Dat was het even jaquote:
Nee tuurlijk nietquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:17 schreef Mickeys het volgende:
Desnoods doet de rest ook mee, gezellige dag uit (of zeg ik nu iets raars?)
Dan maar even kijken wat er vannacht eventueel bij willen komen.quote:
Wie heeft het over een relatie?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:19 schreef Leandra het volgende:
Leuk juist eens mee te kunnen lezen, het gros kwam er pas achter dat wij een relatie hadden toen mijn zwangerschap voorbij de grootste risicoperiode was, en een half jaar daarvoor had ik al een keer een miskraam gehad, dus wij hebben het echt heel erg buiten beeld gehouden, daarom vind ik het juist leuk
We hebben geen relatie hoorquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:19 schreef Leandra het volgende:
Leuk juist eens mee te kunnen lezen, het gros kwam er pas achter dat wij een relatie hadden toen mijn zwangerschap voorbij de grootste risicoperiode was, en een half jaar daarvoor had ik al een keer een miskraam gehad, dus wij hebben het echt heel erg buiten beeld gehouden, daarom vind ik het juist leuk
Een American Football team bij elkaarquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
We hebben geen relatie hoor![]()
Maar het duurt niet lang meer dan gaan we trouwen en krijgen we heel veel kindjes
Hoeveel spelers hebben diequote:Op vrijdag 20 april 2012 22:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Een American Football team bij elkaar
heel veelquote:
Een team bestaat uit 46 spelers en stelt 11 spelers op het veld opquote:
Hahahaha... zal lastig gaan aangezien mijn leeftijdsteller al op 44 is aanbelandquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:26 schreef Leandra het volgende:
We zitten in 40+ hè, als jullie zulke wensen hebben dan kun je het beste proberen zwanger je worden op de eerste date...
We hebben elkaar niet eens gezienquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:26 schreef Leandra het volgende:
We zitten in 40+ hè, als jullie zulke wensen hebben dan kun je het beste proberen zwanger je worden op de eerste date...
Ik heb een zoon van bijna 17 maandenquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:27 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hahahaha... zal lastig gaan aangezien mijn leeftijdsteller al op 44 is aanbeland
Oeh, care to update zodat ik niet alles door moet scrollen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:25 schreef Leandra het volgende:
Echt, ik zie wel dat er (nog) niks speelt, maar daarom is het wel leuk een date te zien ontstaan
Zal bij mij echt niet meer gaan, helaas. Maar surrogaat kids kunnen nog primaquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb een zoon van bijna 17 maanden
In principe is het niet onmogelijk, maar ik besef me dat ik de uitzondering op een hoop regels ben
Er is nog niks gaande, maar mogelijk eventueel een bioscoopje en een hint naar K-day...quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:28 schreef APK het volgende:
[..]
Oeh, care to update zodat ik niet alles door moet scrollen?
Of je/jullie mee willen in Amsterdam koninginnedag vierenquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:28 schreef APK het volgende:
[..]
Oeh, care to update zodat ik niet alles door moet scrollen?
Ah, dus dan kunnen wij de kleine wel eens langsbrengen... Ook goedquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:30 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zal bij mij echt niet meer gaan, helaas. Maar surrogaat kids kunnen nog prima
Wat vind jij meestal een leuk uitje?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er is nog niks gaande, maar mogelijk eventueel een bioscoopje en een hint naar K-day...
Maar de invulling is aan Mickeys en Karzai natuurlijk.
Soms hebben dingen tijd nodigquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:34 schreef APK het volgende:
Oh, ik was te snel met mijn boze 'WAAR BLIJFT DE UITLEG?' reactie
Ah, Mickeys en Karzai dus.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er is nog niks gaande, maar mogelijk eventueel een bioscoopje en een hint naar K-day...
Maar de invulling is aan Mickeys en Karzai natuurlijk.
Pfffff ik ben al ruim 2 jaar niet meer op een uitje geweest, ik zou al blij zijn met een etentje waar geen dreumes aan tafel zit en een paar biertjes in de kroeg.quote:
Succesquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:36 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, Mickeys en Karzai dus.![]()
Nu even uitvogelen of het mannen of vrouwen zijn en hoe oud en kinderen en honden en katten enzo
Ja, je dacht toch niet dat het over mij ging?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:36 schreef APK het volgende:
[..]
Nu even uitvogelen of het mannen of vrouwen zijn en hoe oud en kinderen en honden en katten enzo
Ja, kut is dat op een forumquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:36 schreef Karzai het volgende:
ik ga hier weg, iedereen gaat er zich mee bemoeien
Das mafquote:
Ah oke ik weet het weer, geen kinderenquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pfffff ik ben al ruim 2 jaar niet meer op een uitje geweest, ik zou al blij zijn met een etentje waar geen dreumes aan tafel zit en een paar biertjes in de kroeg.
Maar dat doen we nog maar even niet
Ja en ?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:39 schreef Mickeys het volgende:
Goed... APK even bijpraten: ik lig in scheiding, ben 44 en woon in Almere, heb 2 kattenmormels die zich de taak van puberende kids op zich hebben genomen.
quote:
daarom dusquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:36 schreef APK het volgende:
[..]
Almere, scheiding...quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:39 schreef Mickeys het volgende:
Goed... APK even bijpraten: ik lig in scheiding, ben 44 en woon in Almere, heb 2 kattenmormels die zich de taak van puberende kids op zich hebben genomen.
Mwah, op zich zou het wel kunnen, en helemaal omdat de oudste en zijn vriendin oud genoeg zijn om op te passen (20 en 21), maar ik voed hem nog zelf, dus dat is niet echt handig met een paar biertjes.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ah oke ik weet het weer, geen kinderen
Ah, de vrolijke noot op vrijdag is er ook weerquote:
Ik val er zomaar in, geen zin om alles terug te lezen...quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:19 schreef Leandra het volgende:
Hou es op ik volg dit, en dat jij nu zo vrolijk bent ineens wil niet zeggen dat ik mijn post gedrag plots ga aanpassen vrolijke jokerquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:43 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, de vrolijke noot op vrijdag is er ook weer
Ehm nee... Tenzij je FOK! als familie zietquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:43 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik val er zomaar in, geen zin om alles terug te lezen..., maar jij hebt je familie pas verteld dat je een relatie met je vriend/man had op het moment dat je hoogzwanger was?
Gewoon een date regelen per DM met Karzai voor Koninginnendag in Amsterdamquote:
Ik ga mijn postgedrag ook niet voor jou aanpassen hoorquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Hou es op ik volg dit, en dat jij nu zo vrolijk bent ineens wil niet zeggen dat ik mijn post gedrag plots ga aanpassen vrolijke joker
Proest. B valt al sowieso af en A en C ligt over denk ik een jaar of 10 of misschien wel 20.. geen ideequote:Op vrijdag 20 april 2012 22:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gewoon een date regelen per DM met Karzai voor Koninginnendag in Amsterdam![]()
Maar beter via PM anders staat half FOK op die plek waar jullie afspreken![]()
en een update geven als je:![]()
A. Samen gaat Wonen
B. Zwanger bent
C. Gaat trouwen
Nah, jah... verkering is ook goedquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Proest. B valt al sowieso af en A en C ligt over denk ik een jaar of 10 of misschien wel 20.. geen idee
Die staan er sowieso, weet je hoe druk het is dan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gewoon een date regelen per DM met Karzai voor Koninginnendag in Amsterdam![]()
Maar beter via PM anders staat half FOK op die plek waar jullie afspreken![]()
en een update geven als je:![]()
A. Samen gaat Wonen
B. Zwanger bent
C. Gaat trouwen
Je hebt wel een grote mond he?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Zo zie je maar weer jeweetmaarnooit....
Ja dat weet ikquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
Die staan er sowieso, weet je hoe druk het is dan?
meh... het is jullie feestjequote:Op vrijdag 20 april 2012 22:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je hebt wel een grote mond he?
Kom je ook?
Ik heet geen Beatrixquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
meh... het is jullie feestje
Dat vroeg ik ook niet, moet wel bekennen dat ik je niet terug ken als de APK van een jaar of 2 geleden. Maar het siert jequote:Op vrijdag 20 april 2012 22:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ga mijn postgedrag ook niet voor jou aanpassen hoor
Was gewoon een observatie
Die heb je toch al vaker gehoord ?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:55 schreef APK het volgende:
Ik hoorde vandaag via een collega die naar Skyradio luistert een enge versie van Beyoncey ofzo?
Welke FOK!ker is dat dan? #nieuwsgierigquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:46 schreef Leandra het volgende:
Ehm nee... Tenzij je FOK! als familie ziet
Maar nee, ondanks het feit dat we elkaar op FOK! hebben leren kennen wist vrijwel niemand op FOK! dat wij een relatie hadden tot ik zo'n 4 maanden zwanger was.
Onze families wisten het ver voor die tijd al
Truste... effe een slaapliedje ?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:57 schreef Mickeys het volgende:
Deze dame gaat over in snoezelmodes. hefvun en doe geen dingen die ik ook niet zou doen
Nostalgistquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:57 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Welke FOK!ker is dat dan? #nieuwsgierig
Sorry, nooit van gehoord!quote:
Nou wil ik ook natuurlijk wel weten met welke Fok!er jij een relatie hebt en waarvan je zwanger was?quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:46 schreef Leandra het volgende:
Ehm nee... Tenzij je FOK! als familie ziet
Maar nee, ondanks het feit dat we elkaar op FOK! hebben leren kennen wist vrijwel niemand op FOK! dat wij een relatie hadden tot ik zo'n 4 maanden zwanger was.
Nostalgist.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:03 schreef golfer het volgende:
Nou wil ik ook natuurlijk wel weten met welke Fok!er jij een relatie hebt en waarvan je zwanger was?
Whehehe, best leuk die fok liefdesquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij niet mag ik hopen
Daar gaat m'n wereldbeeld
Niet die nieuwe slechte versie dus, maar volgens mij zijn we inmiddels alweer miles verderquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die heb je toch al vaker gehoord ?
Ging ik te snel ?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:06 schreef APK het volgende:
[..]
Niet die nieuwe slechte versie dus, maar volgens mij zijn we inmiddels alweer miles verder
Ik ben al een tijdje geboren, ik kan wel kopietje sturenquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:06 schreef golfer het volgende:
Maar als ik het goed begrijp krijgen we over een tijdje geboortekaartjes van het nieuwe duo Mickey en Karzai?
Nee, ik doe het met een andere FOK!ker.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:05 schreef Leandra het volgende:
Jij niet mag ik hopen
Daar gaat m'n wereldbeeld
Nah, ik ben langzaam en jij bent nog spiksplinternieuwquote:
Zou ik ook NIET doen als ik jou was, gewoon verder per DM, afspraak maken en klaar !quote:
Trustenquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:57 schreef Mickeys het volgende:
Deze dame gaat over in snoezelmodes. hefvun en doe geen dingen die ik ook niet zou doen
Met welke?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:09 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nee, ik doe het met een andere FOK!ker.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:09 schreef APK het volgende:
[..]
[ Bericht 0% gewijzigd door APK op 20-04-2012 23:10 (Why do I bother) ]
Wie? #nieuwsgierigquote:
Ja de dm's die ik stuur zijn niet zo dmquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zou ik ook NIET doen als ik jou was, gewoon verder per DM, afspraak maken en klaar !
Kelere, of ben je nog maagd ?
kelerequote:Op vrijdag 20 april 2012 23:13 schreef Eska het volgende:
Ik heb de mijne ook op FOK! gevonden.
En ook hoi!
Ook nooit van gehoord!quote:
Oh, ja... dat had ik pas ook al ergens meegekregen, maar t was niet blijven hangen dus.quote:
FOK! is erg oké!quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
kelere![]()
![]()
Tis gewoon een undercover datingsite, wat ik je brom
Whut???quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja de dm's die ik stuur zijn niet zo dm
Ik zoek de kankerlijer die mij in de gaten houd
Ja, tulpen kweken met dwerg. Al ligt het tulpen kweken in het verleden. Hij koopt ze nog wel en we hebben in het seizoen altijd wel een bos staan.quote:
Vrijwel foutloos.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:16 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Eska, met wie doe jij het dan?
Oh en Lienekien, heel belangrijk... Is Dwerg een beetje goed in spelling?
Ik kan me niet voorstellen dat Lienekien een verkering zou hebben die niet kan spellen...quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:16 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
BugsBunny.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:16 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Da's fijn, die van mij moet ik nog regelmatig verbeteren en zijn formele brieven corrigeren.quote:
Verkering zou hebben via een forum met iemand die niet zou kunnen spellen...quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Lienekien een verkering zou hebben die niet kan spellen...
Maar het rijmt welquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:22 schreef APK het volgende:
Ik heb een aantal dames via FOK! gemeet maar het was het toch net niet
Als er met Engeland gebeld moet worden over een vakantiehuisje doet hij het ook...quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:19 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Da's fijn, die van mij moet ik nog regelmatig verbeteren en zijn formele brieven corrigeren.
Ik zie hetquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
kelere![]()
![]()
Tis gewoon een undercover datingsite, wat ik je brom
Dat vooral jaquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Verkering zou hebben via een forum met iemand die niet zou kunnen spellen...
Wie allemaal? #nieuwsgierigquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:22 schreef APK het volgende:
Ik heb een aantal dames via FOK! gemeet maar het was het toch net niet
Maar dan zie je wel de écht belangrijke punten vrij snel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:23 schreef Leandra het volgende:
Als je elkaar in het zwembad leert kennen kan het even duren voor je doorhebt dat hij "ik wordt" schrijft.
Oh, nou ik zoek het wel op via web.archive.org hoor.quote:
De hormonen zijn bij jou nog in stijgende lijn, hè?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:25 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Maar dan zie je wel de écht belangrijke punten vrij snel.![]()
Mwah... Ik hecht toch ook wel vrij veel waarde aan kunnen spellenquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:25 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Maar dan zie je wel de écht belangrijke punten vrij snel.![]()
Enjoyquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:27 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Oh, nou ik zoek het wel op via web.archive.org hoor.
Rijmen doen we hierquote:
Nu ben ik ook nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:31 schreef APK het volgende:
[..]
Enjoy
'Niet waard' wil ik niet zeggen, want het waren zeker leuke ontmoetingen en leuke mensen
Tof.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ja jajajajaj ik ook van jullie
Je moet vooral alles geloven wat je op FOK! leestquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je weet maar nooit als ik het zo lees !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik was er ook helemaal verbaasd van.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:31 schreef Koen66 het volgende:
zow deze SC begint laatste tijd toch ook op stoom te komen
60-plussers vooral.quote:
Huh?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Je moet vooral alles geloven wat je op FOK! leest
'66' is niet mijn leeftijd, wel mijn bouwjaar, dus jahquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
IKKE wel in ieder geval![]()
Jij niet?
Remlof heb ik weleens ontmoetquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zullen we je aan APK koppelen? Die is ook blauw, dan krijg je geen machtsstrijd
Of Remlof, die is ook leuk
klopt, die kom ik ook elders wel eens tegenquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Koen![]()
En nee, kingtoppie nog laaaanggg niet.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Remlof heb ik weleens ontmoetLeuke vent
Het ging om wat FANN zeiquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Huh?Dit gaat over mensen die zeggen iemand op FOK gevonden te hebben lieverd
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en ik heb je geadopteerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
yeppersquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, daar ging ik al vanuit.
Goed jaar
Flirt!quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, daar ging ik al vanuit.
Goed jaar
Dank je !quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan zie je er nog goed uit voor je leeftijd
Lijkt mij ook wel okay om een keer een biertje mee te drinkenquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, ik had er nog wel bij kunnen melden dat m'n lief ook uit hetzelfde jaar is, maar die post niet in dit subforum.quote:
Oh ja, dat ging er mis tussen onsquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]Alleen dat vieze bier dat je drinkt he
Welke ads?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:40 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel okay om een keer een biertje mee te drinken![]()
Moeten we nu -wederom vanwege remlof- iets met de ads doen?
ik post her en der, een soort SC hoer eigenlijkquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik had er nog wel bij kunnen melden dat m'n lief ook uit hetzelfde jaar is, maar die post niet in dit subforum.
FOK!sters? Maar een stuk of vijf.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hoeveel heb jij er ''afgewerkt''
Erg jong, jij?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:40 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Kingtoppie post hier ook!
Zeg kingtoppie, hoe voel je je nu?
Fok it ik word gekquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Whut???
Welke kankerlijer ?![]()
en PM geen DM ..
Zeg mama, heb je nog voor me gekookt?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Volgens mij is Kingtoppie de jongste, die is net uit de luiers
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Over katten gesproken...
http://sorisomail.com/partilha/188658.html
voor welke leeftijdscategorie is OUD-SC ?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik post overal, maar deze en de OUD-SC zijn de enige SC's waar ik tegenwoordig post.
Ja, die heeft gewoon mazzel dat we allemaal van die verdwaalde moedergevoelens voor zo'n puppy hebbenquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou eh, ik weet niet hoe oud jij was toen je geen luier meer nodig hadquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ben je 19? Mij schreef je ooit dat je 22 zou zijn. Of vergis ik me nu?quote:
Kingtoppie 18quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:46 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nou eh, ik weet niet hoe oud jij was toen je geen luier meer nodig had, maar ík was ergens rond de 3 jaar.
Cute!quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Over katten gesproken...
http://sorisomail.com/partilha/188658.html
Heb ik gelezen, best een engerd ...quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:45 schreef Staal het volgende:
Geen idee of iemand het proces volgt maar wel interessante link.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)nstructie-in-tweets/
Euh, I don't know.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh verrekDan kun je het nergens meer over hebben
Ik drink wijn, mag dat wel
Voor tienermoeders.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:45 schreef Koen66 het volgende:
voor welke leeftijdscategorie is OUD-SC ?
ah, OUDERS, ik dacht gewoon "OUD"quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geen leeftijd, kinderen hebben is wel een pre
Nee.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, die heeft gewoon mazzel dat we allemaal van die verdwaalde moedergevoelens voor zo'n puppy hebben
Ik een roseetjequote:Op vrijdag 20 april 2012 23:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh verrekDan kun je het nergens meer over hebben
Ik drink wijn, mag dat wel
Nee dat vergis je je, het is echt 19.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:46 schreef Staal het volgende:
[..]
Ben je 19? Mij schreef je ooit dat je 22 zou zijn. Of vergis ik me nu?
18 toen hij voor het laatst een luier aanhad volgens Deissy.quote:
Ik heb luukjmulder vanmiddag live gevolgd.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:45 schreef Staal het volgende:
Geen idee of iemand het proces volgt maar wel interessante link.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)nstructie-in-tweets/
gaat vanzelf hoorquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:48 schreef Staal het volgende:
[..]
Nee.. Hoop het wel te halen trouwens.
Wat is er dan????quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:48 schreef Karzai het volgende:
maja tis me dus duidelijk dat het weer een setup was
Ben jij nog geen veertig?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:48 schreef Staal het volgende:
[..]
Nee.. Hoop het wel te halen trouwens.
Ik ben toch niet achterlijk, net was er niemand en nu is het stervens drukquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat is er dan????
ik snap er niks van ?
Ja daarom zei ik ook, verder met PM, was om je te waarschuwenquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik ben toch niet achterlijk, net was er niemand en nu is het stervens druk
God jullie onderschatte me
Je moet je zorgen gaan maken als het nu weer stil wordt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Er is niets meer op tv gok ikquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat Lienekien offline is. Ál die fouten, bijna onleesbaar.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:50 schreef Karzai het volgende:
Ik vind het alleen maar leuk voor jullie hoor als jullie een leuke date hebbenquote:
40+, dus lekker pittig, lekker vlot, lekker kort.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:52 schreef Karina het volgende:
In ieder geval ben ik ook zo weg, maar dat is omdat ik naar bed ga, ik wil morgen vroeg naar de kapper.
Heb je een leuke kapper?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:52 schreef Karina het volgende:
In ieder geval ben ik ook zo weg, maar dat is omdat ik naar bed ga, ik wil morgen vroeg naar de kapper.
Een pittig kort kapsel?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:52 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:53 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
40+, dus lekker pittig, lekker vlot, lekker kort.
ik mot er ook vroeg uit, op voetbalveld bij zoonliefquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:52 schreef Karina het volgende:
Big fat gypsy wedding is net afgelopen...quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Foei dat zeg je niet tegen Karinaquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Een pittig kort kapsel?
Ja, verbijsterend.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb luukjmulder vanmiddag live gevolgd.
Wat een zieke gast, die Breivik
Oke dan pm het adres even dan kom ik ookquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Dame uit Rusland of ergens die kant op
Die film... Is maffffffquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:54 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja, verbijsterend.
Jij kent vast de film Shutter Island wel? Die heb ik gisteravond laat gekeken. Maar ineens snapte ik hoe werkelijk die schijnwerkelijkheid is voor Breivik. Bizar en enge gedachte ook.
Nah.. ja zou toch kunnen ?quote:
Nee, maar ik ga 'm nu downloaden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:54 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja, verbijsterend.
Jij kent vast de film Shutter Island wel? Die heb ik gisteravond laat gekeken. Maar ineens snapte ik hoe werkelijk die schijnwerkelijkheid is voor Breivik. Bizar en enge gedachte ook.
Neuh nog niet.quote:
Ah ok.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:56 schreef Staal het volgende:
[..]
Neuh nog niet.. Ryan is dit jaar 50 geworden. Ik ben net 39.
Bij Karina staan alle kapselsquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah.. ja zou toch kunnen ?![]()
Ik snap dat gedoe niet over een kort pittig kapselECHT niet
daar zijn al 10,000 topics over geweest
Wat ga jij vaak naar de kapper?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:52 schreef Karina het volgende:
Ik heb dat serieus ook nooit gesnapt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nah.. ja zou toch kunnen ?![]()
Ik snap dat gedoe niet over een kort pittig kapselECHT niet
daar zijn al 10,000 topics over geweest
hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... je houdt alle opties open
op het eind alleen niet meer zoquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:59 schreef APK het volgende:
Als je de titel van het liedje leest zie je 'You know I'm no good live'
Maar ja, ik vind haar best wel goed live
Ik vind dat het bij geen enkele vrouw staat.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:58 schreef Koen66 het volgende:
Pittige korte kapsels staat maar weinig vrouwen
Tatjana stond het goedquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Pittige korte kapsels staat maar weinig vrouwen
Dit.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:59 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik vind dat het bij geen enkele vrouw staat.
Je weet toch dat Golvert nu gaat schrollen heh...quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:59 schreef APK het volgende:
Als je de titel van het liedje leest zie je 'You know I'm no good live'
Maar ja, ik vind haar best wel goed live
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
Oke dan pm het adres even dan kom ik ook
Zeker. Leuk als je die gaat kijken.quote:
Uh huh.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je weet toch dat Golvert nu gaat schrollen heh...![]()
ik klik wel effe
Dat is zeker al 3 maanden geleden denk ik.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:58 schreef Staal het volgende:
[..]
Wat ga jij vaak naar de kapper?
Weet nog dat je recent gepost hebt dat je naar de kapper ging maar als een verzopen katje thuis was gekomen.
Ik had een pittig kort kapsel en Geen hoge hakken !quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:02 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Als je als vrouw een pittig kort kapsel hebt moet je áltijd hoge hakken aan om nog enigszins vrouwelijk te lijken, maar ik wil ook weleens All Stars aan.
Je maakt me nieuwsgierigquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:02 schreef Karina het volgende:
[..]Het is niet zo een type wat je denkt, denk ik.
Ik weet wie het zegtquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ah dus je disst nu Karina voor de tweede keer?
Maar dat verhaal is dus waarheidsgetrouw? Dat iemand ontsnapt en een soort eigen werkelijkheid maakt en de helft vergeet etc?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:02 schreef Staal het volgende:
[..]
Zeker. Leuk als je die gaat kijken.
Beetje jammer dat ik in feite iets weggegeven heb, maar ik dacht eigenlijk dat je hem al gezien zou hebben. Evengoed de moeite waard om te kijken. Overigens geen link met Breivik maar ik snapte ineens hoe zijn werkelijk moet zijn.
Ben wel benieuwd naar jouw mening. Dus als je dat in ene SC wilt laten weten?
Je draagt toch gewoon wat je zelf mooi/fijn vindt?? Aan je voeten, op je hoofd, waar dan ook??quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:02 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Als je als vrouw een pittig kort kapsel hebt moet je áltijd hoge hakken aan om nog enigszins vrouwelijk te lijken, maar ik wil ook weleens All Stars aan.
Gezellig.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet wie het zegtEn nu ben ik echt weg, anders zit ik hier morgen nog.
latersquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar jij draagt dan ook rare bh's, dan maakt het niet meer uit.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik had een pittig kort kapsel en Geen hoge hakken !
Ken je nagaan
Maar ik ben dan ook een KUThippie en een Vega Vreterquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik had een pittig kort kapsel en Geen hoge hakken !
Ken je nagaan
Het is gewoon een wat oudere nette vrouw met een eigen kapperszaak. Ze doet het helemaal alleen, daarom moet je vroeg zijn, anders is het druk en zit je heel lang te wachten.quote:
zondagquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind hoge hakken mooiquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:05 schreef Eska het volgende:
Je draagt toch gewoon wat je zelf mooi/fijn vindt?? Aan je voeten, op je hoofd, waar dan ook??
Op het werk wmb een beetje een mix.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:05 schreef Eska het volgende:
[..]
Je draagt toch gewoon wat je zelf mooi/fijn vindt?? Aan je voeten, op je hoofd, waar dan ook??
Tulpen kweken met dwerg.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Tulpen ?![]()
ik volg het niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |