Maar wel met achterlating van een flinke schuldquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar die hebben ons land opgebouwd..
Jouw post lezen ging bij mij ongeveer zo:quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:52 schreef Ulx het volgende:
Tja WIlders, als je "rug recht" wil, had je de fysiotherapie in het basispakket moeten laten.
ik had eerlijk gezegd verwacht dat ze eruit zouden komen, stelletje draaikontenquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:53 schreef VacaLoca het volgende:
Ben ik dan de enige die liever had dat er een akkoord kwam en men aan de slag ging? Ik snap dat een val van een kabinet smaakmakend is, maar wat schieten we daar mee op?
Mag deze in de OP?quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:52 schreef Ulx het volgende:
Tja WIlders, als je "rug recht" wil, had je de fysiotherapie in het basispakket moeten laten.
Ik vind hetzelfde al heb ik niets met deze conservatieve VVD en per defintie niet met CDA en PVV.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:53 schreef VacaLoca het volgende:
Ben ik dan de enige die liever had dat er een akkoord kwam en men aan de slag ging? Ik snap dat een val van een kabinet smaakmakend is, maar wat schieten we daar mee op?
Geven we gewoon bloedend Brussel de schuld van.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar wel met achterlating van een flinke schuld
Ik ben absoluut tegen dit kabinet maar had natuurlijk veel liever een akkoord gezien.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:53 schreef VacaLoca het volgende:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar die hebben ons land opgebouwd..
Die man is een communist in z'n hart hoorquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:56 schreef plankton123 het volgende:
wordt nu eens tijd dat roemer aan het roer komt
Van mij mag de Koningin voor bepaalde tijd alle macht krijgen en wordt onze democratie afgeschaft tot na de crisisquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:57 schreef Jian het volgende:
Rutte heeft de koningin op de hoogte gesteld, godzijdank redding is nabij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |