abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111095577
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 18:38 schreef Bastard het volgende:

[..]

Kijk en dat geeft toch ook weer een stuk rust. Je weet wat het is, je kan een behandeling krijgen die daar op aansluit. En dan zal het misschien nog een stukje zijn "leren leven met" en dat kan alleen met acceptatie. Schat ik zo in.. :)
En gelukkig weer werk, ook dat werkt! ;)
Goed man, blij voor je! ^O^
Thx! :) Hopelijk gaat het vanaf nu vooral weer de positieve kant op! ^O^
En jij nog spannende dingen meegemaakt verder? :P
pi_111095633
Waarom heb ik nu al mijn moederdag kado helemaal ingepakt klaar staan :')

Goeden avond allen :W
Ik hoop dat u een fijne avond hebt in het blauwe woud :)
Twiddel
  donderdag 3 mei 2012 @ 19:04:18 #203
8372 Bastard
Persona non grata
pi_111096482
quote:
2s.gif Op donderdag 3 mei 2012 18:40 schreef ToT het volgende:

[..]

Thx! :) Hopelijk gaat het vanaf nu vooral weer de positieve kant op! ^O^
En jij nog spannende dingen meegemaakt verder? :P
Oh ja zat! . :D
Maar het leukste is mn nieuwe baan.
Oh.. en ben geen mod meer inmiddels. :P
The truth was in here.
pi_111098069
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2012 19:04 schreef Bastard het volgende:

[..]

Oh ja zat! . :D
Maar het leukste is mn nieuwe baan.
Oh.. en ben geen mod meer inmiddels. :P
Nieuwe baan? Vertel! :D

En was het modschap ondertussen te veel in combinatie met alle andere dingen in je leven, of was het onderhand gewoon welletjes geweest? :)
pi_111098249
quote:
17s.gif Op donderdag 3 mei 2012 18:42 schreef summer2bird het volgende:
Waarom heb ik nu al mijn moederdag kado helemaal ingepakt klaar staan :')

Goeden avond allen :W
Ik hoop dat u een fijne avond hebt in het blauwe woud :)
Geen idee... Omdat je tijd over had en dacht: 'kom, dan ben ik er in ieder geval helemaal klaar voor.'

Blauw woud? Hier is alles prachtig groen..
  donderdag 3 mei 2012 @ 20:56:17 #206
8372 Bastard
Persona non grata
pi_111102639
quote:
2s.gif Op donderdag 3 mei 2012 19:35 schreef ToT het volgende:

[..]

Nieuwe baan? Vertel! :D

En was het modschap ondertussen te veel in combinatie met alle andere dingen in je leven, of was het onderhand gewoon welletjes geweest? :)
Een verantwoordelijke baan waar ik veel te vertellen heb :P

En een combinatie denk ik..kreeg het drukker en vond dat ik dat daardoor niet goed mn ding kon doen, en vond het wel genoeg ook eigenlijk.. :D
The truth was in here.
pi_111104547
quote:
14s.gif Op donderdag 3 mei 2012 20:56 schreef Bastard het volgende:

[..]

Een verantwoordelijke baan waar ik veel te vertellen heb :P

En een combinatie denk ik..kreeg het drukker en vond dat ik dat daardoor niet goed mn ding kon doen, en vond het wel genoeg ook eigenlijk.. :D
Ah tof man! Fijn voor je, zo'n baan! ^O^
  vrijdag 4 mei 2012 @ 07:58:25 #208
8372 Bastard
Persona non grata
pi_111117428
Goedemorgen *O*

Ben zo gek wakker geworden. Ik werd steeds even wakker, dommelde in, wakker en dommel in en toen ging mijn wekker af (radiostand) en bleef de plaat of cd hangen op de radio.
Dus steeds een paar zinnen uit een liedje, en hup weer terug, ik heb er een paar minuten naar liggen luisteren, dat is toch vaag :D
Dus vandaag word het mijn wake-up dag! *O*
The truth was in here.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 08:08:53 #209
8372 Bastard
Persona non grata
pi_111117509
En daarom, een wake-up song


Doorzie de mensen en doorzie de leugens, iedereen heeft zijn leugens waar hij in gelooft.
The truth was in here.
pi_111117521
Zo te horen heb je een relaxte baan :D
  vrijdag 4 mei 2012 @ 08:13:25 #211
8372 Bastard
Persona non grata
pi_111117548
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 08:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Zo te horen heb je een relaxte baan :D
Relaxen is er alleen bij als ik het inplan :P
The truth was in here.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 11:28:41 #212
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_111122065
Goedemorgen!
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
  vrijdag 4 mei 2012 @ 12:04:25 #213
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_111123278
Goedemorgen! Ik ben echt duf }:|
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 12:25:51 #214
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_111123998
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 12:04 schreef MissVanity het volgende:
Goedemorgen! Ik ben echt duf }:|
Ik zie het.
Het is al middag namelijk :P
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 12:27:10 #215
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_111124043
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 12:25 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Ik zie het.
Het is al middag namelijk :P
Ja, ik ben net wakker :@ Maar het mag want ik draai avonddiensten dus ben ook pas 's nachts thuis :P
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 15:33:39 #216
8372 Bastard
Persona non grata
pi_111131895
Nachtdienst? Vertel! :o
Ik dacht dat je nog aan het solliciteren was namelijk..
The truth was in here.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 16:03:26 #217
8372 Bastard
Persona non grata
pi_111133019
The truth was in here.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 16:27:03 #218
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_111133916
quote:
:')
The truth may be out there, but the lies are in your head.
pi_111136577
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 08:08 schreef Bastard het volgende:
En daarom, een wake-up song


Doorzie de mensen en doorzie de leugens, iedereen heeft zijn leugens waar hij in gelooft.
Wat een gaar liedje.. :P
  vrijdag 4 mei 2012 @ 17:57:43 #220
8372 Bastard
Persona non grata
pi_111137285
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 17:35 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Wat een gaar liedje.. :P
Voor zo nu en dan toch lekker te luisteren hoor! :D
Maar mis de gabberplaat van vandaag inderdaad, doe jij eens een gooi. :P
The truth was in here.
pi_111137986
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 17:57 schreef Bastard het volgende:

[..]

Voor zo nu en dan toch lekker te luisteren hoor! :D
Maar mis de gabberplaat van vandaag inderdaad, doe jij eens een gooi. :P
Een gabberplaat is het niet..

pi_111138281
Wie gaan jullie herdenken? :P
Twiddel
pi_111138377
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 18:31 schreef summer2bird het volgende:
Wie gaan jullie herdenken? :P
Ik ken geen mensen die ik ben verloren in de oorlog. Dus niemand in het bijzonder.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 18:37:55 #224
8372 Bastard
Persona non grata
pi_111138478
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 18:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Een gabberplaat is het niet..

Hmm klinkt creepy en warm tegelijk.
Smaken verschillen gelukkig, anders had ik het nooit gehoord! ;)
The truth was in here.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 18:39:37 #226
8372 Bastard
Persona non grata
pi_111138539
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 18:31 schreef summer2bird het volgende:
Wie gaan jullie herdenken? :P
Ik herdenk de gebeurtenis en maak mij zorgen om de haat van mens tot mens die nog steeds zo aanwezig is.
The truth was in here.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 18:39:56 #227
8372 Bastard
Persona non grata
pi_111138552
The truth was in here.
pi_111138586
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 18:39 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ga ik niet klikken :N
Gebeurt pas rond de 5de minuut :P
Twiddel
pi_111138624
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 18:39 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik herdenk de gebeurtenis en maak mij zorgen om de haat van mens tot mens die nog steeds zo aanwezig is.
Mensen hun harten worden steeds zwarter. :X
Twiddel
  vrijdag 4 mei 2012 @ 18:43:33 #230
8372 Bastard
Persona non grata
pi_111138675
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 18:40 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Gebeurt pas rond de 5de minuut :P
Brr, ik ben een gamer maar dit zou ik nooit gamen :X
The truth was in here.
pi_111138696
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 18:43 schreef Bastard het volgende:

[..]

Brr, ik ben een gamer maar dit zou ik nooit gamen :X
Sowieso horrorgames ;( :'(
Twiddel
pi_111139576
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 18:40 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Gebeurt pas rond de 5de minuut :P
Wat gebeurt er dan? Ik viel na de 7e minuut in slaap...
pi_111139601
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 18:42 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Mensen hun harten worden steeds zwarter. :X
Soms lijkt het daar wel op he?
Er wordt iig. niets van het verleden geleerd..
pi_111139729
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 19:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Wat gebeurt er dan? Ik viel na de 7e minuut in slaap...
Nou, ik schrok wel ;(
Twiddel
  vrijdag 4 mei 2012 @ 19:23:59 #235
8372 Bastard
Persona non grata
pi_111140335
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 19:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Wat gebeurt er dan? Ik viel na de 7e minuut in slaap...
_O-
The truth was in here.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 19:29:06 #236
8372 Bastard
Persona non grata
pi_111140540
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 19:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Soms lijkt het daar wel op he?
Er wordt iig. niets van het verleden geleerd..
Dat zou je denken misschien, er worden stellingen ingenomen en er wordt gevraagd kleur te bekennen, partij te kiezen.
Maar net zo hard zie je toch ook een hoop water bij de wijn komen, er komen inzichten op, er komen veranderingen op, en dat is toch ook positief om te zien eigenlijk. Maar het gebeurt allemaal in een storm van snel opeenvolgende gebeurtenissen, turbulent.
The truth was in here.
pi_111140641
Vaak wordt het negatieve veel zwaarder bedrukt dan het positieve.
Daardoor raken mensen vol haat, onvrede en ongelukkigheid.
Maar ja, in 2012, op 21 december kunnen we weer ouderwets zombies afschieten *O* :')
Twiddel
  vrijdag 4 mei 2012 @ 19:34:02 #238
8372 Bastard
Persona non grata
pi_111140748
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 19:31 schreef summer2bird het volgende:
Vaak wordt het negatieve veel zwaarder bedrukt dan het positieve.
Daardoor raken mensen vol haat, onvrede en ongelukkigheid.
Maar ja, in 2012, op 21 december kunnen we weer ouderwets zombies afschieten *O* :')
Oeh.. dat zou zomaar kunnen gebeuren :X
The truth was in here.
pi_111140786
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 19:34 schreef Bastard het volgende:

[..]

Oeh.. dat zou zomaar kunnen gebeuren :X
Als te veel mensen het daadwerkelijk gaan geloven wel ja :X
Twiddel
  vrijdag 4 mei 2012 @ 19:37:00 #240
8372 Bastard
Persona non grata
pi_111140880
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 19:35 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Als te veel mensen het daadwerkelijk gaan geloven wel ja :X
Misschien wel de hype van volgende week!
The truth was in here.
pi_111140930
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 19:37 schreef Bastard het volgende:

[..]

Misschien wel de hype van volgende week!
Jottem!
Krijgen we dan allemaal de Zombiegraaf op de mat, geopend met het artikel "Is uw buurvrouw een zombie?"
Twiddel
pi_111141000
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 19:29 schreef Bastard het volgende:

[..]

Dat zou je denken misschien, er worden stellingen ingenomen en er wordt gevraagd kleur te bekennen, partij te kiezen.
Maar net zo hard zie je toch ook een hoop water bij de wijn komen, er komen inzichten op, er komen veranderingen op, en dat is toch ook positief om te zien eigenlijk. Maar het gebeurt allemaal in een storm van snel opeenvolgende gebeurtenissen, turbulent.
Ik volg het niet echt, want te abstract..
Heb je het nou over de politiek?
pi_111141780
Valt jullie ook wel eens op dat het altijd windstil is op 4 mei.
Nooit noodweer oid.

In ieder geval, hier wel :@
Twiddel
pi_111142994
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 19:55 schreef summer2bird het volgende:
Valt jullie ook wel eens op dat het altijd windstil is op 4 mei.
Nooit noodweer oid.

In ieder geval, hier wel :@
Daar zeg je wat :)
  vrijdag 4 mei 2012 @ 20:44:32 #245
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_111144057
Da's lang geleden!
Hallo allen :W
(Un)masking for the greater good.
pi_111148578
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 20:44 schreef Natalie het volgende:
Da's lang geleden!
Hallo allen :W
Jij bent een oude bekende van TRU?
  vrijdag 4 mei 2012 @ 22:18:16 #247
367954 oudmeisje71
eindelijk een kloon
pi_111149703
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 18:42 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Mensen hun harten worden steeds zwarter. :X
Welnee. Ze waren altijd al zo. Sterker nog.... het lek veel erger een eeuw geleden en al die tijd daarvoor. Alleen de uitingen en methoden zijn veranderd. Mensen zijn precies even goed of slecht als 5000 jaar geleden.
Those who look before they leap, never leap
  vrijdag 4 mei 2012 @ 22:22:16 #248
367954 oudmeisje71
eindelijk een kloon
pi_111149968
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 18:31 schreef summer2bird het volgende:
Wie gaan jullie herdenken? :P
Alle gewone mannen en jongens die door een door hun leiders en de maatschappij aangewakkerd gevoel van eer tot kanonnenvoer voor hun koningen, keizers en ander machtig spul hebben gediend. En alle jonge mannen die daar vanwege eergevoel of een overmaat aan testosteron, OF gewoon omdat het tenminste soldij opleverde en er brood op de plank moest komen, aan hebben toegegeven. En aan alle moeders, vrouwen, vriendinnen en zussen die het misschien aanmoedigden, misschien juist niet, maar hen toch verloren. En aan alle mensen die verzet hebben geboden tegen een meerderheid die er jaren over deed om tot inzicht te komen. Veel daarvan kunnen het niet meer navertellen.
Those who look before they leap, never leap
  vrijdag 4 mei 2012 @ 22:37:44 #249
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_111151055
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 17:57 schreef Bastard het volgende:
Voor zo nu en dan toch lekker te luisteren hoor! :D
Maar mis de gabberplaat van vandaag inderdaad, doe jij eens een gooi. :P
Nu je het, alweer een paar uur geleden, zegt ... :P

Komt ie dan he
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  zaterdag 5 mei 2012 @ 08:17:25 #250
8372 Bastard
Persona non grata
pi_111160900
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 19:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik volg het niet echt, want te abstract..
Heb je het nou over de politiek?
Politiek, dagelijkse gebeurtenissen die het nieuws halen, iedere dag kun je wel iets benoemen.
The truth was in here.
  zaterdag 5 mei 2012 @ 08:18:17 #251
8372 Bastard
Persona non grata
pi_111160907
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 22:37 schreef R0N1N het volgende:

[..]

Nu je het, alweer een paar uur geleden, zegt ... :P

Komt ie dan he
_O_ Die is op dit tijdstip zelfs lekker _O_
The truth was in here.
  zaterdag 5 mei 2012 @ 08:37:49 #252
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_111161062
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 21:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Jij bent een oude bekende van TRU?
Nou, of ik bekend was weet ik niet. Maar heb ik vroeger veel gepost.
Soms heb ik een opleving. Was hier een paar maanden geleden ook weer eventjes te vinden.
(Un)masking for the greater good.
pi_111171317
Ja hoi.
Twiddel
pi_111175299
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 08:37 schreef Natalie het volgende:

[..]

Nou, of ik bekend was weet ik niet. Maar heb ik vroeger veel gepost.
Soms heb ik een opleving. Was hier een paar maanden geleden ook weer eventjes te vinden.
Oh welkom terug! :)
pi_111175308
quote:
17s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 16:44 schreef summer2bird het volgende:
Ja hoi.
En ook hoi! :P
  zaterdag 5 mei 2012 @ 19:43:51 #256
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_111177107
Goed en Avond :W

Loop ik vanmiddag gewoon oudmeisje71 tegen het lijf op mn werk! :D
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_111177415
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 19:43 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en Avond :W

Loop ik vanmiddag gewoon oudmeisje71 tegen het lijf op mn werk! :D
Oh jullie kennen elkaar in het echt? Wat leuk! Doe haar de groet'n :D
  zaterdag 5 mei 2012 @ 20:45:57 #259
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_111179518
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 19:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Oh jullie kennen elkaar in het echt? Wat leuk! Doe haar de groet'n :D
We kennen elkaar niet. Via hier is ze er achter gekomen dat ik daar werk en toen zei ze dat ze wel eens langs zou komen. Vandaag was dat dus zo. Meteen haar man aan t sjouw werk gezet. :P

[TRU OH]#6005 Stormachtig weer en donkere luchten.
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  zaterdag 5 mei 2012 @ 21:17:04 #260
367954 oudmeisje71
eindelijk een kloon
pi_111180880
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 19:43 schreef Outpost76 het volgende:
Goed en Avond :W

Loop ik vanmiddag gewoon oudmeisje71 tegen het lijf op mn werk! :D
*O* Man gelijk aan de sjouw :D
Those who look before they leap, never leap
  zaterdag 5 mei 2012 @ 21:18:13 #261
367954 oudmeisje71
eindelijk een kloon
pi_111180926
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 20:45 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

We kennen elkaar niet. Via hier is ze er achter gekomen dat ik daar werk en toen zei ze dat ze wel eens langs zou komen. Vandaag was dat dus zo. Meteen haar man aan t sjouw werk gezet. :P

[TRU OH]#6005 Stormachtig weer en donkere luchten.
We waren er ook al eerder geweest en manlief komt woensdag nog eren keer terug. Jullie gan op ons lijstje als we weer eens zomaar een kringloopdagje ouden.
Those who look before they leap, never leap
  zaterdag 5 mei 2012 @ 21:58:43 #262
8372 Bastard
Persona non grata
pi_111182582
Terug in de trein van bevrijding festival groningen. 8-)
The truth was in here.
  zaterdag 5 mei 2012 @ 22:04:08 #263
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_111182843
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 21:18 schreef oudmeisje71 het volgende:

[..]

We waren er ook al eerder geweest en manlief komt woensdag nog eren keer terug. Jullie gan op ons lijstje als we weer eens zomaar een kringloopdagje ouden.
Weet ik. :D Oh heeft ie iets gezien wat ie toch wel heel graag wil hebben?

Oh tof *O* Vond je t zo gezellie en leuk bij ons?

Trouwens heb je dat torentje met bakjes nog gekocht?
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_111196379
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 22:04 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Weet ik. :D Oh heeft ie iets gezien wat ie toch wel heel graag wil hebben?

Oh tof *O* Vond je t zo gezellie en leuk bij ons?

Trouwens heb je dat torentje met bakjes nog gekocht?
Klinkt allemaal heel gezellig! :)

En goeiemorgen allemaal!
Een echt TRU liedje om bij wakker te worden:
Iedereen nog leuk bevrijdingsdag gevierd? :P
  zondag 6 mei 2012 @ 10:17:38 #265
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_111196402
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 21:58 schreef Bastard het volgende:
Terug in de trein van bevrijding festival groningen. 8-)
Groningen heerst :)
(Un)masking for the greater good.
  zondag 6 mei 2012 @ 11:17:19 #267
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_111197396
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 21:17 schreef oudmeisje71 het volgende:

[..]

*O* Man gelijk aan de sjouw :D
Ja was wel handig. :D Ik vraag wel vaker aan klanten of ze me even willen helpen. Anders moet ik t doen met die oudere dames op mn werk en die hebben allemaal wel wat aan hun benen of armen ed dus die ontzie ik liever. :P

Tof dat hij meteen even wilde helpen. :D ^O^
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 10:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Klinkt allemaal heel gezellig! :)

En goeiemorgen allemaal!
Een echt TRU liedje om bij wakker te worden:
Iedereen nog leuk bevrijdingsdag gevierd? :P
Dat is het ook bij ons in de winkel. :D We hebben een kleine winkel maar het is echt een leuk snuffel zaakje waar heeeeel veel in staat. :P

Goede morgen :W

Ik heb niets gevierd. :+ :@
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_111205081
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2012 11:17 schreef Outpost76 het volgende:

Dat is het ook bij ons in de winkel. :D We hebben een kleine winkel maar het is echt een leuk snuffel zaakje waar heeeeel veel in staat. :P

Goede morgen :W

Ik heb niets gevierd. :+ :@
oh als het om de hoek was, zou ik ook een keer langskomen..
  zondag 6 mei 2012 @ 19:57:55 #269
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_111217670
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 15:16 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

oh als het om de hoek was, zou ik ook een keer langskomen..
Dan kom je een keertje langs als je toevallig in de buurt bent. ;)
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  zondag 6 mei 2012 @ 20:09:41 #270
367954 oudmeisje71
eindelijk een kloon
pi_111218350
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 22:04 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Weet ik. :D Oh heeft ie iets gezien wat ie toch wel heel graag wil hebben?

Oh tof *O* Vond je t zo gezellie en leuk bij ons?

Trouwens heb je dat torentje met bakjes nog gekocht?
Torentje met de bakjes niet. Wel een zilveren schaaltje uit de vitrine. En er was nog wel wat waar we over twijfelden. Ook een stel stoelen die buiten stonden.

Wij zijn heel erg van de kringloopwinkels en rommelmarkten en carbootsales. Uit de hand gelopen hobby.
Those who look before they leap, never leap
  zondag 6 mei 2012 @ 20:16:32 #271
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_111218740
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 20:09 schreef oudmeisje71 het volgende:

[..]

Torentje met de bakjes niet. Wel een zilveren schaaltje uit de vitrine. En er was nog wel wat waar we over twijfelden. Ook een stel stoelen die buiten stonden.

Wij zijn heel erg van de kringloopwinkels en rommelmarkten en carbootsales. Uit de hand gelopen hobby.
Vond je het torentje te duur of had je er bij nader inzien niets aan? Bij twijfel mij aanspreken via internet. Misschien kan ik wat regelen.

Leuke hobby. :Y Ik ben bewust naar de kringloop gegaan toen ik te horen kreeg dat ze vrijwilligers werk misschien wel verplicht zouden stellen (voor mensen met een uitkering dan). Ik vind t heerlijk om te snuffelen bij zulke zaken dus waarom er niet werken. :D
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  zondag 6 mei 2012 @ 20:20:59 #272
367954 oudmeisje71
eindelijk een kloon
pi_111219028
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 20:16 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Vond je het torentje te duur of had je er bij nader inzien niets aan? Bij twijfel mij aanspreken via internet. Misschien kan ik wat regelen.

Leuke hobby. :Y Ik ben bewust naar de kringloop gegaan toen ik te horen kreeg dat ze vrijwilligers werk misschien wel verplicht zouden stellen (voor mensen met een uitkering dan). Ik vind t heerlijk om te snuffelen bij zulke zaken dus waarom er niet werken. :D
Lijkt me ook erg leuk om als vrijwilligerswerk te doen. Maar de vrijwilligerscentrale heeft sowieso leukere vacatures dan welk uitzendbureau dan ook.
Those who look before they leap, never leap
pi_111219388
Ik vind dat soort winkels ook leuk. Ik koop er alleen bijna nooit meer iets. Mijn huis loopt dan een beetje vol met heel leuke snuisterijen die niet echt een functe hebben.. Dat werd op een gegeven moment toch wat bezwaarlijk. :)
  zondag 6 mei 2012 @ 20:43:25 #274
367954 oudmeisje71
eindelijk een kloon
pi_111220341
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 20:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik vind dat soort winkels ook leuk. Ik koop er alleen bijna nooit meer iets. Mijn huis loopt dan een beetje vol met heel leuke snuisterijen die niet echt een functe hebben.. Dat werd op een gegeven moment toch wat bezwaarlijk. :)
We leveren ook regelmatig spullen in of geven iets weg aan iemand die iets erg leuk vindt of zo.
Those who look before they leap, never leap
  zondag 6 mei 2012 @ 20:44:12 #275
367954 oudmeisje71
eindelijk een kloon
pi_111220394
En af en toe verkopen we iets, als het zo uitkomt. Jaren het een en ander verzameld en opeens denken: nu is het genoeg, het gaat weg.
Those who look before they leap, never leap
pi_111220546
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 20:44 schreef oudmeisje71 het volgende:
En af en toe verkopen we iets, als het zo uitkomt. Jaren het een en ander verzameld en opeens denken: nu is het genoeg, het gaat weg.
Oh, op dat idee was ik nooit gekomen.. Je kunt natuurlijk ook verkopen of inleveren bij zo'n winkel :D
  zondag 6 mei 2012 @ 20:50:13 #277
367954 oudmeisje71
eindelijk een kloon
pi_111220733
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 20:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Oh, op dat idee was ik nooit gekomen.. Je kunt natuurlijk ook verkopen of inleveren bij zo'n winkel :D
Jaaarenlang lol gehad van een chineze vaas. Toen kwamen we erachter dat het een echte echte was. Met het geld hebben we nu de reiskosten voor de vakantie in de zak :D
Those who look before they leap, never leap
pi_111220822
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 20:50 schreef oudmeisje71 het volgende:

[..]

Jaaarenlang lol gehad van een chineze vaas. Toen kwamen we erachter dat het een echte echte was. Met het geld hebben we nu de reiskosten voor de vakantie in de zak :D
Wow! Wat een verhaal! Maar je kunt mazzel hebben ja.. :D
  zondag 6 mei 2012 @ 21:00:24 #279
367954 oudmeisje71
eindelijk een kloon
pi_111221398
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 20:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Wow! Wat een verhaal! Maar je kunt mazzel hebben ja.. :D
Het had mooier gekund. De vaas had een behoorlijke beschadiging aan de hals. Daardoor was ie maar een fractie waard van wat ie zou zijn geweest als ie helemaal heel was geweest. Dan zou ie tussen de 3000 en de 5000 waard zijn gewest en was ie bij Sotheby's terecht gekomen :D
Those who look before they leap, never leap
pi_111221688
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 21:00 schreef oudmeisje71 het volgende:

[..]

Het had mooier gekund. De vaas had een behoorlijke beschadiging aan de hals. Daardoor was ie maar een fractie waard van wat ie zou zijn geweest als ie helemaal heel was geweest. Dan zou ie tussen de 3000 en de 5000 waard zijn gewest en was ie bij Sotheby's terecht gekomen :D
Stel je voor dat je zo'n ding totaal onbeschadigd hebt, en je laat hem uit slordigheid vallen of je gooit hem weg.. :o
  zondag 6 mei 2012 @ 21:18:24 #281
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_111222519
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 20:20 schreef oudmeisje71 het volgende:

[..]

Lijkt me ook erg leuk om als vrijwilligerswerk te doen. Maar de vrijwilligerscentrale heeft sowieso leukere vacatures dan welk uitzendbureau dan ook.
Ondanks het gezeik nu, werk ik er inm anderhalf jaar met heel veel plezier. :Y O+
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  zondag 6 mei 2012 @ 21:30:43 #282
367954 oudmeisje71
eindelijk een kloon
pi_111223482
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 21:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Stel je voor dat je zo'n ding totaal onbeschadigd hebt, en je laat hem uit slordigheid vallen of je gooit hem weg.. :o
Zo zal ie ook wel bij een kringloop terecht zijn gekomen. We haden hem van een kringloop. Was echt een mazzeltje
Those who look before they leap, never leap
pi_111239642
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 21:30 schreef oudmeisje71 het volgende:

[..]

Zo zal ie ook wel bij een kringloop terecht zijn gekomen. We haden hem van een kringloop. Was echt een mazzeltje
Ja idd.. Kicken zeg! Toch eens vaker bij een kringloopwinkel kijken, wie weet ligt er nog een Rembrandt of een Stradivarius.. Afkomstig uit de inboedel van een omaatje dat naar een verpleeghuis verhuisde ofzo en die jarenlang onwetend allerlei antiek spul op zolder had liggen.

En een goeiemorgen, allemaal!
pi_111239919
Mogguh :W
Twiddel
pi_111239977
Ook goeiemorgen!
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  maandag 7 mei 2012 @ 10:49:37 #286
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_111240394
En het is weer maandag... ;(
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_111240421
quote:
13s.gif Op maandag 7 mei 2012 10:49 schreef Atmosphere82 het volgende:
En het is weer maandag... ;(
Ja,,, Doomsday voor de arme loonslaven.. :'(
  maandag 7 mei 2012 @ 13:10:30 #288
8372 Bastard
Persona non grata
pi_111244912
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 10:17 schreef Natalie het volgende:

[..]

Groningen heerst :)
Ja best wel, maar er omheen is dan weer helemaal niks. ;)
The truth was in here.
pi_111255206
Blergh.
Twiddel
  maandag 7 mei 2012 @ 17:55:38 #290
8372 Bastard
Persona non grata
pi_111255561
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 17:42 schreef summer2bird het volgende:
Blergh.
Nee juist niet *O*
The truth was in here.
  maandag 7 mei 2012 @ 19:01:53 #291
367954 oudmeisje71
eindelijk een kloon
pi_111257900
Mooi weer vandaag. Heerlijk door Blijdorp geslenterd. Viva ons abonnement *O*
Those who look before they leap, never leap
  maandag 7 mei 2012 @ 19:05:44 #292
8372 Bastard
Persona non grata
pi_111258017
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 19:01 schreef oudmeisje71 het volgende:
Mooi weer vandaag. Heerlijk door Blijdorp geslenterd. Viva ons abonnement *O*
Leuk! En vast niet druk zo doordeweeks.
The truth was in here.
  maandag 7 mei 2012 @ 21:03:01 #293
8372 Bastard
Persona non grata
pi_111263616
Nou.. het enige in de tuin wat de vorst overleeft heeft is zo te zien mn 2 gouden regen klimmers.
2 kale olijfbomen, lege dorre bakken, prachtige lavendel, alles dor en dood. Op 1 klein dapper kruip plantje na, met kleine rode bloemetjes nu. O+
Binnenkort hoognodig naar de ranzijn/intratuin, zin in!
The truth was in here.
  maandag 7 mei 2012 @ 21:06:40 #294
8372 Bastard
Persona non grata
pi_111263805
Toepasselijk ook

The truth was in here.
  maandag 7 mei 2012 @ 21:24:54 #295
367954 oudmeisje71
eindelijk een kloon
pi_111264862
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 19:05 schreef Bastard het volgende:

[..]

Leuk! En vast niet druk zo doordeweeks.
Daarom gaan we meestal op maandag. Bijna elke maandag. Gister was er een bison geboren. Bisonder, toch. :D

quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 21:03 schreef Bastard het volgende:
Nou.. het enige in de tuin wat de vorst overleeft heeft is zo te zien mn 2 gouden regen klimmers.
2 kale olijfbomen, lege dorre bakken, prachtige lavendel, alles dor en dood. Op 1 klein dapper kruip plantje na, met kleine rode bloemetjes nu. O+
Binnenkort hoognodig naar de ranzijn/intratuin, zin in!
Ik dacht ook dat de lavendel en de thijm dood was, maar die lopen nu toch nog uit.
Those who look before they leap, never leap
  Moderator maandag 7 mei 2012 @ 21:27:12 #296
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_111265000
Over twee weken dan mag de zon komen, tot die tijd even wat terughoudend met zon graag :P
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  maandag 7 mei 2012 @ 21:34:40 #297
367954 oudmeisje71
eindelijk een kloon
pi_111265434
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 21:27 schreef senesta het volgende:
Over twee weken dan mag de zon komen, tot die tijd even wat terughoudend met zon graag :P
Als ie vanaf de 17de maar wel schijnt in zuid Engeland.
Wat ga je over twee weken doen dan?
Those who look before they leap, never leap
  Moderator maandag 7 mei 2012 @ 21:35:10 #298
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_111265459
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 21:34 schreef oudmeisje71 het volgende:

[..]

Als ie vanaf de 17de maar wel schijnt in zuid Engeland.
Wat ga je over twee weken doen dan?
Genieten van de zon ;)
Heb nu een kuur en mag niet in de zon :P
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  maandag 7 mei 2012 @ 21:39:12 #299
367954 oudmeisje71
eindelijk een kloon
pi_111265694
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 21:35 schreef senesta het volgende:

[..]

Genieten van de zon ;)
Heb nu een kuur en mag niet in de zon :P
:D Beterschap. Die kuur zal ergens voor zijn, neem ik aan.

Van mij mag de zon alvast gaan schijnen en dat mag best een paar maanden duren. Laat er dan 's nachts maar een buitje vallen. Liever niet zwaar onweer als ik in mijn tentje in Cornwall lig :') Maar ja, hoort bij het camperen. Het is in het grootste deel van Europa bagger.
Those who look before they leap, never leap
  Moderator maandag 7 mei 2012 @ 21:40:59 #300
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_111265813
Vanaf de 17e is prima :D
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')