quote:
dit heeft me ook een dag gekost om daar achter te komen.quote:
en ik maar denken dat ik iets nodig heb om het te kunnen unlockenquote:
Ik ben alle handelaren afgegaan.quote:Op zondag 22 april 2012 13:25 schreef Casino.Bob het volgende:
[..]
en ik maar denken dat ik iets nodig heb om het te kunnen unlocken
Scroll of identifyquote:Op zondag 22 april 2012 13:25 schreef Casino.Bob het volgende:
[..]
en ik maar denken dat ik iets nodig heb om het te kunnen unlocken
Aanstellerige reactie zeg. Je weet vantevoren dat dit kan gebeuren, stel je daar dan ook op inquote:Op zondag 22 april 2012 12:04 schreef BaajGuardian het volgende:
heb dit fucking tyfusspel dus nog niet 1x kunnen spelen, eerst crashte het spel, toen error 37 en nu error 3006
ik denk dat ik dit spel toch maar niet halen ga, en ja ik weet dat het een stresstest is maar ik wilde de beta proberen voordat ik weet of ik het spel hebben wil of niet en het ziet er naar uit dat ik dit spel dus niet kan testen in de beta.
Dan haal je hem toch niet.quote:Op zondag 22 april 2012 12:04 schreef BaajGuardian het volgende:
heb dit fucking tyfusspel dus nog niet 1x kunnen spelen, eerst crashte het spel, toen error 37 en nu error 3006
ik denk dat ik dit spel toch maar niet halen ga, en ja ik weet dat het een stresstest is maar ik wilde de beta proberen voordat ik weet of ik het spel hebben wil of niet en het ziet er naar uit dat ik dit spel dus niet kan testen in de beta.
Het is niet het instabiele, maar als je gewoon even wilt kijken of het wat is en dat lukt niet, waarom is het dan gek dat je niet gaat kopenquote:Op zondag 22 april 2012 15:48 schreef genakt het volgende:
[..]
Dan haal je hem toch niet.
Mensen die niet snappen wat een beta is
De foutmeldingen die hij krijgt zijn server errors. Aangezien iedereen probeert te spelen dit weekend krijg je die.quote:Op zondag 22 april 2012 18:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het is niet het instabiele, maar als je gewoon even wilt kijken of het wat is en dat lukt niet, waarom is het dan gek dat je niet gaat kopenNiet iedereen wil producten kopen zonder even een proefrit te maken.
Nou...demo. Het is een stresstest en er werd ook al gewaarschuwd voor foutmeldingen en inlog problemen toch? Maar goed, als je het niet wil kopen omdat de beta niet loopt dat is je goed recht natuurlijk. Het is wel zo dat iedereen nu op de Amerikaanse servers zit terwijl dat straks gespreid zal zijn. Ik vind het spel tof, wel weer echt de diablo feelquote:Op zondag 22 april 2012 18:05 schreef Casino.Bob het volgende:
Natuurlijk moet je met een beta rekening houden dat er bugs inzitten, maar het is tegelijk ook een soort demo. Bevalt het, dan koop je de game en anders niet. Maar als je niet eens de game kan opstarten weet je dus ook niet of het leuk is of niet. Dus waarom zou je dan de game kopen als je het niet op een andere (legale) manier kan uitproberen?
Haha dat dacht ik ook meteen toen het hoorde! Stewie, is that you?!quote:Op zondag 22 april 2012 17:47 schreef STING het volgende:
De Treasure Goblin lore is ingesproken door Seth MacFarlane, de acteur van Stewie?
Hier ook alleen leuk om wat classes te testenquote:Op zondag 22 april 2012 18:30 schreef Killaht het volgende:
Het is wel jammer dat je je characters niet kan personaliseren, afgezien van de uitrusting die ze krijgen. Ik ga Diablo 3 zeker halen.
Ik had eigenlijk geen demo/proefrit nodig. Ik weet wat Diablo 1 en Diablo 2 voor kwaliteit was, dus het kan alleen maar meer van hetzelfde of overtreffen.
Ja dat jaquote:
Ik durf het nooit aan om eerlijk te zijnquote:Op zondag 22 april 2012 20:36 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ja dat ja
Dacht Ff dat het heroic heette maar zal wel te lang world of warcraft gespeeld hebben
Diablo 2 bijna alleen maar hardcore gespeeldvind het een stuk leuker dan normaal diablo, hoewel je er stik chagrijnig kan worden
Het is dan ook door ervaring wijzer wordenquote:Op zondag 22 april 2012 20:59 schreef seto het volgende:
[..]
Ik durf het nooit aan om eerlijk te zijn
Ik zit er nog gewoon in anders?quote:
Iemand snapt het idee van een server stress test niet.quote:Op zondag 22 april 2012 21:19 schreef Evertjan het volgende:
http://games.fok.nl/colum(...)die-diablo-haat.html
Ha ik ook met witchdocter. Aan het begin heel erg wennen omdat je de wapens niet gebruikt. Maar enkel alleen de spiders en dergelijken is een bijzondere manier van spelen. Toch was ik er na even wennen wel heel erg fan van, en dan met die bat swarm erbij, alles in vlammen.quote:Op zondag 22 april 2012 22:12 schreef Moro het volgende:
Demon hunter leek wel erg veel damage te doen, co op gedaan met 2 demon hunters en alles smelt eigenlijk weg. Gaat opzich voor alle classes wel op maar skeleton king ging ook in een record tijd neer.
Barbarian is mijn onverwachte favoriet, die ragt wel goed door, beetje monk idee maar dan lomper.
Yea. Hebben we inderdaad al 1000 keer gezien/gehoord. Dik melodramatisch ook allemaal. Voor de rest wel een bazenspel trouwens.quote:Op zondag 22 april 2012 22:24 schreef Draganta het volgende:
Ben ik de enige die de voice-acting erg slecht vind? Vooral in het begin: Mijn oom zit al weken in een kathedraal opgesloten. Held: Ik red hem wel! Suuuper cliché en echt domme tonen...
Ik krijg als wizard de eindbaas van de beta niet neer btw, bij mn eerste poging had hij echt nog maar 5% ofzo over, en erna kwam ik niet eens meer op de helftquote:Op zondag 22 april 2012 22:30 schreef Silv het volgende:
[..]
Yea. Hebben we inderdaad al 1000 keer gezien/gehoord. Dik melodramatisch ook allemaal. Voor de rest wel een bazenspel trouwens.
Helemaal mee eens, tenenkrommend gewoonquote:Op zondag 22 april 2012 22:24 schreef Draganta het volgende:
Ben ik de enige die de voice-acting erg slecht vind? Vooral in het begin: Mijn oom zit al weken in een kathedraal opgesloten. Held: Ik red hem wel! Suuuper cliché en echt domme tonen...
quote:Op zondag 22 april 2012 21:19 schreef Evertjan het volgende:
http://games.fok.nl/colum(...)die-diablo-haat.html
Is me eigenlijk niet opgemerkt dus weinig last vanquote:Op zondag 22 april 2012 22:30 schreef Silv het volgende:
[..]
Yea. Hebben we inderdaad al 1000 keer gezien/gehoord. Dik melodramatisch ook allemaal. Voor de rest wel een bazenspel trouwens.
Witch docter en barbarian vind ik ook nog het leukste spelen, zou eigenlijk witchdocter als eerste doen maar twijfel nu toch weer.quote:Op zondag 22 april 2012 22:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ha ik ook met witchdocter. Aan het begin heel erg wennen omdat je de wapens niet gebruikt. Maar enkel alleen de spiders en dergelijken is een bijzondere manier van spelen. Toch was ik er na even wennen wel heel erg fan van, en dan met die bat swarm erbij, alles in vlammen.
Hier ben ik het inderdaad compleet mee eens!quote:Op maandag 23 april 2012 01:12 schreef Pinterman het volgende:
Hoewel de beta vermakelijk is, vraag ik me af of dit spel wel de long-lasting legacy kan worden die de andere 2 Diablo games zijn.
Onder andere baart het skill/rune systeem me zorgen. Feitelijk ga je maar 5 characters nodig hebben, ever. Gewoon eentje van iedere class. Je kunt alle skills en runes uitproberen die je wilt, en wisselen is constant mogelijk, kost niets, je hoeft er niet eens voor naar town! Iedereen kan alles. Alle level 60s zijn straks per class identiek - ze hebben precies evenveel base strength, dexterity, vitality, en intelligence. Ze hebben allemaal precies dezelfde skills en runes. De goede skills zullen door iedereen gebruikt gaan worden. De slechte door niemand. Het enige wat nog anders zal zijn, zijn de items.
Waar zijn de keuzes gebleven, en waar is het verantwoordelijk houden van de speler voor die keuzes? Zelfs de passive skills krijg je allemaal, je activeert gewoon waar je zin in hebt. Er is totaal geen skill 'tree' - het is gewoon een linear proces van 1 naar 60. De speler hoeft geen enkele keuze te maken. Zo is er toch niets speciaals meer aan als je een goede barbarian of wizard bent? Iemand anders kijkt eens naar je build en *poef*, ze hebben precies hetzelfde.
1x Iedere class naar level 60 brengen en je bent klaar met deze game. Sure, items houden je misschien nog even op de been, maar in the end? Diablo 2 speelde ik om steeds weer nieuwe builds met steeds weer andere skills en statpoints te maken. Dat is nu weg.
Ik denk dat er nadat het spel uit nog een paar balancerondjes overheen gaan en aan het spel gesleuteld blijft worden.quote:Op maandag 23 april 2012 01:12 schreef Pinterman het volgende:
Hoewel de beta vermakelijk is, vraag ik me af of dit spel wel de long-lasting legacy kan worden die de andere 2 Diablo games zijn.
Onder andere baart het skill/rune systeem me zorgen. Feitelijk ga je maar 5 characters nodig hebben, ever. Gewoon eentje van iedere class. Je kunt alle skills en runes uitproberen die je wilt, en wisselen is constant mogelijk, kost niets, je hoeft er niet eens voor naar town! Iedereen kan alles. Alle level 60s zijn straks per class identiek - ze hebben precies evenveel base strength, dexterity, vitality, en intelligence. Ze hebben allemaal precies dezelfde skills en runes. De goede skills zullen door iedereen gebruikt gaan worden. De slechte door niemand. Het enige wat nog anders zal zijn, zijn de items.
Waar zijn de keuzes gebleven, en waar is het verantwoordelijk houden van de speler voor die keuzes? Zelfs de passive skills krijg je allemaal, je activeert gewoon waar je zin in hebt. Er is totaal geen skill 'tree' - het is gewoon een linear proces van 1 naar 60. De speler hoeft geen enkele keuze te maken. Zo is er toch niets speciaals meer aan als je een goede barbarian of wizard bent? Iemand anders kijkt eens naar je build en *poef*, ze hebben precies hetzelfde.
1x Iedere class naar level 60 brengen en je bent klaar met deze game. Sure, items houden je misschien nog even op de been, maar in the end? Diablo 2 speelde ik om steeds weer nieuwe builds met steeds weer andere skills en statpoints te maken. Dat is nu weg.
Daar heb je een punt, ik hoop ook dat ze daar nog iets mee gaan doen ja.quote:Op maandag 23 april 2012 01:12 schreef Pinterman het volgende:
Hoewel de beta vermakelijk is, vraag ik me af of dit spel wel de long-lasting legacy kan worden die de andere 2 Diablo games zijn.
Onder andere baart het skill/rune systeem me zorgen. Feitelijk ga je maar 5 characters nodig hebben, ever. Gewoon eentje van iedere class. Je kunt alle skills en runes uitproberen die je wilt, en wisselen is constant mogelijk, kost niets, je hoeft er niet eens voor naar town! Iedereen kan alles. Alle level 60s zijn straks per class identiek - ze hebben precies evenveel base strength, dexterity, vitality, en intelligence. Ze hebben allemaal precies dezelfde skills en runes. De goede skills zullen door iedereen gebruikt gaan worden. De slechte door niemand. Het enige wat nog anders zal zijn, zijn de items.
Waar zijn de keuzes gebleven, en waar is het verantwoordelijk houden van de speler voor die keuzes? Zelfs de passive skills krijg je allemaal, je activeert gewoon waar je zin in hebt. Er is totaal geen skill 'tree' - het is gewoon een linear proces van 1 naar 60. De speler hoeft geen enkele keuze te maken. Zo is er toch niets speciaals meer aan als je een goede barbarian of wizard bent? Iemand anders kijkt eens naar je build en *poef*, ze hebben precies hetzelfde.
1x Iedere class naar level 60 brengen en je bent klaar met deze game. Sure, items houden je misschien nog even op de been, maar in the end? Diablo 2 speelde ik om steeds weer nieuwe builds met steeds weer andere skills en statpoints te maken. Dat is nu weg.
Dat was idd het leuke van diablo 2, de keuze in builds en de verassing daarmeequote:Op maandag 23 april 2012 01:12 schreef Pinterman het volgende:
Hoewel de beta vermakelijk is, vraag ik me af of dit spel wel de long-lasting legacy kan worden die de andere 2 Diablo games zijn.
Onder andere baart het skill/rune systeem me zorgen. Feitelijk ga je maar 5 characters nodig hebben, ever. Gewoon eentje van iedere class. Je kunt alle skills en runes uitproberen die je wilt, en wisselen is constant mogelijk, kost niets, je hoeft er niet eens voor naar town! Iedereen kan alles. Alle level 60s zijn straks per class identiek - ze hebben precies evenveel base strength, dexterity, vitality, en intelligence. Ze hebben allemaal precies dezelfde skills en runes. De goede skills zullen door iedereen gebruikt gaan worden. De slechte door niemand. Het enige wat nog anders zal zijn, zijn de items.
Waar zijn de keuzes gebleven, en waar is het verantwoordelijk houden van de speler voor die keuzes? Zelfs de passive skills krijg je allemaal, je activeert gewoon waar je zin in hebt. Er is totaal geen skill 'tree' - het is gewoon een linear proces van 1 naar 60. De speler hoeft geen enkele keuze te maken. Zo is er toch niets speciaals meer aan als je een goede barbarian of wizard bent? Iemand anders kijkt eens naar je build en *poef*, ze hebben precies hetzelfde.
1x Iedere class naar level 60 brengen en je bent klaar met deze game. Sure, items houden je misschien nog even op de been, maar in the end? Diablo 2 speelde ik om steeds weer nieuwe builds met steeds weer andere skills en statpoints te maken. Dat is nu weg.
had je de stem van de neger al gehoord, hij is echt wat té relaxed if you know what i mean lol.quote:Op zondag 22 april 2012 22:24 schreef Draganta het volgende:
Ben ik de enige die de voice-acting erg slecht vind? Vooral in het begin: Mijn oom zit al weken in een kathedraal opgesloten. Held: Ik red hem wel! Suuuper cliché en echt domme tonen...
Hier had ik zelf overheen gekeken, nu je het zegt is dat inderdaad wel een groot minpunt, je hebt helemaal gelijk dat dat de funfactor was van diablo 2, ik heb ook eindeloos nieuwe builds gemaakt op vaststaande classes, iedereen kent vast de verschillende paladin builds nog wel.quote:Op maandag 23 april 2012 01:12 schreef Pinterman het volgende:
Hoewel de beta vermakelijk is, vraag ik me af of dit spel wel de long-lasting legacy kan worden die de andere 2 Diablo games zijn.
Onder andere baart het skill/rune systeem me zorgen. Feitelijk ga je maar 5 characters nodig hebben, ever. Gewoon eentje van iedere class. Je kunt alle skills en runes uitproberen die je wilt, en wisselen is constant mogelijk, kost niets, je hoeft er niet eens voor naar town! Iedereen kan alles. Alle level 60s zijn straks per class identiek - ze hebben precies evenveel base strength, dexterity, vitality, en intelligence. Ze hebben allemaal precies dezelfde skills en runes. De goede skills zullen door iedereen gebruikt gaan worden. De slechte door niemand. Het enige wat nog anders zal zijn, zijn de items.
Waar zijn de keuzes gebleven, en waar is het verantwoordelijk houden van de speler voor die keuzes? Zelfs de passive skills krijg je allemaal, je activeert gewoon waar je zin in hebt. Er is totaal geen skill 'tree' - het is gewoon een linear proces van 1 naar 60. De speler hoeft geen enkele keuze te maken. Zo is er toch niets speciaals meer aan als je een goede barbarian of wizard bent? Iemand anders kijkt eens naar je build en *poef*, ze hebben precies hetzelfde.
1x Iedere class naar level 60 brengen en je bent klaar met deze game. Sure, items houden je misschien nog even op de been, maar in the end? Diablo 2 speelde ik om steeds weer nieuwe builds met steeds weer andere skills en statpoints te maken. Dat is nu weg.
misschien waren zo bang dat een tree te veel op wow zou doen lijken en dat ze daarom voor iets nieuws hebben gekozen...quote:Op maandag 23 april 2012 09:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
had je de stem van de neger al gehoord, hij is echt wat té relaxed if you know what i mean lol.
[..]
Hier had ik zelf overheen gekeken, nu je het zegt is dat inderdaad wel een groot minpunt, je hebt helemaal gelijk dat dat de funfactor was van diablo 2, ik heb ook eindeloos nieuwe builds gemaakt op vaststaande classes, iedereen kent vast de verschillende paladin builds nog wel.
Hm, toch maar heroverwegen dit spel te kopen want bij mij staat gameplay op 1 en de gameplay van diablo weglaten is toch best een groot stuk uit de taart.
Lekker een genre spelen waar je een hekel aan hebt , en een game spelen van een developer die je haat. = ggquote:Op zondag 22 april 2012 23:29 schreef genakt het volgende:
[..]wat een mongol... Zal vast een gefrusteerde wow speler zijn met een pentium 4
Toen ik nog Diablo 2 speelde was dit precies hetzelfde. Iedereen stopte een punt in alle prerequisites om hun benodigde skills te halen en dan Frozen Orb/Whirlwind etc. maxen. Daarnaast haalde iedereen het minimale benodigde aantal STR en DEX voor hun gear en de rest werd in VIT gestopt.quote:Op maandag 23 april 2012 01:12 schreef Pinterman het volgende:
Alle level 60s zijn straks per class identiek - ze hebben precies evenveel base strength, dexterity, vitality, en intelligence. Ze hebben allemaal precies dezelfde skills en runes. De goede skills zullen door iedereen gebruikt gaan worden. De slechte door niemand. Het enige wat nog anders zal zijn, zijn de items.
Wat was de cookiecutter build dan van sorceress? fire/lightning/frost? combinatie? En dan nog je kan prima spelen met een minder "effectieve" build. Ik had dan ook geen martial arts assassin omdat deze zo goed was, maar wel leuk om te spelen. Zelfde ging op voor zowat elke class nu level je tot 60 met je class en presto.quote:Op maandag 23 april 2012 09:54 schreef seto het volgende:
[..]
Toen ik nog Diablo 2 speelde was dit precies hetzelfde. Iedereen stopte een punt in alle prerequisites om hun benodigde skills te halen en dan Frozen Orb/Whirlwind etc. maxen. Daarnaast haalde iedereen het minimale benodigde aantal STR en DEX voor hun gear en de rest werd in VIT gestopt.
Ja je kon wel een beetje rondklooien met andere builds maar uiteindelijk was je gewoon veel minder sterk dan iemand die bovenstaande deed.
Zelf vind ik het wel een leuk systeem, hoef je tenminste niet weer een hele nieuwe char te levelen als je één dingetje verkeerd doet. En ach, die cookie cutter builds zullen altijd wel ontstaan.
Ik wel, geen moeite mee. Maar wel 10x zo zwaar als met een barbarianquote:Op zondag 22 april 2012 22:32 schreef Draganta het volgende:
[..]
Ik krijg als wizard de eindbaas van de beta niet neer btw, bij mn eerste poging had hij echt nog maar 5% ofzo over, en erna kwam ik niet eens meer op de helftIk vond het we wat hebben, grafisch echt uniek, en het loopt met 60 fps op mn laptopje + bijna alles maxed out
Maar ik twijfel nog.
Ja, maar de tree komt oorspronkelijk juist uit diablo.quote:Op maandag 23 april 2012 09:32 schreef Matty___ het volgende:
[..]
misschien waren zo bang dat een tree te veel op wow zou doen lijken en dat ze daarom voor iets nieuws hebben gekozen...
zou het misschien ook aantrekkelijker voor de console make als die port er komt
Frozen Orb + Thunder Storm + Teleport (tenminste, toen ik nog speelde, was gestopt toen 1.10 uit was)quote:Op maandag 23 april 2012 10:48 schreef Moro het volgende:
Wat was de cookiecutter build dan van sorceress? fire/lightning/frost? combinatie?
Dat kan nu ookquote:En dan nog je kan prima spelen met een minder "effectieve" build. Ik had dan ook geen martial arts assassin omdat deze zo goed was, maar wel leuk om te spelen.
Dit vind je serieus erg?quote:Helemaal omdat je nu alles op een auction house kan dumpen ipv uren lang traden.
Ja, zo denk ik er ook over. Ik hou er niet van me nog veel verder te moeten verdiepen. Prima game voor mij zo. Ga 'm zeker kopen.quote:Op maandag 23 april 2012 09:58 schreef HostiMeister het volgende:
Leuk lekker klikken en gaan, niet te veel nadenken, ideaal zo op een duffe avond als ik toch thuis zit.
Is toch een soort torchlight maar dan met iets beter graphics. Leuk.
Nu is het volle bak lightning mits je de goede gear hebt.quote:Op maandag 23 april 2012 10:55 schreef seto het volgende:
[..]
Frozen Orb + Thunder Storm + Teleport
[..]
Dat kan nu ook
Vanaf 8:00
[..]
Dit vind je serieus erg?Ik ben heel blij met een auction house.
Ik speel het juist om de singeplayer vind online gedoe maar niks helaas..quote:Op maandag 23 april 2012 11:11 schreef Moro het volgende:
[..]
Nu is het volle bak lightning mits je de goede gear hebt.
Punt is niet dat er geen andere builds zijn punt is dat je na 1x klaar bent. Je hoeft niet nog een keer te levelen om iets anders te proberen. Wat overigens in de huidge d2 ook niet nodig is maar zelfs daar kun je niet zomaar respeccen.
Ik ben niet perse tegen de auction house maar ik vind het allemaal wel erg geisoleerd nu, in principe speel je singleplayer online.
Ja precies en daar moet je ook weer online voor zijn (toch?). Er zal vast wel een filosofie achter zitten.quote:Op maandag 23 april 2012 11:14 schreef genakt het volgende:
[..]
Ik speel het juist om de singeplayer vind online gedoe maar niks helaas..
En het nadeel daarvan?quote:Op maandag 23 april 2012 11:41 schreef Moro het volgende:
[..]
Overigens snap ik ook niet dat ze niet voor een copper/silver/gold systeem zijn gegaan. Je zit voor level 10 al met 4 nullen op je rekening.
Precies, helemaal mee eensquote:Op maandag 23 april 2012 11:07 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ja, zo denk ik er ook over. Ik hou er niet van me nog veel verder te moeten verdiepen. Prima game voor mij zo. Ga 'm zeker kopen.
Dat, en het is natuurlijk ook een stukje anti-piraterij.quote:Op maandag 23 april 2012 11:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ze willen het gebruik van Battle.net stimuleren. Vroeger had je dat niet nodig maar tegenwoordig is het wel verplicht
Overzichtelijkheid, items gaan dalijk alleen nog maar voor miljoenen en het jaar daar op in miljarden.quote:
De builds in Diablo II waren uniek, wil je zeggen. Overal Hammerdins. Her en der een Blizz/Fire Sorc of een Trapsin en dat was het wel. Heel af en toe zag je een keer exotische builds. Nog veel minder vaak zag je exotische builds die ook daadwerkelijk werkten maar gigantisch duur waren (Faithzon, Infinity/Light Sorc). En sinds de laatste patch kun je respeccen, maar het blijft toch altijd "Enough Str/Dex for gear, rest into Vita."quote:Op maandag 23 april 2012 01:12 schreef Pinterman het volgende:
Hoewel de beta vermakelijk is, vraag ik me af of dit spel wel de long-lasting legacy kan worden die de andere 2 Diablo games zijn.
Onder andere baart het skill/rune systeem me zorgen. Feitelijk ga je maar 5 characters nodig hebben, ever. Gewoon eentje van iedere class. Je kunt alle skills en runes uitproberen die je wilt, en wisselen is constant mogelijk, kost niets, je hoeft er niet eens voor naar town! Iedereen kan alles. Alle level 60s zijn straks per class identiek - ze hebben precies evenveel base strength, dexterity, vitality, en intelligence. Ze hebben allemaal precies dezelfde skills en runes. De goede skills zullen door iedereen gebruikt gaan worden. De slechte door niemand. Het enige wat nog anders zal zijn, zijn de items.
Waar zijn de keuzes gebleven, en waar is het verantwoordelijk houden van de speler voor die keuzes? Zelfs de passive skills krijg je allemaal, je activeert gewoon waar je zin in hebt. Er is totaal geen skill 'tree' - het is gewoon een linear proces van 1 naar 60. De speler hoeft geen enkele keuze te maken. Zo is er toch niets speciaals meer aan als je een goede barbarian of wizard bent? Iemand anders kijkt eens naar je build en *poef*, ze hebben precies hetzelfde.
1x Iedere class naar level 60 brengen en je bent klaar met deze game. Sure, items houden je misschien nog even op de been, maar in the end? Diablo 2 speelde ik om steeds weer nieuwe builds met steeds weer andere skills en statpoints te maken. Dat is nu weg.
Klinkt als een top introductiequote:Op maandag 23 april 2012 11:48 schreef seto het volgende:
Nog een goede reden om op lvl60 niet elke encounter van build te veranderen:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4241234476?page=1
Er is toch weer 1 spec het beste, maar de vrijheid om te respeccen op elk moment moedigt het natuurlijk wel toe om wat leukere keuzes te maken ipv betere keuzes. Voor beide gevallen valt er iets te zeggen ik heb er nog niet zo'n problemen mee op hc zal ik waarschijnlijk toch genoeg chars moeten herlevelen. Maar vraag me wel af of het de levensduur gaat beinvloeden.quote:Op maandag 23 april 2012 12:15 schreef darpios het volgende:
[..]
De builds in Diablo II waren uniek, wil je zeggen. Overal Hammerdins. Her en der een Blizz/Fire Sorc of een Trapsin en dat was het wel. Heel af en toe zag je een keer exotische builds. Nog veel minder vaak zag je exotische builds die ook daadwerkelijk werkten maar gigantisch duur waren (Faithzon, Infinity/Light Sorc). En sinds de laatste patch kun je respeccen, maar het blijft toch altijd "Enough Str/Dex for gear, rest into Vita."
Natuurlijk, met die trees genoeg variatie. Maar als je maar een paar builds had waar je daadwerkelijk dingen mee dood kon krijgen in Nm en Hell zonder dure Runewords dan was het voor de meerderheid snel gekozen. En builds zoals Javazon en Summonmancer werden gewoon keihard uit games gekicked vanwege de lag/disconnects, ook al zijn ze redelijk.
Ik vind de skillstyle van Diablo III wel goed. Relatief weinig main skills die allemaal (hopelijk) goed blijven, ongeacht level, waar je maar 6 van kan kiezen tegelijkertijd en die je kunt augmenten met runes. Plus gratis respec op 30 sec cooldown, afgezien van die nieuwe valor currency.
Ligt er aan. Ik denk dat er wel meerdere builds zullen zijn. 1 voor AoE grinding, 1 of 2 voor boss killing, 2+ voor pvp.quote:Op maandag 23 april 2012 13:26 schreef Moro het volgende:
[..]
Er is toch weer 1 spec het beste, maar de vrijheid om te respeccen op elk moment moedigt het natuurlijk wel toe om wat leukere keuzes te maken ipv betere keuzes. Voor beide gevallen valt er iets te zeggen ik heb er nog niet zo'n problemen mee op hc zal ik waarschijnlijk toch genoeg chars moeten herlevelen. Maar vraag me wel af of het de levensduur gaat beinvloeden.
D3 zag er in ieder geval goed uit, en als ik af ga op blizzards track record gun ik ze het voordeel van de twijfel dat ze weten hoe ze een spel intressant houden.
Goed punt, 1 pvp en 1 pve spec.quote:Op maandag 23 april 2012 14:52 schreef darpios het volgende:
[..]
Ligt er aan. Ik denk dat er wel meerdere builds zullen zijn. 1 voor AoE grinding, 1 of 2 voor boss killing, 2+ voor pvp.
1440 x 900, heb 16 gig Quad channel RAM, Core i7 3820.quote:Op maandag 23 april 2012 15:40 schreef kort het volgende:
Welke resolutie? En hoeveel RAM heb je? En welke CPU? Zit er namelijk aan te denken om een HD6850 te kopen.
Ik denk dat het verschil is dat de rest van de spells in Diablo 3 die 0.1% minder damage doen wél viable zijn. Unlike Diablo 2, waar ze gewoon compleet overbodig zijn. De spells uit D3 verschillen van elkaar (geen icebolt/iceblast of smite/fanaticism aura). En ze hebben vaak secondary effects (slow/stuns/roots/heals) waardoor ze (afhankelijk van de situatie) nuttig blijven. Respecs zijn wel handig om voor bosses te doen als je niet met dat Justice ding zit. Je gaat toch geen boss met AoE bestoken?quote:Op maandag 23 april 2012 15:12 schreef Moro het volgende:
[..]
Goed punt, 1 pvp en 1 pve spec.
Punt is gewoon er is 1 spam skill/resource generator dan 1 skill die het meeste damage doet (per resource eventueel). Vervolgens heb je 1 skill die de meeste AoE doet. Vervolgens zijn er de niet spambare skills die de meeste damage doen en de rest word opgevuld met utility.
PvE en PvP hebben dan iets andere prioriteiten, maar ik durf toch wel vrij zeker te zeggen dat als 1 build theoretisch 0,1% beter is dat de massa daar voor gaat.
Hij speelt heerlijk op mijn i7-2700k, GTX580 3GB en 16GB RAM.quote:Op maandag 23 april 2012 15:29 schreef kort het volgende:
D3 speelt trouwens heel matig op mijn PC,
-AMD II X4 630 @ 2.8 Ghz
-3.75 GB RAM
-Windows 7 64 bits @ HDD
-Ati Radeon HD 4200 @ 256 MB (kan verhoogd worden naar 1.87GB door de RAM te delen)
Heb beetje het idee dat het aan mijn GPU ligt. Zou ik Diablo 3 op max kunnen spelen als ik een betere GPU aanschaf?
Prima kaartje. Hier gekoppeld aan I7-2600, 16GB RAM en een SSD. Als een dolle qua beeld en de SSD voor minimale laadtijden.quote:Op maandag 23 april 2012 15:40 schreef kort het volgende:
Welke resolutie? En hoeveel RAM heb je? En welke CPU? Zit er namelijk aan te denken om een HD6850 te kopen.
Op 60 zit je toch vast aan die nephalim buff dus ik gok dat vrij weinig mensen uberhaupt met allleen aoe iets gaan doen.quote:Op maandag 23 april 2012 16:17 schreef darpios het volgende:
[..]
Ik denk dat het verschil is dat de rest van de spells in Diablo 3 die 0.1% minder damage doen wél viable zijn. Unlike Diablo 2, waar ze gewoon compleet overbodig zijn. De spells uit D3 verschillen van elkaar (geen icebolt/iceblast of smite/fanaticism aura). En ze hebben vaak secondary effects (slow/stuns/roots/heals) waardoor ze (afhankelijk van de situatie) nuttig blijven. Respecs zijn wel handig om voor bosses te doen als je niet met dat Justice ding zit. Je gaat toch geen boss met AoE bestoken?
Klopt, alleen volgens mij is het niet zo dat alleen de laatste rune (met hoogste clvl req) de beste is, maar dat de anderen ook nog situational goed blijven. Dus dat je alleen de base skills zonder runes uiteindelijk "vervangt" door de versies met runes.quote:Op maandag 23 april 2012 16:49 schreef Moro het volgende:
[..]
Op 60 zit je toch vast aan die nephalim buff dus ik gok dat vrij weinig mensen uberhaupt met allleen aoe iets gaan doen.
Icebolt/iceblast scenario is nu zonder rune en met rune scenario geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |