Nouja Kennen gaat gewoon met zijn E door mijn minions heen en dan heb ik dus geen minion shield. Kennen is gewoon denk ik een erg lastige matchup. Overigens ging ik die game zelf wel 7/4/10 ondanks dat we verloren dus zo slecht deed ik het niet, maar in de lane was Kennen wel duidelijk sterkerquote:Op maandag 23 april 2012 09:32 schreef BaajGuardian het volgende:
dat licht niet aan kog maar aan jou als je kennen zn skillshots niet ontwijken kunt, het is lastiger om ezreals skillshots te ontwijken, kennen is een kwestie van achter je minions blijven, wat wel zo is is dat kennen bijna onmogelijk te bursten is door zn mobility en dus escapeability. (je had wel pech met kennen overigens, daar is sowieso moeilijk tegen te lanen)
Chalice is vrij belangrijk op ap kogmaw imo, het is een erg goedkoop item en geeft je ook nog wat extra mr, maar de mana is geweldig om nooit zonder te zitten, immers als je bijna oom bent skyrocket tje mana regen en zul je dus nooit zonder zitten en je altijd kunnen verweren, door je hoge mana pool door archangel al helemaal.
Emphasis op R>E>Q>W
Op Ap kogmaw is W totaal niet van belang, je E is het belangrijkst om mee te spacen en minionwaves mee te instakillen. Je Q is als ze dichtbij komen/je toren jumpen zodat ze niet kunnen pot healen.
Ik speel kogmaw overigens al sinds ik em kocht ap, heb ook ranked met hem mid gespeeld en veel gewonnen, enige champ waar ik onmogelijk tegen lanen kan is lulu ap mid, valt gewoon niks tegen te doen, maar ik denk dat dat voor meer champs geld want dat mens mieterd pix op je eigen minions of op jou en heeft dan 100% hitrate met dr slow, wat ook nog eens 1/3e van je hp wegblaast als je kog bent -_-
Nasus heeft echter wither, dan maakt het niet meer uit hoe langzaam Nasus isquote:Op maandag 23 april 2012 12:59 schreef ems. het volgende:
[..]
? Dat is niet helemaal waar. Zijn Q geeft hem een hele degelijke boost of speed en zijn spin houdt 50% van nieuwe slows tegen. Dan is nasus stukken trager
Dat zal ook het kutst zijn als je wel MOBA games kent maar niet LoL. Je moet van elke champion de abilitys leren om er echt tegen te kunnen spelen.quote:Op maandag 23 april 2012 16:56 schreef Jajong het volgende:
Lol speelde solo mid tegen Akali, en die hero ken ik niet dus werd hele tijd geowned. Wel matig aan nieuw zijn en als je dan hoger komt tegen heroes die je niet kent heb je dus geen idee waar je aan kapot gaat
Jepquote:Op maandag 23 april 2012 16:59 schreef znarch het volgende:
[..]
Dat zal ook het kutst zijn als je wel MOBA games kent maar niet LoL. Je moet van elke champion de abilitys leren om er echt tegen te kunnen spelen.
Werkt ongeveer vergelijkbaar als in Dota, om een invis te zien kun je een pink ward kopen of oracles elixer. Ook zijn er bepaalde champs in LoL die stealth hebben.quote:Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jep. Hij deed steeds een circeltje op de grond en toen wassie weg en toen was ik dood
. Heel verdrietig allemaal
Disconnect.quote:
nouja we hebben de game uiteindelijk nog gewonnen, maar het was in de bot lane geen pretje. Het idee was om er eentje helemaal kapot te bursten met snare + E en dan de combo van Ahri + ignite eroverheen, maar onze timing en het raken van skillshots ging een beetje mis. Daarbij waren hun Ashe en Janna ook gewoon goede spelers (janna raakte elke knockup, ashe wist heel goed wanneer en hoe te traden), dus ook met een 'normale' botlane weet ik niet of we hem gewonnen zouden hebben.quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:24 schreef BaajGuardian het volgende:
ten eerste is ahri een mana hungry champ die veel beter functioneerd als ze op dr eigen pace kan farmen dan dat ze door 2 champs gefocussed wordt, ze is immers ook vrij squishie (vandaar haar escapeability met skills) maokai is als support een deny champ, je zorgt ervoor dat de enemy champs niet bij hun farm kunnen komen.
Dan nog heeft enkel maokai (in dit geval de support) sustain, en kan ahri niet gehealed worden, dus een fatsoenlijke ad+support combo raped ahri+maokai omdat 1: ahri niet kan scalen in een duo xp lane 2: ze makkelijker gedenied word dan maokai kan doen. en ze dus alltogether uiteindelijk zwaar underpowered is als burst mage.
Zelfde als een 3 man lane, dan krijg je te weinig xp om fatsoenlijk te scalen, krijg je endgame problemen mee, zelfde idee met ahri in een duolane.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |