Misschien wel daardoor.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:12 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Ik las dat 40 van de gewonden uit de Sprinter kwamen, en die heeft juist niet die mooie kreukels... voor zover dit nu allemaal duidelijk is, uiteraard...
Het stomme is toch dat ongelukken vaker lijken te gebeuren in de buurt van stations of zelfs op stations, wanneer mensen dus net op het balkon staan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:10 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
De balkons zijn bij treinen expres uitgevoerd als kreukelzones, om de klap op te vangen en passagiers veilig te houden... moet je je natuurlijk niet op de balkons bevinden...
Wat dacht ie, 'ik heb achter nog een stuk of 300 dummies liggen'?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:13 schreef Asskicker14 het volgende:
De machinist zat net op zijn iPad een aflevering van Crash Test Dummies te kijken en dacht: hè, dat kan ik beter!
We kunnen in ieder geval met zekerheid vaststellen dat dat niemand in die sprinter overkomen isquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:10 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Of je zal maar net op het toilet hebben gezeten en net bezig zijn met een grote boodschap
Waar nog meer dan?quote:
De trein waarin het lijkt dat de meeste gewonden zijn gevallen was juist weg gereden van het station, dan zitten de meeste mensen al wel op hun plek. In de trein die bijna op het station was vallen de gewonden mee, daarin verwacht je juist mensen die alvast bij de deur staan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Het stomme is toch dat ongelukken vaker lijken te gebeuren in de buurt van stations of zelfs op stations, wanneer mensen dus net op het balkon staan.
Ja die wilde gewoon linksaf, maar dat kon niet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:15 schreef SpecialK het volgende:
Gaat lekker vandaag in amsterdam
[ afbeelding ]
LOL!quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja die wilde gewoon linksaf, maar dat kon niet.
lol duh, dat insinueerde ik dusquote:
Ah ok, ik vond mijn theorie ook wel wat anders.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
LOL!
edit: de metro werd geramd door de stadsbus
Koperdievenquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja die wilde gewoon linksaf, maar dat kon niet.
AT5 meldt 40 in stoptrein, 8 in intercity.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:17 schreef MaryMouse het volgende:
NOS TT meldt 19 gewonden in sneltrein DenHelder - Nijmegen en 14 in stoptrein Amsterdam - Uitgeest.
Ow dat is wat anders dan ik ergens anders las, dit is wel logischer, de sneltrein moest nog op het station aankomen dus daar stonden waarschijnlijk meer mensen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:17 schreef MaryMouse het volgende:
NOS TT meldt 19 gewonden in sneltrein DenHelder - Nijmegen en 14 in stoptrein Amsterdam - Uitgeest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |