Daarom FOK!?quote:PDS is niet gevaarlijk, maar wel heel vervelend. PDS kan van grote invloed zijn op uw leven. PDS-patiënten ervaren vaak onbegrip en maatschappelijke problemen.
Is tovh niet veel? Het is trouwrns patat oorlog of speciaal he niet allebeiquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zoveel? Of is het een selectie van hetgeen je allemaal bij een snackbar bestelt over verschillende gelegenheden.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:57 schreef kapiteintje het volgende:
Topic kaap?
Algemene mededeling:
Ons aller Guitarist is vandaag (21 april) jarig. Ook hij is geboren in het koningsjaar '88 en derhalve 24 jaar oud geworden.![]()
![]()
Zijn dacht ik gewoon onderzoeken naar gedaan. Is evolutionair gezien ook redelijk logisch.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:52 schreef kapiteintje het volgende:
Ik denk niet dat je dat zo algemeen kunt stellen, maargoed het is een kwaaltje van wetenschappers om hun onderzoeksbevindingen als zijnde een waarheid te poneren.
Dude.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:57 schreef Smoofie het volgende:
Het valt ook wel mee hoor, toen ik nog bij BK en MC at enz, kon ik zo 2 triple whopper menu's opeten.
73kgquote:
Alleen bij een goede toko of chinees. Niet die rotzooi die je in de supermarkt koopt.quote:
Lol nee, al pas ik wel een beetje in het fok stereotype beeld.quote:
Ik vind het niet zo logisch en ik denk niet dat je het zo absoluut kunt stellen. Sowieso is psychologie als wetenschapstak per definitie niet hard genoeg om dat zo stellig te beweren.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:57 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zijn dacht ik gewoon onderzoeken naar gedaan. Is evolutionair gezien ook redelijk logisch.
Is dat de reden dat 88 een koningsjaar is?quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:57 schreef kapiteintje het volgende:
Topic kaap?
Algemene mededeling:
Ons aller Guitarist is vandaag (21 april) jarig. Ook hij is geboren in het koningsjaar '88 en derhalve 24 jaar oud geworden.![]()
![]()
Ik kan nog steeds veel etenquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Iets zegt me dat dit een lulverhaal is.
quote:Hamiltons regel
De Regel van Hamilton (Hamilton's rule) (W. D. Hamilton, 1964) stelt dat het voor een individu de moeite loont om zijn eigen reproductie (directe fitness) op te offeren afhankelijk van de verwantschapsgraad en hoeveelheid nakomelingen van deze verwant. Dit wordt weergegeven aan de hand van volgende formule:
met
r: de verwantschapscoëfficiënt of de mate van verwantschap (bv. broers: 0.5 (een individu krijgt de helft van zijn genen van zijn vader, de andere helft van zijn moeder, dus broers en zussen zijn gemiddeld gezien 50% gelijk aan elkaar én aan hun ouders qua genotype); neven en nichten (de kinderen van twee broers of zusters): 0.125).
B: het voordeel (benefit); met andere woorden het aantal nakomelingen van de verwant.
K: de kost of de directe fitness, dus het eigen aantal nakomelingen (genen) die opgeofferd worden.
Wanneer het linkerlid groter is dan het rechter zal het desbetreffende allel of genotype dus gemiddeld gezien in grotere mate doorgegeven worden naar de volgende generatie door de verwanten. Indien niet, loont het voor het "individu" meer om zichzelf voort te planten.
Bijvoorbeeld: als een individu één nakomeling zou hebben, moet zijn broer meer dan twee nakomelingen hebben of twee broers elk minstens anderhalf. In werkelijkheid zou dit of twee en één of drie en nul zijn (een individu kan immers geen decimaal zijn). In het geval van één neef of nicht zou deze minstens negen nakomelingen moeten hebben om de ene nakomeling van ons "hoofdindividu" te compenseren. Namelijk 0.125*(8+1)>1.
[bewerken]Verwantschapsselectie
Verwantschapsselectie of kin selection (Engels kin: "(bloed)verwant") is een vorm van altruïsme. Bij verwantschapsselectie worden nauwe verwanten bevoordeeld ten opzichte van niet-verwanten. Dit kan bijvoorbeeld het tolereren van (sub)adulten in het territorium zijn, het doorgeven van het territorium aan een nakomeling of simpelweg het waarschuwen van verwanten bij gevaar. Dit kan van belang zijn in omgevingen waar het moeilijk overleven is (weinig voedsel, weinig territoriumgelegenheid, etc.).
Een typisch voorbeeld van verwantschapsselectie en helpergedrag zijn leeuwentroepen. Alle leeuwinnen en juvenielen in een troep zijn verwanten (moeders-kinderen, tantes-nichtjes/neefjes), waarbij tantes ook de nakomelingen van hun zusters kunnen zogen, terwijl de moeder op jacht is. Enkel het mannetje is niet verwant, want mannelijke nakomelingen worden in hun adolescentie uit de groep verstoten, waardoor er geen incest optreedt.
PSV won de Europa Cup 1, Nederland werd Europees Kampioen, PSV won de dubbel in Nederland... Koningsjaar.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is dat de reden dat 88 een koningsjaar is?
Gefeliciteerd -_Guitarist_-
Biologie mijn vriend, geen psychologie. Volkomen logisch als je erin verdiept.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo logisch en ik denk niet dat je het zo absoluut kunt stellen. Sowieso is psychologie als wetenschapstak per definitie niet hard genoeg om dat zo stellig te beweren.
Ik zou m'n leven alleen geven als ik weet dat degene van belang is ofzo voor iets, anders echt nietquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo logisch en ik denk niet dat je het zo absoluut kunt stellen. Sowieso is psychologie als wetenschapstak per definitie niet hard genoeg om dat zo stellig te beweren.
Vroeger bij maccie altijd standaard big mac menu en 5 hamburgers ofzoquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:57 schreef Smoofie het volgende:
Het valt ook wel mee hoor, toen ik nog bij BK en MC at enz, kon ik zo 2 triple whopper menu's opeten.
en jij hebt er niets van gezienquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
PSV won de Europa Cup 1, Nederland werd Europees Kampioen, PSV won de dubbel in Nederland... Koningsjaar.
Op mijn verjaardag was " the battle of actium", eindigde de 2e WW en startte de "great fires of london".quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
PSV won de Europa Cup 1, Nederland werd Europees Kampioen, PSV won de dubbel in Nederland... Koningsjaar.
Ooit eens gigantisch van over m'n nek gegaan man. Zo'n smerige deegbal met van dat muffe zoetige vlees erin uit de magnetron.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alleen bij een goede toko of chinees. Niet die rotzooi die je in de supermarkt koopt.
Fok! is echtquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lol nee, al pas ik wel een beetje in het fok stereotype beeld.
Fok omdat.. Het toch best leuk is en gewoon lullen over voetbal/mma.
Op de middelbare altijd als "tussendoortje" in tussenuur 6 euroknallers naar binnen werkenquote:Op zaterdag 21 april 2012 02:00 schreef inZanity het volgende:
[..]
Vroeger bij maccie altijd standaard big mac menu en 5 hamburgers ofzoNu altijd paar groenteburgers met friet.
ze doen er daar volgens mij ook wat in dat je sneller vol zit
Thanks, party is vanavondquote:Op zaterdag 21 april 2012 02:01 schreef AryaMehr het volgende:
Gefeliciteerd Guitarist.
[ afbeelding ]
Nee, de reden is dat de gouden kern vaste users in '88 geboren is eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is dat de reden dat 88 een koningsjaar is?
Gefeliciteerd -_Guitarist_-
Ik snap de essentie van je verhaal wel, maar het onderzoek zelf citeren is nog geen argument pro voor de credibility van dat onderzoek.quote:
Als iemand ze meeneemtquote:Op zaterdag 21 april 2012 02:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Met toetertjes hoop ik?
[ afbeelding ]
Lijkt me een duidelijk grensgeval eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:59 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Biologie mijn vriend, geen psychologie. Volkomen logisch als je erin verdiept.
Hehe, nee echt niet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:04 schreef kapiteintje het volgende:
Lijkt me een duidelijk grensgeval eerlijk gezegd.
Ik heb eerlijk gezegd geen zin om alles zelf te typen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap de essentie van je verhaal wel, maar het onderzoek zelf citeren is nog geen argument pro voor de credibility van dat onderzoek.
Ik eet daar al jaren niet meer.quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:05 schreef TakAFCA het volgende:
Bij BK hebben ze lekkere burgers maar niet lekker brood.
Bij MC hebben ze lekker brood maar die burgers zijn ranzig.
Bij BK wordt je vreten nog tenminste op bestelling gemaakt. Dat scheelt nog een slok op een borrel vind ik persoonlijk. Ook is het vlees van betere kwaliteit in mijn ogen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:05 schreef TakAFCA het volgende:
Bij BK hebben ze lekkere burgers maar niet lekker brood.
Bij MC hebben ze lekker brood maar die burgers zijn ranzig.
Logisch, het was een redelijke lap tekst.quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:05 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen zin om alles zelf te typen.
Een keuze impliceert toch een interventie van de psyche? Het feit dat je je eigen levert opoffert impliceert toch een afweging en een waarneming van het feit dat er 2 directe verwanten in het spel zijn? Hoe is dat geen psychologische casus? Je lichaam handelt toch niet autonoom in zo'n geval?quote:
En ook aardig laat. Alhoewel ik toch geen fatsoenlijke ritme heb. Jullie hebben me overigens wel op ongezonde ideeën gebracht. Nu heb ik zin om naar de snackbar te gaan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Logisch, het was een redelijke lap tekst.
Ik heb ook vreselijk veel zin in een broodje hamburger van de BK man.quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:07 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
En ook aardig laat. Alhoewel ik toch geen fatsoenlijke ritme heb. Jullie hebben me overigens wel op ongezonde ideeën gebracht. Nu heb ik zin om naar de snackbar te gaan.
Ik ben echt in staat om nu de fiets te pakken. Heb sowieso wat energie nodig.quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:08 schreef kapiteintje het volgende:
Ik heb ook vreselijk veel zin in een broodje hamburger van de BK man.
Ik af en toe. Kan het soms op de terugreis van mijn school of uitgaan echt niet weerstaan.quote:
Vlees is zeker van betere kwaliteit.quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij BK wordt je vreten nog tenminste op bestelling gemaakt. Dat scheelt nog een slok op een borrel vind ik persoonlijk. Ook is het vlees van betere kwaliteit in mijn ogen.
Nee, 't is over 't algemeen vrij droog ja. Het zal vast te maken hebben met het feit dat ze bij de Mac een shitload aan conserveringsmiddelen gebruiken in 't brood.quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:12 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
Ik af en toe. Kan het soms op de terugreis van mijn school of uitgaan echt niet weerstaan.
[..]
Vlees is zeker van betere kwaliteit.
Alleen het brood valt daar continu uit elkaar, of ik heb daar alleen maar last van.
Niets open daar?quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:21 schreef kapiteintje het volgende:
gvd...het is weer zover hoor. M'n maag rammelt aan alle kanten en het enige waar het zin in heeft is zo'n heerlijke Whoppert van de Burger King.
Ik ga echt niet nu nog op de fiets stappen om eten te zoeken hoor. Vis wel wat uit m'n koelkast.quote:
Ik eet al weken echt super gezond, maar vanavond ff niet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:33 schreef GGMM het volgende:
Dit topic staat niet vol met gezond voedingsadvies.
terug van uitgaan manquote:
pizza voor mij, prima plan. Zin in die wedstrijd ook.quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:41 schreef AryaMehr het volgende:
Morgen lekker ook bij El Clasico een pizzatje of patat. Heerlijk man.
Ik ook. Hopen een goede voorstelling.quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:42 schreef GGMM het volgende:
pizza voor mij, prima plan. Zin in die wedstrijd ook.
Met Sierd als commentator dan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:43 schreef GGMM het volgende:
Yep, dat ze maar weer flink ruzie mogen krijgen ook.
Ik weet nog niet wat ik ga eten. Hoe laat begint die pot? Pizza'tje klinkt goed iig.quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:41 schreef AryaMehr het volgende:
Morgen lekker bij El Clasico ook een pizzatje of patat op schoot. Heerlijk man.
20:00 Barcelona ? - ? Real Madridquote:Op zaterdag 21 april 2012 02:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik ga eten. Hoe laat begint die pot? Pizza'tje klinkt goed iig.
8 uur. Perfecte tijd toch?quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:46 schreef kapiteintje het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga eten. Hoe laat begint die pot? Pizza'tje klinkt goed iig.
Ben nu weer in mijn ouderlijk dorp. :Ik ga elk weekend naar huis omdat ik op zaterdag werkquote:Op zaterdag 21 april 2012 02:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
lol, ga je op vrijdag ook uit jij?
Heerlijk tijdstippie. Lekker genieten. Vroeg in bed, zondag weer fit om 10 uur op 't veld.quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
20:00 Barcelona ? - ? Real Madrid
lol, ga je op vrijdag ook uit jij?quote:
wwtfquote:Op zaterdag 21 april 2012 02:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
lol, ga je op vrijdag ook uit jij?
is van computerprobleem geloof ikquote:Op zaterdag 21 april 2012 02:50 schreef AryaMehr het volgende:
Hoe later het is, hoe meer idioten er loslopen:
Turken op FOK! #717 Dit keer op tijd
Ja, serieus?quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:50 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
is van computerprobleem geloof ik. hij heeft van die homos accounts
hehe. Ja ik geloof ook echt dat alleen Ed en zijn buurman nog in dat huis zijnquote:Op zaterdag 21 april 2012 02:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was m'n eigen reactie bij 't dubbel quoten per ongeluk in jouw quote gekomen.
Boelers zijn het!quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:51 schreef napoleonfour het volgende:
[UDOWU] #1429 Hatsjie hier staat ie nog hoor (Y)
Je bent niet meer in Tilburg?quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hehe. Ja ik geloof ook echt dat alleen Ed en zijn buurman nog in dat huis zijn
nop. zondag avond weer.quote:
Wonen veel negers toch?quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:56 schreef napoleonfour het volgende:
sowieso durf ik niet uit te gaan in Tilburg in het weekend captain. Lees alleen maar over steekpartijen
Dat moet je aan Kapiteintje vragen. Ik woon best dicht bij de Polenquote:
Ik woonde tot voor kort in een Turkernbuurt. Negers zie je aan deze kant amper hoor.quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat moet je aan Kapiteintje vragen. Ik woon best dicht bij de Polen
Ik moet zeggen dat het mij meevalt. Maarjah het zal mij worst wezen of je blank bent of een negert, ik wil gewoon niet geprikt wordenquote:Op zaterdag 21 april 2012 02:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik woonde tot voor kort in een Turkernbuurt. Negers zie je aan deze kant amper hoor.
Negers grijpen sneller naar wapens.quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:59 schreef napoleonfour het volgende:
Ik moet zeggen dat het mij meevalt. Maarjah het zal mij worst wezen of je blank bent of een negert, ik wil gewoon niet geprikt worden
Haha, laat me raden: al die stoere jongens zijn weer paraat wanneer het kermis is daar in Tilburg?quote:Op zaterdag 21 april 2012 03:01 schreef napoleonfour het volgende:
al heb je hier ook van die gasten die onmogelijk stoer doen. Maarjah die zijn 16 jaar en skinny. 1 keer boos kijken en ze durven je niet meer te beuken.
heb het nu over mijn city waar ik vandaan kom (castricum)quote:Op zaterdag 21 april 2012 03:02 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Haha, laat me raden: al die stoere jongens zijn weer paraat wanneer het kermis is daar in Tilburg?
Oh, dacht dat jij ook uit Tilburg kwam. Hmm, Castricum. Niet echt bekend mee.quote:Op zaterdag 21 april 2012 03:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
heb het nu over mijn city waar ik vandaan kom (castricum)
Woon nu wel in Tilburg. Maar dat is pas sinds september. Oh zo speciaal is castricum niet. veel oude mensenquote:Op zaterdag 21 april 2012 03:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Oh, dacht dat jij ook uit Tilburg kwam. Hmm, Castricum. Niet echt bekend mee.
Hoe bevalt Tilburg dan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 03:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Woon nu wel in Tilburg. Maar dat is pas sinds september. Oh zo speciaal is castricum niet. veel oude mensen
Goed man. Maar was wel wennen. Vind het qua persoonlijkheid van de mensen een behoorlijk verschil met waar ik vandaan komt. Heb meer het gevoel dat ze in tilly niet in je gezicht vertellen wat ze er nou van vinden.quote:
Ja, herkenbaar. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik een redelijk kleurloos beeld heb van Tilburg. Spreekt me niet echt aan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 03:08 schreef napoleonfour het volgende:
Goed man. Maar was wel wennen. Vind het qua persoonlijkheid van de mensen een behoorlijk verschil met waar ik vandaan komt. Heb meer het gevoel dat ze in tilly niet in je gezicht vertellen wat ze er nou van vinden.
zou liever in Den Bosch wonen, dat vind ik echt een mooie stad.quote:Op zaterdag 21 april 2012 03:10 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik een redelijk kleurloos beeld heb van Tilburg. Spreekt me niet echt aan.
Den Bosch lijkt me inderdaad wel een mooie stad. Of Breda.quote:Op zaterdag 21 april 2012 03:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zou liever in Den Bosch wonen, dat vind ik echt een mooie stad.
Moet zeggen dat ik nooit in Breda ben geweestquote:Op zaterdag 21 april 2012 03:11 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Den Bosch lijkt me inderdaad wel een mooie stad. Of Breda.
Dat wist ik dan ook niet. Je bent een liefhebber van vliegtuigen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 03:12 schreef napoleonfour het volgende:
Moet zeggen dat ik nooit in Breda ben geweest. Vandaar ook mijn verontwaardig toen Kapiteintje mij vertelde dat er tussen tilly en breda een vliegbasis lag
Gast, je weet niet wat je mist. Breda is echt een geweldig leuke stad hoor. Wil er later graag zelf gaan wonen. Is voor mij echte de perfecte compromis tussen alles waar ik van hou. Chique, maar niet te chique. Mooi oud centrum, op relatief korte afstand van m'n familie, dicht bij Rotterdam, groen, mooie woningen, genoeg voorzieningen. Alleen beetje jammer dat m'n ex (die uit Breda komt) het net uitmaakte. Poef...wolkje.quote:Op zaterdag 21 april 2012 03:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik nooit in Breda ben geweest. Vandaar ook mijn verontwaardig toen Kapiteintje mij vertelde dat er tussen tilly en breda een vliegbasis lag
absoluut niet. Hekel aan die herriemonsters. Maar ik vroeg aan de captain wat al die f16 en legervliegtuigen over tilly deden en toen bleek er dus een luchtbasis te zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2012 03:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat wist ik dan ook niet. Je bent een liefhebber van vliegtuigen?
Die liefde die jij voelt met Breda heb ik met Haarlem man.quote:Op zaterdag 21 april 2012 03:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, je weet niet wat je mist. Breda is echt een geweldig leuke stad hoor. Wil er later graag zelf gaan wonen. Is voor mij echte de perfecte compromis tussen alles waar ik van hou. Chique, maar niet te chique. Mooi oud centrum, op relatief korte afstand van m'n familie, dicht bij Rotterdam, groen, mooie woningen, genoeg voorzieningen. Alleen beetje jammer dat m'n ex (die uit Breda komt) het net uitmaakte. Poef...wolkje.
Ja, Volkel ligt daar ook in de buurt toch?quote:Op zaterdag 21 april 2012 03:16 schreef napoleonfour het volgende:
absoluut niet. Hekel aan die herriemonsters. Maar ik vroeg aan de captain wat al die f16 en legervliegtuigen over tilly deden en toen bleek er dus een luchtbasis te zijn.
oh god Kapiteintje help mijquote:Op zaterdag 21 april 2012 03:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, Volkel ligt daar ook in de buurt toch?
Vliegbasisje Gilze-Rijen ligt hier om de hoek idd. Geweldig man. Heb hier echt een prachtig panorama-view vanuit m'n mini-penthouse. Zit hoog genoeg om over heel Tilburg uit te kijken en zie dan ook praktisch al het vliegverkeer voorbijkomen hier. Echt gaaf hoor, van die Chinooks e.d. Van de week ook de oranje demo-F16 hier over zien vliegen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 03:18 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh god Kapiteintje help mij. Ik weet nu dat Gilze-rijen er in de buurt ligt.
die heb ik ook gezienquote:Op zaterdag 21 april 2012 03:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vliegbasisje Gilze-Rijen ligt hier om de hoek idd. Geweldig man. Heb hier echt een prachtig panorama-view vanuit m'n mini-penthouse. Zit hoog genoeg om over heel Tilburg uit te kijken en zie dan ook praktisch al het vliegverkeer voorbijkomen hier. Echt gaaf hoor, van die Chinooks e.d. Van de week ook de oranje demo-F16 hier over zien vliegen.
ikga er ook maar eens in. Baas zou het niet tof vinden als ik om 11 kom aankakkenquote:
Gore shit inderdaad.quote:Op zaterdag 21 april 2012 03:35 schreef ajacied4lf het volgende:
De mod die dat plaatje net verwijderde, bedankt.
Gadverdamme, kom net terug zie je dit
Ik kijk denk ik alleen de eerste en de laatstequote:Op zaterdag 21 april 2012 09:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekkere voetbaldag
ARS-CHE om 13:45
WER-BAY om 15:30
HEE-VIT om 18:30
Borussia Dortmund vs Borussia Monchengladbach om 18:30
El Clásico om 20:00 met Koekoek
Overeem aan de doping ofzo toch?quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:45 schreef Geo4kant het volgende:
Smoof, Alistair Overeem officieel vervangen, ze wachten zijn hearing met de AC niet afhet is nu JDS vs Mir.
Ja, dat noem je een dommekrachtquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Overeem aan de doping ofzo toch?
Gepakt met een T/E ratio van 14:1 .. normaal mens heeft 1:1, bond laat max 6:1 toe.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Overeem aan de doping ofzo toch?
Pfff...quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:45 schreef Geo4kant het volgende:
Smoof, Alistair Overeem officieel vervangen, ze wachten zijn hearing met de AC niet afhet is nu JDS vs Mir.
Verbaasd ben je ook niet neequote:Op zaterdag 21 april 2012 11:53 schreef Caland het volgende:
Tsja, één blik op die Overeem vertelde je al genoeg imo.
En dan hij jou, een uberknee, dan wachten tot je uit je coma komt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:54 schreef inZanity het volgende:
Pussy man die Overeem. Ik geef m eentje.
Je gaat toch geen 1300 gezinnen/echtparen/alleenstaanden uitnodigen voor je bruiloft. Wtf.quote:PostNL helpt gedupeerde klanten
Laatste update: 21 april 2012 11:53 info
DEN HAAG - PostNL schiet in de regio Den Bosch in een beperkt aantal gevallen klanten te hulp die de dupe zijn geworden van falende postbezorging.
Het gaat onder anderen om een echtpaar dat ging trouwen en daarvoor 1300 uitnodigingen had gestuurd, waarvan een deel niet aankwam. PostNL heeft genodigden op eigen kosten alsnog geïnformeerd.
Buitenlandse bruiloft ofzo.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:09 schreef Muto het volgende:
[..]
Je gaat toch geen 1300 gezinnen/echtparen/alleenstaanden uitnodigen voor je bruiloft. Wtf.
Toeterturken bruiloftquote:
Hij heeft ff pauze die ouwe bouwvakkerquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Kromme. Vordert het al een beetje met die tweede ring?
Jo. De plannen liggen er nog steeds, maar volgend seizoen eerst maar weer eens ons normale niveau halen en meedraaien in de subtop. Ben je erbij morgen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Kromme. Vordert het al een beetje met die tweede ring?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij heeft ff pauze die ouwe bouwvakker
nope. Weinig Haagse vrienden die een kaart konden regelen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:16 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jo. De plannen liggen er nog steeds, maar volgend seizoen eerst maar weer eens ons normale niveau halen en meedraaien in de subtop. Ben je erbij morgen?
Waarom ga je niet gewoon in het uitvak zitten dan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:17 schreef Caland het volgende:
[..]
nope. Weinig Haagse vrienden die een kaart konden regelen.
Hoezo, heb je er één over dan?
Nieuwe werk is alweer voorbij, ben genaaid qua geld dat ik niet krijg maar ga het aanvechtenquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:16 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jo. De plannen liggen er nog steeds, maar volgend seizoen eerst maar weer eens ons normale niveau halen en meedraaien in de subtop. Ben je erbij morgen?
[..]. Hoe ist op je nieuwe werk, ouwe jood van me?
Ik zag dat HMF was gebanned btw, de kust is weer veilig.
Altijd uitverkocht joh. En ik maak dusdanig weinig gebruik van die uitkaart dat ik hoger kan gaan in rang. Heb daar sowieso niet echt behoefte aan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:18 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon in het uitvak zitten dan?
Goed bezigquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:19 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nieuwe werk is alweer voorbij, ben genaaid qua geld dat ik niet krijg maar ga het aanvechten
En hmf weer een ban
Okeu. Als je van tevoren had aangegeven kon ik wel een kaart voor je regelen btwquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd uitverkocht joh. En ik maak dusdanig weinig gebruik van die uitkaart dat ik hoger kan gaan in rang. Heb daar sowieso niet echt behoefte aan.
Nog nooit een uitkering gehad manquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:20 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Goed bezig. En nu? Ouwe uitkeringstrekker.
Ik word ook conducteurquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:21 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Omg, de trein beweegt. Ik ga geen kaartjes meer controleren.
Luie flikkers.
Ik zag het ook al. Maar het is soms wel fucking vervelend, iedereen stuitert gewoon die trein door als je staat op sommige trajecten.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:21 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Luie flikkers.
Zal het voor volgend seizoen onthouden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:20 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Goed bezig. En nu? Ouwe uitkeringstrekker.
[..]
Okeu. Als je van tevoren had aangegeven kon ik wel een kaart voor je regelen btw.
Den Bosch is mooi ja. Vind het altijd wel een beetje op nimma lijken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:22 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik zag het ook al. Maar het is soms wel fucking vervelend, iedereen stuitert gewoon die trein door als je staat op sommige trajecten.
Was gisteren in Den Bosch trouwens, mooie stad zeg. Beter dan Nimma.
Ik ben daar waarschijnlijk met Koninginnenach. Lange set van Chris Liebingquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Zal het voor volgend seizoen onthouden.
Morgen maar thuis kijken. Vannacht voor het eerst sinds tijden weer naar een technofeestje.In perron, veel goede verhalen over gehoord.
Ah, tof ja. Ga er vanavond voor de eerste keer heen, ben benieuwd. Schijnt een ekte underground locatie te zijn. Wat eerst catwalk was (nu toffler) is ook weer open. Qua techno en Rotterdam zit het dus weer goed.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:23 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik ben daar waarschijnlijk met Koninginnenach. Lange set van Chris Liebing. Wel eens eerder in Perron geweest? Ik hoor er ook veel goede verhalen over.
Thuiswedstrijd is altijd goed, kan je zo je bed in rollen i.p.v. een uur terugtreinen vanuit Amsterdam.
Ik blijf erbij dat outdoor feestjes 100x beter zijn, twijfel dus nog of ik nach aan de X ga of op dag bij Loveland in A'damquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, tof ja. Ga er vanavond voor de eerste keer heen, ben benieuwd. Schijnt een ekte underground locatie te zijn. Wat eerst catwalk was (nu toffler) is ook weer open. Qua techno en Rotterdam zit het dus weer goed.
Tsja, maar het is hier gemiddeld maar een maandje in het jaar mooi weer ofzo.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:29 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat outdoor feestjes 100x beter zijn, twijfel dus nog of ik nach aan de X ga of op dag bij Loveland in A'dam.
Hee kromme, zijn er nog zielige imbecielen in den haag die willen verliezen zodat ajax nog niet kampioen wordtquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:29 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat outdoor feestjes 100x beter zijn, twijfel dus nog of ik nach aan de X ga of op dag bij Loveland in A'dam.
Vroeger ja. Nu is het helemaal verpauperd door de gemeente omdat het een paar keer uit de hand liep. Pak dan liever een feestje van Liebingquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, maar het is hier gemiddeld maar een maandje in het jaar mooi weer ofzo.
Waarom trouwens koninginnenacht niet in Den Haag, dat is dan toch juist voor één keer in het jaar the place to be?
Jo kiddo, daar houden we ons niet echt mee bezig man. En jullie zijn al zowat kampioen, alsof Feijenoord ineens alles gaat winnen nu, die mogen in de handjes wrijven als ze de tweede plaats kunnen vasthouden.. Wij zijn wel al zo goed als veilig nu, ik hoop gewoon op een mooie aanvallende pot morgenquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hee kromme, zijn er nog zielige imbecielen in den haag die willen verliezen zodat ajax nog niet kampioen wordt
ik zag laatst nog wel een kneusje in het ado topic die daar aan zat te denkenquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:34 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Vroeger ja. Nu is het helemaal verpauperd door de gemeente omdat het een paar keer uit de hand liep. Pak dan liever een feestje van Liebing.
[..]
Jo kiddo, daar houden we ons niet echt mee bezig man. En jullie zijn al zowat kampioen, alsof Feijenoord ineens alles gaat winnen nu, die mogen in de handjes wrijven als ze de tweede plaats kunnen vasthouden.. Wij zijn wel al zo goed als veilig nu, ik hoop gewoon op een mooie aanvallende pot morgen.
Ah, wist ik niet man. En ik zat nog wel mensen over te halen om dan een keer naar Den Haag te gaan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:34 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Vroeger ja. Nu is het helemaal verpauperd door de gemeente omdat het een paar keer uit de hand liep. Pak dan liever een feestje van Liebing.
Biertje doen op loveland?quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:34 schreef De_kromme het volgende:
[..]
[..]
Jo kiddo, daar houden we ons niet echt mee bezig man. En jullie zijn al zowat kampioen, alsof Feijenoord ineens alles gaat winnen nu, die mogen in de handjes wrijven als ze de tweede plaats kunnen vasthouden.. Wij zijn wel al zo goed als veilig nu, ik hoop gewoon op een mooie aanvallende pot morgen.
Ik heb al een kaartje, ook voor awake festivalquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:43 schreef De_kromme het volgende:
[..]
FUCK. Het is al uitverkocht. NOOOOOOOOOOOOOOOOOO.
Tyfus, ik dacht nog: deze kaarten moet ik snel halenquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb al een kaartje, ook voor awake festival
Dat is meer hardstyle toch? Vind ik niks man.quote:
Gemengd. Meer techno/house dan hardere stijlen iig.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:52 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dat is meer hardstyle toch? Vind ik niks man.
Denk dat ik deze zomer voor de kleinere festivals ga, met als uitzondering Awakefest dan.
Jaquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:45 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Tyfus, ik dacht nog: deze kaarten moet ik snel halen. Dit is echt naar..
Awakefest is zeker ook al bijna uitverkocht?
En ook sowieso de kans dat je in Amsterdam loopt de dag nadat de joden kampioen zijn geworden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:57 schreef De_kromme het volgende:
Steven, als je toevallig nog mensen kent die Loveland-tickets verkopen, je weet me te vinden..
Naja fuck it, anders ga ik gewoon tijdens nach aan de X en chill ik gewoon tijdens Koninginnedag.. Sowieso wordt het waarschijnlijk een hel om naar Amsterdam te komen met de trein. Ik heb dat altijd gemeden, maar Loveland zag er wel echt heerlijk uit..
Ik zal aan je denken als ik wat hoor manquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:57 schreef De_kromme het volgende:
Steven, als je toevallig nog mensen kent die Loveland-tickets verkopen, je weet me te vinden..
Naja fuck it, anders ga ik gewoon tijdens nach aan de X en chill ik gewoon tijdens Koninginnedag.. Sowieso wordt het waarschijnlijk een hel om naar Amsterdam te komen met de trein. Ik heb dat altijd gemeden, maar Loveland zag er wel echt heerlijk uit..
Moet eerlijk zeggen dat het me op dat moment waarschijnlijk geen fuck boeitquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
En ook sowieso de kans dat je in Amsterdam loopt de dag nadat de joden kampioen zijn geworden.Dat wil je toch vermijden neem ik aan.
Loveland is chill idd, het moet alleen niet groter wordenquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:01 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat het me op dat moment waarschijnlijk geen fuck boeit. Loveland is echt één van de chillste festivals van het jaar altijd, de sfeer is echt
![]()
.
Het is nu nog enigzins kleinschalig inderdaad, dat maakt de sfeer ook zo goed..quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Loveland is chill idd, het moet alleen niet groter worden
watquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:02 schreef De_kromme het volgende:
Mensen die nu voor ¤35 Loveland-tickets op MP zetten, terwijl ze voor ¤10 in de VVK waren. Zo'n intense haat aan dat volk..
Dat is de VOC-mentaliteit die ons vroeger ook al ver bracht. Alleen maar waarderen kan je zoiets.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:02 schreef De_kromme het volgende:
Mensen die nu voor ¤35 Loveland-tickets op MP zetten, terwijl ze voor ¤10 in de VVK waren. Zo'n intense haat aan dat volk..
Ik vind het meer de joden-mentaliteit. Wil jij je identificeren met joden, ouwe havenslaaf? Hoe bevalt het trouwens, modaf zijn?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is de VOC-mentaliteit die ons vroeger ook al ver bracht. Alleen maar waarderen kan je zoiets.
Die joden pakken het wel altijd slim aan, wanneer het op geld aankomt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:12 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik vind het meer de joden-mentaliteit. Wil jij je identificeren met joden, ouwe havenslaaf? Hoe bevalt het trouwens, modaf zijn?
Lijkt me ook niets, in je vrije tijd schoolmeester spelen. Je was dan wel de enige fatsoenlijke schoolmeester.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:16 schreef Happel het volgende:
Heerlijk om geen mod te zijn. Voelt niet meer als een verplichting om hier te zijn, dus ben er ook steeds minder.
Je hebt het lang genoeg gedaan toch. Het is weer goed druk geworden hier onder jouw bewind, ouwe politieman. Probs.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Die joden pakken het wel altijd slim aan, wanneer het op geld aankomt.
Heerlijk om geen mod te zijn. Voelt niet meer als een verplichting om hier te zijn, dus ben er ook steeds minder.
Klinkt leuk maar niks over gehoord eigelijkquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:21 schreef napoleonfour het volgende:
schijnt ook een of ander techno feest te zijn op een boot in damsco, weet jij daar iets van Steven? Dan ga je met een boot naar Utrecht en ondertussen feest dit dat.
Haha, varen op 't IJ met de technoboot Purelinerquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:21 schreef napoleonfour het volgende:
schijnt ook een of ander techno feest te zijn op een boot in damsco, weet jij daar iets van Steven? Dan ga je met een boot naar Utrecht en ondertussen feest dit dat.
Een Zware Dobber heet het geloof ik.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:24 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Haha, varen op 't IJ met de technoboot Pureliner. Ik was er vorig jaar, wel echt fucking geniaal als je 's nachts vaart terwijl je spaced. Ik vond de techno echter iets te soft, maar moet je zeker een keer hebben meegemaakt, was dope
.
Edit: hmm, met een boot naar Utrecht varen is weer wat heel anders.
Ah, wel van gehoord inderdaad. Dat feest van mij vorig jaar heet Scheepsjongens van de Bonte Koe (quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:27 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Een Zware Dobber heet het geloof ik.
Als je een minimalfeest weet, graagquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:29 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ah, wel van gehoord inderdaad. Dat feest van mij vorig jaar heet Scheepsjongens van de Bonte Koe (). Nog op zoek naar een technofeestje voor 'nach?
Leuk, maar ergens ook droevig dat je zoveel energie steekt om een act volledig te kopieren. Of was dat het doel van dat programma?quote:
Echt he.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:21 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Luie flikkers.
Altijd toch?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:28 schreef stevenmac26 het volgende:
Koninginnedag is toch kut dit jaar in Amsterdam
quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:49 schreef Caland het volgende:
"Wilders weggelopen uit Catshuis, lijkt geklapt"
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Gewoon rechtstreeks door man, pussy.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:49 schreef kapiteintje het volgende:
Koninginnedag is zo'n dag waar ik van tevoren heel druk ben om uit te zoeken waar ik precies naartoe wil, maar op de dag zelf lig te meuren in m'n bed omdat ik naar Koninginnenacht ben geweest en uiteindelijk niet meer de trein instap.
Ik gebruik geen sos, zoals sommigen hier. Tevens, vroeger altijd met een vriendin te maken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon rechtstreeks door man, pussy.
Slapen
Welnee man, waarom zou ik in godsnaam sos gebruiken?quote:
Op zich is Eindhoven altijd wel vet met Koninginnenacht. Probleem is alleen dat de muziek daar de laatste jaren om 11 al stopt en je er dus vroeg bij moet zijn om echt te kunnen partyen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:53 schreef napoleonfour het volgende:
jammer dat de kromme niet meer reageert, mocht iemand anders hier nog een vet minimal techno feest weten tijdens 'nacht en koninginnen-dag, tell me.
Op alcohol lukt dat ook wel hoor. Kakt alleen tegen de ochtend effe enorm in.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Welnee man, waarom zou ik in godsnaam sos gebruiken?Prima dat anderen 't doen, mij lijkt het niks.
Yeah, maar weet je wat 't is. Als ik dan doorknal heb ik de volgende dag de helft minder plezier dan wanneer ik ff lekker een tukkie doe. Als je om 12 uur thuis vertrekt kun je toch ook prima nog feesten?quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Op alcohol lukt dat ook wel hoor. Kakt alleen tegen de ochtend effe enorm in.
oh en dan zon heerlijk zonnetje op je bolquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Op alcohol lukt dat ook wel hoor. Kakt alleen tegen de ochtend effe enorm in.
Bij mij is het juist andersom. Ga je 7 uur naar je nest, ben je de volgende dag helemaal niks meer waard. Kan je hem beter doortrekken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Yeah, maar weet je wat 't is. Als ik dan doorknal heb ik de volgende dag de helft minder plezier dan wanneer ik ff lekker een tukkie doe. Als je om 12 uur thuis vertrekt kun je toch ook prima nog feesten?
Ik lig er voor 7 wel lang en breed in op Koninginnenacht. Heb te maken met nachttreinen etc. aangezien er in Tilburg geen reet gebeurt. Ja, 'Tilburg Zingt', dat is misschien nog wel leuk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij mij is het juist andersom. Ga je 7 uur naar je nest, ben je de volgende dag helemaal niks meer waard. Kan je hem beter doortrekken.
Olof niet eens een feest?quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik lig er voor 7 wel lang en breed in op Koninginnenacht. Heb te maken met nachttreinen etc. aangezien er in Tilburg geen reet gebeurt. Ja, 'Tilburg Zingt', dat is misschien nog wel leuk.
Ja, heerlijk man. Op een gegeven moment ben je ook gewoon over je moeheid heen, word je ook niet meer echt zat. Maar wel lekker vaagquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
oh en dan zon heerlijk zonnetje op je bol
haha, ik was er nog bijna gaan wonen ook.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga nooit naar die ballentent. Vreselijk die brallende wannabe corpsballen.
In het pand van Olof?quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:01 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
haha, ik was er nog bijna gaan wonen ook.
ik had daardoor eens een zonnesteekquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, heerlijk man. Op een gegeven moment ben je ook gewoon over je moeheid heen, word je ook niet meer echt zat. Maar wel lekker vaag
Whehehe, lekker slim.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik had daardoor eens een zonnesteek
nah, in een dispuutshuis. Super mooi huis, maar zo smerig he. Nadat een sukkel het leuk vond om een brandblusser door de woonkamer te gooien, waardoor deze ontplofte, ben ik weg gegaan.quote:
gelukkig nog net op tijd bij en kon ik nog even wat drinken, maar was al aardig geelquote:
Gewoon puur door uitdroging neem ik aan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gelukkig nog net op tijd bij en kon ik nog even wat drinken, maar was al aardig geel. sindsdien heb ik de bijnaam de chinees
uiteraard.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon puur door uitdroging neem ik aan?
Pandje aan 't Wilhelminapark?quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nah, in een dispuutshuis. Super mooi huis, maar zo smerig he. Nadat een sukkel het leuk vond om een brandblusser door de woonkamer te gooien, waardoor deze ontplofte, ben ik weg gegaan.
tuinstrissaquote:
ik pm je de naam wel even.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh daar bij die 5 sprong? Pallieter ofzo heten die toch?
Ik ben niet zo van de minimal. Tijdens 'nach draait Chris Liebing een lange set in Perron (Rotterdam). Maar dat is gewoon snoeiharde technoquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:53 schreef napoleonfour het volgende:
jammer dat de kromme niet meer reageert, mocht iemand anders hier nog een vet minimal techno feest weten tijdens 'nacht en koninginnen-dag, tell me.
Dat sowieso. Maar ik hou het bij sporadisch gebruik hoor. Of zeggen alle junks dat?quote:
Caland bakt er alleen boterkoekjes mee ja.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:13 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de minimal. Tijdens 'nach draait Chris Liebing een lange set in Perron (Rotterdam). Maar dat is gewoon snoeiharde techno. Kan je wel lekker op beuken.
En sos. Volgens mij zit niemand aan die shit hier hoor, misschien steven. Pep en X
.
ja techno vind ik alleen buiten echt super. Binnen en gewoon rustig op het terras is minimal echt mijn ding zeg maar.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:13 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de minimal. Tijdens 'nach draait Chris Liebing een lange set in Perron (Rotterdam). Maar dat is gewoon snoeiharde techno. Kan je wel lekker op beuken.
En sos. Volgens mij zit niemand aan die shit hier hoor, misschien steven. Pep en X
.
Dan moet je een leuk festival zoeken tijdens dag. Laat maar weten als je er één gevonden hebt. Zo jammer dat Loveland is uitverkocht, ik kan wel jankenquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja techno vind ik alleen buiten echt super. Binnen en gewoon rustig op het terras is minimal echt mijn ding zeg maar.
Zal wel amstelveld worden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:17 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dan moet je een leuk festival zoeken tijdens dag. Laat maar weten als je er één gevonden hebt. Zo jammer dat Loveland is uitverkocht, ik kan wel janken![]()
.
no man hboertquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:38 schreef kapiteintje het volgende:
Ik ga ff op de uni studeren.Zat jij nou op de uni napoleon?
ze zijn nou niet echt knap neequote:Op zaterdag 21 april 2012 15:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Net niet vrouwtjes als je 't mij vraagt, maargoed.
Het was wachten hierop. Maar dit is echt een ramp, ja. Dit gaat Nederland economisch nog dieper de grond in boren.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:28 schreef Caland het volgende:
Best wel een ramp voor nederland, maar ik ben er totaal niet rouwig om.
Duurt veel te langquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:31 schreef Muto het volgende:
[..]
Het was wachten hierop. Maar dit is echt een ramp, ja. Dit gaat Nederland economisch nog dieper de grond in boren.
Als we met Emile Roemer aankomen helemaal.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:46 schreef Caland het volgende:
Die Grieken lachen ons echt hard uit nu.
Hoezo? Het is toch vrij normaal dat in het gepolariseerde politieke klimaat van nu dergelijke besprekingen vastlopen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:46 schreef Caland het volgende:
Het is gewoon niet zo handig als je met een botte bijl moet bezuinigen een minderheidsregering te beginnenquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo? Het is toch vrij normaal dat in het gepolariseerde politieke klimaat van nu dergelijke besprekingen vastlopen?
Eerder hadden wij een belerend toontje, nu doen we eigenlijk exact hetzelfde.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo? Het is toch vrij normaal dat in het gepolariseerde politieke klimaat van nu dergelijke besprekingen vastlopen?
Die zijn het vermogen tot lachen allang kwijtgeraakt hoor.quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:46 schreef Caland het volgende:
Maar die kunnen ons nu wel lekker gaan terug gaan naaien.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die zijn het vermogen tot lachen allang kwijtgeraakt hoor.
Nah, niet echt. Die zitten nog in een Europees (Duits) houtgreep.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:15 schreef Muto het volgende:
Maar die kunnen ons nu wel lekker gaan terug gaan naaien.
Daar zitten we allemaal inquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:16 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nah, niet echt. Die zitten nog in een Europees (Duits) houtgreep.
Als je het met de Grieken vergelijkt niet echt. Die hebben gewoon continu te maken met een Europees curator.quote:
Dat is zo maar Nederland is dan ook het beste jongetje van de Duitse klas, doet alles wat de meester zegtquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:21 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Als je het met de Grieken vergelijkt niet echt. Die hebben gewoon continu te maken met een Europees curator.
Klopt, maar wel begrijpelijk. Ideologisch gezien staan de Nederlanders en de Duitsers redelijk dicht bij elkaar.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:23 schreef Tarado het volgende:
Dat is zo maar Nederland is dan ook het beste jongetje van de Duitse klas, doet alles wat de meester zegt
Gaat wel interessant worden wat de rest van Europa nu doet. Juist om dat stempel dat Nederland had.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is zo maar Nederland is dan ook het beste jongetje van de Duitse klas, doet alles wat de meester zegt
Niet zo raar en gelukkig maar! Wij zijn enorm afhankelijk van de kracht van de Duitse economie.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:26 schreef napoleonfour het volgende:
heeft inZanity hier nog iets over te zeggen?
Die focust zich vandaag alleen maar op barca-realquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:26 schreef napoleonfour het volgende:
heeft inZanity hier nog iets over te zeggen?
ik denk dat ie ons aller ervan overtuigt om GL te stemmen (y)quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:32 schreef eight het volgende:
[..]
Die focust zich vandaag alleen maar op barca-real
Ik wil wel. Maar die Jolanda Sap. Brrrrquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik denk dat ie ons aller ervan overtuigt om GL te stemmen (y)
ja ik vind jou ook meer een type voor Ineke van Gent.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wil wel. Maar die Jolanda Sap. Brrrr
sabine uitslag dan maarquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wil wel. Maar die Jolanda Sap. Brrrr
CDAquote:Op zaterdag 21 april 2012 17:45 schreef eight het volgende:
[..]
sabine uitslag dan maar
[ afbeelding ]
Hier gaat ie ook absoluut niet van steigeren hoor.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:45 schreef eight het volgende:
[..]
sabine uitslag dan maar
[ afbeelding ]
Normaal ben je vrij actief dan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik moet nog eten halen man., doe heel de dag al niets.,
quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:41 schreef kapiteintje het volgende:
gvd...net boodschappen gedaan hebben en nu trek in friet hebben.
Ik was een tijdje weer actiever ja.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Normaal ben je vrij actief dan?
Zo voel ik me nu ook ja.quote:
Patatquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:41 schreef kapiteintje het volgende:
gvd...net boodschappen gedaan hebben en nu trek in friet hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |