SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Ja, K samen met U en T. Samson kan ik niet meer verdragen op tvquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:11 schreef DeJori het volgende:
Durft iemand al een voorspelling te doen over de samenstelling van het volgende kabinet?
Samsom is een extreem linkse labiele millieuterrorist.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, K samen met U en T. Samson kan ik niet meer verdragen op tv
Dat zijn mongooltjes ook.quote:
Denk dat de sp ver komtquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:11 schreef DeJori het volgende:
Durft iemand al een voorspelling te doen over de samenstelling van het volgende kabinet?
Als de sp in de regering komt ben ik wegquote:
Jup. Ik gok óf links óf VVD, CDA en mss een andere partij.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:13 schreef DeJori het volgende:
[..]
Samsom is een extreem linkse labiele millieuterrorist.
Ik hoop op VVD/CDA/D66, maar gezien de huidige peilingen is dat niet echt een haalbare optie.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jup. Ik gok óf links óf VVD, CDA en mss een andere partij.
Omdat ze in de oppositie zitten. Pechtold dumpen, dan is er best mee samen te werken.quote:
Wel realistisch blijven he. Hem dumpen ze niet voor zoiets.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:21 schreef DeJori het volgende:
[..]
Omdat ze in de oppositie zitten. Pechtold dumpen, dan is er best mee samen te werken.
Een mens mag hopen. 77 zetels voor de VVDquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wel realistisch blijven he. Hem dumpen ze niet voor zoiets.
Neequote:Op zaterdag 21 april 2012 17:16 schreef DeJori het volgende:
[..]
Als de sp in de regering komt ben ik weg
Geirriteerdquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:42 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik krijg het gewoon niet gelezen
Hoe is het hier?
Wat denk je?quote:
Als het gaat over die politieke ellende, kan je weinig aan doen DJquote:
Nicequote:Op zaterdag 21 april 2012 17:53 schreef DeJori het volgende:
Fusie is dichtbij dus dan is het nodig om een lokale afdeling op te richten.
Die hard flyeren de komende tijd.
Sorry, ik vertypte me.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
NiceKunnen we dan met de gemeentelijke verkiezingen ook op jou stemmen enzo?
Ik vraag me ook af of ik het wel zo zou zien zitten om in de gemeenteraad te gaan. Laat staan om wethouder te wordenquote:
Wethouder DJquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:58 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of ik het wel zo zou zien zitten om in de gemeenteraad te gaan. Laat staan om wethouder te worden
Over een paar jaar minister van volksgezondheid en dan daarna mp.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wethouder DJWel andere ambities daarbij dan?
Je weet maar nooit.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:03 schreef DeJori het volgende:
[..]
Over een paar jaar minister van volksgezondheid en dan daarna mp.
Zal er wel niet in zittenquote:
Beetje dromen en hoop houden is niet verkeerd.quote:
MOet je wel nog een beetje hoog op de kandidatenlijst komen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
NiceKunnen we dan met de gemeentelijke verkiezingen ook op jou stemmen enzo?
Dromen en doelen zijn twee verschillende dingenquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Beetje dromen en hoop houden is niet verkeerd.
En nu maar hopen dat je met de verkiezingen te lui bent om te gaan stemmenquote:
Dat zou in dit hypothetische geval wel lukken, aangezien wij de afdeling dan op zouden richting. Is echter niet nodig vanwege de fusie van maasdonk en bernheze. In bernheze is al een vvd-afdeling aanwezig.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:15 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
MOet je wel nog een beetje hoog op de kandidatenlijst komen.
Wat trouwens wel leuk is hoor, om je naam op die stemformulieren te zien staan
Shifto kennende zal dat wel goedkomenquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:16 schreef DeJori het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat je met de verkiezingen te lui bent om te gaan stemmen
Ja, SPquote:
Meteen lijsttrekkerschap, en hop de raad inquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:17 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat zou in dit hypothetische geval wel lukken, aangezien wij de afdeling dan op zouden richting. Is echter niet nodig vanwege de fusie van maasdonk en bernheze. In bernheze is al een vvd-afdeling aanwezig.
Dan stem ik op je zodra Pechtold weg isquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:49 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Meteen lijsttrekkerschap, en hop de raad in
Stond zelf niet heel hoog op de lijst, ook omdat ik mijn bestuurswerk binnen de partij op dat moment beter kon uitvoeren (qua tijd etc). Maar lijkt me best leuk om me weer eens verkiesbaar te stellen
Pechtold is voor mij echt hét obstakel wat betreft D66.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan stem ik op je zodra Pechtold weg is
Mijn mars op Den Haag is dan bij deze ingezetquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan stem ik op je zodra Pechtold weg is
Ja. Hetzelfde als met ragout. Best lekker maar met champignons erin wil ik 't niet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:57 schreef DeJori het volgende:
[..]
Pechtold is voor mij echt hét obstakel wat betreft D66.
Nah ze moeten gewoon de oude koers hervatting, die ietwat rechtser was.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En ach, Pechtold is idnerdaad niet geweldig. Zou zelf liever van der Ham zien, die is ook wat meer op de jongeren gericht. Maar daarmee verlies je misschien weer veel oude kiezers.
Zal het de komende tijd wel vaker over gaan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nah ze moeten gewoon de oude koers hervatting, die ietwat rechtser was.
Maar kut, gaan we het weer over politiek hebben
Ja, maar Pechtold vind ik geen leuk onderwerp van gesprekquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:24 schreef DeJori het volgende:
[..]
Zal het de komende tijd wel vaker over gaan.
Boris van der Ham dan wel?quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar Pechtold vind ik geen leuk onderwerp van gesprek
JA.quote:
Jup, maar vanavond denk ik dus maar lekker op den bank.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:36 schreef BarrieButsers het volgende:
Jij gaat zeker normaal met de fiets of lopend? Dan is het weer wel kut ja
Niks mis meequote:Op zaterdag 21 april 2012 20:38 schreef DeJori het volgende:
[..]
Jup, maar vanavond denk ik dus maar lekker op den bank.
Helemaal niksquote:
Jwzquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:10 schreef Muisraket het volgende:
OMG shifty ik sluit mijn externe HD weer eens aan om mijn pc op te schonen, zie ik jouw muziek.... Dexter OST!Held!
Ff met wat matties wat bier wezen doen onder het genot van nutteloze discussiesquote:Op zondag 22 april 2012 01:41 schreef bijdehand het volgende:
Wat ben je wezen doen?![]()
En hier is het goed hoor
SFU! De allereerste aflevering is...raar. Het zit ook bomvol drama dus daar moet je wel tegenkunnen/van houden, maar die serie is zo ongelofelijk goed.quote:Op zondag 22 april 2012 00:51 schreef bijdehand het volgende:
Die heb ik pas gezien. Veel bekende acteurs, dat wel![]()
Ik kijk Six Feet Under
Omdat ik jou niet altijd voor een drama-liefhebber aanzie. Waarom de rest van 'iedereen' dat doet, weet ik niet.quote:Op zondag 22 april 2012 08:54 schreef bijdehand het volgende:
Waarom waarschuwt iedereen mij altijd voor drama
Moggel Barrie, was ist los?quote:
Volgens mij had ik een dikke O.D.quote:
Omdat catshuis gisteren.quote:Op zondag 22 april 2012 12:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zeg, wat is dit nou voor belachelijk slecht weer vandaag?
quote:
Zalmquote:Op zondag 22 april 2012 17:22 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zo, niks zo prettig als thuiskomen na even goed hebben moeten afzien in de regen/hagel/onweer.. Maar dan heb je ook wel weer even lekker bewogen/uitgewaaid :p
Straks maar eens kijken wat er gegeten gaat worden, ligt volgens mij nog zalm op me te wachten in de koelkast
Kijk deze jongen weet hoe 't werkelijk zit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op zondag 22 april 2012 17:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kijk deze jongen weet hoe 't werkelijk zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..non est vivere sed valere vita est ..
Ja maar alsjeblieft, ga me nu niet pestenquote:
KK past helemaal niet in een mouwquote:
quote:Zondag 11 maart stond de eerste buiten wedstrijd van het seizoen op het programma. Dit bij onze thuis wedstrijd tijdens het Mega Trekkertrek Spektakel in Loosbroek. Er waren 6 trucks, zowel uit de 8,5 en 9,5 tons trucks klasse.
Rond de klok van 11 uur waren de trucks aan de beurt voor de proeftrek. Door de strakke sleepwagen afstelling kreeg geen van de trucks het voor elkaar om de sleepwagen naar de honderd meter te krijgen.
Later die middag barste de strijd los en lukte het de RhinoRocket om 3 maal een Full Pull neer te zetten. Met nog twee trucks in de strijd werd het tijd voor de finale. Helaas lukte het de RhinoRocket niet om tijdens deze run de Madmen v Berkel voor te blijven. Maar we kunnen zeker terug kijken op een geslaagde dag en zijn tevreden met het resultaat.
Hoezo dat?quote:Op zondag 22 april 2012 21:40 schreef BarrieButsers het volgende:
Dat meisje denkt dat bdh ook een hond is
Gast, ze heeft allemaal honden als vrienden.quote:
Hoe is het, shiftelientje?quote:
Full-time fokken bedoel jequote:
Niet te vergetenquote:
First world problemsquote:Op zondag 22 april 2012 23:10 schreef DeJori het volgende:
[..]
Niet te vergeten
Ik mag ook niet zeuren, heb vandaag betaald gekregen om voetbal te kijken
Nu pas?quote:
Jaquote:
Heb je nu de boeien pas los gemaakt?quote:
Nee maar de batterijen zijn opquote:
Wie heeft er nu weer boeien met batterijen. Accu's zijn veel beter.quote:
Iddquote:Op zondag 22 april 2012 23:47 schreef DeJori het volgende:
[..]
Wie heeft er nu weer boeien met batterijen. Accu's zijn veel beter.
Nog nietquote:Op maandag 23 april 2012 09:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zo, stelletje luie honden, hup hup aan het werk
quote:Op maandag 23 april 2012 09:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zo, deze nieuwe kleur staat me goed
quote:
Is dat forum echt zo erg?quote:Op maandag 23 april 2012 09:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Op het afvoerputje van Fok, het enige subforum waar ik thuis hoor
Ja, maar wat jij gewend bent, wil ik niet weten.quote:
Ik doelde meer op andere dingen m.b.t. shifto.quote:
quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 09:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik doelde meer op andere dingen m.b.t. shifto.
Shifto's voorkeuren kunnen het daglicht dan ook niet verdragenquote:Op maandag 23 april 2012 09:36 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik doelde meer op andere dingen m.b.t. shifto.
Niet zozeer zijn voorkeuren, maar meer wat hij waarschijnlijk ooit/regelmatig tegengekomen zou zijn.quote:Op maandag 23 april 2012 09:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Shifto's voorkeuren kunnen het daglicht dan ook niet verdragen
Mijn voorkeuren vallen echt wel mee heurquote:Op maandag 23 april 2012 09:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Shifto's voorkeuren kunnen het daglicht dan ook niet verdragen
quote:Op maandag 23 april 2012 09:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Niet zozeer zijn voorkeuren, maar meer wat hij waarschijnlijk ooit/regelmatig tegengekomen zou zijn.
Laat maar.quote:
Moest lachen bij je verwoording.quote:Op maandag 23 april 2012 09:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Mijn voorkeuren vallen echt wel mee heurBen redelijk vanilla alleen soms wat minder
Alleen soms wat minder.. hmmquote:Op maandag 23 april 2012 09:45 schreef shifto het volgende:
[..]
Mijn voorkeuren vallen echt wel mee heurBen redelijk vanilla alleen soms wat minder
A_T dwaalt meteen af in zijn gedachten?quote:
Oké, goedmakertje dan:quote:Op maandag 23 april 2012 10:01 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Whaha, toen ik de dubbelepunt-P erachter zette wist ik al dat ik wat verkeerd deed
Maar nee, ik ga niet afdwalen naar wat Shifty allemaal zou doen.. yikes.
Neequote:Op maandag 23 april 2012 10:08 schreef bijdehand het volgende:
Gaan jullie meeten?Of snap ik de grap niet?
![]()
Wat lief van jequote:Op maandag 23 april 2012 10:11 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, Thijs heeft me ooit in een dm verteld dat hij wel eens wegdroomt als hij bijvoorbeeld een boek leest en aangezien zijn naam suggereert dat hij interesse heeft in de K.O. en zo, besloot ik voor de verandering een keer aardig te doen.
Nee, maar wát een gesprekquote:Op maandag 23 april 2012 10:12 schreef Muisraket het volgende:
Btw handje nog een dm/pm gehad van Tuxxx?
*poef*quote:Op maandag 23 april 2012 10:06 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oké, goedmakertje dan:
Rome in de Klassieke Oudheid.Tot over 5 minuten.
Eigenlijk wel hè. Maar zal wss een troll geweest zijn, aangezien er geen gebruiker is op FOK! met die naam.quote:Op maandag 23 april 2012 10:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat lief van je
[..]
Nee, maar wát een gesprekBest zielig eigenlijk
Ik denk dat het division isquote:Op maandag 23 april 2012 10:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Eigenlijk wel hè. Maar zal wss een troll geweest zijn, aangezien er geen gebruiker is op FOK! met die naam.
quote:Op maandag 23 april 2012 10:14 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Die mod-powers zijn nog lastig
Ik wou net iemand quoten hier, maar drukte per ongeluk op wijzigen.. Ik denk al, waarom klopt de quote helemaal niet.
Gelukkig kan je nog gewoon op annuleren drukken
quote:
Lijkt me sterk dat je je eigen username verkeerd typt.quote:
Stijgt de power al naar je kop?quote:Op maandag 23 april 2012 10:14 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Die mod-powers zijn nog lastig
Ik wou net iemand quoten hier, maar drukte per ongeluk op wijzigen.. Ik denk al, waarom klopt de quote helemaal niet.
Gelukkig kan je nog gewoon op annuleren drukken
Ja maar zoiets zal 't wel zijnquote:Op maandag 23 april 2012 10:15 schreef Muisraket het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me sterk dat je je eigen username verkeerd typt.En daarnaast kan je ook gewoon de username van iemand anders op FOK! gebruiken...
![]()
Hm niksquote:Op maandag 23 april 2012 10:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Wat hebben jullie Tuxxx nou weer aangedaan?
Kijk maar uit wat je zegt bdh, hij is nu mod!quote:Op maandag 23 april 2012 10:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Wat hebben jullie Tuxxx nou weer aangedaan?
Wij zijn echt 3 jaar oud.quote:Op maandag 23 april 2012 10:20 schreef bijdehand het volgende:
Alleen maar een man versierd in de chat
3,5quote:
Alleen van KPD hè.quote:Op maandag 23 april 2012 10:21 schreef shifto het volgende:
[..]
Kijk maar uit wat je zegt bdh, hij is nu mod!
Die powers werken overal!quote:
Ach, alles wat ik op FOK! zet, mag hij best tegen een andere mod vertellen (oké behalve dat van Tuxxx maar dat is een uitzondering, heb immers geen enkele note, dus ben gewoon braaf).quote:Op maandag 23 april 2012 10:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Die powers werken overal!En nu is hij Gestapo hè, hij zal alles vertellen tegen de desbetreffende mod!
Nee hoorZe geven niet alles aan bij een FA
Ik heb nog steeds geen idee wat notes zijn en hoe je ze krijgtquote:Op maandag 23 april 2012 10:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ach, alles wat ik op FOK! zet, mag hij best tegen een andere mod vertellen (oké behalve dat van Tuxxx maar dat is een uitzondering, heb immers geen enkele note, dus ben gewoon braaf).
Hoeveel heb je er dan?quote:Op maandag 23 april 2012 10:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen idee wat notes zijn en hoe je ze krijgt
HAHAHAHAHAHA wie zou er in godsnaam betalen om dat in te zien?quote:Je hebt 19 notes gekregen van onze moderators.
Ik niet, maar ben wel benieuwdquote:Op maandag 23 april 2012 10:28 schreef shifto het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA wie zou er in godsnaam betalen om dat in te zien?
quote:Je hebt 123 notes gekregen van onze moderators.
Het gaat om connecties bdh, ik poste laatst lemonparty en kreeg alleen een DM met dat het niet netjes wasquote:Op maandag 23 april 2012 10:30 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik niet, maar ben wel benieuwd
[..]
'Connecties'?quote:Op maandag 23 april 2012 10:31 schreef shifto het volgende:
[..]
Het gaat om connecties bdh, ik poste laatst lemonparty en kreeg alleen een DM met dat het niet netjes wasLieve Crutch
Op 1 ban van een jaar na, vind ik mijzelf best netjesquote:Op maandag 23 april 2012 10:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
BDH staat ernstig aan top met z'n notes, en MR is vooral heel braaf
Jij hebt je genoeg misdragen zie ik al Shifty. Maar daar zal ik verder niet over uitwijden, anders ben ik mn mod-powers al kwijt voordat ik ze goed en wel heb kunnen gebruiken
Je wil niet weten waarmee ik weggekomen benquote:Op maandag 23 april 2012 10:31 schreef shifto het volgende:
[..]
Het gaat om connecties bdh, ik poste laatst lemonparty en kreeg alleen een DM met dat het niet netjes wasLieve Crutch
Mijn notes zijn volgens mij ook redelijk saaiquote:Op maandag 23 april 2012 10:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
BDH staat ernstig aan top met z'n notes, en MR is vooral heel braaf
Jij hebt je genoeg misdragen zie ik al Shifty. Maar daar zal ik verder niet over uitwijden, anders ben ik mn mod-powers al kwijt voordat ik ze goed en wel heb kunnen gebruiken
*Kleine reminder*quote:Op maandag 23 april 2012 10:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Maar daar zal ik verder niet over uitwijden, anders ben ik mn mod-powers al kwijt voordat ik ze goed en wel heb kunnen gebruiken
Dit is ook niet leuk hè, nu worden we nieuwschierig en DM je het niet eensquote:Op maandag 23 april 2012 10:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Grotendeels saaie notes zo te zien ja
Hoewel eentje er wel uitsprong
Guy nog wel.quote:
Oké, goed punt.quote:Op maandag 23 april 2012 10:39 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]
For the sake of the meme en dat jullie het snappen
Never gonna happen.quote:Op maandag 23 april 2012 10:40 schreef shifto het volgende:
Al wil ik MR wel zien in die pose met een jonko in haar mond
Dit dusquote:Op maandag 23 april 2012 10:38 schreef shifto het volgende:
[..]
Dit is ook niet leuk hè, nu worden we nieuwschierig en DM je het niet eens
quote:Op maandag 23 april 2012 10:40 schreef shifto het volgende:
Al wil ik MR wel zien in die pose met een jonko in haar mond
Kutshifto.quote:Op maandag 23 april 2012 10:41 schreef shifto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
DJ en TFMPhotshop MR er eens in
Tsja, die ene foto van jou die hou ik mooi privé en die met die snor ookquote:Op maandag 23 april 2012 10:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Kutshifto.Ze hebben alleen maar zeer ernstige foto's van mij die het daglicht niet kunnen verdragen, waarvan één met gigantische snor.
BDH en DJ, spaar me a.u.b..
PAK DIE MET EEN SNOR!!<!!!!!!!!quote:Op maandag 23 april 2012 10:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Kutshifto.Ze hebben alleen maar zeer ernstige foto's van mij die het daglicht niet kunnen verdragen, waarvan één met gigantische snor.
BDH en DJ, spaar me a.u.b..
Nee.quote:
Vooral die ene waarbij ik mijn oorbellen even uit had moeten doen speel je niet door, anders stuur ik DT, KK, BB, A_T en TFM op je af! DJ zal wel voor je opkomen nl.quote:Op maandag 23 april 2012 10:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tsja, die ene foto van jou die hou ik mooi privé en die met die snor ook
O&N had ik er ook een, zo grappig was het niet hoor.quote:
Die ga ik dus niet doorsturen nee. Duh.quote:Op maandag 23 april 2012 10:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Vooral die ene waarbij ik mijn oorbellen even uit had moeten doen speel je niet door, anders stuur ik DT, KK, BB, A_T en TFM op je af! DJ zal wel voor je opkomen nl.
Als jij ooit dronken ergens voor pampers ligt, ga ik er een tekenen met watervaste stiftquote:Op maandag 23 april 2012 10:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]
O&N had ik er ook een, zo grappig was het niet hoor.
Voor pampers?quote:Op maandag 23 april 2012 10:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Als jij ooit dronken ergens voor pampers ligt, ga ik er een tekenen met watervaste stift
I know, maar mss ooitquote:Op maandag 23 april 2012 10:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Voor pampers?
OMG shifto.![]()
En dat van die dronkenschap gaat ook niet gebeuren, dus wat dat betreft heb je pech.
quote:Op maandag 23 april 2012 10:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tsja, die ene foto van jou die hou ik mooi privé en die met die snor ook
lol idiootquote:Op maandag 23 april 2012 10:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Als jij ooit dronken ergens voor pampers ligt, ga ik er een tekenen met watervaste stift
Dus je wil zeggen dat je op jigglypuff lijkt?quote:Op maandag 23 april 2012 10:47 schreef shifto het volgende:
[..]
Fijne dag!quote:Op maandag 23 april 2012 10:54 schreef Muisraket het volgende:
Voorstellen voor de TT: pampers, A_T + KPD of Tuxxx trollen. Ik ga nu in ieder geval wat nuttigs doen, fijne dag nog mensen!
Toch staat het wel goed! Die blauwe naam boven die rode UIquote:
n00b IT'ersquote:Op maandag 23 april 2012 11:55 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En toen donderde het complete ICT-geraamte eruit.. Intranet plat. Niks meer te werken hier![]()
Kijken of ik nog wat met ouderwets pen en papier kan doen..
Nou.. Bij het uitzoeken van een datacenter die je omgeving host, let je op of het datacenter redundant is. Of je kiest goedkoop en dan is het dat nietquote:Op maandag 23 april 2012 12:41 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Nogal..
Nu maar wat administratie wegwerken en mensen achter hun reet aan zitten via de telefoon..
Maar ja, het datacentrum staat in Amsterdam en daar is waarschijnlijk dus wat mis. Daar valt vanuit hier (H'sum) dus bijzonder weinig aan te doen.
Slimquote:Op maandag 23 april 2012 12:41 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Wou zeggen dan ga ik KPD maar even modden.. Maar dat subforum ga ik natuurlijk nevernooit openen op mn werk
Ik was in eindhovenquote:Op maandag 23 april 2012 10:31 schreef Muisraket het volgende:
Waar zijn Barrie en DJ eigenlijk? Stage/school?
Goed. Net lekker even een broodje gegeten in de stad.quote:
Ben je kaal?quote:Op maandag 23 april 2012 15:42 schreef bijdehand het volgende:
Goed. Naar de kapper geweesten hw gemaakt
Echt ik laat me één keer in m'n leven millimeteren en als ik nu zeg dat ik naar de kapper geweest ben denkt iedereen dat ik kaal of gemillimeterd benquote:
I knowquote:
Overal naakte fokkers/fokstersquote:
HIJ IS BLAUW ARI WAAR DE NEUK KOMT DIT VANDAAN NU KAN IK NIET MEER TROLLENN NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Heb je foto?quote:Op maandag 23 april 2012 10:41 schreef shifto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
DJ en TFMPhotshop MR er eens in
Lees eens wat verder jungkse. Hij is mod van KPD dus je kan nog steeds trollenquote:Op maandag 23 april 2012 17:14 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
en van welk sub-forum ben je mod?
KPD serieus?quote:Op maandag 23 april 2012 17:17 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Lees eens wat verder jungkse. Hij is mod van KPD dus je kan nog steeds trollen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |