SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
Ja, K samen met U en T. Samson kan ik niet meer verdragen op tvquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:11 schreef DeJori het volgende:
Durft iemand al een voorspelling te doen over de samenstelling van het volgende kabinet?
Samsom is een extreem linkse labiele millieuterrorist.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, K samen met U en T. Samson kan ik niet meer verdragen op tv
Dat zijn mongooltjes ook.quote:
Denk dat de sp ver komtquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:11 schreef DeJori het volgende:
Durft iemand al een voorspelling te doen over de samenstelling van het volgende kabinet?
Als de sp in de regering komt ben ik wegquote:
Jup. Ik gok óf links óf VVD, CDA en mss een andere partij.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:13 schreef DeJori het volgende:
[..]
Samsom is een extreem linkse labiele millieuterrorist.
Ik hoop op VVD/CDA/D66, maar gezien de huidige peilingen is dat niet echt een haalbare optie.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jup. Ik gok óf links óf VVD, CDA en mss een andere partij.
Omdat ze in de oppositie zitten. Pechtold dumpen, dan is er best mee samen te werken.quote:
Wel realistisch blijven he. Hem dumpen ze niet voor zoiets.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:21 schreef DeJori het volgende:
[..]
Omdat ze in de oppositie zitten. Pechtold dumpen, dan is er best mee samen te werken.
Een mens mag hopen. 77 zetels voor de VVDquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wel realistisch blijven he. Hem dumpen ze niet voor zoiets.
Neequote:Op zaterdag 21 april 2012 17:16 schreef DeJori het volgende:
[..]
Als de sp in de regering komt ben ik weg
Geirriteerdquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:42 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik krijg het gewoon niet gelezen
Hoe is het hier?
Wat denk je?quote:
Als het gaat over die politieke ellende, kan je weinig aan doen DJquote:
Nicequote:Op zaterdag 21 april 2012 17:53 schreef DeJori het volgende:
Fusie is dichtbij dus dan is het nodig om een lokale afdeling op te richten.
Die hard flyeren de komende tijd.
Sorry, ik vertypte me.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
NiceKunnen we dan met de gemeentelijke verkiezingen ook op jou stemmen enzo?
Ik vraag me ook af of ik het wel zo zou zien zitten om in de gemeenteraad te gaan. Laat staan om wethouder te wordenquote:
Wethouder DJquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:58 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af of ik het wel zo zou zien zitten om in de gemeenteraad te gaan. Laat staan om wethouder te worden
Over een paar jaar minister van volksgezondheid en dan daarna mp.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:01 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wethouder DJWel andere ambities daarbij dan?
Je weet maar nooit.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:03 schreef DeJori het volgende:
[..]
Over een paar jaar minister van volksgezondheid en dan daarna mp.
Zal er wel niet in zittenquote:
Beetje dromen en hoop houden is niet verkeerd.quote:
MOet je wel nog een beetje hoog op de kandidatenlijst komen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
NiceKunnen we dan met de gemeentelijke verkiezingen ook op jou stemmen enzo?
Dromen en doelen zijn twee verschillende dingenquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Beetje dromen en hoop houden is niet verkeerd.
En nu maar hopen dat je met de verkiezingen te lui bent om te gaan stemmenquote:
Dat zou in dit hypothetische geval wel lukken, aangezien wij de afdeling dan op zouden richting. Is echter niet nodig vanwege de fusie van maasdonk en bernheze. In bernheze is al een vvd-afdeling aanwezig.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:15 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
MOet je wel nog een beetje hoog op de kandidatenlijst komen.
Wat trouwens wel leuk is hoor, om je naam op die stemformulieren te zien staan
Shifto kennende zal dat wel goedkomenquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:16 schreef DeJori het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat je met de verkiezingen te lui bent om te gaan stemmen
Ja, SPquote:
Meteen lijsttrekkerschap, en hop de raad inquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:17 schreef DeJori het volgende:
[..]
Dat zou in dit hypothetische geval wel lukken, aangezien wij de afdeling dan op zouden richting. Is echter niet nodig vanwege de fusie van maasdonk en bernheze. In bernheze is al een vvd-afdeling aanwezig.
Dan stem ik op je zodra Pechtold weg isquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:49 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Meteen lijsttrekkerschap, en hop de raad in
Stond zelf niet heel hoog op de lijst, ook omdat ik mijn bestuurswerk binnen de partij op dat moment beter kon uitvoeren (qua tijd etc). Maar lijkt me best leuk om me weer eens verkiesbaar te stellen
Pechtold is voor mij echt hét obstakel wat betreft D66.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan stem ik op je zodra Pechtold weg is
Mijn mars op Den Haag is dan bij deze ingezetquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan stem ik op je zodra Pechtold weg is
Ja. Hetzelfde als met ragout. Best lekker maar met champignons erin wil ik 't niet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:57 schreef DeJori het volgende:
[..]
Pechtold is voor mij echt hét obstakel wat betreft D66.
Nah ze moeten gewoon de oude koers hervatting, die ietwat rechtser was.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
En ach, Pechtold is idnerdaad niet geweldig. Zou zelf liever van der Ham zien, die is ook wat meer op de jongeren gericht. Maar daarmee verlies je misschien weer veel oude kiezers.
Zal het de komende tijd wel vaker over gaan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nah ze moeten gewoon de oude koers hervatting, die ietwat rechtser was.
Maar kut, gaan we het weer over politiek hebben
Ja, maar Pechtold vind ik geen leuk onderwerp van gesprekquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:24 schreef DeJori het volgende:
[..]
Zal het de komende tijd wel vaker over gaan.
Boris van der Ham dan wel?quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar Pechtold vind ik geen leuk onderwerp van gesprek
JA.quote:
Jup, maar vanavond denk ik dus maar lekker op den bank.quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:36 schreef BarrieButsers het volgende:
Jij gaat zeker normaal met de fiets of lopend? Dan is het weer wel kut ja
Niks mis meequote:Op zaterdag 21 april 2012 20:38 schreef DeJori het volgende:
[..]
Jup, maar vanavond denk ik dus maar lekker op den bank.
Helemaal niksquote:
Jwzquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:10 schreef Muisraket het volgende:
OMG shifty ik sluit mijn externe HD weer eens aan om mijn pc op te schonen, zie ik jouw muziek.... Dexter OST!Held!
Ff met wat matties wat bier wezen doen onder het genot van nutteloze discussiesquote:Op zondag 22 april 2012 01:41 schreef bijdehand het volgende:
Wat ben je wezen doen?![]()
En hier is het goed hoor
SFU! De allereerste aflevering is...raar. Het zit ook bomvol drama dus daar moet je wel tegenkunnen/van houden, maar die serie is zo ongelofelijk goed.quote:Op zondag 22 april 2012 00:51 schreef bijdehand het volgende:
Die heb ik pas gezien. Veel bekende acteurs, dat wel![]()
Ik kijk Six Feet Under
Omdat ik jou niet altijd voor een drama-liefhebber aanzie. Waarom de rest van 'iedereen' dat doet, weet ik niet.quote:Op zondag 22 april 2012 08:54 schreef bijdehand het volgende:
Waarom waarschuwt iedereen mij altijd voor drama
Moggel Barrie, was ist los?quote:
Volgens mij had ik een dikke O.D.quote:
Omdat catshuis gisteren.quote:Op zondag 22 april 2012 12:42 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Zeg, wat is dit nou voor belachelijk slecht weer vandaag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |