Nou, nou, ik had er zo nog niet zo tegenaan gekeken, maar ik ben niet op voorhand tegen, stelletje slaplullen daar, allemaalquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:58 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Van mij mag de Koningin voor bepaalde tijd alle macht krijgen en wordt onze democratie afgeschaft tot na de crisis
Die is laaiend. Hij heeft de CDA verkwanseld en door de plee gespoeld om minister te kunnen spelen en nou kan ie niet eens de rit uitzitten.quote:
Okee ..... en dan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:00 schreef plankton123 het volgende:
het wordt eens tijd voor eerlijkheid in dit land
weg met rutte
Een goed Christen stemt geen CDA. De volgende keer dat ik de kerk mag bemoedigen zal ik dit nog eens flink benadrukken. Een Christen kan niet akkoord gaan met het uitzetten van kinderen zoals die schijnheilige Leers doet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:00 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Die is laaiend. Hij heeft de CDA verkwanseld en door de plee gespoeld om minister te kunnen spelen en nou kan ie niet eens de rit uitzitten.
Een Christen kan ook niet het misbruik binnen de kerk niet goedkeuren.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:01 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Een goed Christen stemt geen CDA. De volgende keer dat ik de kerk mag bemoedigen zal ik dit nog eens flink benadrukken. Een Christen kan niet akkoord gaan met het uitzetten van kinderen zoals die schijnheilige Leers doet.
Ik had ook liever gezien dat ze een accoord hadden, maar wilders wil zijn eigen spelletje spelen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:53 schreef VacaLoca het volgende:
Ben ik dan de enige die liever had dat er een akkoord kwam en men aan de slag ging? Ik snap dat een val van een kabinet spraakmakend is, maar wat schieten we daar mee op?
Hij kon zich de bezuinigingen niet permiteren. Dan zou hij bij volgende verkiezingen weggevaagd zijn. Dat is het nadeel van populisme.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:03 schreef forzaudinese het volgende:
Vorige verkiezingen vergeten Wilders?
1 van hun belangerijkste standpunten was dat de AOW absoluut niet omhoog zou gaan en toen de verkiezingsuitslag bekend werd toen was dat standpunt opeens als eertse op zij geschoven!!!
En nu opeens weer zogenaamd opkomen voor de AOW???![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:04 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Is het al tijd voor een slechte 'paint'? Ik kon het niet laten![]()
[ afbeelding ]
Hij is nu de grote held van de babyboomers. Het is toch ongelooflijk hoeveel ellende die generatie, direct en indirect, ons landje al heeft bezorgdquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kan wilder nog op stemmen hopen?
ik ben geen katholiek, de meest hypocriete stroming binnen het christendom.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:03 schreef alpeko het volgende:
[..]
Een Christen kan ook niet het misbruik binnen de kerk niet goedkeuren.
Tja er wordt niet gehandeld vanuit landsbelang, maar uit partijbelang.... maar waar doen ze het dan nog voor, vraag je je dan af.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:03 schreef forzaudinese het volgende:
Vorige verkiezingen vergeten Wilders?
1 van hun belangerijkste standpunten was dat de AOW absoluut niet omhoog zou gaan en toen de verkiezingsuitslag bekend werd toen was dat standpunt opeens als eertse op zij geschoven!!!
En nu opeens weer zogenaamd opkomen voor de AOW???![]()
![]()
Echt he. Mijn stem gaat niet naar de PVV, niet naar de SP, niet naar de PVDA, zeker niet naar de CU of SGP, bijft alleen VVD of D66 overquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:06 schreef Jian het volgende:
Samson met een big smile; "dat betekent verkiezingen" Wat een gigantische lul zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |