abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 april 2012 @ 22:24:27 #151
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_110653664
Ben ik de enige die de voice-acting erg slecht vind? Vooral in het begin: Mijn oom zit al weken in een kathedraal opgesloten. Held: Ik red hem wel! Suuuper cliché en echt domme tonen...
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
pi_110654058
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 22:24 schreef Draganta het volgende:
Ben ik de enige die de voice-acting erg slecht vind? Vooral in het begin: Mijn oom zit al weken in een kathedraal opgesloten. Held: Ik red hem wel! Suuuper cliché en echt domme tonen...
Yea. Hebben we inderdaad al 1000 keer gezien/gehoord. Dik melodramatisch ook allemaal. Voor de rest wel een bazenspel trouwens.
No resentment ever evened out a weaker hand
  zondag 22 april 2012 @ 22:32:39 #153
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_110654213
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 22:30 schreef Silv het volgende:

[..]

Yea. Hebben we inderdaad al 1000 keer gezien/gehoord. Dik melodramatisch ook allemaal. Voor de rest wel een bazenspel trouwens.
Ik krijg als wizard de eindbaas van de beta niet neer btw, bij mn eerste poging had hij echt nog maar 5% ofzo over, en erna kwam ik niet eens meer op de helft :P Ik vond het we wat hebben, grafisch echt uniek, en het loopt met 60 fps op mn laptopje + bijna alles maxed out :D Maar ik twijfel nog.
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
  zondag 22 april 2012 @ 23:13:49 #154
239447 Samael
Yes, is the word to everything
pi_110656641
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 22:24 schreef Draganta het volgende:
Ben ik de enige die de voice-acting erg slecht vind? Vooral in het begin: Mijn oom zit al weken in een kathedraal opgesloten. Held: Ik red hem wel! Suuuper cliché en echt domme tonen...
Helemaal mee eens, tenenkrommend gewoon :X
Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
  zondag 22 april 2012 @ 23:29:34 #155
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_110657419
quote:
:') wat een mongol... Zal vast een gefrusteerde wow speler zijn met een pentium 4

quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 22:30 schreef Silv het volgende:

[..]

Yea. Hebben we inderdaad al 1000 keer gezien/gehoord. Dik melodramatisch ook allemaal. Voor de rest wel een bazenspel trouwens.
Is me eigenlijk niet opgemerkt dus weinig last van :D
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_110658375
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 22:24 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ha ik ook met witchdocter. Aan het begin heel erg wennen omdat je de wapens niet gebruikt. Maar enkel alleen de spiders en dergelijken is een bijzondere manier van spelen. Toch was ik er na even wennen wel heel erg fan van, en dan met die bat swarm erbij, alles in vlammen. :D
Witch docter en barbarian vind ik ook nog het leukste spelen, zou eigenlijk witchdocter als eerste doen maar twijfel nu toch weer.
Blessed is the mind too small for doubt.
  maandag 23 april 2012 @ 00:27:47 #157
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_110659625
ik vond van de witchdoctor de spinnen wel humor indd maar speelde toch liever met de poison darts met rapid fire rune er op.

De bats vond ik maar niks, ik ben benieuwd naar de kikkertjes plaag skill.

Dat moet op zn minst om te lachen zijn.

Of die laatste skill "hex" :D

vijanden in kippen veranderen, u srs. dat zombie look him, oh hai chickin bok bok bok.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 23 april 2012 @ 00:47:32 #158
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_110660295
Ik ga slapen heb net fishsticks gehad maar heb geen tijd gehad diablo 3 te proberen
  maandag 23 april 2012 @ 01:12:01 #159
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_110660900
Hoewel de beta vermakelijk is, vraag ik me af of dit spel wel de long-lasting legacy kan worden die de andere 2 Diablo games zijn.

Onder andere baart het skill/rune systeem me zorgen. Feitelijk ga je maar 5 characters nodig hebben, ever. Gewoon eentje van iedere class. Je kunt alle skills en runes uitproberen die je wilt, en wisselen is constant mogelijk, kost niets, je hoeft er niet eens voor naar town! Iedereen kan alles. Alle level 60s zijn straks per class identiek - ze hebben precies evenveel base strength, dexterity, vitality, en intelligence. Ze hebben allemaal precies dezelfde skills en runes. De goede skills zullen door iedereen gebruikt gaan worden. De slechte door niemand. Het enige wat nog anders zal zijn, zijn de items.

Waar zijn de keuzes gebleven, en waar is het verantwoordelijk houden van de speler voor die keuzes? Zelfs de passive skills krijg je allemaal, je activeert gewoon waar je zin in hebt. Er is totaal geen skill 'tree' - het is gewoon een linear proces van 1 naar 60. De speler hoeft geen enkele keuze te maken. Zo is er toch niets speciaals meer aan als je een goede barbarian of wizard bent? Iemand anders kijkt eens naar je build en *poef*, ze hebben precies hetzelfde.

1x Iedere class naar level 60 brengen en je bent klaar met deze game. Sure, items houden je misschien nog even op de been, maar in the end? Diablo 2 speelde ik om steeds weer nieuwe builds met steeds weer andere skills en statpoints te maken. Dat is nu weg.

:'(
Ik wens je een dolfijne dag
  maandag 23 april 2012 @ 08:39:03 #160
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_110663214
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 01:12 schreef Pinterman het volgende:
Hoewel de beta vermakelijk is, vraag ik me af of dit spel wel de long-lasting legacy kan worden die de andere 2 Diablo games zijn.

Onder andere baart het skill/rune systeem me zorgen. Feitelijk ga je maar 5 characters nodig hebben, ever. Gewoon eentje van iedere class. Je kunt alle skills en runes uitproberen die je wilt, en wisselen is constant mogelijk, kost niets, je hoeft er niet eens voor naar town! Iedereen kan alles. Alle level 60s zijn straks per class identiek - ze hebben precies evenveel base strength, dexterity, vitality, en intelligence. Ze hebben allemaal precies dezelfde skills en runes. De goede skills zullen door iedereen gebruikt gaan worden. De slechte door niemand. Het enige wat nog anders zal zijn, zijn de items.

Waar zijn de keuzes gebleven, en waar is het verantwoordelijk houden van de speler voor die keuzes? Zelfs de passive skills krijg je allemaal, je activeert gewoon waar je zin in hebt. Er is totaal geen skill 'tree' - het is gewoon een linear proces van 1 naar 60. De speler hoeft geen enkele keuze te maken. Zo is er toch niets speciaals meer aan als je een goede barbarian of wizard bent? Iemand anders kijkt eens naar je build en *poef*, ze hebben precies hetzelfde.

1x Iedere class naar level 60 brengen en je bent klaar met deze game. Sure, items houden je misschien nog even op de been, maar in the end? Diablo 2 speelde ik om steeds weer nieuwe builds met steeds weer andere skills en statpoints te maken. Dat is nu weg.

:'(
Hier ben ik het inderdaad compleet mee eens!
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  maandag 23 april 2012 @ 08:52:05 #161
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_110663366
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 01:12 schreef Pinterman het volgende:
Hoewel de beta vermakelijk is, vraag ik me af of dit spel wel de long-lasting legacy kan worden die de andere 2 Diablo games zijn.

Onder andere baart het skill/rune systeem me zorgen. Feitelijk ga je maar 5 characters nodig hebben, ever. Gewoon eentje van iedere class. Je kunt alle skills en runes uitproberen die je wilt, en wisselen is constant mogelijk, kost niets, je hoeft er niet eens voor naar town! Iedereen kan alles. Alle level 60s zijn straks per class identiek - ze hebben precies evenveel base strength, dexterity, vitality, en intelligence. Ze hebben allemaal precies dezelfde skills en runes. De goede skills zullen door iedereen gebruikt gaan worden. De slechte door niemand. Het enige wat nog anders zal zijn, zijn de items.

Waar zijn de keuzes gebleven, en waar is het verantwoordelijk houden van de speler voor die keuzes? Zelfs de passive skills krijg je allemaal, je activeert gewoon waar je zin in hebt. Er is totaal geen skill 'tree' - het is gewoon een linear proces van 1 naar 60. De speler hoeft geen enkele keuze te maken. Zo is er toch niets speciaals meer aan als je een goede barbarian of wizard bent? Iemand anders kijkt eens naar je build en *poef*, ze hebben precies hetzelfde.

1x Iedere class naar level 60 brengen en je bent klaar met deze game. Sure, items houden je misschien nog even op de been, maar in the end? Diablo 2 speelde ik om steeds weer nieuwe builds met steeds weer andere skills en statpoints te maken. Dat is nu weg.

:'(
Ik denk dat er nadat het spel uit nog een paar balancerondjes overheen gaan en aan het spel gesleuteld blijft worden.
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
  Moderator maandag 23 april 2012 @ 08:57:52 #162
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_110663455
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 01:12 schreef Pinterman het volgende:
Hoewel de beta vermakelijk is, vraag ik me af of dit spel wel de long-lasting legacy kan worden die de andere 2 Diablo games zijn.

Onder andere baart het skill/rune systeem me zorgen. Feitelijk ga je maar 5 characters nodig hebben, ever. Gewoon eentje van iedere class. Je kunt alle skills en runes uitproberen die je wilt, en wisselen is constant mogelijk, kost niets, je hoeft er niet eens voor naar town! Iedereen kan alles. Alle level 60s zijn straks per class identiek - ze hebben precies evenveel base strength, dexterity, vitality, en intelligence. Ze hebben allemaal precies dezelfde skills en runes. De goede skills zullen door iedereen gebruikt gaan worden. De slechte door niemand. Het enige wat nog anders zal zijn, zijn de items.

Waar zijn de keuzes gebleven, en waar is het verantwoordelijk houden van de speler voor die keuzes? Zelfs de passive skills krijg je allemaal, je activeert gewoon waar je zin in hebt. Er is totaal geen skill 'tree' - het is gewoon een linear proces van 1 naar 60. De speler hoeft geen enkele keuze te maken. Zo is er toch niets speciaals meer aan als je een goede barbarian of wizard bent? Iemand anders kijkt eens naar je build en *poef*, ze hebben precies hetzelfde.

1x Iedere class naar level 60 brengen en je bent klaar met deze game. Sure, items houden je misschien nog even op de been, maar in the end? Diablo 2 speelde ik om steeds weer nieuwe builds met steeds weer andere skills en statpoints te maken. Dat is nu weg.

:'(
Daar heb je een punt, ik hoop ook dat ze daar nog iets mee gaan doen ja.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_110663500
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 01:12 schreef Pinterman het volgende:
Hoewel de beta vermakelijk is, vraag ik me af of dit spel wel de long-lasting legacy kan worden die de andere 2 Diablo games zijn.

Onder andere baart het skill/rune systeem me zorgen. Feitelijk ga je maar 5 characters nodig hebben, ever. Gewoon eentje van iedere class. Je kunt alle skills en runes uitproberen die je wilt, en wisselen is constant mogelijk, kost niets, je hoeft er niet eens voor naar town! Iedereen kan alles. Alle level 60s zijn straks per class identiek - ze hebben precies evenveel base strength, dexterity, vitality, en intelligence. Ze hebben allemaal precies dezelfde skills en runes. De goede skills zullen door iedereen gebruikt gaan worden. De slechte door niemand. Het enige wat nog anders zal zijn, zijn de items.

Waar zijn de keuzes gebleven, en waar is het verantwoordelijk houden van de speler voor die keuzes? Zelfs de passive skills krijg je allemaal, je activeert gewoon waar je zin in hebt. Er is totaal geen skill 'tree' - het is gewoon een linear proces van 1 naar 60. De speler hoeft geen enkele keuze te maken. Zo is er toch niets speciaals meer aan als je een goede barbarian of wizard bent? Iemand anders kijkt eens naar je build en *poef*, ze hebben precies hetzelfde.

1x Iedere class naar level 60 brengen en je bent klaar met deze game. Sure, items houden je misschien nog even op de been, maar in the end? Diablo 2 speelde ik om steeds weer nieuwe builds met steeds weer andere skills en statpoints te maken. Dat is nu weg.

:'(
Dat was idd het leuke van diablo 2, de keuze in builds en de verassing daarmee
hardcoholic
  maandag 23 april 2012 @ 09:06:21 #164
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_110663578
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 22:24 schreef Draganta het volgende:
Ben ik de enige die de voice-acting erg slecht vind? Vooral in het begin: Mijn oom zit al weken in een kathedraal opgesloten. Held: Ik red hem wel! Suuuper cliché en echt domme tonen...
had je de stem van de neger al gehoord, hij is echt wat té relaxed if you know what i mean lol.

quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 01:12 schreef Pinterman het volgende:
Hoewel de beta vermakelijk is, vraag ik me af of dit spel wel de long-lasting legacy kan worden die de andere 2 Diablo games zijn.

Onder andere baart het skill/rune systeem me zorgen. Feitelijk ga je maar 5 characters nodig hebben, ever. Gewoon eentje van iedere class. Je kunt alle skills en runes uitproberen die je wilt, en wisselen is constant mogelijk, kost niets, je hoeft er niet eens voor naar town! Iedereen kan alles. Alle level 60s zijn straks per class identiek - ze hebben precies evenveel base strength, dexterity, vitality, en intelligence. Ze hebben allemaal precies dezelfde skills en runes. De goede skills zullen door iedereen gebruikt gaan worden. De slechte door niemand. Het enige wat nog anders zal zijn, zijn de items.

Waar zijn de keuzes gebleven, en waar is het verantwoordelijk houden van de speler voor die keuzes? Zelfs de passive skills krijg je allemaal, je activeert gewoon waar je zin in hebt. Er is totaal geen skill 'tree' - het is gewoon een linear proces van 1 naar 60. De speler hoeft geen enkele keuze te maken. Zo is er toch niets speciaals meer aan als je een goede barbarian of wizard bent? Iemand anders kijkt eens naar je build en *poef*, ze hebben precies hetzelfde.

1x Iedere class naar level 60 brengen en je bent klaar met deze game. Sure, items houden je misschien nog even op de been, maar in the end? Diablo 2 speelde ik om steeds weer nieuwe builds met steeds weer andere skills en statpoints te maken. Dat is nu weg.

:'(
Hier had ik zelf overheen gekeken, nu je het zegt is dat inderdaad wel een groot minpunt, je hebt helemaal gelijk dat dat de funfactor was van diablo 2, ik heb ook eindeloos nieuwe builds gemaakt op vaststaande classes, iedereen kent vast de verschillende paladin builds nog wel.

Hm, toch maar heroverwegen dit spel te kopen want bij mij staat gameplay op 1 en de gameplay van diablo weglaten is toch best een groot stuk uit de taart.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  maandag 23 april 2012 @ 09:32:28 #165
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_110664115
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 09:06 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

had je de stem van de neger al gehoord, hij is echt wat té relaxed if you know what i mean lol.

[..]

Hier had ik zelf overheen gekeken, nu je het zegt is dat inderdaad wel een groot minpunt, je hebt helemaal gelijk dat dat de funfactor was van diablo 2, ik heb ook eindeloos nieuwe builds gemaakt op vaststaande classes, iedereen kent vast de verschillende paladin builds nog wel.

Hm, toch maar heroverwegen dit spel te kopen want bij mij staat gameplay op 1 en de gameplay van diablo weglaten is toch best een groot stuk uit de taart.
misschien waren zo bang dat een tree te veel op wow zou doen lijken en dat ze daarom voor iets nieuws hebben gekozen...

zou het misschien ook aantrekkelijker voor de console make als die port er komt
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_110664524
quote:
8s.gif Op zondag 22 april 2012 23:29 schreef genakt het volgende:

[..]

:') wat een mongol... Zal vast een gefrusteerde wow speler zijn met een pentium 4

Lekker een genre spelen waar je een hekel aan hebt , en een game spelen van een developer die je haat. = gg
- Djehoetie / Jehuty -
  maandag 23 april 2012 @ 09:54:26 #167
69994 seto
-|||--------|||-
pi_110664582
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 01:12 schreef Pinterman het volgende:
Alle level 60s zijn straks per class identiek - ze hebben precies evenveel base strength, dexterity, vitality, en intelligence. Ze hebben allemaal precies dezelfde skills en runes. De goede skills zullen door iedereen gebruikt gaan worden. De slechte door niemand. Het enige wat nog anders zal zijn, zijn de items.
Toen ik nog Diablo 2 speelde was dit precies hetzelfde. Iedereen stopte een punt in alle prerequisites om hun benodigde skills te halen en dan Frozen Orb/Whirlwind etc. maxen. Daarnaast haalde iedereen het minimale benodigde aantal STR en DEX voor hun gear en de rest werd in VIT gestopt.

Ja je kon wel een beetje rondklooien met andere builds maar uiteindelijk was je gewoon veel minder sterk dan iemand die bovenstaande deed.

Zelf vind ik het wel een leuk systeem, hoef je tenminste niet weer een hele nieuwe char te levelen als je één dingetje verkeerd doet. En ach, die cookie cutter builds zullen altijd wel ontstaan.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_110664681
Leuk lekker klikken en gaan, niet te veel nadenken, ideaal zo op een duffe avond als ik toch thuis zit.
Is toch een soort torchlight maar dan met iets beter graphics. Leuk.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_110666157
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 09:54 schreef seto het volgende:

[..]

Toen ik nog Diablo 2 speelde was dit precies hetzelfde. Iedereen stopte een punt in alle prerequisites om hun benodigde skills te halen en dan Frozen Orb/Whirlwind etc. maxen. Daarnaast haalde iedereen het minimale benodigde aantal STR en DEX voor hun gear en de rest werd in VIT gestopt.

Ja je kon wel een beetje rondklooien met andere builds maar uiteindelijk was je gewoon veel minder sterk dan iemand die bovenstaande deed.

Zelf vind ik het wel een leuk systeem, hoef je tenminste niet weer een hele nieuwe char te levelen als je één dingetje verkeerd doet. En ach, die cookie cutter builds zullen altijd wel ontstaan.
Wat was de cookiecutter build dan van sorceress? fire/lightning/frost? combinatie? En dan nog je kan prima spelen met een minder "effectieve" build. Ik had dan ook geen martial arts assassin omdat deze zo goed was, maar wel leuk om te spelen. Zelfde ging op voor zowat elke class nu level je tot 60 met je class en presto.

Ik heb meerdere malen exact dezelfde build geleveled omdat ik dan b.v. 20 minder str hoefde te pakken omdat ik nieuwe gear had en dus meer leven kon pakken op hardcore o.i.d.

Items hebben ze dan wel redelijk goed aangepakt met zoveel random modifiers dan voel je ook echt het verlies van een goed item, dat was in d2 meer alle charms die je kwijt was.

Overigens vind ik het ook jammer dat je niet meer automatisch in een lobby word geplaatst,gevoel van een community is er eigenlijk niet. Helemaal omdat je nu alles op een auction house kan dumpen ipv uren lang traden.
Blessed is the mind too small for doubt.
  maandag 23 april 2012 @ 10:51:22 #170
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_110666243
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 22:32 schreef Draganta het volgende:

[..]

Ik krijg als wizard de eindbaas van de beta niet neer btw, bij mn eerste poging had hij echt nog maar 5% ofzo over, en erna kwam ik niet eens meer op de helft :P Ik vond het we wat hebben, grafisch echt uniek, en het loopt met 60 fps op mn laptopje + bijna alles maxed out :D Maar ik twijfel nog.
Ik wel, geen moeite mee. Maar wel 10x zo zwaar als met een barbarian ;), wat overigens mijn eerste character wordt. Nog steeds OP sinds D2 *O* .

Wat ik deed was het volgende:

- Iceschild (absorb damage)
- Arcane orb/missile
- Blast (stun)
- Arcane orb/missile

Etc, etc en afstand houden.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  maandag 23 april 2012 @ 10:55:14 #171
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_110666389
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 09:32 schreef Matty___ het volgende:

[..]

misschien waren zo bang dat een tree te veel op wow zou doen lijken en dat ze daarom voor iets nieuws hebben gekozen...

zou het misschien ook aantrekkelijker voor de console make als die port er komt
Ja, maar de tree komt oorspronkelijk juist uit diablo.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  maandag 23 april 2012 @ 10:55:55 #172
69994 seto
-|||--------|||-
pi_110666411
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 10:48 schreef Moro het volgende:
Wat was de cookiecutter build dan van sorceress? fire/lightning/frost? combinatie?
Frozen Orb + Thunder Storm + Teleport (tenminste, toen ik nog speelde, was gestopt toen 1.10 uit was)

quote:
En dan nog je kan prima spelen met een minder "effectieve" build. Ik had dan ook geen martial arts assassin omdat deze zo goed was, maar wel leuk om te spelen.
Dat kan nu ook :)


Vanaf 8:00

quote:
Helemaal omdat je nu alles op een auction house kan dumpen ipv uren lang traden.
Dit vind je serieus erg? :P Ik ben heel blij met een auction house.

[ Bericht 1% gewijzigd door seto op 23-04-2012 11:03:17 ]
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_110666795
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 09:58 schreef HostiMeister het volgende:
Leuk lekker klikken en gaan, niet te veel nadenken, ideaal zo op een duffe avond als ik toch thuis zit.
Is toch een soort torchlight maar dan met iets beter graphics. Leuk.
Ja, zo denk ik er ook over. Ik hou er niet van me nog veel verder te moeten verdiepen. Prima game voor mij zo. Ga 'm zeker kopen.
pi_110666937
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 10:55 schreef seto het volgende:

[..]

Frozen Orb + Thunder Storm + Teleport

[..]

Dat kan nu ook :)


Vanaf 8:00

[..]

Dit vind je serieus erg? :P Ik ben heel blij met een auction house.
Nu is het volle bak lightning mits je de goede gear hebt.

Punt is niet dat er geen andere builds zijn punt is dat je na 1x klaar bent. Je hoeft niet nog een keer te levelen om iets anders te proberen. Wat overigens in de huidge d2 ook niet nodig is maar zelfs daar kun je niet zomaar respeccen.

Ik ben niet perse tegen de auction house maar ik vind het allemaal wel erg geisoleerd nu, in principe speel je singleplayer online.
Blessed is the mind too small for doubt.
  maandag 23 april 2012 @ 11:14:43 #175
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_110667049
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 11:11 schreef Moro het volgende:

[..]

Nu is het volle bak lightning mits je de goede gear hebt.

Punt is niet dat er geen andere builds zijn punt is dat je na 1x klaar bent. Je hoeft niet nog een keer te levelen om iets anders te proberen. Wat overigens in de huidge d2 ook niet nodig is maar zelfs daar kun je niet zomaar respeccen.

Ik ben niet perse tegen de auction house maar ik vind het allemaal wel erg geisoleerd nu, in principe speel je singleplayer online.
Ik speel het juist om de singeplayer vind online gedoe maar niks helaas..
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  maandag 23 april 2012 @ 11:39:51 #176
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_110667876
Ik heb het spel met 3 andere vrienden en 1 keer solo gespeeld. Het is wel een toffe game ja. Ik denk dat ik dit spel wel koop, hopelijk kan ik hem ergens nog voor 35 euro ofzo kopen bij release
pi_110667908
Klopt het nou dat het niet uitmaakt welke skill je selecteert, dus dat je alles kan selecteren?
pi_110667913
quote:
8s.gif Op maandag 23 april 2012 11:14 schreef genakt het volgende:

[..]

Ik speel het juist om de singeplayer vind online gedoe maar niks helaas..
Ja precies en daar moet je ook weer online voor zijn (toch?). Er zal vast wel een filosofie achter zitten.

Overigens snap ik ook niet dat ze niet voor een copper/silver/gold systeem zijn gegaan. Je zit voor level 10 al met 4 nullen op je rekening.
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_110667995
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 11:41 schreef Moro het volgende:

[..]

Overigens snap ik ook niet dat ze niet voor een copper/silver/gold systeem zijn gegaan. Je zit voor level 10 al met 4 nullen op je rekening.
En het nadeel daarvan? :')
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  maandag 23 april 2012 @ 11:43:11 #180
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_110667997
Ze willen het gebruik van Battle.net stimuleren. Vroeger had je dat niet nodig maar tegenwoordig is het wel verplicht :s)
pi_110668061
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2012 11:07 schreef Disorder het volgende:

[..]

Ja, zo denk ik er ook over. Ik hou er niet van me nog veel verder te moeten verdiepen. Prima game voor mij zo. Ga 'm zeker kopen.
Precies, helemaal mee eens
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  maandag 23 april 2012 @ 11:45:42 #182
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_110668081
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 11:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ze willen het gebruik van Battle.net stimuleren. Vroeger had je dat niet nodig maar tegenwoordig is het wel verplicht :s)
Dat, en het is natuurlijk ook een stukje anti-piraterij.
  maandag 23 april 2012 @ 11:47:30 #183
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_110668140
Nah, Blizzard heeft amper last van piraterij. De community van elke game van Blizzard is gigantisch levendig.
pi_110668175
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 11:43 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

En het nadeel daarvan? :')
Overzichtelijkheid, items gaan dalijk alleen nog maar voor miljoenen en het jaar daar op in miljarden.
Blessed is the mind too small for doubt.
  maandag 23 april 2012 @ 11:48:34 #185
69994 seto
-|||--------|||-
pi_110668184
Nog een goede reden om op lvl60 niet elke encounter van build te veranderen:

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4241234476?page=1
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_110669055
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 01:12 schreef Pinterman het volgende:
Hoewel de beta vermakelijk is, vraag ik me af of dit spel wel de long-lasting legacy kan worden die de andere 2 Diablo games zijn.

Onder andere baart het skill/rune systeem me zorgen. Feitelijk ga je maar 5 characters nodig hebben, ever. Gewoon eentje van iedere class. Je kunt alle skills en runes uitproberen die je wilt, en wisselen is constant mogelijk, kost niets, je hoeft er niet eens voor naar town! Iedereen kan alles. Alle level 60s zijn straks per class identiek - ze hebben precies evenveel base strength, dexterity, vitality, en intelligence. Ze hebben allemaal precies dezelfde skills en runes. De goede skills zullen door iedereen gebruikt gaan worden. De slechte door niemand. Het enige wat nog anders zal zijn, zijn de items.

Waar zijn de keuzes gebleven, en waar is het verantwoordelijk houden van de speler voor die keuzes? Zelfs de passive skills krijg je allemaal, je activeert gewoon waar je zin in hebt. Er is totaal geen skill 'tree' - het is gewoon een linear proces van 1 naar 60. De speler hoeft geen enkele keuze te maken. Zo is er toch niets speciaals meer aan als je een goede barbarian of wizard bent? Iemand anders kijkt eens naar je build en *poef*, ze hebben precies hetzelfde.

1x Iedere class naar level 60 brengen en je bent klaar met deze game. Sure, items houden je misschien nog even op de been, maar in the end? Diablo 2 speelde ik om steeds weer nieuwe builds met steeds weer andere skills en statpoints te maken. Dat is nu weg.

:'(
De builds in Diablo II waren uniek, wil je zeggen. Overal Hammerdins. Her en der een Blizz/Fire Sorc of een Trapsin en dat was het wel. Heel af en toe zag je een keer exotische builds. Nog veel minder vaak zag je exotische builds die ook daadwerkelijk werkten maar gigantisch duur waren (Faithzon, Infinity/Light Sorc). En sinds de laatste patch kun je respeccen, maar het blijft toch altijd "Enough Str/Dex for gear, rest into Vita."

Natuurlijk, met die trees genoeg variatie. Maar als je maar een paar builds had waar je daadwerkelijk dingen mee dood kon krijgen in Nm en Hell zonder dure Runewords dan was het voor de meerderheid snel gekozen. En builds zoals Javazon en Summonmancer werden gewoon keihard uit games gekicked vanwege de lag/disconnects, ook al zijn ze redelijk.

Ik vind de skillstyle van Diablo III wel goed. Relatief weinig main skills die allemaal (hopelijk) goed blijven, ongeacht level, waar je maar 6 van kan kiezen tegelijkertijd en die je kunt augmenten met runes. Plus gratis respec op 30 sec cooldown, afgezien van die nieuwe valor currency.
pi_110670895
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 11:48 schreef seto het volgende:
Nog een goede reden om op lvl60 niet elke encounter van build te veranderen:

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4241234476?page=1
Klinkt als een top introductie :P

Alleen wel jammer dat dat pas op lvl 60 werkt ivm hardcore
hardcoholic
pi_110672025
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 12:15 schreef darpios het volgende:

[..]

De builds in Diablo II waren uniek, wil je zeggen. Overal Hammerdins. Her en der een Blizz/Fire Sorc of een Trapsin en dat was het wel. Heel af en toe zag je een keer exotische builds. Nog veel minder vaak zag je exotische builds die ook daadwerkelijk werkten maar gigantisch duur waren (Faithzon, Infinity/Light Sorc). En sinds de laatste patch kun je respeccen, maar het blijft toch altijd "Enough Str/Dex for gear, rest into Vita."

Natuurlijk, met die trees genoeg variatie. Maar als je maar een paar builds had waar je daadwerkelijk dingen mee dood kon krijgen in Nm en Hell zonder dure Runewords dan was het voor de meerderheid snel gekozen. En builds zoals Javazon en Summonmancer werden gewoon keihard uit games gekicked vanwege de lag/disconnects, ook al zijn ze redelijk.

Ik vind de skillstyle van Diablo III wel goed. Relatief weinig main skills die allemaal (hopelijk) goed blijven, ongeacht level, waar je maar 6 van kan kiezen tegelijkertijd en die je kunt augmenten met runes. Plus gratis respec op 30 sec cooldown, afgezien van die nieuwe valor currency.
Er is toch weer 1 spec het beste, maar de vrijheid om te respeccen op elk moment moedigt het natuurlijk wel toe om wat leukere keuzes te maken ipv betere keuzes. Voor beide gevallen valt er iets te zeggen ik heb er nog niet zo'n problemen mee op hc zal ik waarschijnlijk toch genoeg chars moeten herlevelen. Maar vraag me wel af of het de levensduur gaat beinvloeden.

D3 zag er in ieder geval goed uit, en als ik af ga op blizzards track record gun ik ze het voordeel van de twijfel dat ze weten hoe ze een spel intressant houden.
Blessed is the mind too small for doubt.
  maandag 23 april 2012 @ 13:59:04 #189
131603 Afwazig
Serious business
pi_110673322
D2 was ook allemaal dezelfde builds ja. WoW net zo, maar dat wordt nog steeds gespeeld. Zal met Diablo 3 ook wel goedkomen.
pi_110675269
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 13:26 schreef Moro het volgende:

[..]

Er is toch weer 1 spec het beste, maar de vrijheid om te respeccen op elk moment moedigt het natuurlijk wel toe om wat leukere keuzes te maken ipv betere keuzes. Voor beide gevallen valt er iets te zeggen ik heb er nog niet zo'n problemen mee op hc zal ik waarschijnlijk toch genoeg chars moeten herlevelen. Maar vraag me wel af of het de levensduur gaat beinvloeden.

D3 zag er in ieder geval goed uit, en als ik af ga op blizzards track record gun ik ze het voordeel van de twijfel dat ze weten hoe ze een spel intressant houden.
Ligt er aan. Ik denk dat er wel meerdere builds zullen zijn. 1 voor AoE grinding, 1 of 2 voor boss killing, 2+ voor pvp.
pi_110676051
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:52 schreef darpios het volgende:

[..]

Ligt er aan. Ik denk dat er wel meerdere builds zullen zijn. 1 voor AoE grinding, 1 of 2 voor boss killing, 2+ voor pvp.
Goed punt, 1 pvp en 1 pve spec.

Punt is gewoon er is 1 spam skill/resource generator dan 1 skill die het meeste damage doet (per resource eventueel). Vervolgens heb je 1 skill die de meeste AoE doet. Vervolgens zijn er de niet spambare skills die de meeste damage doen en de rest word opgevuld met utility.

PvE en PvP hebben dan iets andere prioriteiten, maar ik durf toch wel vrij zeker te zeggen dat als 1 build theoretisch 0,1% beter is dat de massa daar voor gaat.

[ Bericht 14% gewijzigd door Moro op 23-04-2012 15:33:57 ]
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_110676630
Ik mis Diablo 2 heel erg ;( Vind Diablo 3 tot nu toe erg matig, de classes zijn niet leuk :(
pi_110676732
D3 speelt trouwens heel matig op mijn PC,

-AMD II X4 630 @ 2.8 Ghz
-3.75 GB RAM
-Windows 7 64 bits @ HDD
-Ati Radeon HD 4200 @ 256 MB (kan verhoogd worden naar 1.87GB door de RAM te delen)

Heb beetje het idee dat het aan mijn GPU ligt. Zou ik Diablo 3 op max kunnen spelen als ik een betere GPU aanschaf?
  maandag 23 april 2012 @ 15:33:53 #194
131603 Afwazig
Serious business
pi_110676882
Ligt voornamelijk aan je videokaart denk ik ja, die is gewoon te oud. Ik draai D3 met alles op high zonder lag met mijn 2x HD5770 in Crossfire.
pi_110677198
Welke resolutie? En hoeveel RAM heb je? En welke CPU? Zit er namelijk aan te denken om een HD6850 te kopen.
  maandag 23 april 2012 @ 16:16:46 #196
131603 Afwazig
Serious business
pi_110678787
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 15:40 schreef kort het volgende:
Welke resolutie? En hoeveel RAM heb je? En welke CPU? Zit er namelijk aan te denken om een HD6850 te kopen.
1440 x 900, heb 16 gig Quad channel RAM, Core i7 3820.
pi_110678816
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 15:12 schreef Moro het volgende:

[..]

Goed punt, 1 pvp en 1 pve spec.

Punt is gewoon er is 1 spam skill/resource generator dan 1 skill die het meeste damage doet (per resource eventueel). Vervolgens heb je 1 skill die de meeste AoE doet. Vervolgens zijn er de niet spambare skills die de meeste damage doen en de rest word opgevuld met utility.

PvE en PvP hebben dan iets andere prioriteiten, maar ik durf toch wel vrij zeker te zeggen dat als 1 build theoretisch 0,1% beter is dat de massa daar voor gaat.
Ik denk dat het verschil is dat de rest van de spells in Diablo 3 die 0.1% minder damage doen wél viable zijn. Unlike Diablo 2, waar ze gewoon compleet overbodig zijn. De spells uit D3 verschillen van elkaar (geen icebolt/iceblast of smite/fanaticism aura). En ze hebben vaak secondary effects (slow/stuns/roots/heals) waardoor ze (afhankelijk van de situatie) nuttig blijven. Respecs zijn wel handig om voor bosses te doen als je niet met dat Justice ding zit. Je gaat toch geen boss met AoE bestoken? :P

quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 15:29 schreef kort het volgende:
D3 speelt trouwens heel matig op mijn PC,

-AMD II X4 630 @ 2.8 Ghz
-3.75 GB RAM
-Windows 7 64 bits @ HDD
-Ati Radeon HD 4200 @ 256 MB (kan verhoogd worden naar 1.87GB door de RAM te delen)

Heb beetje het idee dat het aan mijn GPU ligt. Zou ik Diablo 3 op max kunnen spelen als ik een betere GPU aanschaf?
Hij speelt heerlijk op mijn i7-2700k, GTX580 3GB en 16GB RAM. _O_ Mag ook wel, aangezien alles wat ik draai wat op ultra (16x AA, etc) minimaal 60 FPS trekt op 1920x1080. :P

[ Bericht 18% gewijzigd door darpios op 23-04-2012 16:22:51 ]
  maandag 23 april 2012 @ 16:42:51 #198
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_110679964
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 15:40 schreef kort het volgende:
Welke resolutie? En hoeveel RAM heb je? En welke CPU? Zit er namelijk aan te denken om een HD6850 te kopen.
Prima kaartje. Hier gekoppeld aan I7-2600, 16GB RAM en een SSD. Als een dolle qua beeld en de SSD voor minimale laadtijden.
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_110680271
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 16:17 schreef darpios het volgende:

[..]

Ik denk dat het verschil is dat de rest van de spells in Diablo 3 die 0.1% minder damage doen wél viable zijn. Unlike Diablo 2, waar ze gewoon compleet overbodig zijn. De spells uit D3 verschillen van elkaar (geen icebolt/iceblast of smite/fanaticism aura). En ze hebben vaak secondary effects (slow/stuns/roots/heals) waardoor ze (afhankelijk van de situatie) nuttig blijven. Respecs zijn wel handig om voor bosses te doen als je niet met dat Justice ding zit. Je gaat toch geen boss met AoE bestoken? :P

Op 60 zit je toch vast aan die nephalim buff dus ik gok dat vrij weinig mensen uberhaupt met allleen aoe iets gaan doen.

Icebolt/iceblast scenario is nu zonder rune en met rune scenario geworden.
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_110680661
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 16:49 schreef Moro het volgende:

[..]

Op 60 zit je toch vast aan die nephalim buff dus ik gok dat vrij weinig mensen uberhaupt met allleen aoe iets gaan doen.

Icebolt/iceblast scenario is nu zonder rune en met rune scenario geworden.
Klopt, alleen volgens mij is het niet zo dat alleen de laatste rune (met hoogste clvl req) de beste is, maar dat de anderen ook nog situational goed blijven. Dus dat je alleen de base skills zonder runes uiteindelijk "vervangt" door de versies met runes.

Maargoed, gisteravond ff de beta gespeeld. In iets minder dan een uurtje de SK verslagen op mijn DH op level 8.

Ik denk dat ik Torchlight maar weer ff ga spelen om mezelf bezig te houden na de beta. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')