Yea. Hebben we inderdaad al 1000 keer gezien/gehoord. Dik melodramatisch ook allemaal. Voor de rest wel een bazenspel trouwens.quote:Op zondag 22 april 2012 22:24 schreef Draganta het volgende:
Ben ik de enige die de voice-acting erg slecht vind? Vooral in het begin: Mijn oom zit al weken in een kathedraal opgesloten. Held: Ik red hem wel! Suuuper cliché en echt domme tonen...
Ik krijg als wizard de eindbaas van de beta niet neer btw, bij mn eerste poging had hij echt nog maar 5% ofzo over, en erna kwam ik niet eens meer op de helftquote:Op zondag 22 april 2012 22:30 schreef Silv het volgende:
[..]
Yea. Hebben we inderdaad al 1000 keer gezien/gehoord. Dik melodramatisch ook allemaal. Voor de rest wel een bazenspel trouwens.
Helemaal mee eens, tenenkrommend gewoonquote:Op zondag 22 april 2012 22:24 schreef Draganta het volgende:
Ben ik de enige die de voice-acting erg slecht vind? Vooral in het begin: Mijn oom zit al weken in een kathedraal opgesloten. Held: Ik red hem wel! Suuuper cliché en echt domme tonen...
quote:Op zondag 22 april 2012 21:19 schreef Evertjan het volgende:
http://games.fok.nl/colum(...)die-diablo-haat.html
Is me eigenlijk niet opgemerkt dus weinig last vanquote:Op zondag 22 april 2012 22:30 schreef Silv het volgende:
[..]
Yea. Hebben we inderdaad al 1000 keer gezien/gehoord. Dik melodramatisch ook allemaal. Voor de rest wel een bazenspel trouwens.
Witch docter en barbarian vind ik ook nog het leukste spelen, zou eigenlijk witchdocter als eerste doen maar twijfel nu toch weer.quote:Op zondag 22 april 2012 22:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ha ik ook met witchdocter. Aan het begin heel erg wennen omdat je de wapens niet gebruikt. Maar enkel alleen de spiders en dergelijken is een bijzondere manier van spelen. Toch was ik er na even wennen wel heel erg fan van, en dan met die bat swarm erbij, alles in vlammen.
Hier ben ik het inderdaad compleet mee eens!quote:Op maandag 23 april 2012 01:12 schreef Pinterman het volgende:
Hoewel de beta vermakelijk is, vraag ik me af of dit spel wel de long-lasting legacy kan worden die de andere 2 Diablo games zijn.
Onder andere baart het skill/rune systeem me zorgen. Feitelijk ga je maar 5 characters nodig hebben, ever. Gewoon eentje van iedere class. Je kunt alle skills en runes uitproberen die je wilt, en wisselen is constant mogelijk, kost niets, je hoeft er niet eens voor naar town! Iedereen kan alles. Alle level 60s zijn straks per class identiek - ze hebben precies evenveel base strength, dexterity, vitality, en intelligence. Ze hebben allemaal precies dezelfde skills en runes. De goede skills zullen door iedereen gebruikt gaan worden. De slechte door niemand. Het enige wat nog anders zal zijn, zijn de items.
Waar zijn de keuzes gebleven, en waar is het verantwoordelijk houden van de speler voor die keuzes? Zelfs de passive skills krijg je allemaal, je activeert gewoon waar je zin in hebt. Er is totaal geen skill 'tree' - het is gewoon een linear proces van 1 naar 60. De speler hoeft geen enkele keuze te maken. Zo is er toch niets speciaals meer aan als je een goede barbarian of wizard bent? Iemand anders kijkt eens naar je build en *poef*, ze hebben precies hetzelfde.
1x Iedere class naar level 60 brengen en je bent klaar met deze game. Sure, items houden je misschien nog even op de been, maar in the end? Diablo 2 speelde ik om steeds weer nieuwe builds met steeds weer andere skills en statpoints te maken. Dat is nu weg.
Ik denk dat er nadat het spel uit nog een paar balancerondjes overheen gaan en aan het spel gesleuteld blijft worden.quote:Op maandag 23 april 2012 01:12 schreef Pinterman het volgende:
Hoewel de beta vermakelijk is, vraag ik me af of dit spel wel de long-lasting legacy kan worden die de andere 2 Diablo games zijn.
Onder andere baart het skill/rune systeem me zorgen. Feitelijk ga je maar 5 characters nodig hebben, ever. Gewoon eentje van iedere class. Je kunt alle skills en runes uitproberen die je wilt, en wisselen is constant mogelijk, kost niets, je hoeft er niet eens voor naar town! Iedereen kan alles. Alle level 60s zijn straks per class identiek - ze hebben precies evenveel base strength, dexterity, vitality, en intelligence. Ze hebben allemaal precies dezelfde skills en runes. De goede skills zullen door iedereen gebruikt gaan worden. De slechte door niemand. Het enige wat nog anders zal zijn, zijn de items.
Waar zijn de keuzes gebleven, en waar is het verantwoordelijk houden van de speler voor die keuzes? Zelfs de passive skills krijg je allemaal, je activeert gewoon waar je zin in hebt. Er is totaal geen skill 'tree' - het is gewoon een linear proces van 1 naar 60. De speler hoeft geen enkele keuze te maken. Zo is er toch niets speciaals meer aan als je een goede barbarian of wizard bent? Iemand anders kijkt eens naar je build en *poef*, ze hebben precies hetzelfde.
1x Iedere class naar level 60 brengen en je bent klaar met deze game. Sure, items houden je misschien nog even op de been, maar in the end? Diablo 2 speelde ik om steeds weer nieuwe builds met steeds weer andere skills en statpoints te maken. Dat is nu weg.
Daar heb je een punt, ik hoop ook dat ze daar nog iets mee gaan doen ja.quote:Op maandag 23 april 2012 01:12 schreef Pinterman het volgende:
Dat was idd het leuke van diablo 2, de keuze in builds en de verassing daarmeequote:Op maandag 23 april 2012 01:12 schreef Pinterman het volgende:
had je de stem van de neger al gehoord, hij is echt wat té relaxed if you know what i mean lol.quote:Op zondag 22 april 2012 22:24 schreef Draganta het volgende:
Hier had ik zelf overheen gekeken, nu je het zegt is dat inderdaad wel een groot minpunt, je hebt helemaal gelijk dat dat de funfactor was van diablo 2, ik heb ook eindeloos nieuwe builds gemaakt op vaststaande classes, iedereen kent vast de verschillende paladin builds nog wel.quote:Op maandag 23 april 2012 01:12 schreef Pinterman het volgende:
misschien waren zo bang dat een tree te veel op wow zou doen lijken en dat ze daarom voor iets nieuws hebben gekozen...quote:Op maandag 23 april 2012 09:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
had je de stem van de neger al gehoord, hij is echt wat té relaxed if you know what i mean lol.
[..]
Hier had ik zelf overheen gekeken, nu je het zegt is dat inderdaad wel een groot minpunt, je hebt helemaal gelijk dat dat de funfactor was van diablo 2, ik heb ook eindeloos nieuwe builds gemaakt op vaststaande classes, iedereen kent vast de verschillende paladin builds nog wel.
Hm, toch maar heroverwegen dit spel te kopen want bij mij staat gameplay op 1 en de gameplay van diablo weglaten is toch best een groot stuk uit de taart.
Lekker een genre spelen waar je een hekel aan hebt , en een game spelen van een developer die je haat. = ggquote:Op zondag 22 april 2012 23:29 schreef genakt het volgende:
[..]wat een mongol... Zal vast een gefrusteerde wow speler zijn met een pentium 4
Toen ik nog Diablo 2 speelde was dit precies hetzelfde. Iedereen stopte een punt in alle prerequisites om hun benodigde skills te halen en dan Frozen Orb/Whirlwind etc. maxen. Daarnaast haalde iedereen het minimale benodigde aantal STR en DEX voor hun gear en de rest werd in VIT gestopt.quote:Op maandag 23 april 2012 01:12 schreef Pinterman het volgende:
Alle level 60s zijn straks per class identiek - ze hebben precies evenveel base strength, dexterity, vitality, en intelligence. Ze hebben allemaal precies dezelfde skills en runes. De goede skills zullen door iedereen gebruikt gaan worden. De slechte door niemand. Het enige wat nog anders zal zijn, zijn de items.
Wat was de cookiecutter build dan van sorceress? fire/lightning/frost? combinatie? En dan nog je kan prima spelen met een minder "effectieve" build. Ik had dan ook geen martial arts assassin omdat deze zo goed was, maar wel leuk om te spelen. Zelfde ging op voor zowat elke class nu level je tot 60 met je class en presto.quote:Op maandag 23 april 2012 09:54 schreef seto het volgende:
[..]
Toen ik nog Diablo 2 speelde was dit precies hetzelfde. Iedereen stopte een punt in alle prerequisites om hun benodigde skills te halen en dan Frozen Orb/Whirlwind etc. maxen. Daarnaast haalde iedereen het minimale benodigde aantal STR en DEX voor hun gear en de rest werd in VIT gestopt.
Ja je kon wel een beetje rondklooien met andere builds maar uiteindelijk was je gewoon veel minder sterk dan iemand die bovenstaande deed.
Zelf vind ik het wel een leuk systeem, hoef je tenminste niet weer een hele nieuwe char te levelen als je één dingetje verkeerd doet. En ach, die cookie cutter builds zullen altijd wel ontstaan.
Ik wel, geen moeite mee. Maar wel 10x zo zwaar als met een barbarianquote:Op zondag 22 april 2012 22:32 schreef Draganta het volgende:
[..]
Ik krijg als wizard de eindbaas van de beta niet neer btw, bij mn eerste poging had hij echt nog maar 5% ofzo over, en erna kwam ik niet eens meer op de helftIk vond het we wat hebben, grafisch echt uniek, en het loopt met 60 fps op mn laptopje + bijna alles maxed out
Maar ik twijfel nog.
Ja, maar de tree komt oorspronkelijk juist uit diablo.quote:Op maandag 23 april 2012 09:32 schreef Matty___ het volgende:
[..]
misschien waren zo bang dat een tree te veel op wow zou doen lijken en dat ze daarom voor iets nieuws hebben gekozen...
zou het misschien ook aantrekkelijker voor de console make als die port er komt
Frozen Orb + Thunder Storm + Teleport (tenminste, toen ik nog speelde, was gestopt toen 1.10 uit was)quote:Op maandag 23 april 2012 10:48 schreef Moro het volgende:
Wat was de cookiecutter build dan van sorceress? fire/lightning/frost? combinatie?
Dat kan nu ookquote:En dan nog je kan prima spelen met een minder "effectieve" build. Ik had dan ook geen martial arts assassin omdat deze zo goed was, maar wel leuk om te spelen.
Dit vind je serieus erg?quote:Helemaal omdat je nu alles op een auction house kan dumpen ipv uren lang traden.
Ja, zo denk ik er ook over. Ik hou er niet van me nog veel verder te moeten verdiepen. Prima game voor mij zo. Ga 'm zeker kopen.quote:Op maandag 23 april 2012 09:58 schreef HostiMeister het volgende:
Leuk lekker klikken en gaan, niet te veel nadenken, ideaal zo op een duffe avond als ik toch thuis zit.
Is toch een soort torchlight maar dan met iets beter graphics. Leuk.
Nu is het volle bak lightning mits je de goede gear hebt.quote:Op maandag 23 april 2012 10:55 schreef seto het volgende:
[..]
Frozen Orb + Thunder Storm + Teleport
[..]
Dat kan nu ook
Vanaf 8:00
[..]
Dit vind je serieus erg?Ik ben heel blij met een auction house.
Ik speel het juist om de singeplayer vind online gedoe maar niks helaas..quote:Op maandag 23 april 2012 11:11 schreef Moro het volgende:
[..]
Nu is het volle bak lightning mits je de goede gear hebt.
Punt is niet dat er geen andere builds zijn punt is dat je na 1x klaar bent. Je hoeft niet nog een keer te levelen om iets anders te proberen. Wat overigens in de huidge d2 ook niet nodig is maar zelfs daar kun je niet zomaar respeccen.
Ik ben niet perse tegen de auction house maar ik vind het allemaal wel erg geisoleerd nu, in principe speel je singleplayer online.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |