Bloedende dictaten uit Brussel zijn net zo slecht.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:49 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Hij heeft wel zijn rug recht gehouden ja! Voor de AOW'ers![]()
Want die hebben het wel zo slecht.
En dus op jaarbasis een extra 3,5miljard euro aan rentelasten als onze rente met 1% stijgt.. Nog meer bezuinigen!quote:
Als Nederland zich niet houdt aan die 3% dan is de kans heel groot dat de ratingbureaus Nederland gaan afwaarderen en dat gaat pas écht geld kosten.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Bloedende dictaten uit Brussel zijn net zo slecht.
alsof het uitmaakt wat er gevraagd wordtquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:48 schreef Jian het volgende:
Kunnen die josti-journalisten ook nog een originele vraag verzinnen
Hogere rente op de staatsschulden, die bovendien steeds verder oplopen zolang er niet wordt bezuinigd.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:52 schreef TheGOAT het volgende:
Waarom gaat het NL geld kosten als ze de AAA status verliezen?
De rente gaat omhoog.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:52 schreef TheGOAT het volgende:
Waarom gaat het NL geld kosten als ze de AAA status verliezen?
Ik maakte een geintje man. Maar kan je deze uitleggen in Jip en Janneke taal?quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:51 schreef eight het volgende:
[..]
Als Nederland zich niet houdt aan die 3% dan is de kans heel groot dat de ratingbureaus Nederland gaan afwaarderen en dat gaat pas écht geld kosten.
Jostiquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:51 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
alsof het uitmaakt wat er gevraagd wordt
Maar wel met achterlating van een flinke schuldquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar die hebben ons land opgebouwd..
Jouw post lezen ging bij mij ongeveer zo:quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:52 schreef Ulx het volgende:
Tja WIlders, als je "rug recht" wil, had je de fysiotherapie in het basispakket moeten laten.
ik had eerlijk gezegd verwacht dat ze eruit zouden komen, stelletje draaikontenquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:53 schreef VacaLoca het volgende:
Ben ik dan de enige die liever had dat er een akkoord kwam en men aan de slag ging? Ik snap dat een val van een kabinet smaakmakend is, maar wat schieten we daar mee op?
Mag deze in de OP?quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:52 schreef Ulx het volgende:
Tja WIlders, als je "rug recht" wil, had je de fysiotherapie in het basispakket moeten laten.
Ik vind hetzelfde al heb ik niets met deze conservatieve VVD en per defintie niet met CDA en PVV.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:53 schreef VacaLoca het volgende:
Ben ik dan de enige die liever had dat er een akkoord kwam en men aan de slag ging? Ik snap dat een val van een kabinet smaakmakend is, maar wat schieten we daar mee op?
Geven we gewoon bloedend Brussel de schuld van.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar wel met achterlating van een flinke schuld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |