ik ga toch liever heart of gold op soraka hoor anders ben ik te snel dood..quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:53 schreef BaajGuardian het volgende:
ik zei al dat leona een steroid heeft, dat kun je niet vergelijken met een ap + maokai.
Had je beter soraka + ahri kunnen gaan dan had je tenminste spammabillity (zelfde reden waarom mensen, ikzelf inbegrepen soraka + urgot gaan)
Ahri heeft geen burst als ze geen sololane xp krijgt, dat werkt mischien in de eerste 5 minuten en daarna is het gedaan en in teamfights kan ze ook niks.
Een ad carry hoort geen armor te stacken maar AD en lifeleech, te spacen en in tf's geprotect te worden door de tanky dps/tanks cc.
Een support hoort ook geen armor te stacken maar gper10, hp+aoe en in sommige gevallen ap (soraka is bijv gebaat bij kages lucky pick ipv heart of gold waar taric bijv weer gebaat bij is)
Een paar verschillende paginas aanmaken en die een benaming geven is wel aan te raden na een tijdje ja.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:34 schreef Jajong het volgende:
Moet je trouwens elke keer als je een andere (soort) champ speelt die runes & masteries gaan aanpassen?
dat dus. Eventueel CDR op glyphs.quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:18 schreef ems. het volgende:
Armor op marks. Mana regen op seals. Magic res op glyphs. Gp10 quints.
Elke week zijn er andere nieuwe gratis champions, zo kan je weer wat nieuwe uitproberen en wellicht kopen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:08 schreef Jajong het volgende:
WAT IS DEZE ALLEMAAL NIEUWE CHAMPS.
Snap er niks meer van hahahahha aids
dat braddah uberhaupt tot je vocabulair behoord zegt al genoegquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:36 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Alsof ik een serieus gesprek hiermee aanga
Bro, brother.quote:
Maar weer MC gaan doen danquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:08 schreef Jajong het volgende:
WAT IS DEZE ALLEMAAL NIEUWE CHAMPS.
Snap er niks meer van hahahahha aids
Houd de volgende keer gewoon de eer aan jezelf, door zelf door te gaan lok je het alleen maar uit en bereik je niks. Stuur een report met een korte uitleg en het is zo opgelost.quote:
corkiquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:44 schreef Xa1pt het volgende:
Leuke rotation trouwens, worden weer veel falende Ahri's en Shaco's.
Ja ik zat 2 keer bij een Ahri en een Shaco in 't team tot nu toe en 2 keer faalden ze compleet. Toegegeven ik speelde 2 keer Corki en ik faalde de eerste keer ook knetterhard, maar tochquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:44 schreef Xa1pt het volgende:
Leuke rotation trouwens, worden weer veel falende Ahri's en Shaco's.
Talon fed, I'm afk!quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:58 schreef ems. het volgende:
F2p-Ahri mid! Mijn favoriete schotel als Talon
Haha, jatog, je bent gewoon jaloers dat jij die woord niet kende mattie. No spang mang. GrGr uit het wilde zuidwesten van deze tantoeharde straatsoldaat. Houdt het echt!quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:59 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
dat braddah uberhaupt tot je vocabulair behoord zegt al genoeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens: als je het woord braddah niet kent ben je geen ekte ekte fokker![]()
Deze man![]()
![]()
[ Bericht 14% gewijzigd door znarch op 24-04-2012 19:18:26 ]"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
Zegt de dude die ONOMO<MOM<ONMONOMNMONMONMON als username heeftquote:
QFTquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:04 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zegt de dude die ONOMO<MOM<ONMONOMNMONMONMON als username heeft.
Dude. You're on the interwebs.
hij kan toch gewoon normaal een discussie voeren of niet dan? wat heeft zijn UN daarmee te makenquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:04 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zegt de dude die ONOMO<MOM<ONMONOMNMONMONMON als username heeft.
Dude. You're on the interwebs.
holy shit ik moet echt wegblijven van fok, ik word te oud voor deze ongeinquote:
Ja, nerf na nerf na nerf. Arme Mordquote:Op woensdag 25 april 2012 10:09 schreef Autobandje het volgende:
Zijn geen fake notes, is gedatamined uit de Public Test Environment. Die Shen change zat er in en was een van de dingen die ze uitprobeerden, maar waar ze alsnog van afzien.
Meeste zal dus ook gewoon kloppen, maar er zullen ook dingen niet in zitten.
Wota wordt wel erg duur zo
quote:Op woensdag 25 april 2012 10:13 schreef BaajGuardian het volgende:
ik mag hopen dat die neppe mongool niet werkelijk een item krijgt, ten eerste is die gast een verschikkelijke leugenaar (hij zegt bijv dat hij 'ownde in ultima online' nou is dat dus toevallig want ik en een vriend van me speelden dat ook en kenden hem, en hij was een dikke noob die zowat elk tournooi er in de 1e ronde al uitlag. Ten tweede is het een scammer met zn 'charity' nonsens wat een imago gedreven stunt is, het is een trend in de 'pro gamer' contreien, managers sturen hier op aan omdat hoe populairder iemand is hoe meer geld ze eruit kunnen persen, je hebt geen idee wat een gore buisiness zich om dit medium heeft gemanifesteerd.
quote:Op woensdag 25 april 2012 10:22 schreef BaajGuardian het volgende:
Het stomme er van is dat athene mischien zn hele ultima online verhaal op mij gebaseerd heeft aangezien ik de top speler was die alle tourneys won, ik ben er tijdig uitgestapt wat dit gamewereldje betreft, hij heeft zich omhoog gelogen zichzelf groter voordoend dan hij is met zn 'best in the world gamer' bullshit en zn verhaaltje over hoe hij dingen vantevoren al heeft ingecalculeerd (gewoon 'zombie mechanics' theorie, niks wat hij zelf uitvond) wat hem dan geweldig maakte, nou sorry maar hij is daar niet speciaal in en in zn uitvoering zelfs minder dan de middenmaat. En dat hij dan ooit goed was in world of warcraft is zoiets als goed zijn in poep uit de wc eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |