Brinkman sluit zich geruisloos aan bij de VVD. Da's een politieman, een geoefend volger.quote:Op zondag 22 april 2012 03:41 schreef Specularium het volgende:
Gaat er eigenlijk iemand Lijst Brinkman stemmen, als tegengeluid?
Dat zal dan wel eenzijdig zijn.quote:Op zondag 22 april 2012 03:45 schreef Ringo het volgende:
Brinkman sluit zich geruisloos aan bij de VVD.
Welnee. Die kerel heeft zich al vuistdiep ingewerkt bij alle liberale heren-die-er-toe-doen. Gunt zichzelf een jaar of wat relatieve onzichtbaarheid en komt dan alsnog eens fier tevoorschijn, als een verloren kuiken dat zich breed heeft gevroten.quote:
Daar hebben we twee jaar geleden al over gestemd. De crisis was toen al bezig, maar blijkbaar vond lang niet iedereen het nodig om deze ook op te lossen, of voelden ze onvoldoende urgentie om van de eigen taboes en breekpunten af te stappen. Zo los je een crisis natuurlijk niet op. Blijkbaar wordt die urgentie nu nog steeds niet gevoeld, gezien het feit dat we nu op nieuwe verkiezingen afstevenen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
we moeten mogen stemmen op hoe de maatregelen eruit komen te zien. beter dan dit krijgen we het niet in nlbij gebrek aan referenda is dit een zegen.
Een VVD-CDA-D66 kabinetquote:Op zondag 22 april 2012 03:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Maar niet als je als VVD of CDA stemt.
Rechts is de afgelopen 50 jaar meer aan de macht geweest dan links.quote:Op zondag 22 april 2012 02:35 schreef okiokinl het volgende:
arme rechtsmensen, hadden ze eindelijk een kabinet om hun vinges bij af te likken.
nou is niemand de komende 50 jaar meer zo stom om die gasten de leiding te geven.
Het irritante is wel dat Paars geen meerderheid heeft in de Eerste Kamer. Dan is GroenLinks erbij praktisch gezien wel zo handig.quote:Op zondag 22 april 2012 10:56 schreef Hexagon het volgende:
Ik hoop dat de vroegere paarspartijen de meerderheid behalen.
GL zal bij verlies wel niet de regeringsschuit in willen stappen.
Pah, GL gaat bij zaken als wegen en infra net zo bokken als de pvv bij zaken die henk en ingrid niet willen.quote:Op zondag 22 april 2012 10:56 schreef Hexagon het volgende:
Ik hoop dat de vroegere paarspartijen de meerderheid behalen.
GL zal bij verlies wel niet de regeringsschuit in willen stappen.
Wat denk jij dan? Henk en Ingrid vinden het prima.quote:Op zondag 22 april 2012 11:11 schreef MisterSqueaky het volgende:
PVV stijgt na mislukken Catshuisberaad
STIJGT ?
Jeez...
Wellicht dat het voor het domme electoraat zo lijkt.quote:Op zondag 22 april 2012 11:13 schreef Dvm86 het volgende:
Ik verwacht dat de extremen (PVV en SP) de grote winnaars gaan worden. Geert Wilders had de onderhandelingen niet op een beter moment kunnen laten ontploffen. Het zou mij niets verbazen als hij een vies spelletje heeft gespeeld vanaf het begin en nooit van plan was om een akkoord te bereiken.
Nu lijken het CDA en VVD de partijen die het volk afschuwelijke, onverkoopbare bezuinigingsmaatregelen door de strot wilden duwen en de PVV de rechtvaardige partij die daar niet aan mee wilde werken.
Linksom of rechtsom ontkomen we er toch niet aan.
Achja, ik blijf vergeten dat Henk en Ingrid er van houden om genaaid te worden.quote:Op zondag 22 april 2012 11:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat denk jij dan? Henk en Ingrid vinden het prima.
Nee, henk en ingrid denken niet verder na.quote:Op zondag 22 april 2012 11:15 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Achja, ik blijf vergeten dat Henk en Ingrid er van houden om genaaid te worden.
Gister was er een PVV'er bij debat op 2 oid en die zei dat de situatie in de huizenmarkt de schuld was van de banken, want die deden moeilijk met hypotheken verstrekken.quote:Op zondag 22 april 2012 11:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, henk en ingrid denken niet verder na.
Anders zouden ze ook niet PVV of SP stemmen.
De economie is op dit moment beter af met de krediet beoordelaars dan in een wereld zonder krediet beoordelaars.quote:Op zondag 22 april 2012 02:12 schreef davidov2009 het volgende:
Credit rating agencies zijn de meest waardeloze, misselijkmakende financiele instanties. Mag ik iedereen er nog even aan herinneren dat het deze rating agencies waren die AAA-ratings gaven aan aan de CDO's en credit default swaps, de enorm complexe, totaal ondoorzichtige obligatieproducten met baggerleningen/hypotheken als onderpand die net zo vaak herverzekerd werden totdat het kredietproduct een AAA rating kreeg. Deze producten waren zo ingewikkeld dat de bankiers er zelf geen hout van snapten, alleen de financieel-mathematici die bij de banken werkten wisten hoe het technisch (maar onvoldoende financieel) in elkaar zat. Er is de eerste tijd veel geld mee verdiend, totdat het wat minder ging met de economie en bleek dat honderdduizenden mensen leningen hadden gekregen die ze helemaal niet konden dragen, je kan wel raden wat er met de hieraan gekoppelde beleggingsproducten gebeurde. Wat nou "kredietwaardigheid bepalen"?
Er is voor honderden miljarden in deze producten verhandeld in de professionele beleggingsmarkt en het is een van de grote oorzakelijke pilaren van de kredietcrisis geweest.
En nu gaan de credit rating agencies janken als een begrotingstekort van een goed bestuurd West-Europees land een half procentje hoger zou uitkomen? Onlangs is de kredietwaardigheid van België verlaagd naar AA. Ja België, typisch zo'n land dat op de rand van faillesement staat, in tegenstelling tot de oerdegelijke hypotheekproducten uit de VS toen. Ik leen mijn geld liever uit aan de Belgische overheid dan eender welke Amerikaanse bank.
Anyways, omdat het rechts-liberaal georienteerde bankwezen de boel naar de knoppen geholpen heeft moet een rechts-liberale regering de boel nu komen herstellen? Ja ja.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |