Datquote:
Dat kan niet ..ik heb 't nooit gezien ! Dat heeft met Johan's 65 ste verjaardag te maken.quote:Op zondag 22 april 2012 13:17 schreef Karina het volgende:
Dat
Nummer 14 heb ik al twee keer gezien, maar dat is al weer een poosje geleden, ik kijk gewoon nog een derde keer.
Jammer dat het programma op dinsdag zo laat begint, dat wordt dus weer Uitzending Gemist.
Iets voor RTL7 hoor..hoeven ze morgen niet uit te zendenquote:Op zondag 22 april 2012 13:23 schreef Karina het volgende:
Nummer 14 is al een oude documentaire hoor, uit 1973!
Het programma op dinsdag is wel nieuw uiteraard.
Goeie kickquote:
Ik wilde je verdomme helpen. Niemand postte. Stelde in feedback voor of het niet beter was in VBL te plaatsen. Bij je volgende topic zal ik vragen hem naar het keldertje te verplaatsen. Kippenneukster.quote:
Geen dank.quote:
In elk sportprogramma plus DWDD en P&W. Dat jij niet oplet kunnen ze in Hilversum niets aandoen.quote:Op maandag 23 april 2012 10:09 schreef Helpmefok het volgende:
Waar was dit eerbetoon toen EEUWIGE EINDBAAS Van Hanegem 65 werd? Om te kotsen werkelijk de Nederlandse TV.
Hanegem, 100.000 keer meer persoonlijkheid dan Cruijff, eerste winnaar Wereldbeker en EC-1 van de twee, EINDBAAS op het WK-74 (BETER DAN CRUIJFF), kortom: fuck deze shit ik kijk niet.
..|.,
Dat is hetzelfde als een TWEE UUR DURENDE SHOW rondom één persoon bij de NOS?quote:Op maandag 23 april 2012 10:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
In elk sportprogramma plus DWDD en P&W. Dat jij niet oplet kunnen ze in Hilversum niets aandoen.
Een uurtje om elf uur als de mensen naar bed willen. Nou zeg wat een oververheerlijking.quote:Op maandag 23 april 2012 10:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als een TWEE UUR DURENDE SHOW rondom één persoon bij de NOS?
dat zal ze lerenquote:Op maandag 23 april 2012 10:09 schreef Helpmefok het volgende:
Waar was dit eerbetoon toen EEUWIGE EINDBAAS Van Hanegem 65 werd? Om te kotsen werkelijk de Nederlandse TV.
Hanegem, 100.000 keer meer persoonlijkheid dan Cruijff, eerste winnaar Wereldbeker en EC-1 van de twee, EINDBAAS op het WK-74 (BETER DAN CRUIJFF), kortom: fuck deze shit ik kijk niet.
..|.,
Precies. Daar hebben ze niet van terug.quote:
Van Hanegemquote:Op maandag 23 april 2012 10:09 schreef Helpmefok het volgende:
..|.,
Omdat van Hanegem niet als een jood met dollartekens in z'n ogen naar het buitenland ging.quote:Op maandag 23 april 2012 11:35 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
[..]
Van Hanegem. Echt typisch Feyenoord om een redelijke speler helemaal op te hemelen, net zolang totdat ze zelf gaan geloven dat hij ook maar in de buurt van Cruijff komt.
Niemand buiten Nederland kent Van Hanegem. Iedereen kent Cruijff.
Willem kon 800.000 (!) per jaar gaan verdienen maar bleef bij Feijenoord voor 50.000 per jaar.quote:Op maandag 23 april 2012 11:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat van Hanegem niet als een jood met dollartekens in z'n ogen naar het buitenland ging.
Willem
Maakt dat hem een betere voetballer? Dan kan je Sjaak Swart net zo goed grootste voetbalheld uit NL noemen.quote:Op maandag 23 april 2012 11:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Willem kon 800.000 (!) per jaar gaan verdienen maar bleef bij Feijenoord voor 50.000 per jaar.
WillemGrootste voetbalheld uit de Nederlandse voetbalhistorie.
Wat deed ie dan bij de Chicago Sting ? Tafelvoetballen ?quote:Op maandag 23 april 2012 11:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat van Hanegem niet als een jood met dollartekens in z'n ogen naar het buitenland ging.
Willem
Even een jaartje verandering van club/omgeving om daarna weer te kunnen knallen bij Utrecht en Feijenoordquote:Op maandag 23 april 2012 11:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat deed ie dan bij de Chicago Sting ? Tafelvoetballen ?
Ach dat deed Cruijff beter bij Feijenoord na zijn terugkomst uit het buitenland.quote:Op maandag 23 april 2012 11:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Even een jaartje verandering van club/omgeving om daarna weer te kunnen knallen bij Utrecht en Feijenoord
Had goed in FTR gekunnen kippen******quote:Op maandag 23 april 2012 10:02 schreef tong80 het volgende:
Ik wilde je verdomme helpen. Niemand postte. Stelde in feedback voor of het niet beter was in VBL te plaatsen. Bij je volgende topic zal ik vragen hem naar het keldertje te verplaatsen. Kippenneukster.
Je postte daar zelf dat er niemand post.quote:Op maandag 23 april 2012 13:47 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Had goed in FTR gekunnen kippen******
het gebrek aan respect en vijandigheid tegen de grootste nederlandse speler ooit is bijna lachwekkend.quote:Op maandag 23 april 2012 13:50 schreef valek het volgende:
Aha, studio Ajax zendt iets uit over een Ajaxspeler. Niets nieuws.
Dat ze over deze held maar iets moois maken.quote:Op maandag 23 april 2012 14:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
het gebrek aan respect en vijandigheid tegen de grootste nederlandse speler ooit is bijna lachwekkend.
Ga zelf trouwens kunnen.quote:Op maandag 23 april 2012 13:47 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Had goed in FTR gekunnen kippen******
Dit zie ik een Feyenoorder over Cruijff niet doenquote:Op maandag 23 april 2012 14:52 schreef valek het volgende:
[..]
Dat ze over deze held maar iets moois maken.
Niet in mijn topic!quote:Op maandag 23 april 2012 14:57 schreef tong80 het volgende:
Dit zie ik een Feyenoorder over Cruijff niet doen
Ik begon niet met zeiken en ik heb je topic allang gekaapt kuikentje van me.quote:
Wil jij Tong80 waarschuwen dat hij niet in mijn topic zich moet gaan bemoeien!! Hij bemoeit zich veels te veel met mijn topicquote:
Sorry. Had nog nooit van heel die Cruijff gehoord. Maar vond het wel een leuk topic van je. Stank voor dankquote:Op maandag 23 april 2012 15:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wil jij Tong80 waarschuwen dat hij niet in mijn topic zich moet gaan bemoeien!! Hij bemoeit zich veels te veel met mijn topic
Wat? allang gekaaptquote:Op maandag 23 april 2012 15:07 schreef tong80 het volgende:
Ik begon niet met zeiken en ik heb je topic allang gekaapt kuikentje van me.
Terwijl ik goede vrienden uit de Moluksegemeenschap heb.quote:
Ik had op mijn 12de een hondje dat Cruijffie heettequote:Op maandag 23 april 2012 15:15 schreef Shreyas het volgende:
Dames toch, kunnen we het nu weer gewoon hebben over Cruijff?
Lees maar in Feedback ..ik laat deze topic weghalen ..sorrie het is mij niet gegunt ..Allemaal door die Herman van Tongerloo zijn schuld.quote:Op maandag 23 april 2012 15:15 schreef Shreyas het volgende:
Dames toch, kunnen we het nu weer gewoon hebben over Cruijff?
quote:De film uit 1973 heeft enige weken gedraaid in het City Theater in Amsterdam en is geproduceerd door Cor Koster, de schoonvader en toenmalige zaakwaarnemer van Cruijff. De gerenommeerde voetbaljournalist Maarten de Vos, onder meer auteur van het boek De Ajacieden, regisseerde Nummer 14: Johan Cruijff
Doodsverwensingquote:Op maandag 23 april 2012 15:19 schreef Haaibaaike het volgende:
die Herman van Tongerloo zijn schuld.
Leg eens uit. Waarom is ie overschat maar krijgen volwassen mannen in Barcelona tranen in hun ogen als ze beelden van hem zien.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |