijn ook best lekker.
L eet ook weinig. Ze doet d'r mond wel open als ík met de vork aan kom zetten, maar zelf iets prikken is teveel moeite.
Moet je ook maar geen Bieten kokenquote:Op maandag 23 april 2012 16:32 schreef Ticootje het volgende:
Jen begint altijd al te roepen lust ik niet als ik alleen al vertel wat we gaan eten.
15 minuten krijg je...quote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, niet tik tik tik tik tik ....quote:
Dat ja, "NEEE, Laat mij!!!"quote:Op maandag 23 april 2012 16:39 schreef Joene het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, niet tik tik tik tik tik ....
Dat dus, met stervende zwaan imitatie erbijquote:Op maandag 23 april 2012 16:32 schreef Ticootje het volgende:
Jen begint altijd al te roepen lust ik niet als ik alleen al vertel wat we gaan eten.
Neehoor, gewoon Jankenquote:Op maandag 23 april 2012 16:42 schreef snoopy het volgende:
[..]
Dat dus, met stervende zwaan imitatie erbij![]()
Dat hebben we ook een tijd gehad, ja. Toen hebben we maar afgesproken dat ze dat voor zich mochten houden. Ze snapten ook wel dat ik dat geen succes vond. Het kwam nog wel eens terug, maar is nu alweer een tijdje weg.quote:Op maandag 23 april 2012 16:32 schreef Ticootje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gvd wat een kutdag
als ik morgen geen tentamen had, zou ik willen dat het morgen was
Nou, dit.quote:Op maandag 23 april 2012 16:25 schreef Sorbootje het volgende:
Ik kan me nooit iets voorstellen bij iets niet lusten. Niet dat ik het raar vind, maar ik weet gewoon niet hoe het is. Ik lust alles. Sommige dingen vind ik minder dan andere, maar ik lust alles.
B. trouwens ook.
Koken doe ik eigenlijk bijna altijd. Maar daar ben ik ook écht dol op. Daardoor (oh ja en een beetje door de baby) heb ik ook zo'n dikke pens.
Bij ons gaat het precies zo, en wel potjes gegeven.Niet altijd, maar wel regelmatig.quote:Op maandag 23 april 2012 17:04 schreef mikoxx het volgende:
Ik houd wel rekening met wat de kids lekker vinden. Dat is vooral pasta, rijst, dat soort dingen. Maar aardappels gaan er ook prima in eigenlijk. Groente gaat wisselend, de ene keer heul veul, de andere keer minder. Ik zit er ook niet zo mee eerlijk gezegd. Wanneer ze erg weinig avondeten gehad hebben, geef ik ook extra yoghurt oid, of een cracker of extra fruit voor het slapen gaan. En, ze leven nog....
Zou er nu ook nog verschil zijn in kindjes die wel/geen potjes gehad hebben? Wij hebben nl nooit potjes gebruikt, altijd zelf voor ze gekookt. Of maakt dat helemaal geen verschil op de lange duur?
Goede vraag. Wij hebben ook nooit potjes gebruikt en altijd alles zelf gemaakt. Morris lust en eet eigenlij bijna alles en Lis dus niet. Maar dat heeft meer te maken met dwarsliggen want als ze moet proeven lust ze het eigenlijk altijd wel.quote:Op maandag 23 april 2012 17:04 schreef mikoxx het volgende:
Ik houd wel rekening met wat de kids lekker vinden. Dat is vooral pasta, rijst, dat soort dingen. Maar aardappels gaan er ook prima in eigenlijk. Groente gaat wisselend, de ene keer heul veul, de andere keer minder. Ik zit er ook niet zo mee eerlijk gezegd. Wanneer ze erg weinig avondeten gehad hebben, geef ik ook extra yoghurt oid, of een cracker of extra fruit voor het slapen gaan. En, ze leven nog....
Zou er nu ook nog verschil zijn in kindjes die wel/geen potjes gehad hebben? Wij hebben nl nooit potjes gebruikt, altijd zelf voor ze gekookt. Of maakt dat helemaal geen verschil op de lange duur?
mr potato head set van play dohquote:Op maandag 23 april 2012 19:47 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Even tussendoor, ik zit te zoeken naar van die oogjes, handjes, voetjes en andere attributen die je in klei kunt prikken, om er leuke poppetjes van te maken. heeft iemand een idee? ik kan er niks van vinden.
Nee, warme banaan is het enige waar mijn oudste écht van over zijn nek gaat. Gewoon letterlijk hè. Dat valt niet lekker. Dus van die banaan van de chinees voor t eerst toen hij 3 was ofzo, met smaak gegeten, maar t komt retour afzender.quote:
ja staat bij jou op je FBquote:Op maandag 23 april 2012 20:05 schreef Saffier het volgende:
Ja, vreselijk... Ik heb het niet uitgekeken.heb spijt dat ik het aanklikte trouwens.
Hoe weet jij dan weer dat ik dat gezien heb? Staat dat gewoon op mijn FB-pagina? Lekker dan
daarmee vergeleken valt spandy andy nog best meequote:Op maandag 23 april 2012 20:03 schreef Vicky het volgende:
Ik zag net dit filmpje op de FB van Saffier..
Echt TE erg!
en jij denkt dat ik dat over mijn kant heb laten gaan.quote:
uiteraard nietquote:Op maandag 23 april 2012 20:40 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
en jij denkt dat ik dat over mijn kant heb laten gaan.
ik was net aan het stofzuigen en heb mezelf geweld aan moeten doen om het ding niet in zijn strot te duwen.
ik had het gedaan vrees ikquote:Op maandag 23 april 2012 20:40 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
en jij denkt dat ik dat over mijn kant heb laten gaan.
ik was net aan het stofzuigen en heb mezelf geweld aan moeten doen om het ding niet in zijn strot te duwen.
meteen alle deuren op slot draaienquote:Op maandag 23 april 2012 20:52 schreef lady-wrb het volgende:
ik zie het voor me
nou ja, ik ga nog even een uurtje aan de studie.
meneer is naar zijn hobbyhutje brommertjes aan het sleutelen.
ik geniet nog maar even dubbel van een uurtje rust in de toko
Lekker douchen, naar bed gaan, de hoofdkraan van het water dichtdraaien en de sleutel van de meterkast verstoppen.quote:
Evil!quote:Op maandag 23 april 2012 21:03 schreef -Spring het volgende:
[..]
Lekker douchen, naar bed gaan, de hoofdkraan van het water dichtdraaien en de sleutel van de meterkast verstoppen.
Been there, done that. N moest er ´s ochtends om 5 uur uit om een kleine 300 km naar z´n werk te rijden.
omg.. ernstig!!!quote:Op maandag 23 april 2012 21:17 schreef E.T. het volgende:
http://peopleofwalmart.tumblr.com/ Goed voor een avondje vermaak
Voor de oudste maakte ik alle hapjes uit opperdepop. Die deed ik in de vriezer en zo kreeg ze elke dag iets anders. Mevrouwtje at zo heerlijk couscous, asperges en weet ik veel wat. Die eet nu vrijwel alles. Alleen gekookte aardappels en eieren gruwelt ze van. Prima.quote:Op maandag 23 april 2012 17:04 schreef mikoxx het volgende:
quote:
my eyes my eyes!quote:Op maandag 23 april 2012 21:17 schreef E.T. het volgende:
http://peopleofwalmart.tumblr.com/ Goed voor een avondje vermaak
lege soezen? wat moet je daar dan mee?quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:07 schreef moussy het volgende:
Er is ook gebakken lucht te koop (bij de Deen supermarkt) lege soezen
nou erg he? daar zat ik me ook al over te verbazen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
my eyes my eyes!
wáárom hebben al die mensen hun kont uit hun broek hangen?echt, ik ga echt superverzorgd naar de Appie blijkt maar weer. Ik zie er zelfs in mijn kluskleren nog beter uit dan de meesten daar. ;')
je lust wel steeds meer !quote:Op maandag 23 april 2012 16:31 schreef Ticootje het volgende:
Ik lust bijna niets. Hap nemen en kokhalzen van de smaak en geur van dingen. Ik leef al jaren op mn grondeloos dieet en dat werkt prima.
Vullen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
lege soezen? wat moet je daar dan mee?
300 ml slagroom in een pannetje, verwarmen, 300 gr toblerone daarin smelten, af laten koelen, stijf kloppen en dat in je soezen doenquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Vullen?![]()
*zojuist besloten heeft om naar de bakker te gaan voor iets lekkers
Oeh, nog nooit gedaan met Toblerone, ga ik onthouden!quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
300 ml slagroom in een pannetje, verwarmen, 300 gr toblerone daarin smelten, af laten koelen, stijf kloppen en dat in je soezen doenooooooof op je taart smeren lekker met aardbei of banaan of kers.
oh ja, klinkt goed. het recept van quadriple chocolat brownie is ook zooooo goed. dat is echt goddelijk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Oeh, nog nooit gedaan met Toblerone, ga ik onthouden!
Ik hoef sinds ik zwanger ben geen chocola meer
Deze is ook heel oké op taart of cake![]()
Voor een wiellager??quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:27 schreef Saffier het volgende:
Wat een ochtend
Tobias is op schoolreisje maar de bus wilde maar niet wegHet heeft een half uur geduurd voordat de chauffeur de remblokkade kon opheffen
Daarna met de auto naar de garage, hij maakte ineens zoveel herrieBlijkt een wiellager kapot, mag er niet meer mee rijden totdat hij gerepareerd is.... Gaat zo'n beetje 300 euro kosten
Oh, joh... Dan moet je het gewoon zo laten.quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:12 schreef Saffier het volgende:
Nee, M. heeft laatst wel zelf de remmen vervangen, wiellager nog nooit gedaan. En hij staat toch al bij de garage nu. Voor 300 euro heb ik geen nieuwe auto. Buiten de remmen is dit zo ongeveer het eerste aan onderhoud.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:04 schreef Sorbootje het volgende:
Mijn collega had gisteren bij t kruidvat zo'n ding voor z'n vrouw gekocht. Roze met touwtjes in neonkleurtjes. Mijn ogen huilen er nog steeds een beetje van.
Als je nieuwe lingerie voor je vrouw / vriendin koopt haal je dat toch niet bij de kruidvatquote:Op dinsdag 24 april 2012 13:04 schreef Sorbootje het volgende:
Mijn collega had gisteren bij t kruidvat zo'n ding voor z'n vrouw gekocht. Roze met touwtjes in neonkleurtjes. Mijn ogen huilen er nog steeds een beetje van.
Volgens mijn zoon is het idd heerlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |