Ik heb vandaag een schilder workshop gehad, en het was leuk!quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:19 schreef moussy het volgende:
Tussen de treinen door binnenvalt!
Tadaa! Jammer van die 1 hoekige tiet wel, dat heb ik helemaal niet gezien toen ik er mee bezig was..
quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:21 schreef livelink het volgende:
Zelfportret, Moussy? Goed gedaan hoor![]()
En die hoekige tiet zie ik niet. Ik zie wel tieten, dat wel.
Ik heb alleen geen stippeltjes jurkquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:21 schreef livelink het volgende:
Zelfportret, Moussy? Goed gedaan hoor![]()
En die hoekige tiet zie ik niet. Ik zie wel tieten, dat wel.
Ik koop of maak er 1, voor jou en dan maak ik een foto, incl glaasje!quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:39 schreef livelink het volgende:
He, ik zag je al helemaal zitten in je stippeltjesjurk.
Ik kan wel een béétje tekenen, maar das meer school-nivo, natekenen gaat beterquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:42 schreef phluphy het volgende:
Wow, knap gemaakt moussy, en een erg leuk resultaat.
Heb je aanleg voor tekenen/schilderen? Ik vind vooral die zonnebril zo knap gedaan.
ja wist ikquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:54 schreef Saffier het volgende:
Ja Vick!! Zoenen met jou was weer lekkerAlleen jammer dat het zo kort was
![]()
Wist je trouwens dat jij en P. dezelfde dag jarig zijn???
er zitten soms ook van die kromme vissies tussen, ik heb ze wel gekweekt als voerquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:59 schreef Saffier het volgende:
Als je er eerst een andere liefhebber voor hebt dan moet je dat doen hoor. Ik weet niet hoe lang de kikkers nog blijven nl. En mijn babyguppen zaten ook altijd apart. Maar toch was er altijd een duidelijke lijn tussen de sterkere en de zwakkeren.
Dan is hij ook dezelfde dag als ik jarigquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:54 schreef Saffier het volgende:
Ja Vick!! Zoenen met jou was weer lekkerAlleen jammer dat het zo kort was
![]()
Wist je trouwens dat jij en P. dezelfde dag jarig zijn???
zijquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:14 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan is hij ook dezelfde dag als ik jarig
Inderdaad, ketting erom, BEquote:
Kun je geen oppas vinden? Ik vond het best lastig met Ivan alleen indertijd. Je zit gewoon niet rustig en relaxed een keuken uit te zoeken. Wij hadden de mogelijkheid om later nog eens terug te komen en te kijken naar wat we hadden uitgezocht en hebben nog dingen veranderd.quote:Op zondag 22 april 2012 11:49 schreef Stiemie het volgende:
En dan gaan we straks proberen om een keuken uit te zoeken samen met onze tweekoppige terror-eenheidAfgelopen week een poging gedaan om verhuisdozen in te pakken met een buikgrieppeuter met doorkomende kiezen op schoot . Kan ik ook niemand aanraden trouwens
![]()
We zijn geweest en we leven allemaal nogquote:Op zondag 22 april 2012 12:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Kun je geen oppas vinden? Ik vond het best lastig met Ivan alleen indertijd. Je zit gewoon niet rustig en relaxed een keuken uit te zoeken. Wij hadden de mogelijkheid om later nog eens terug te komen en te kijken naar wat we hadden uitgezocht en hebben nog dingen veranderd.
Ja hoor en we kregen natuurlijk een prachtige aanbieding die eerst alleen vandaag geldig was en die toen we niet wilden tekenen nog twee weken geldig blijftquote:
ik voel een topic in k&w aankomenquote:Op zondag 22 april 2012 17:33 schreef Stiemie het volgende:
We verkopen als alles goed gaat op 22 juni 's morgens. Dan zijn we een paar uur dakloos en dan kopen we 's middags de nieuwe woning. En als er iets mis gaat, slapen we tijdelijk onder een brug ofzo denk ik![]()
Kortom alles moet snel en liefst gisteren geregeld zijn. Nu al druk met inpakken en spullen naar de gehuurde opslag brengen. Gaat alleen niet zo snel met een peuter en een kleuter thuis dus elke dag is een verrassing qua inpak- en regelplanningEn als we er dan wonen gaan we flink klussen. Het huis is samen te vatten in donkerbruin, steenstrips, eikenhout en plavuizen.
Toch niet verhuizen?quote:Op zondag 22 april 2012 12:18 schreef Gaoxing het volgende:
Ow Ikea! We hebben sinds november een Ikea, en ik heb 'm steeds vermeden onder het motto 'als ik iets nodig heb, kom ik daar na de verhuizing wel achter'. Maar de verhuizing komt -weer- voorlopig niet, dus nu mag ik naar Ikea, toch?
Echt waar, Cookiquote:Op zondag 22 april 2012 18:43 schreef Cooki het volgende:
@Lady, hier gaat ie iig niet kapot van een ijsmassa/ijstijd. t schijnt wel meer stroom te gebruiken. woensdag lijkt mij vroeg zat, mja, ik ben geen dettol-huishouder, dus niet repré.
sterkte ermee![]()
@Leonieke, strijken= een kwestie van beginnen? k ga zo ns kijken of je gelijk hebt
Hebben wij nog niet zo lang geleden laten doenquote:Op zondag 22 april 2012 19:02 schreef amaranta het volgende:
Ik ga de trap (om en om dan).in de lak zetten. Kuttrap.
o ja dat lijkt me zo leuk! mijn moeder vertelde er vroeger over, toen ik nog kind was. dat koeien dan helemaal springend de wei in gaanquote:Op zondag 22 april 2012 20:29 schreef mefke79 het volgende:
lady, dat is waarschijnlijk de zon geweest ja. Ik ben gisteren tijdens mijn saunadagje buiten in de zon gaan liggen en gewoon verkleurd. Heb ook zeker twee keer een half uur gelegen terwijl het thuis, 7 kilometer oid verderop, telkens geregend heeft. Dat is dan het leuke van de buien, je kan er ook elke keer net geen last van hebben.
En wij zijn vandaag gaan kijken naar een stel dol-dwaze koeien die na een winter op stal de wei weer in mochten. Komisch! Vooral toen ze, staart omhoog, in volle galop die wei in denderden en halverwege ineens stil stonden omdat er allemaal mensen stonden te kijken. Om vervolgens menig kind schrik aan te jagen door heeeeel dichtbij te komen.
Onze held op sokken vond "de koetjes leuk, maar ook een beetje eng".Komt vast nooit meer goed met dat stadskind van mij.
Dat is mijn tekst. Was het erg leuk, TF?quote:
Dat was ook mijn idee geweest.quote:Op zondag 22 april 2012 21:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hebben wij nog niet zo lang geleden laten doen
daarom heeft onze school 3 aan een stuk. Niet ideaal.quote:Op maandag 23 april 2012 09:30 schreef ik80lll het volgende:
Het is hier ook vaag in de omgeving, ene school heeft 2 weken vrij, anderen 1 week dan 2 weken school en weer een week.
is ook niet heel handig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |