Rente op staatsschuld omhoog -> groter begrotingstekort.quote:
En?quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:55 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Rente op staatsschuld omhoog -> groter begrotingstekort.
Waarmee de kans van een boete vanuit Brussel ook groter wordt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:55 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Rente op staatsschuld omhoog -> groter begrotingstekort.
En? Meer geld uitgeven dat er niet is -> rekening doorgeven aan de toekomst. Ga je daar ook "en" op zeggen?quote:
Nog meer bezuinigingen, waarmee alles nog kutter wordt voor iedereen.quote:
Vervelend inderdaad, maar ik had er weinig vertrouwen dat deze club met een goede, toekomstbestendige hervormingsagenda zou komen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:56 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
En? Meer geld uitgeven dat er niet is -> rekening doorgeven aan de toekomst. Ga je daar ook "en" op zeggen?
Dat vertrouwen hadden de rating agencies nog wel. Net. Nu niet meer.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vervelend inderdaad, maar ik had er weinig vertrouwen dat deze club met een goede, toekomstbestendige hervormingsagenda zou komen.
Dus moet je zorgen dat er meer geld binnen komt, ofwel geld halen bij de burger.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:56 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
En? Meer geld uitgeven dat er niet is -> rekening doorgeven aan de toekomst. Ga je daar ook "en" op zeggen?
Dat ben ik met je eens, maar dat wisten we 7 weken geleden ook wel. En ook dat voorspelde tekort dat 7 weken geleden op tafel lag zagen we al maanden en maanden aankomen. Er was dus ruim de tijd om er wél iets aan te doen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vervelend inderdaad, maar ik had er weinig vertrouwen dat deze club met een goede, toekomstbestendige hervormingsagenda zou komen.
Nog meer belasting betalen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Dus moet je zorgen dat er meer geld binnen komt, ofwel geld halen bij de burger.
Nog kutter? Verklaar......quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:57 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nog meer bezuinigingen, waarmee alles nog kutter wordt voor iedereen.
Maar hey, we mogen straks wel overal 130 en hebben mooie nieuwe straaljagers
Precies, waarmee de koopkracht dus achteruit gaat en de economie nog verder in het slop raakt. Hogere belasting en minder voorzieningen zijn onvermijdelijk. Kortom: alles wordt kutter.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Dus moet je zorgen dat er meer geld binnen komt, ofwel geld halen bij de burger.
Is een optie.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:59 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Nog meer belasting betalen.
Die onderhandelingen waren natuurlijk ook een aanfluiting. Het is al idioot dat die zeven weken in beslag nemen en als de gesprekken dan ook nog eens mislukken..quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar dat wisten we 7 weken geleden ook wel. En ook dat onderhandelen dat 7 weken geleden begon zagen we al maanden en maanden aankomen. Er was dus ruim de tijd om er wél iets aan te doen.
Heb je bronnen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hij pleitte ervoor dat de JSF financiering/aankoop moest stoppen. Dit heeft hem o.a. de kop gekost. Ingewikkeld verhaal is het.
Ik ben best bereid in te leveren als dat ten goede komt voor Nederland.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Oh je betaalt graag veel belasting en krijgt daar minder voor terug?
Een boete geven als iemand moeite heeft met financiën vind ik op zich al merkwaardig, maar het past wel in het huidige beleid.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarmee de kans van een boete vanuit Brussel ook groter wordt.
Precies, we moeten toch inleveren, je ontkomt er niet aanquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben best bereid in te leveren als dat ten goede komt voor Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |