Ja, ik had er nog wel bij kunnen melden dat m'n lief ook uit hetzelfde jaar is, maar die post niet in dit subforum.quote:
Oh ja, dat ging er mis tussen onsquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]Alleen dat vieze bier dat je drinkt he
Welke ads?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:40 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel okay om een keer een biertje mee te drinken![]()
Moeten we nu -wederom vanwege remlof- iets met de ads doen?
ik post her en der, een soort SC hoer eigenlijkquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik had er nog wel bij kunnen melden dat m'n lief ook uit hetzelfde jaar is, maar die post niet in dit subforum.
FOK!sters? Maar een stuk of vijf.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hoeveel heb jij er ''afgewerkt''
Erg jong, jij?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:40 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Kingtoppie post hier ook!
Zeg kingtoppie, hoe voel je je nu?
Fok it ik word gekquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Whut???
Welke kankerlijer ?![]()
en PM geen DM ..
Ik post overal, maar deze en de OUD-SC zijn de enige SC's waar ik tegenwoordig post.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik post her en der, een soort SC hoer eigenlijk
Zeg mama, heb je nog voor me gekookt?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Volgens mij is Kingtoppie de jongste, die is net uit de luiers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |