Moslims zijn wilders enige prioriteit, de rest is er enkel om een achterban te krijgen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:52 schreef Jellereppe het volgende:
Sowieso PVV. Vallen omdat de Turkse president een bezoek brengt aan Limburg. Baggerpartij. Het enige waar ze het over kunnen hebben zijn allochtonen en moslims in het algemeen. Terwijl we in een eurocrisis zitten maken zij zich druk om Gul.
En dat isquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:55 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Dat is de partij die je de beste kans biedt om na je studie je schuld terug te verdienen
ik ben niemand, laat het maar op mij vallenquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:54 schreef Tchock het volgende:
Dit is toch wel een tegenvaller. Als het kabinet nu valt is dat goed voor niemand
Ah ja, vanzelf komt niets goed, maar met verkiezingen er bovenop geraken we zeker weten in de kak.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:55 schreef Dethroned het volgende:
Gaat niet gebeuren..... want het komt goed!!!
[ afbeelding ]
Yep.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:55 schreef RemcoW23 het volgende:
Hoe lang heeft dit kabinet gezeten. Oktober 2010 ofzo, dus iets van 1,5 jaar?
Ja op zich.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:56 schreef DanielBackward het volgende:
De PVV staat sowieso buitenspel nu.. maar ik moet echt niet denken aan een linksch kabinet. D66, CDA, VVD lijkt mij wel wat.
Ja ik zit er ook aan te denken om op D66 te stemmen ook omdat ze willen investeren in het onderwijs ipv bezuinigen maar ik zal me bedonderd voelen als die met de PvdA ,SP en GL,Cu,Pvdd etc. in een kabinet gaan zitten..quote:
Deze combinatie lijkt me inderdaad de meest vruchtbare.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:56 schreef DanielBackward het volgende:
De PVV staat sowieso buitenspel nu.. maar ik moet echt niet denken aan een linksch kabinet. D66, CDA, VVD lijkt mij wel wat.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:55 schreef EchtGaaf het volgende:
Zeer zorgelijk dit. Zonder Geert wordt het 3000 x erger.
Krijgen nog geen 60 zetels samen. Jouw tijd van blijheid is voorbij.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:56 schreef DanielBackward het volgende:
En onhaalbaar CDA max 20 zetels VVD max 35 en D66 max 15..quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:56 schreef dakpan90 het volgende:
[..]
Deze combinatie lijkt me inderdaad de meest vruchtbare.
lach die arme pvv-ers niet uit. Hun droom is vandaag uiteengespatquote:
Hahah, aan de buis gekluisterd!quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:57 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Wordt wel een vette zomer jongens![]()
![]()
![]()
![]()
- Olympische Spelen
- Europees Kampioenschap voetbal
- Verkiezingen
Wat nog meer
Ja, erg treurig.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:57 schreef Strani het volgende:
Nederland begint steeds meer op Italië te kijken. Er was een tijd dat kabinetten gewoon vier jaar aan de macht bleven in Nederland, echt waar!
Ja, grappigquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:55 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben niemand, laat het maar op mij vallen
Niet zo moeilijk zonder (regerings-)verantwoordelijkheid. Als je niet overdreven op alle hypes ingaat val je al op tegenwoordig. Rouvoet was als minister ook niet super en z'n stokpaardje, de Centra voor jeugd en gezin voegen ook niks toe (bij sommige komen slechts paar bezoekers per week).quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:32 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Hij is niet mijn man, maar ik vind hem een van de betere politici van Nederland. Ik vind hem te vergelijken met Rouvoet.
Toer de Fransquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:57 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Wordt wel een vette zomer jongens![]()
![]()
![]()
![]()
- Olympische Spelen
- Europees Kampioenschap voetbal
- Verkiezingen
Wat nog meer
Ja, lijkt me prima, maar ik wil wel Verhagen en Biggetje Bijsterveldt weghebben.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:56 schreef DanielBackward het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |