Vergeleken met de huidige benzineprijzen valt dat nog wel mee op het moment.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je betaalt er ook nog de hoofdprijs voor en het wordt elk jaar verhoogd!
Beelden daarnet waren idd niet live, nu weer wel en je ziet goed dat het begint te schemeren.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:49 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ik woon vrijwel tegenover de treinbotsingMisschien 400 meter afstand ofzo
Overigens blijven er hier nog steeds af en toe sirenes langskomen
Jaaaa maar da's 400 meter hemelsbreed hè. De zon gaat in een boog en dan is het veel verder!quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:49 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ik woon vrijwel tegenover de treinbotsingMisschien 400 meter afstand ofzo
Overigens blijven er hier nog steeds af en toe sirenes langskomen
quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Jaaaa maar da's 400 meter hemelsbreed hè. De zon gaat in een boog en dan is het veel verder!
Als het in Amerika was gebeurd was echt iedereen "gewond" geweest.quote:
Hier is het ook nog steeds licht hoorquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het is nogsteeds licht, dat kan toch niet.
Er wordt met een camera gefilmd, niet met een oogquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
West en oost nederland scheelt ongeveer 20 10 4 minutenquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Hier in Zeeland is het al aan het schemeren hoor.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
West en oost nederland scheelt ongeveer 20 minuten
En dan kunnen er opeens geen gewonden zijn?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:54 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Die treinen zijn amper beschadigd.
Er zijn 2 trauma heli's he..quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:54 schreef Stiemie het volgende:
Er zit wel flink wat vertraging in de beelden voor mijn gevoel. Net steeg er op tv een heli op en die was hier al lang en breed over gegaan. Misschien doen ze dat om nog wat te kunnen sturen in de uitzending?
Ja want lichamen kunnen net zoveel hebben als een trein.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:54 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:54 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Ik zie nog niets, maar in die stoptrein zelf doet de verlichting het nog wel ondanks het ongeluk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
Wordt er al verlichting aangelegd?
[..]
Ja hoor![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:55 schreef Abed het volgende:
Ik had die trein gemist, pakte er eentje later. En nu lekker thuis smoken als een boss.
[..]
Ja hoor![]()
[..]
Ja hoor![]()
Ik kijk via de TVquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:58 schreef Gnomestein het volgende:
[..]
Ze kunnen ons veel melden, de webstream is alweer down.
Gedurfde aanname, dat eerste.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:58 schreef Nuchterheid het volgende:
Ik weet dat jullie het allemaal graag anders zien maar het zal allemaal wel weer meevallen.
Pardon?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:38 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Geen idee waarom, maar ik heb toch altijd een Mickey Mouse gevoel bij onze hulpverleners. Allemaal een beetje prut. Doodgereguleerd wellicht.
De stream werkt gewoon, is niet down geweest.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:58 schreef Gnomestein het volgende:
[..]
Ze kunnen ons veel melden, de webstream is alweer down.
Dit topic is niks meer dan een beetje sensatie zoeken. Niks mis mee, maar wees er dan wel eerlijk over.quote:
Dit forum heet Nieuws & Achtergronden. Dit is nieuws, of niet?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:01 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Dit topic is niks meer dan een beetje sensatie zoeken. Niks mis mee, maar wees er dan wel eerlijk over.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:01 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Dit forum heet Nieuws & Achtergronden. Dit is nieuws, of niet?
Dat geldt in wezen voor bijna al het nieuws, natuurlijk. Wil niet zeggen dat iedereen hier direct liefst het ergste ziet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:01 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Dit topic is niks meer dan een beetje sensatie zoeken. Niks mis mee, maar wees er dan wel eerlijk over.
Ook al een bus die op een tram was gebotst gister. Vorm van staken ofzo?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:15 schreef SpecialK het volgende:
Gaat lekker vandaag in amsterdam
[ afbeelding ]
Kun je in dit geval spreken van halfdood?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:04 schreef KoningStoma het volgende:
2 ultra-mega-super-ernstig gewonde.
Traumaheli's worden niet zo maar ingezet...quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:58 schreef Nuchterheid het volgende:
Ik weet dat jullie het allemaal graag anders zien maar het zal allemaal wel weer meevallen.
Traumaheli's worden vaak ingezet uit voorzorgquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:06 schreef Aether het volgende:
[..]
Traumaheli's worden niet zo maar ingezet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |