quote:Oud-premier De Jong dreigt zijn partij het CDA te verlaten als het kabinet-Rutte inderdaad een miljard euro bezuinigt op ontwikkelingssamenwerking. Dat zegt hij in Nieuwsuur.
"Als dat gebeurt, wil ik er niets meer mee te maken hebben", zegt De Jong over het kabinet waar zijn partij deel van uitmaakt. "Ik stap er dan uit en ga er tegen vechten, met mijn laatste krachten."
In een brief aan de CDA-onderhandelaars in het Catshuis waarschuwden andere CDA-prominenten zoals oud-premier Lubbers eerder al voor bezuinigingen op ontwikkelingssamenwerking.
Twee kranten meldden vanmorgen dat er overeenstemming zou zijn over een bezuiniging van een miljard. Ingewijden zeggen dat er verschillende varianten op tafel liggen, waarin de bedragen uiteen lopen van een half tot anderhalf miljard.
Klopt, slecht idee.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:06 schreef Arkai het volgende:
Met Roemer worden we Griekenland beta 1.0
Dit, alhoewel ik toen al wist dat ze niet echt liberaal zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik heb de laatste keer gedacht liberaal te stemmen door VVD te stemmen, maar die hebben me erg teleurgesteld met de maatregelen op het gebied van onderwijs, en het totale gebrek aan liberale maatregelen.
Nu weet ik het niet meer.
Dat zijn die linksen toch wel gewend, no worries.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:07 schreef Thezeurminator het volgende:
Ik hoorde iemand zeggen in het vorige deel dat Roemer een goede premier zou zijn. Alleen die lachkop van hem al dan neemt niemand je meer serieus toch?
Dat is meer dan de gemiddelde SP-stemmer kan beredeneren.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:06 schreef Arkai het volgende:
Dan heb je het over de economische plannen nog niet eens gehad.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:07 schreef Thezeurminator het volgende:
Ik hoorde iemand zeggen in het vorige deel dat Roemer een goede premier zou zijn. Alleen die lachkop van hem al dan neemt niemand je meer serieus toch?
Serieuzer dan Wilders of Sapquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:07 schreef Thezeurminator het volgende:
Dankzij Brinkie!quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:03 schreef DanielBackward het volgende:
[..]
Niemand, Wilders is einde oefening. Helaas.
Ach ja, hij kan ook geen geld bijmaken... tis gewoon op, zolang wij niet weer gewoon geld over de balk gaan smijten - dus niet bezuinigen is geen optie - belasting verhogen wanneer de banen al op de tocht staan ook niet. Ben benieuwd...quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:06 schreef Arkai het volgende:
Je hebt nog altijd de stemwijzer en deze VVD is niet liberaal te noemen door zich te laten gedogen door de PVV en de SGP.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:07 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik heb de laatste keer gedacht liberaal te stemmen door VVD te stemmen, maar die hebben me erg teleurgesteld met de maatregelen op het gebied van onderwijs, en het totale gebrek aan liberale maatregelen.
Nu weet ik het niet meer.
Dat zeg je nadat JP Balkenende en Rutten aan de macht zijn geweest?quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:07 schreef Thezeurminator het volgende:
Serieuzer dan die lachkop van ruttequote:Op zaterdag 21 april 2012 16:07 schreef Thezeurminator het volgende:
Nee dat heeft mij ook erg teleurgesteld.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:08 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Je hebt nog altijd de stemwijzer en deze VVD is niet liberaal te noemen door zich te laten gedogen door de PVV en de SGP.
Uitkering 2x meer dan minimumloon.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:08 schreef DanielBackward het volgende:
Even een vooruitblikje:
Premier Roemer;
- 60% belasting bij sub-top
- 75% belasting bij pro-top
- Grenzen openstellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |