SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Don't be a drag, just be a queen!
Sowieso vrouwenkledingquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:55 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Even een snelle bekentenis: soms zou ik wel een meisje willen zijn vanwege al die jurken.
Zeker niet net zo ergquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Al die mensen die op de pvv stemden, of wat net zo erg is, al die studentjes die op de vvd stemden.
Ik had serieus op de piratenpartij gestemd laatste keerquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Al die mensen die op de pvv stemden, of wat net zo erg is, al die studentjes die op de vvd stemden.
Ik op de PvdA.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik had serieus op de piratenpartij gestemd laatste keer
misschien niet net zo erg, maar wel erg genoeg imoquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sowieso vrouwenkledingIk wil later ook een meisje worden
[..]
Zeker niet net zo erg
dat gaan we nu weer doen toch, piraten voor die leventje.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik had serieus op de piratenpartij gestemd laatste keer
Ik probeer altijd net een beetje anders te zijn dan de rest.quote:
Vanwege de internet- en privacystandpunten.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
misschien niet net zo erg, maar wel erg genoeg imo
[..]
dat gaan we nu weer doen toch, piraten voor die leventje.
Het is in ieder geval een politieke partij.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
misschien niet net zo erg, maar wel erg genoeg imo
hipsterquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:59 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik probeer altijd net een beetje anders te zijn dan de rest.
beetjequote:
wat zijn die danquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Vanwege de internet- en privacystandpunten.
Geen censuur geen downloadverboden enz.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hipster
[..]
beetje
[..]
wat zijn die dan
Dan ben je dus juist hipster. Je bent ironisch tegen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:03 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik zou best een leuke hipster zijn, maar ik wil geen hipster zijn.
Ik ben juist geen hipster omdat ik niet blend met de typische hipster en wel met de gemiddelde jongen van mijn leeftijd.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan ben je dus juist hipster. Je bent ironisch tegen.
Je krijgt dan een gratis wolvenshirt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:06 schreef HappyBob het volgende:
Wat als ik bij geen van deze groepen pas? Sterf ik dan eenzaam?
Je hoort altijd bij een groep, alleen soms ben je je er niet bewust van.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:06 schreef HappyBob het volgende:
Wat als ik bij geen van deze groepen pas? Sterf ik dan eenzaam?
En dit.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Je krijgt dan een gratis wolvenshirt.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Je krijgt dan een gratis wolvenshirt.
Ik hoor bij mijn vriendengroepquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:07 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Je hoort altijd bij een groep, alleen soms ben je je er niet bewust van.
Op deze site staan veel leuke groepen. Misschien deze wel iets voor jou zelfs.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
Ik hoor bij mijn vriendengroepMaar zelfs zij zijn op veel vlaken totaal anders dan ik. Ik denk dat ik maar een advertentie op internet moet zetten met een oproep. Ik zal mijn groepsgenoten vinden!
Dankjequote:Op zaterdag 21 april 2012 16:11 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Op deze site staan veel leuke groepen. Misschien deze wel iets voor jou zelfs.
http://www.experienceproj(...)d-To-Fat-Women/66670
Het ging mij er meer op dat ik mensen zoek die (ongeveer) hetzelfde zijn als ikquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Voor jou bedoelde ik meer, wat is deze groep (ARG7) voor jou?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:28 schreef JanPiraat het volgende:
Ik kom even onder mn steen vandaanwat is deze
stemmen maar weer dan
quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:25 schreef HappyBob het volgende:
Jan, dit shirt.. kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Dit alles voor slechts ¤19,99quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:31 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hahaha shitik ga het in overweging nemen
tof shirt
Ik ben een Mtjequote:Op zaterdag 21 april 2012 16:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dit alles voor slechts ¤19,99Of als je een S wilt, ¤14,99
Ik zat ook te twijfelen, maar deze week al kleertjes besteldquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ben een Mtje5 euro duurder voor een dun strookje stof dus
maar alsnog een exclusief shirt wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door HappyBob op 21-04-2012 16:47:55 ]Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zat ook te twijfelen, maar deze week al kleertjes besteld![]()
Maar kan ook altijd nog dit vette Airwolf shirt halen
[ afbeelding ]
Nog een paar mooie shirts voor je, JanBandshirtsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ohh noemen ze het adamskostuum zo ja?quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:19 schreef Trollscience het volgende:
Cossie, gekke pedo. Nee, vanavond doe ik mijn speciale kleren aan.
Hoezo ben ik nu weer pedo?quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:19 schreef Trollscience het volgende:
Cossie, gekke pedo. Nee, vanavond doe ik mijn speciale kleren aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:39 schreef Henkie94 het volgende:
He Trollie, heb je optrede vanavond? :3c
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]Succes popsel :3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil wel vids he![]()
Welk plaatsje?quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:50 schreef Trollscience het volgende:
in een café, heb ik toch al gezegd [ afbeelding ]
Jij fappen op de wc op het plaatje van mr. Muscle natuurlijkquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:30 schreef Trollscience het volgende:
We hebben nu van die WC-pads van Mr. Muscle in de WC
Ik hoop dat Barça geen kampioen wordt en uit de champions league gaan gewoon, omdat ze altijd alles winnenquote:
Cosmo is te doenquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wat is in Amsterdam te doen dan?
Arg7 meet, ik, allemaal cafeetjes waar jij kunt spelen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wat is in Amsterdam te doen dan?
Kinky shit.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:04 schreef Zeroku het volgende:
De 23 jarige varkensboer Robin is al heel lang stiekem verliefd op het zusje van zijn beste vriend. De veel jongere Sascha (16) houdt van Justin Bieber. Maar komt Robin wel een beetje in de buurt van Bieber?
Die naamquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:15 schreef HappyBob het volgende:
Uhm..
http://www.youtube.com/artist/Robert_M?feature=watch_video_title
Ik zocht foto's van kinderenquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:16 schreef Trollscience het volgende:
Waarom heb je dat uberhaupt op Youtube opgezocht
Wel gelijk naamsbekendheidquote:
9 juli ik weet het nog zo goed.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:58 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Zelfde als vorig jaar, iets na mijn verjaardag..
Gaan we weer zo'n kekke uitnodiging maken?quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
9 juli ik weet het nog zo goed.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je mag komen. Al kom je niet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:33 schreef Beach het volgende:
ga eens ergens anders geheimzinnig doen over privémeets
Joahhquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:30 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Gaan we weer zo'n kekke uitnodiging maken?.
SHHHHHT.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:32 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik weet het nog goed, hoe jij zo'n nagelremoverstick in de Kruidvat gebruikte en teruglegde.
Alsof ik dat nog weetquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je was nota bene twee a drie keer uitgenodigd voor zulke meets maar ok
quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Alsof ik dat nog weet
Ik weet alleen nog 1 uitnodiging dat was met gele letters op een witte achtergrond ofzo en dat was onleesbaar
Goede dag hehequote:Op zaterdag 21 april 2012 19:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is toch dat ventje van 3rd rock from the sun?quote:
Hahaha jaquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat is toch dat ventje van 3rd rock from the sun?
Geweldige serie jaquote:Op zaterdag 21 april 2012 23:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hahaha jawat een heerlijke serie was dat toch he
![]()
Beter doen we slotje op jou, met je stoeptegelkop.quote:Op zondag 22 april 2012 00:18 schreef Plastic_zak het volgende:
beetje dood deze topic beter doen we slotje
Weet ikquote:Op zondag 22 april 2012 00:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ahhh, tof Trolliebollie.!!! Wel jammer van het hulpje.
quote:Op zondag 22 april 2012 00:24 schreef Trollscience het volgende:
Zal ik in het vervolg harder praten dan?
quote:
Dat had ik ook eens maar toen zei mijn psychiater dat ik aan schizofrenie leedquote:Op zondag 22 april 2012 00:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Toen ik op de middelbare school zat was er zo'n jongen die ik gewoon vier jaar lang leuk vond.Maar ik durfde het nooit te zeggen.
Hij plaagde me altijd en hij had/heeft zo'n leuke muzieksmaak en allstars en echt zo'n indieboy was het.quote:
Omgggg.quote:Op zondag 22 april 2012 00:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat had ik ook eens maar toen zei mijn psychiater dat ik aan schizofrenie leed
Gozer,quote:Op zondag 22 april 2012 00:47 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb op de middelbare school het vriendinnetje van een sukkel gepikt.
Ik kan er ook niets aan doen dat ik zo lekker ben.quote:
zijn mama roepen.quote:Op zondag 22 april 2012 02:30 schreef JanPiraat het volgende:
Een vriend van me heeft in zn bed gepoept hoe haalt hij het eruit zonder dat mn handen vies worden ?
Oh sorry XDquote:Op zondag 22 april 2012 02:30 schreef JanPiraat het volgende:
Een vriend van me heeft in zn bed gepoept hoe haalt hij het eruit zonder dat mn handen vies worden ?
Allstarsquote:Op zondag 22 april 2012 01:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hij plaagde me altijd en hij had/heeft zo'n leuke muzieksmaak en allstars en echt zo'n indieboy was het.
Maarrr zeker niet beter dan Jan. Jan.++++
quote:Op zondag 22 april 2012 02:10 schreef JanPiraat het volgende:
Potverdriedubbeltjes dat vind ik lief Klinkie![]()
ik ben in de 8e hemel want de 7e is niet genoeg
Dat vind ik heel onaardig!!!quote:Op zondag 22 april 2012 11:19 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik met een olifant heb geslapen vannacht en dat hij op me heeft gelegen.
Dat je zo praat over mensen. Of lag je alleen in je kamerquote:
Ja helemaal alleen vannacht.quote:Op zondag 22 april 2012 11:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat je zo praat over mensen. Of lag je alleen in je kamer
Moet je niet doen, wie moet ik dan als rolmodel hebben?quote:Op zondag 22 april 2012 16:56 schreef Beach het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik zelfmoord pleegde.
Richard Simmonsquote:Op zondag 22 april 2012 17:54 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Moet je niet doen, wie moet ik dan als rolmodel hebben?.
Grad Damenquote:Op zondag 22 april 2012 17:54 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Moet je niet doen, wie moet ik dan als rolmodel hebben?.
Hoewel ik wel een beetje een crush op hem heb, vind ik hem geen beter rolmodel.quote:
Ja eigenlijk wou ik er niks van zeggen, maar na 402 keer vind ik het wel genoeg. Vroeger hadden we wel vaker van die taferelen dat mensen constant kwamen binnenhuppelen voor een begroeting en dan echt vaak. Dat willen we niet, daarvoor hebben we toen huisregels opgesteld.quote:
zeg dat tegen henkie ookquote:Op zondag 22 april 2012 18:10 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wou ik er niks van zeggen, maar na 402 keer vind ik het wel genoeg. Vroeger hadden we wel vaker van die taferelen dat mensen constant kwamen binnenhuppelen voor een begroeting en dan echt vaak. Dat willen we niet, daarvoor hebben we toen huisregels opgesteld.
Huisregels
ZIe je. Dus, als je alleen maar komt om 'y0' te zeggen, dan hoef je niet posten.
quote:Op zondag 22 april 2012 18:10 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wou ik er niks van zeggen, maar na 402 keer vind ik het wel genoeg. Vroeger hadden we wel vaker van die taferelen dat mensen constant kwamen binnenhuppelen voor een begroeting en dan echt vaak. Dat willen we niet, daarvoor hebben we toen huisregels opgesteld.
Huisregels
ZIe je. Dus, als je alleen maar komt om 'y0' te zeggen, dan hoef je niet posten.
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 22-04-2012 om 18:12:04De fans weten het al zeker: 'Kampioenen!', schalt door het stadion. #ajagro reageer retweet
Heb ik gedaan. Maar Henkie post tegenwoordig wel 3 posts achter elkaar waar toch 'inhoud' van komt. Inhoud is relatief.quote:
Ajakkesquote:Op zondag 22 april 2012 18:13 schreef Zeroku het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 22-04-2012 om 18:12:04De fans weten het al zeker: 'Kampioenen!', schalt door het stadion. #ajagro reageer retweet
quote:Op zondag 22 april 2012 18:13 schreef Zeroku het volgende:
Niet zeker of compliment of niet.quote:Op zondag 22 april 2012 18:13 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Maar Henkie post tegenwoordig wel 3 posts achter elkaar waar toch 'inhoud' van komt. Inhoud is relatief.
Plaatjesspam.quote:Op zondag 22 april 2012 18:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Henkie wijs niet naar mij a zemmel.
Ik zeik er niet over als jij het wel doet. :3c Jij wel als ik het doe.quote:Op zondag 22 april 2012 18:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]. Jij hebt dat honderd keer vaker gedaan.
Kan gebueren gr grquote:
Kom je erbij?quote:
Je kan de boom in.quote:Op zondag 22 april 2012 18:20 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik zeik er niet over als jij het wel doet. :3c Jij wel als ik het doe.
[..]
Kan gebueren gr gr
[..]
Kom je erbij?
je zeikte er net nog overquote:Op zondag 22 april 2012 18:20 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik zeik er niet over als jij het wel doet. :3c Jij wel als ik het doe.
Doei.quote:
Omdat ie altijd luizen en teken heeftquote:Op zondag 22 april 2012 18:25 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Waarom is Henkie eigenlijk een struik? Vanwege zijn onverzorgde haren?
quote:
Gay.quote:Op zondag 22 april 2012 18:46 schreef Plastic_zak het volgende:
cosmo g wnnr gaan we elkaars abs insmeren met babyolie en pics maken??
Inclusief spelfout.quote:
houtquote:
no homo hoor, beach en ik doen het ook vaak en wij hebben ook gwn die smatjes hoor dus wat praat je ze3maquote:
Ik zie nergens een spelfout, leg het me eens uitquote:
Zou het niet houdt moeten zijn?quote:Op zondag 22 april 2012 18:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zie nergens een spelfout, leg het me eens uit
Gay.quote:Op zondag 22 april 2012 18:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
no homo hoor, beach en ik doen het ook vaak en wij hebben ook gwn die smatjes hoor dus wat praat je ze3ma![]()
Ik ging vanuit van de ik-vorm, maar maakt het uit het is een simpel plaatje geen essay.quote:
Van 91 uur niet fappen.quote:Op zondag 22 april 2012 19:05 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Waar krijg je die erectie van dan ?
Volgens mij heb je gewoon onregelmatige erecties en erectiestoornissen door de anabole steroidenquote:
Dat zeg je niet tegen een damequote:Op zondag 22 april 2012 19:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bart zegt
uhuh
to fap
or not to fap
that is the question
Ehm.
Die gekke bart.quote:Op zondag 22 april 2012 19:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bart zegt
uhuh
to fap
or not to fap
that is the question
Ehm.
Leugens, ik gebruik heul geen roids.quote:Op zondag 22 april 2012 19:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gewoon onregelmatige erecties en erectiestoornissen door de anabole steroidendoe het nou gewoon op de natuurlijke manier man
Hahaha shit, te laat.quote:Op zondag 22 april 2012 19:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Vragen of hij dat ook tegen zn moeder zegt
Viespeuk.quote:Op zondag 22 april 2012 19:11 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Mannen moet je bij hun pik grijpen en hard.
quote:Op zondag 22 april 2012 19:12 schreef Trollscience het volgende:
Cosmo, malle homo.Met je bejaardenband.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Don't be a drag, just be a queen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |