SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Don't be a drag, just be a queen!
Sowieso vrouwenkledingquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:55 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Even een snelle bekentenis: soms zou ik wel een meisje willen zijn vanwege al die jurken.
Zeker niet net zo ergquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Al die mensen die op de pvv stemden, of wat net zo erg is, al die studentjes die op de vvd stemden.
Ik had serieus op de piratenpartij gestemd laatste keerquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Al die mensen die op de pvv stemden, of wat net zo erg is, al die studentjes die op de vvd stemden.
Ik op de PvdA.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik had serieus op de piratenpartij gestemd laatste keer
misschien niet net zo erg, maar wel erg genoeg imoquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sowieso vrouwenkledingIk wil later ook een meisje worden
[..]
Zeker niet net zo erg
dat gaan we nu weer doen toch, piraten voor die leventje.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik had serieus op de piratenpartij gestemd laatste keer
Ik probeer altijd net een beetje anders te zijn dan de rest.quote:
Vanwege de internet- en privacystandpunten.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
misschien niet net zo erg, maar wel erg genoeg imo
[..]
dat gaan we nu weer doen toch, piraten voor die leventje.
Het is in ieder geval een politieke partij.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
misschien niet net zo erg, maar wel erg genoeg imo
hipsterquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:59 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik probeer altijd net een beetje anders te zijn dan de rest.
beetjequote:
wat zijn die danquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Vanwege de internet- en privacystandpunten.
Geen censuur geen downloadverboden enz.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hipster
[..]
beetje
[..]
wat zijn die dan
Dan ben je dus juist hipster. Je bent ironisch tegen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:03 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik zou best een leuke hipster zijn, maar ik wil geen hipster zijn.
Ik ben juist geen hipster omdat ik niet blend met de typische hipster en wel met de gemiddelde jongen van mijn leeftijd.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan ben je dus juist hipster. Je bent ironisch tegen.
Je krijgt dan een gratis wolvenshirt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:06 schreef HappyBob het volgende:
Wat als ik bij geen van deze groepen pas? Sterf ik dan eenzaam?
Je hoort altijd bij een groep, alleen soms ben je je er niet bewust van.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:06 schreef HappyBob het volgende:
Wat als ik bij geen van deze groepen pas? Sterf ik dan eenzaam?
En dit.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Je krijgt dan een gratis wolvenshirt.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Je krijgt dan een gratis wolvenshirt.
Ik hoor bij mijn vriendengroepquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:07 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Je hoort altijd bij een groep, alleen soms ben je je er niet bewust van.
Op deze site staan veel leuke groepen. Misschien deze wel iets voor jou zelfs.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
Ik hoor bij mijn vriendengroepMaar zelfs zij zijn op veel vlaken totaal anders dan ik. Ik denk dat ik maar een advertentie op internet moet zetten met een oproep. Ik zal mijn groepsgenoten vinden!
Dankjequote:Op zaterdag 21 april 2012 16:11 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Op deze site staan veel leuke groepen. Misschien deze wel iets voor jou zelfs.
http://www.experienceproj(...)d-To-Fat-Women/66670
Het ging mij er meer op dat ik mensen zoek die (ongeveer) hetzelfde zijn als ikquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Voor jou bedoelde ik meer, wat is deze groep (ARG7) voor jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |