Zag er inderdaad niet uit als een gewonde.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:19 schreef SillyWalks het volgende:
Watvoor gele zak kwam daar uit de trein?
quote:Hulpverlening.nl
Treinongeluk Amsterdam: volgens passagiers reed de trein 50/60 km per uur. Harde klap, frontaal tegen andere trein.
Als je in een auto met 120 km/u op een aankomend voertuig ramt zonder gordel, dan word je zo vanuit de bestuurdersstoel door de voorruit 20 meter verder gelanceerd. Zo'n soort impact kun je dan ook verwachten in de trein.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:18 schreef StephanL het volgende:
Kijk het nu ook op AT5. Ze zijn nog bezig mensen er uit aan het halenGaat lekker.
Toch wel zo te zien, denk ik.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:19 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Zag er inderdaad niet uit als een gewonde.
oh jeequote:Op zaterdag 21 april 2012 20:19 schreef SillyWalks het volgende:
Watvoor gele zak kwam daar uit de trein?
Gele zak is nu van de persoon af, dus hopelijk niet overleden...quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:19 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Zag er inderdaad niet uit als een gewonde.
Een gewonde. Hij ligt nog steeds niet in die zak, dus dan is het goed.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:19 schreef SillyWalks het volgende:
Watvoor gele zak kwam daar uit de trein?
Een gebruikte plaszak?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:19 schreef SillyWalks het volgende:
Watvoor gele zak kwam daar uit de trein?
De plek van het ongeval is wat lastig bereikbaar, dus ze hebben eerst moeten zorgen dat ze erbij konden en mensen van het spoor af konden krijgen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:21 schreef NightH4wk het volgende:
Meer dan 90 mins na de botsing en ze zijn nog steeds bezig om gewonden eruit te halen? :/
Lijkt mij inderdaad sterk, of de hulpdiensten moeten zeer lui zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:21 schreef NightH4wk het volgende:
Meer dan 90 mins na de botsing en ze zijn nog steeds bezig om gewonden eruit te halen? :/
Ik geloof niet dat leuk een goede term is in dit gevalquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:22 schreef StephanL het volgende:
Leuk uitzicht hebben die mensen daar. Wijntje erbij en zitten maar.
Ja, waarom?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:21 schreef NightH4wk het volgende:
Meer dan 90 mins na de botsing en ze zijn nog steeds bezig om gewonden eruit te halen? :/
Ik zie ze vrij hard werkenquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:22 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Lijkt mij inderdaad sterk, of de hulpdiensten moeten zeer lui zijn.
quote:
Het is nog altijd beter vermaak dan Ik Hou van Holland.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat leuk een goede term is in dit geval
Ze zullen de prio denk ik wel eerst bij de gewonden leggenquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:20 schreef StephanL het volgende:
[..]
Een gewonde. Hij ligt nog steeds niet in die zak, dus dan is het goed.
Er kunnen honderden mensen in een trein. Dus ja, dat kan wel even duren.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:21 schreef NightH4wk het volgende:
Meer dan 90 mins na de botsing en ze zijn nog steeds bezig om gewonden eruit te halen? :/
quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:22 schreef Asskicker14 het volgende:
Lijkt mij inderdaad sterk, of de hulpdiensten moeten zeer lui zijn.
Hierboven werdt gemeld dat men er nog steeds gewonden uithaalt?quote:Lijkt mij inderdaad sterk, of de hulpdiensten moeten zeer lui zijn.
Het betekent niet direct dat je mensen er als een gek uithaalt.quote:Ja, waarom?
Je kan beter rustigaan doen en zorgen dat de verwondingen niet erger worden dan iedereen als een gek uit die treinen slepen, met als gevolg ernstiger verwondingen.
Die is allang opgevangen door ander personeel van de NS.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:26 schreef DrNick het volgende:
Hoe is het met de machinist gesteld eigenlijk? Ik kan niet voorstellen wat je dan doet als je in zo'n situatie zit.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:26 schreef DrNick het volgende:
Hoe is het met de machinist gesteld eigenlijk? Ik kan niet voorstellen wat je dan doet als je in zo'n situatie zit.
Begrijp ik, maar meer fysiek bedoel ikquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die is allang opgevangen door ander personeel van de NS.
Dan heb je geen zin om weer in een cockpit te stappen idd.quote:Hoe is het met de machinist gesteld eigenlijk? Ik kan niet voorstellen wat je dan doet als je in zo'n situatie zit.
Ik las dat er nog eentje bekneld zat.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die is allang opgevangen door ander personeel van de NS.
Een ooggetuige had het er over dat hij had gezien dat ze 'bezig' waren met de machinist van de sprinter en dat de deur niet open wilde omdat die ontzet was. Zou dus best kunnen zijn dat hij daar nog voorin de trein zat tijdens de aanrijding.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:26 schreef DrNick het volgende:
Hoe is het met de machinist gesteld eigenlijk? Ik kan niet voorstellen wat je dan doet als je in zo'n situatie zit.
Waar was het andere ongeluk dan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:25 schreef StephanL het volgende:
Wel apart hoor. Volgens mij hoort het Nederlands spoorwegen net tot één van de veiligste, maar dit is nu al het tweede ongeluk in één week tijd.
Vooral als je het aan ziet komen. OOH NEENEENEE NOODREM AAAAAHHHHHHH *BOEM*quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:28 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Dan heb je geen zin om weer in een cockpit te stappen idd.
Die twee knuffelende sprintertjes op Leiden: [Upd] Treinen op elkaar gebotst in Leidenquote:
In Leiden. Geen groot ongeluk en de schade viel mee. De oorzaak was volgens de NS het gladde spoor.quote:
Lijkt me sterk, ze laten reizigers door de deur van de machinistencabine van de sprinter uitstappen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:28 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Een ooggetuige had het er over dat hij had gezien dat ze 'bezig' waren met de machinist van de sprinter en dat de deur niet open wilde omdat die ontzet was. Zou dus best kunnen zijn dat hij daar nog voorin de trein zat tijdens de aanrijding.
O ja, dat was ik alweer vergeten, terwijl ik die treinen nota bene nog heb zien staan toenquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Die twee knuffelende sprintertjes op Leiden.
Kan ook zijn dat het juist over die andere trein ging, hij zag het iig toen hij uit de andere trein staptequote:Op zaterdag 21 april 2012 20:31 schreef Fixers het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, ze laten reizigers door de deur van de machinistencabine van de sprinter uitstappen.
Serieus? Vind jij het niet raar dat waar de uitgang is de kreukelzone is???quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:09 schreef Duvel het volgende:
Het zwakste punt in de constructie, niet zo raar.
Waar anders? Bij de passagiers?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:35 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Serieus? Vind jij het niet raar dat waar de uitgang is de kreukelzone is???
Bij de uitgang sta je (als het goed is) alleen als de trein langzaam rijdt, dus zo raar is dat nietquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:35 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Serieus? Vind jij het niet raar dat waar de uitgang is de kreukelzone is???
Ik heb er geen beelden bij, maar als het een karretje met witte rolluiken is: dat is de Spoormodule. Barstensvol met gereedschappen, kan vanaf een vrachtwagen op een overweg in het spoor worden gezet en dan op eigen kracht met 60 km/h naar het ongeval rijden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:33 schreef Ame_thyst het volgende:
Handig zo'n karretje op rails. Die stond ervoor klaar?
Ze hebben daar zelfs stoeltjes staan?/nouja hangen. Echt nooit bij stil gestaan dat dat gevaarlijk is...quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:36 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Bij de uitgang sta je (als het goed is) alleen als de trein langzaam rijdt, dus zo raar is dat niet
Nou sta ik dikwijls volgepropt op het balkon ook als de trein op volle snelheid rijdt, maar dat ligt aan faalbeleid van de NS
Eerder zoiets, maar dan voor op het spoor:quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:36 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik heb er geen beelden bij, maar als het een karretje met witte rolluiken is: dat is de Spoormodule. Barstensvol met gereedschappen, kan vanaf een vrachtwagen op een overweg in het spoor worden gezet en dan op eigen kracht met 60 km/h naar het ongeval rijden.
Geen idee waarom, maar ik heb toch altijd een Mickey Mouse gevoel bij onze hulpverleners. Allemaal een beetje prut. Doodgereguleerd wellicht.quote:Hoe erg het ook is voor de slachtoffers. Voor de hulpverlening best kicken zo'n ongeluk.
Dan staat de spoormodule vast een eindje verderop.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:38 schreef nattermann het volgende:
[..]
Eerder zoiets, maar dan voor op het spoor:
[ afbeelding ]
Die springen altijd dolblij van de bank als er weer ergens een ongeluk is gebeurdquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:37 schreef Ame_thyst het volgende:
Hoe erg het ook is voor de slachtoffers. Voor de hulpverlening best kicken zo'n ongeluk.
Ik denk dat wel vaak.. wat nu als ie vol op de rem moet met deze snelheid, zeker op die balkonnetjes ben je een losgeslagen projectiel danquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:37 schreef zakpatat90 het volgende:
[..]
Ze hebben daar zelfs stoeltjes staan?/nouja hangen. Echt nooit bij stil gestaan dat dat gevaarlijk is...
Nu ik dit heb gezien ga ik nooit meer in het balkon staan of zitten.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:37 schreef zakpatat90 het volgende:
[..]
Ze hebben daar zelfs stoeltjes staan?/nouja hangen. Echt nooit bij stil gestaan dat dat gevaarlijk is...
Dat zou voor de NS een unicum zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:26 schreef NightH4wk het volgende:
Hopelijk wordt het niet weer zo'n "blame game" waar uiteindelijk niets mee gebeurd.
Volgens mij kan je beter niet in een SLT gaan zitten, daar komen alle gewonden uit als ik het zo zie ?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:40 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nu ik dit heb gezien ga ik nooit meer in het balkon staan of zitten.
De kans op zo'n bosting is heel klein. Dus waarschijnlijk weegt het niet op tegen het ongemak.quote:Nu ik dit heb gezien ga ik nooit meer in het balkon staan of zitten.
Het is dat hier niets ontspoort is, maar dan zie je ook altijd dat het het voorste stuk van de trein is waar de meeste gewonden/doden vallen, daar ga ik liever ook niet zitten.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:40 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nu ik dit heb gezien ga ik nooit meer in het balkon staan of zitten.
Hij maakt een grapje zeker, tuurlijk hoort dat wel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Directeur van de onderzoeksraad: "Er zijn twee treinen tegen elkaar gereden, en het is natuurlijk wel duidelijk dat dat niet hoort."
No shit, sherlock
Nederlanders..altijd zo bezig met 'hoe het hoort'...quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Directeur van de onderzoeksraad: "Er zijn twee treinen tegen elkaar gereden, en het is natuurlijk wel duidelijk dat dat niet hoort."
No shit, sherlock
Ik denk er nooit over na waar ik ga zitten, maar dat moet ik voortaan toch maar wel doen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:41 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Het is dat hier niets ontspoort is, maar dan zie je ook altijd dat het het voorste stuk van de trein is waar de meeste gewonden/doden vallen, daar ga ik liever ook niet zitten.
Andere tijdzone.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:45 schreef Stiemie het volgende:
Traumaheli is weer terug en geland in het Westerpark.
Het blijft op de livebeelden van AT5 trouwens verdacht licht terwijl het hier begint te schemeren
Westerpark = westen = later donker.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:45 schreef Stiemie het volgende:
Traumaheli is weer terug en geland in het Westerpark.
Het blijft op de livebeelden van AT5 trouwens verdacht licht terwijl het hier begint te schemeren
Komt door de camera die de lichtsterkte aanpastquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:45 schreef Stiemie het volgende:
Traumaheli is weer terug en geland in het Westerpark.
Het blijft op de livebeelden van AT5 trouwens verdacht licht terwijl het hier begint te schemeren
Inderdaad, de zon staat daar nog vrij hoog.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:45 schreef Stiemie het volgende:
Traumaheli is weer terug en geland in het Westerpark.
Het blijft op de livebeelden van AT5 trouwens verdacht licht terwijl het hier begint te schemeren
Dan hinkel je toch gewoon het talud of met je goede been.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik zou echt kapot gaan op zo'n hoogwerker met mijn hoogtevrees.
Prorail doet de verkeersleiding.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:46 schreef RemcoDelft het volgende:
Ongelofelijk dat de NS dit keer op keer doet.... Ze weten maanden vantevoren welke trein waar moet rijden... Beide treinen hebben een bestuurder... Ze hebben een automatisch systeem om botsingen te voorkomen... En toch klappen ze keer op keer op elkaar!
Passagiers hebben geen airbags, geen kreukelzones, en niet eens een gordel... Om het nog maar niet te hebben over de situatie dat honderden mensen opeengepropt moeten staan!
Ik zou zeggen hoog tijd om alle subsidie aan de NS te stoppen, past ook mooi bij de bezuinigingen.
Obvious troll is obvious.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:46 schreef RemcoDelft het volgende:
Ongelofelijk dat de NS dit keer op keer doet.... Ze weten maanden vantevoren welke trein waar moet rijden... Beide treinen hebben een bestuurder... Ze hebben een automatisch systeem om botsingen te voorkomen... En toch klappen ze keer op keer op elkaar!
De ene trein heeft de andere een kopstoot gegeven?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:47 schreef Fredo55 het volgende:
Uhm![]()
20:39:51 21-04-12
Prio: 1 Vechtpartij Westerpark AMSTERDAM
Politie Veiligheidsregio Amsterdam Amstelland (PersInfo)
Tussen beide machinisten?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:47 schreef Fredo55 het volgende:
Uhm![]()
20:39:51 21-04-12
Prio: 1 Vechtpartij Westerpark AMSTERDAM
Politie Veiligheidsregio Amsterdam Amstelland (PersInfo)
Met de trein reizen is gewoon levensgevaarlijk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:46 schreef RemcoDelft het volgende:
Ongelofelijk dat de NS dit keer op keer doet.... Ze weten maanden vantevoren welke trein waar moet rijden... Beide treinen hebben een bestuurder... Ze hebben een automatisch systeem om botsingen te voorkomen... En toch klappen ze keer op keer op elkaar!
Passagiers hebben geen airbags, geen kreukelzones, en niet eens een gordel... Om het nog maar niet te hebben over de situatie dat honderden mensen opeengepropt moeten staan!
Ik zou zeggen hoog tijd om alle subsidie aan de NS te stoppen, past ook mooi bij de bezuinigingen.
Ze hebben ook een trap zag ik net, maar dat lijkt mij nog enger op een brancard.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dan hinkel je toch gewoon het talud of met je goede been.
Tussen NS en Prorailquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:47 schreef Fredo55 het volgende:
Uhm![]()
20:39:51 21-04-12
Prio: 1 Vechtpartij Westerpark AMSTERDAM
Politie Veiligheidsregio Amsterdam Amstelland (PersInfo)
Dat kan ook ja.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dan hinkel je toch gewoon het talud of met je goede been.
Beetje een probleem.. er staan hoge hekken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:47 schreef Duvel het volgende:
Dan hinkel je toch gewoon het talud of met je goede been.
Je betaalt er ook nog de hoofdprijs voor en het wordt elk jaar verhoogd!quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:46 schreef RemcoDelft het volgende:
Ongelofelijk dat de NS dit keer op keer doet.... Ze weten maanden vantevoren welke trein waar moet rijden... Beide treinen hebben een bestuurder... Ze hebben een automatisch systeem om botsingen te voorkomen... En toch klappen ze keer op keer op elkaar!
Passagiers hebben geen airbags, geen kreukelzones, en niet eens een gordel... Om het nog maar niet te hebben over de situatie dat honderden mensen opeengepropt moeten staan!
Ik zou zeggen hoog tijd om alle subsidie aan de NS te stoppen, past ook mooi bij de bezuinigingen.
Ik woon vrijwel tegenover de treinbotsingquote:
Demoniseren!quote:
Vergeleken met de huidige benzineprijzen valt dat nog wel mee op het moment.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je betaalt er ook nog de hoofdprijs voor en het wordt elk jaar verhoogd!
Beelden daarnet waren idd niet live, nu weer wel en je ziet goed dat het begint te schemeren.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:49 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ik woon vrijwel tegenover de treinbotsingMisschien 400 meter afstand ofzo
Overigens blijven er hier nog steeds af en toe sirenes langskomen
Jaaaa maar da's 400 meter hemelsbreed hè. De zon gaat in een boog en dan is het veel verder!quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:49 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ik woon vrijwel tegenover de treinbotsingMisschien 400 meter afstand ofzo
Overigens blijven er hier nog steeds af en toe sirenes langskomen
quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Jaaaa maar da's 400 meter hemelsbreed hè. De zon gaat in een boog en dan is het veel verder!
Als het in Amerika was gebeurd was echt iedereen "gewond" geweest.quote:
Hier is het ook nog steeds licht hoorquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het is nogsteeds licht, dat kan toch niet.
Er wordt met een camera gefilmd, niet met een oogquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het is nogsteeds licht, dat kan toch niet.
West en oost nederland scheelt ongeveer 20 10 4 minutenquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Het is nogsteeds licht, dat kan toch niet.
Hier in Zeeland is het al aan het schemeren hoor.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
West en oost nederland scheelt ongeveer 20 minuten
En dan kunnen er opeens geen gewonden zijn?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:54 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Die treinen zijn amper beschadigd.
Er zijn 2 trauma heli's he..quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:54 schreef Stiemie het volgende:
Er zit wel flink wat vertraging in de beelden voor mijn gevoel. Net steeg er op tv een heli op en die was hier al lang en breed over gegaan. Misschien doen ze dat om nog wat te kunnen sturen in de uitzending?
Ja want lichamen kunnen net zoveel hebben als een trein.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:54 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Die treinen zijn amper beschadigd.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:54 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Die treinen zijn amper beschadigd.
Ik zie nog niets, maar in die stoptrein zelf doet de verlichting het nog wel ondanks het ongeluk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:52 schreef Nieuwschierig het volgende:
Wordt er al verlichting aangelegd?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:54 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Die treinen zijn amper beschadigd.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:55 schreef Abed het volgende:
Ik had die trein gemist, pakte er eentje later. En nu lekker thuis smoken als een boss.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:54 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Die treinen zijn amper beschadigd.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:54 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Die treinen zijn amper beschadigd.
Ik kijk via de TVquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:58 schreef Gnomestein het volgende:
[..]
Ze kunnen ons veel melden, de webstream is alweer down.
Gedurfde aanname, dat eerste.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:58 schreef Nuchterheid het volgende:
Ik weet dat jullie het allemaal graag anders zien maar het zal allemaal wel weer meevallen.
Pardon?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:38 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Geen idee waarom, maar ik heb toch altijd een Mickey Mouse gevoel bij onze hulpverleners. Allemaal een beetje prut. Doodgereguleerd wellicht.
De stream werkt gewoon, is niet down geweest.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:58 schreef Gnomestein het volgende:
[..]
Ze kunnen ons veel melden, de webstream is alweer down.
Dit topic is niks meer dan een beetje sensatie zoeken. Niks mis mee, maar wees er dan wel eerlijk over.quote:
Dit forum heet Nieuws & Achtergronden. Dit is nieuws, of niet?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:01 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Dit topic is niks meer dan een beetje sensatie zoeken. Niks mis mee, maar wees er dan wel eerlijk over.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:01 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Dit forum heet Nieuws & Achtergronden. Dit is nieuws, of niet?
Dat geldt in wezen voor bijna al het nieuws, natuurlijk. Wil niet zeggen dat iedereen hier direct liefst het ergste ziet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:01 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Dit topic is niks meer dan een beetje sensatie zoeken. Niks mis mee, maar wees er dan wel eerlijk over.
Ook al een bus die op een tram was gebotst gister. Vorm van staken ofzo?quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:15 schreef SpecialK het volgende:
Gaat lekker vandaag in amsterdam
[ afbeelding ]
Kun je in dit geval spreken van halfdood?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:04 schreef KoningStoma het volgende:
2 ultra-mega-super-ernstig gewonde.
Traumaheli's worden niet zo maar ingezet...quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:58 schreef Nuchterheid het volgende:
Ik weet dat jullie het allemaal graag anders zien maar het zal allemaal wel weer meevallen.
Traumaheli's worden vaak ingezet uit voorzorgquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:06 schreef Aether het volgende:
[..]
Traumaheli's worden niet zo maar ingezet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |