Ik herdenk de gebeurtenis en maak mij zorgen om de haat van mens tot mens die nog steeds zo aanwezig is.quote:
Ga ik niet klikkenquote:
Mensen hun harten worden steeds zwarter.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik herdenk de gebeurtenis en maak mij zorgen om de haat van mens tot mens die nog steeds zo aanwezig is.
Sowieso horrorgamesquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:43 schreef Bastard het volgende:
[..]
Brr, ik ben een gamer maar dit zou ik nooit gamen
Soms lijkt het daar wel op he?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:42 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mensen hun harten worden steeds zwarter.
Nou, ik schrok welquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan? Ik viel na de 7e minuut in slaap...
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan? Ik viel na de 7e minuut in slaap...
Dat zou je denken misschien, er worden stellingen ingenomen en er wordt gevraagd kleur te bekennen, partij te kiezen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:07 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Soms lijkt het daar wel op he?
Er wordt iig. niets van het verleden geleerd..
Oeh.. dat zou zomaar kunnen gebeurenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:31 schreef summer2bird het volgende:
Vaak wordt het negatieve veel zwaarder bedrukt dan het positieve.
Daardoor raken mensen vol haat, onvrede en ongelukkigheid.
Maar ja, in 2012, op 21 december kunnen we weer ouderwets zombies afschieten![]()
Misschien wel de hype van volgende week!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Als te veel mensen het daadwerkelijk gaan geloven wel ja
Jottem!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien wel de hype van volgende week!
Ik volg het niet echt, want te abstract..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat zou je denken misschien, er worden stellingen ingenomen en er wordt gevraagd kleur te bekennen, partij te kiezen.
Maar net zo hard zie je toch ook een hoop water bij de wijn komen, er komen inzichten op, er komen veranderingen op, en dat is toch ook positief om te zien eigenlijk. Maar het gebeurt allemaal in een storm van snel opeenvolgende gebeurtenissen, turbulent.
Daar zeg je watquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:55 schreef summer2bird het volgende:
Valt jullie ook wel eens op dat het altijd windstil is op 4 mei.
Nooit noodweer oid.
In ieder geval, hier wel
Welnee. Ze waren altijd al zo. Sterker nog.... het lek veel erger een eeuw geleden en al die tijd daarvoor. Alleen de uitingen en methoden zijn veranderd. Mensen zijn precies even goed of slecht als 5000 jaar geleden.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:42 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Mensen hun harten worden steeds zwarter.
Alle gewone mannen en jongens die door een door hun leiders en de maatschappij aangewakkerd gevoel van eer tot kanonnenvoer voor hun koningen, keizers en ander machtig spul hebben gediend. En alle jonge mannen die daar vanwege eergevoel of een overmaat aan testosteron, OF gewoon omdat het tenminste soldij opleverde en er brood op de plank moest komen, aan hebben toegegeven. En aan alle moeders, vrouwen, vriendinnen en zussen die het misschien aanmoedigden, misschien juist niet, maar hen toch verloren. En aan alle mensen die verzet hebben geboden tegen een meerderheid die er jaren over deed om tot inzicht te komen. Veel daarvan kunnen het niet meer navertellen.quote:
Nu je het, alweer een paar uur geleden, zegt ...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:57 schreef Bastard het volgende:
Voor zo nu en dan toch lekker te luisteren hoor!![]()
Maar mis de gabberplaat van vandaag inderdaad, doe jij eens een gooi.
Politiek, dagelijkse gebeurtenissen die het nieuws halen, iedere dag kun je wel iets benoemen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik volg het niet echt, want te abstract..
Heb je het nou over de politiek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |