Datquote:
Dat kan niet ..ik heb 't nooit gezien ! Dat heeft met Johan's 65 ste verjaardag te maken.quote:Op zondag 22 april 2012 13:17 schreef Karina het volgende:
Dat
Nummer 14 heb ik al twee keer gezien, maar dat is al weer een poosje geleden, ik kijk gewoon nog een derde keer.
Jammer dat het programma op dinsdag zo laat begint, dat wordt dus weer Uitzending Gemist.
Iets voor RTL7 hoor..hoeven ze morgen niet uit te zendenquote:Op zondag 22 april 2012 13:23 schreef Karina het volgende:
Nummer 14 is al een oude documentaire hoor, uit 1973!
Het programma op dinsdag is wel nieuw uiteraard.
Goeie kickquote:
Ik wilde je verdomme helpen. Niemand postte. Stelde in feedback voor of het niet beter was in VBL te plaatsen. Bij je volgende topic zal ik vragen hem naar het keldertje te verplaatsen. Kippenneukster.quote:
Geen dank.quote:
In elk sportprogramma plus DWDD en P&W. Dat jij niet oplet kunnen ze in Hilversum niets aandoen.quote:Op maandag 23 april 2012 10:09 schreef Helpmefok het volgende:
Waar was dit eerbetoon toen EEUWIGE EINDBAAS Van Hanegem 65 werd? Om te kotsen werkelijk de Nederlandse TV.
Hanegem, 100.000 keer meer persoonlijkheid dan Cruijff, eerste winnaar Wereldbeker en EC-1 van de twee, EINDBAAS op het WK-74 (BETER DAN CRUIJFF), kortom: fuck deze shit ik kijk niet.
..|.,
Dat is hetzelfde als een TWEE UUR DURENDE SHOW rondom één persoon bij de NOS?quote:Op maandag 23 april 2012 10:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
In elk sportprogramma plus DWDD en P&W. Dat jij niet oplet kunnen ze in Hilversum niets aandoen.
Een uurtje om elf uur als de mensen naar bed willen. Nou zeg wat een oververheerlijking.quote:Op maandag 23 april 2012 10:28 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als een TWEE UUR DURENDE SHOW rondom één persoon bij de NOS?
dat zal ze lerenquote:Op maandag 23 april 2012 10:09 schreef Helpmefok het volgende:
Waar was dit eerbetoon toen EEUWIGE EINDBAAS Van Hanegem 65 werd? Om te kotsen werkelijk de Nederlandse TV.
Hanegem, 100.000 keer meer persoonlijkheid dan Cruijff, eerste winnaar Wereldbeker en EC-1 van de twee, EINDBAAS op het WK-74 (BETER DAN CRUIJFF), kortom: fuck deze shit ik kijk niet.
..|.,
Precies. Daar hebben ze niet van terug.quote:
Van Hanegemquote:Op maandag 23 april 2012 10:09 schreef Helpmefok het volgende:
..|.,
Omdat van Hanegem niet als een jood met dollartekens in z'n ogen naar het buitenland ging.quote:Op maandag 23 april 2012 11:35 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
[..]
Van Hanegem. Echt typisch Feyenoord om een redelijke speler helemaal op te hemelen, net zolang totdat ze zelf gaan geloven dat hij ook maar in de buurt van Cruijff komt.
Niemand buiten Nederland kent Van Hanegem. Iedereen kent Cruijff.
Willem kon 800.000 (!) per jaar gaan verdienen maar bleef bij Feijenoord voor 50.000 per jaar.quote:Op maandag 23 april 2012 11:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat van Hanegem niet als een jood met dollartekens in z'n ogen naar het buitenland ging.
Willem
Maakt dat hem een betere voetballer? Dan kan je Sjaak Swart net zo goed grootste voetbalheld uit NL noemen.quote:Op maandag 23 april 2012 11:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Willem kon 800.000 (!) per jaar gaan verdienen maar bleef bij Feijenoord voor 50.000 per jaar.
WillemGrootste voetbalheld uit de Nederlandse voetbalhistorie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |