abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 april 2012 @ 22:24:27 #151
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_110653664
Ben ik de enige die de voice-acting erg slecht vind? Vooral in het begin: Mijn oom zit al weken in een kathedraal opgesloten. Held: Ik red hem wel! Suuuper cliché en echt domme tonen...
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
pi_110654058
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 22:24 schreef Draganta het volgende:
Ben ik de enige die de voice-acting erg slecht vind? Vooral in het begin: Mijn oom zit al weken in een kathedraal opgesloten. Held: Ik red hem wel! Suuuper cliché en echt domme tonen...
Yea. Hebben we inderdaad al 1000 keer gezien/gehoord. Dik melodramatisch ook allemaal. Voor de rest wel een bazenspel trouwens.
No resentment ever evened out a weaker hand
  zondag 22 april 2012 @ 22:32:39 #153
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_110654213
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 22:30 schreef Silv het volgende:

[..]

Yea. Hebben we inderdaad al 1000 keer gezien/gehoord. Dik melodramatisch ook allemaal. Voor de rest wel een bazenspel trouwens.
Ik krijg als wizard de eindbaas van de beta niet neer btw, bij mn eerste poging had hij echt nog maar 5% ofzo over, en erna kwam ik niet eens meer op de helft :P Ik vond het we wat hebben, grafisch echt uniek, en het loopt met 60 fps op mn laptopje + bijna alles maxed out :D Maar ik twijfel nog.
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
  zondag 22 april 2012 @ 23:13:49 #154
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_110656641
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 22:24 schreef Draganta het volgende:
Ben ik de enige die de voice-acting erg slecht vind? Vooral in het begin: Mijn oom zit al weken in een kathedraal opgesloten. Held: Ik red hem wel! Suuuper cliché en echt domme tonen...
Helemaal mee eens, tenenkrommend gewoon :X
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
  zondag 22 april 2012 @ 23:29:34 #155
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_110657419
quote:
:') wat een mongol... Zal vast een gefrusteerde wow speler zijn met een pentium 4

quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 22:30 schreef Silv het volgende:

[..]

Yea. Hebben we inderdaad al 1000 keer gezien/gehoord. Dik melodramatisch ook allemaal. Voor de rest wel een bazenspel trouwens.
Is me eigenlijk niet opgemerkt dus weinig last van :D
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_110658375
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 22:24 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ha ik ook met witchdocter. Aan het begin heel erg wennen omdat je de wapens niet gebruikt. Maar enkel alleen de spiders en dergelijken is een bijzondere manier van spelen. Toch was ik er na even wennen wel heel erg fan van, en dan met die bat swarm erbij, alles in vlammen. :D
Witch docter en barbarian vind ik ook nog het leukste spelen, zou eigenlijk witchdocter als eerste doen maar twijfel nu toch weer.
Blessed is the mind too small for doubt.
  maandag 23 april 2012 @ 00:27:47 #157
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_110659625
ik vond van de witchdoctor de spinnen wel humor indd maar speelde toch liever met de poison darts met rapid fire rune er op.

De bats vond ik maar niks, ik ben benieuwd naar de kikkertjes plaag skill.

Dat moet op zn minst om te lachen zijn.

Of die laatste skill "hex" :D

vijanden in kippen veranderen, u srs. dat zombie look him, oh hai chickin bok bok bok.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 23 april 2012 @ 00:47:32 #158
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_110660295
Ik ga slapen heb net fishsticks gehad maar heb geen tijd gehad diablo 3 te proberen
  maandag 23 april 2012 @ 01:12:01 #159
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_110660900
Hoewel de beta vermakelijk is, vraag ik me af of dit spel wel de long-lasting legacy kan worden die de andere 2 Diablo games zijn.

Onder andere baart het skill/rune systeem me zorgen. Feitelijk ga je maar 5 characters nodig hebben, ever. Gewoon eentje van iedere class. Je kunt alle skills en runes uitproberen die je wilt, en wisselen is constant mogelijk, kost niets, je hoeft er niet eens voor naar town! Iedereen kan alles. Alle level 60s zijn straks per class identiek - ze hebben precies evenveel base strength, dexterity, vitality, en intelligence. Ze hebben allemaal precies dezelfde skills en runes. De goede skills zullen door iedereen gebruikt gaan worden. De slechte door niemand. Het enige wat nog anders zal zijn, zijn de items.

Waar zijn de keuzes gebleven, en waar is het verantwoordelijk houden van de speler voor die keuzes? Zelfs de passive skills krijg je allemaal, je activeert gewoon waar je zin in hebt. Er is totaal geen skill 'tree' - het is gewoon een linear proces van 1 naar 60. De speler hoeft geen enkele keuze te maken. Zo is er toch niets speciaals meer aan als je een goede barbarian of wizard bent? Iemand anders kijkt eens naar je build en *poef*, ze hebben precies hetzelfde.

1x Iedere class naar level 60 brengen en je bent klaar met deze game. Sure, items houden je misschien nog even op de been, maar in the end? Diablo 2 speelde ik om steeds weer nieuwe builds met steeds weer andere skills en statpoints te maken. Dat is nu weg.

:'(
Ik wens je een dolfijne dag
  maandag 23 april 2012 @ 08:39:03 #160
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_110663214
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 01:12 schreef Pinterman het volgende:
Hoewel de beta vermakelijk is, vraag ik me af of dit spel wel de long-lasting legacy kan worden die de andere 2 Diablo games zijn.

Onder andere baart het skill/rune systeem me zorgen. Feitelijk ga je maar 5 characters nodig hebben, ever. Gewoon eentje van iedere class. Je kunt alle skills en runes uitproberen die je wilt, en wisselen is constant mogelijk, kost niets, je hoeft er niet eens voor naar town! Iedereen kan alles. Alle level 60s zijn straks per class identiek - ze hebben precies evenveel base strength, dexterity, vitality, en intelligence. Ze hebben allemaal precies dezelfde skills en runes. De goede skills zullen door iedereen gebruikt gaan worden. De slechte door niemand. Het enige wat nog anders zal zijn, zijn de items.

Waar zijn de keuzes gebleven, en waar is het verantwoordelijk houden van de speler voor die keuzes? Zelfs de passive skills krijg je allemaal, je activeert gewoon waar je zin in hebt. Er is totaal geen skill 'tree' - het is gewoon een linear proces van 1 naar 60. De speler hoeft geen enkele keuze te maken. Zo is er toch niets speciaals meer aan als je een goede barbarian of wizard bent? Iemand anders kijkt eens naar je build en *poef*, ze hebben precies hetzelfde.

1x Iedere class naar level 60 brengen en je bent klaar met deze game. Sure, items houden je misschien nog even op de been, maar in the end? Diablo 2 speelde ik om steeds weer nieuwe builds met steeds weer andere skills en statpoints te maken. Dat is nu weg.

:'(
Hier ben ik het inderdaad compleet mee eens!
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  maandag 23 april 2012 @ 08:52:05 #161
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_110663366
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 01:12 schreef Pinterman het volgende:
Hoewel de beta vermakelijk is, vraag ik me af of dit spel wel de long-lasting legacy kan worden die de andere 2 Diablo games zijn.

Onder andere baart het skill/rune systeem me zorgen. Feitelijk ga je maar 5 characters nodig hebben, ever. Gewoon eentje van iedere class. Je kunt alle skills en runes uitproberen die je wilt, en wisselen is constant mogelijk, kost niets, je hoeft er niet eens voor naar town! Iedereen kan alles. Alle level 60s zijn straks per class identiek - ze hebben precies evenveel base strength, dexterity, vitality, en intelligence. Ze hebben allemaal precies dezelfde skills en runes. De goede skills zullen door iedereen gebruikt gaan worden. De slechte door niemand. Het enige wat nog anders zal zijn, zijn de items.

Waar zijn de keuzes gebleven, en waar is het verantwoordelijk houden van de speler voor die keuzes? Zelfs de passive skills krijg je allemaal, je activeert gewoon waar je zin in hebt. Er is totaal geen skill 'tree' - het is gewoon een linear proces van 1 naar 60. De speler hoeft geen enkele keuze te maken. Zo is er toch niets speciaals meer aan als je een goede barbarian of wizard bent? Iemand anders kijkt eens naar je build en *poef*, ze hebben precies hetzelfde.

1x Iedere class naar level 60 brengen en je bent klaar met deze game. Sure, items houden je misschien nog even op de been, maar in the end? Diablo 2 speelde ik om steeds weer nieuwe builds met steeds weer andere skills en statpoints te maken. Dat is nu weg.

:'(
Ik denk dat er nadat het spel uit nog een paar balancerondjes overheen gaan en aan het spel gesleuteld blijft worden.
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  Moderator maandag 23 april 2012 @ 08:57:52 #162
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_110663455
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 01:12 schreef Pinterman het volgende:
Hoewel de beta vermakelijk is, vraag ik me af of dit spel wel de long-lasting legacy kan worden die de andere 2 Diablo games zijn.

Onder andere baart het skill/rune systeem me zorgen. Feitelijk ga je maar 5 characters nodig hebben, ever. Gewoon eentje van iedere class. Je kunt alle skills en runes uitproberen die je wilt, en wisselen is constant mogelijk, kost niets, je hoeft er niet eens voor naar town! Iedereen kan alles. Alle level 60s zijn straks per class identiek - ze hebben precies evenveel base strength, dexterity, vitality, en intelligence. Ze hebben allemaal precies dezelfde skills en runes. De goede skills zullen door iedereen gebruikt gaan worden. De slechte door niemand. Het enige wat nog anders zal zijn, zijn de items.

Waar zijn de keuzes gebleven, en waar is het verantwoordelijk houden van de speler voor die keuzes? Zelfs de passive skills krijg je allemaal, je activeert gewoon waar je zin in hebt. Er is totaal geen skill 'tree' - het is gewoon een linear proces van 1 naar 60. De speler hoeft geen enkele keuze te maken. Zo is er toch niets speciaals meer aan als je een goede barbarian of wizard bent? Iemand anders kijkt eens naar je build en *poef*, ze hebben precies hetzelfde.

1x Iedere class naar level 60 brengen en je bent klaar met deze game. Sure, items houden je misschien nog even op de been, maar in the end? Diablo 2 speelde ik om steeds weer nieuwe builds met steeds weer andere skills en statpoints te maken. Dat is nu weg.

:'(
Daar heb je een punt, ik hoop ook dat ze daar nog iets mee gaan doen ja.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_110663500
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 01:12 schreef Pinterman het volgende:
Hoewel de beta vermakelijk is, vraag ik me af of dit spel wel de long-lasting legacy kan worden die de andere 2 Diablo games zijn.

Onder andere baart het skill/rune systeem me zorgen. Feitelijk ga je maar 5 characters nodig hebben, ever. Gewoon eentje van iedere class. Je kunt alle skills en runes uitproberen die je wilt, en wisselen is constant mogelijk, kost niets, je hoeft er niet eens voor naar town! Iedereen kan alles. Alle level 60s zijn straks per class identiek - ze hebben precies evenveel base strength, dexterity, vitality, en intelligence. Ze hebben allemaal precies dezelfde skills en runes. De goede skills zullen door iedereen gebruikt gaan worden. De slechte door niemand. Het enige wat nog anders zal zijn, zijn de items.

Waar zijn de keuzes gebleven, en waar is het verantwoordelijk houden van de speler voor die keuzes? Zelfs de passive skills krijg je allemaal, je activeert gewoon waar je zin in hebt. Er is totaal geen skill 'tree' - het is gewoon een linear proces van 1 naar 60. De speler hoeft geen enkele keuze te maken. Zo is er toch niets speciaals meer aan als je een goede barbarian of wizard bent? Iemand anders kijkt eens naar je build en *poef*, ze hebben precies hetzelfde.

1x Iedere class naar level 60 brengen en je bent klaar met deze game. Sure, items houden je misschien nog even op de been, maar in the end? Diablo 2 speelde ik om steeds weer nieuwe builds met steeds weer andere skills en statpoints te maken. Dat is nu weg.

:'(
Dat was idd het leuke van diablo 2, de keuze in builds en de verassing daarmee
hardcoholic
  maandag 23 april 2012 @ 09:06:21 #164
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_110663578
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 22:24 schreef Draganta het volgende:
Ben ik de enige die de voice-acting erg slecht vind? Vooral in het begin: Mijn oom zit al weken in een kathedraal opgesloten. Held: Ik red hem wel! Suuuper cliché en echt domme tonen...
had je de stem van de neger al gehoord, hij is echt wat té relaxed if you know what i mean lol.

quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 01:12 schreef Pinterman het volgende:
Hoewel de beta vermakelijk is, vraag ik me af of dit spel wel de long-lasting legacy kan worden die de andere 2 Diablo games zijn.

Onder andere baart het skill/rune systeem me zorgen. Feitelijk ga je maar 5 characters nodig hebben, ever. Gewoon eentje van iedere class. Je kunt alle skills en runes uitproberen die je wilt, en wisselen is constant mogelijk, kost niets, je hoeft er niet eens voor naar town! Iedereen kan alles. Alle level 60s zijn straks per class identiek - ze hebben precies evenveel base strength, dexterity, vitality, en intelligence. Ze hebben allemaal precies dezelfde skills en runes. De goede skills zullen door iedereen gebruikt gaan worden. De slechte door niemand. Het enige wat nog anders zal zijn, zijn de items.

Waar zijn de keuzes gebleven, en waar is het verantwoordelijk houden van de speler voor die keuzes? Zelfs de passive skills krijg je allemaal, je activeert gewoon waar je zin in hebt. Er is totaal geen skill 'tree' - het is gewoon een linear proces van 1 naar 60. De speler hoeft geen enkele keuze te maken. Zo is er toch niets speciaals meer aan als je een goede barbarian of wizard bent? Iemand anders kijkt eens naar je build en *poef*, ze hebben precies hetzelfde.

1x Iedere class naar level 60 brengen en je bent klaar met deze game. Sure, items houden je misschien nog even op de been, maar in the end? Diablo 2 speelde ik om steeds weer nieuwe builds met steeds weer andere skills en statpoints te maken. Dat is nu weg.

:'(
Hier had ik zelf overheen gekeken, nu je het zegt is dat inderdaad wel een groot minpunt, je hebt helemaal gelijk dat dat de funfactor was van diablo 2, ik heb ook eindeloos nieuwe builds gemaakt op vaststaande classes, iedereen kent vast de verschillende paladin builds nog wel.

Hm, toch maar heroverwegen dit spel te kopen want bij mij staat gameplay op 1 en de gameplay van diablo weglaten is toch best een groot stuk uit de taart.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 23 april 2012 @ 09:32:28 #165
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_110664115
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 09:06 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

had je de stem van de neger al gehoord, hij is echt wat té relaxed if you know what i mean lol.

[..]

Hier had ik zelf overheen gekeken, nu je het zegt is dat inderdaad wel een groot minpunt, je hebt helemaal gelijk dat dat de funfactor was van diablo 2, ik heb ook eindeloos nieuwe builds gemaakt op vaststaande classes, iedereen kent vast de verschillende paladin builds nog wel.

Hm, toch maar heroverwegen dit spel te kopen want bij mij staat gameplay op 1 en de gameplay van diablo weglaten is toch best een groot stuk uit de taart.
misschien waren zo bang dat een tree te veel op wow zou doen lijken en dat ze daarom voor iets nieuws hebben gekozen...

zou het misschien ook aantrekkelijker voor de console make als die port er komt
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_110664524
quote:
8s.gif Op zondag 22 april 2012 23:29 schreef genakt het volgende:

[..]

:') wat een mongol... Zal vast een gefrusteerde wow speler zijn met een pentium 4

Lekker een genre spelen waar je een hekel aan hebt , en een game spelen van een developer die je haat. = gg
- Djehoetie / Jehuty -
  maandag 23 april 2012 @ 09:54:26 #167
69994 seto
-|||--------|||-
pi_110664582
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 01:12 schreef Pinterman het volgende:
Alle level 60s zijn straks per class identiek - ze hebben precies evenveel base strength, dexterity, vitality, en intelligence. Ze hebben allemaal precies dezelfde skills en runes. De goede skills zullen door iedereen gebruikt gaan worden. De slechte door niemand. Het enige wat nog anders zal zijn, zijn de items.
Toen ik nog Diablo 2 speelde was dit precies hetzelfde. Iedereen stopte een punt in alle prerequisites om hun benodigde skills te halen en dan Frozen Orb/Whirlwind etc. maxen. Daarnaast haalde iedereen het minimale benodigde aantal STR en DEX voor hun gear en de rest werd in VIT gestopt.

Ja je kon wel een beetje rondklooien met andere builds maar uiteindelijk was je gewoon veel minder sterk dan iemand die bovenstaande deed.

Zelf vind ik het wel een leuk systeem, hoef je tenminste niet weer een hele nieuwe char te levelen als je één dingetje verkeerd doet. En ach, die cookie cutter builds zullen altijd wel ontstaan.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_110664681
Leuk lekker klikken en gaan, niet te veel nadenken, ideaal zo op een duffe avond als ik toch thuis zit.
Is toch een soort torchlight maar dan met iets beter graphics. Leuk.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_110666157
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 09:54 schreef seto het volgende:

[..]

Toen ik nog Diablo 2 speelde was dit precies hetzelfde. Iedereen stopte een punt in alle prerequisites om hun benodigde skills te halen en dan Frozen Orb/Whirlwind etc. maxen. Daarnaast haalde iedereen het minimale benodigde aantal STR en DEX voor hun gear en de rest werd in VIT gestopt.

Ja je kon wel een beetje rondklooien met andere builds maar uiteindelijk was je gewoon veel minder sterk dan iemand die bovenstaande deed.

Zelf vind ik het wel een leuk systeem, hoef je tenminste niet weer een hele nieuwe char te levelen als je één dingetje verkeerd doet. En ach, die cookie cutter builds zullen altijd wel ontstaan.
Wat was de cookiecutter build dan van sorceress? fire/lightning/frost? combinatie? En dan nog je kan prima spelen met een minder "effectieve" build. Ik had dan ook geen martial arts assassin omdat deze zo goed was, maar wel leuk om te spelen. Zelfde ging op voor zowat elke class nu level je tot 60 met je class en presto.

Ik heb meerdere malen exact dezelfde build geleveled omdat ik dan b.v. 20 minder str hoefde te pakken omdat ik nieuwe gear had en dus meer leven kon pakken op hardcore o.i.d.

Items hebben ze dan wel redelijk goed aangepakt met zoveel random modifiers dan voel je ook echt het verlies van een goed item, dat was in d2 meer alle charms die je kwijt was.

Overigens vind ik het ook jammer dat je niet meer automatisch in een lobby word geplaatst,gevoel van een community is er eigenlijk niet. Helemaal omdat je nu alles op een auction house kan dumpen ipv uren lang traden.
Blessed is the mind too small for doubt.
  maandag 23 april 2012 @ 10:51:22 #170
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_110666243
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 22:32 schreef Draganta het volgende:

[..]

Ik krijg als wizard de eindbaas van de beta niet neer btw, bij mn eerste poging had hij echt nog maar 5% ofzo over, en erna kwam ik niet eens meer op de helft :P Ik vond het we wat hebben, grafisch echt uniek, en het loopt met 60 fps op mn laptopje + bijna alles maxed out :D Maar ik twijfel nog.
Ik wel, geen moeite mee. Maar wel 10x zo zwaar als met een barbarian ;), wat overigens mijn eerste character wordt. Nog steeds OP sinds D2 *O* .

Wat ik deed was het volgende:

- Iceschild (absorb damage)
- Arcane orb/missile
- Blast (stun)
- Arcane orb/missile

Etc, etc en afstand houden.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  maandag 23 april 2012 @ 10:55:14 #171
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_110666389
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 09:32 schreef Matty___ het volgende:

[..]

misschien waren zo bang dat een tree te veel op wow zou doen lijken en dat ze daarom voor iets nieuws hebben gekozen...

zou het misschien ook aantrekkelijker voor de console make als die port er komt
Ja, maar de tree komt oorspronkelijk juist uit diablo.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  maandag 23 april 2012 @ 10:55:55 #172
69994 seto
-|||--------|||-
pi_110666411
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 10:48 schreef Moro het volgende:
Wat was de cookiecutter build dan van sorceress? fire/lightning/frost? combinatie?
Frozen Orb + Thunder Storm + Teleport (tenminste, toen ik nog speelde, was gestopt toen 1.10 uit was)

quote:
En dan nog je kan prima spelen met een minder "effectieve" build. Ik had dan ook geen martial arts assassin omdat deze zo goed was, maar wel leuk om te spelen.
Dat kan nu ook :)


Vanaf 8:00

quote:
Helemaal omdat je nu alles op een auction house kan dumpen ipv uren lang traden.
Dit vind je serieus erg? :P Ik ben heel blij met een auction house.

[ Bericht 1% gewijzigd door seto op 23-04-2012 11:03:17 ]
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_110666795
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 09:58 schreef HostiMeister het volgende:
Leuk lekker klikken en gaan, niet te veel nadenken, ideaal zo op een duffe avond als ik toch thuis zit.
Is toch een soort torchlight maar dan met iets beter graphics. Leuk.
Ja, zo denk ik er ook over. Ik hou er niet van me nog veel verder te moeten verdiepen. Prima game voor mij zo. Ga 'm zeker kopen.
pi_110666937
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 10:55 schreef seto het volgende:

[..]

Frozen Orb + Thunder Storm + Teleport

[..]

Dat kan nu ook :)


Vanaf 8:00

[..]

Dit vind je serieus erg? :P Ik ben heel blij met een auction house.
Nu is het volle bak lightning mits je de goede gear hebt.

Punt is niet dat er geen andere builds zijn punt is dat je na 1x klaar bent. Je hoeft niet nog een keer te levelen om iets anders te proberen. Wat overigens in de huidge d2 ook niet nodig is maar zelfs daar kun je niet zomaar respeccen.

Ik ben niet perse tegen de auction house maar ik vind het allemaal wel erg geisoleerd nu, in principe speel je singleplayer online.
Blessed is the mind too small for doubt.
  maandag 23 april 2012 @ 11:14:43 #175
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_110667049
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 11:11 schreef Moro het volgende:

[..]

Nu is het volle bak lightning mits je de goede gear hebt.

Punt is niet dat er geen andere builds zijn punt is dat je na 1x klaar bent. Je hoeft niet nog een keer te levelen om iets anders te proberen. Wat overigens in de huidge d2 ook niet nodig is maar zelfs daar kun je niet zomaar respeccen.

Ik ben niet perse tegen de auction house maar ik vind het allemaal wel erg geisoleerd nu, in principe speel je singleplayer online.
Ik speel het juist om de singeplayer vind online gedoe maar niks helaas..
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')