FOK! is erg oké!quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
kelere![]()
![]()
Tis gewoon een undercover datingsite, wat ik je brom
Whut???quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja de dm's die ik stuur zijn niet zo dm
Ik zoek de kankerlijer die mij in de gaten houd
Ja, tulpen kweken met dwerg. Al ligt het tulpen kweken in het verleden. Hij koopt ze nog wel en we hebben in het seizoen altijd wel een bos staan.quote:
Vrijwel foutloos.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:16 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Eska, met wie doe jij het dan?
Oh en Lienekien, heel belangrijk... Is Dwerg een beetje goed in spelling?
Ik kan me niet voorstellen dat Lienekien een verkering zou hebben die niet kan spellen...quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:16 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
BugsBunny.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:16 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Da's fijn, die van mij moet ik nog regelmatig verbeteren en zijn formele brieven corrigeren.quote:
Verkering zou hebben via een forum met iemand die niet zou kunnen spellen...quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Lienekien een verkering zou hebben die niet kan spellen...
Maar het rijmt welquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:22 schreef APK het volgende:
Ik heb een aantal dames via FOK! gemeet maar het was het toch net niet
Als er met Engeland gebeld moet worden over een vakantiehuisje doet hij het ook...quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:19 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Da's fijn, die van mij moet ik nog regelmatig verbeteren en zijn formele brieven corrigeren.
Ik zie hetquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
kelere![]()
![]()
Tis gewoon een undercover datingsite, wat ik je brom
Dat vooral jaquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Verkering zou hebben via een forum met iemand die niet zou kunnen spellen...
Wie allemaal? #nieuwsgierigquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:22 schreef APK het volgende:
Ik heb een aantal dames via FOK! gemeet maar het was het toch net niet
Maar dan zie je wel de écht belangrijke punten vrij snel.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:23 schreef Leandra het volgende:
Als je elkaar in het zwembad leert kennen kan het even duren voor je doorhebt dat hij "ik wordt" schrijft.
Oh, nou ik zoek het wel op via web.archive.org hoor.quote:
De hormonen zijn bij jou nog in stijgende lijn, hè?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:25 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Maar dan zie je wel de écht belangrijke punten vrij snel.![]()
Mwah... Ik hecht toch ook wel vrij veel waarde aan kunnen spellenquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:25 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Maar dan zie je wel de écht belangrijke punten vrij snel.![]()
Enjoyquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:27 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Oh, nou ik zoek het wel op via web.archive.org hoor.
Rijmen doen we hierquote:
Nu ben ik ook nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:31 schreef APK het volgende:
[..]
Enjoy
'Niet waard' wil ik niet zeggen, want het waren zeker leuke ontmoetingen en leuke mensen
Tof.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ja jajajajaj ik ook van jullie
Je moet vooral alles geloven wat je op FOK! leestquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je weet maar nooit als ik het zo lees !![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, ik was er ook helemaal verbaasd van.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:31 schreef Koen66 het volgende:
zow deze SC begint laatste tijd toch ook op stoom te komen
60-plussers vooral.quote:
Huh?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Je moet vooral alles geloven wat je op FOK! leest
'66' is niet mijn leeftijd, wel mijn bouwjaar, dus jahquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
IKKE wel in ieder geval![]()
Jij niet?
Remlof heb ik weleens ontmoetquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zullen we je aan APK koppelen? Die is ook blauw, dan krijg je geen machtsstrijd
Of Remlof, die is ook leuk
klopt, die kom ik ook elders wel eens tegenquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Koen![]()
En nee, kingtoppie nog laaaanggg niet.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Remlof heb ik weleens ontmoetLeuke vent
Het ging om wat FANN zeiquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Huh?Dit gaat over mensen die zeggen iemand op FOK gevonden te hebben lieverd
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en ik heb je geadopteerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
yeppersquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, daar ging ik al vanuit.
Goed jaar
Flirt!quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, daar ging ik al vanuit.
Goed jaar
Dank je !quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan zie je er nog goed uit voor je leeftijd
Lijkt mij ook wel okay om een keer een biertje mee te drinkenquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, ik had er nog wel bij kunnen melden dat m'n lief ook uit hetzelfde jaar is, maar die post niet in dit subforum.quote:
Oh ja, dat ging er mis tussen onsquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]Alleen dat vieze bier dat je drinkt he
Welke ads?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:40 schreef APK het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel okay om een keer een biertje mee te drinken![]()
Moeten we nu -wederom vanwege remlof- iets met de ads doen?
ik post her en der, een soort SC hoer eigenlijkquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik had er nog wel bij kunnen melden dat m'n lief ook uit hetzelfde jaar is, maar die post niet in dit subforum.
FOK!sters? Maar een stuk of vijf.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hoeveel heb jij er ''afgewerkt''
Erg jong, jij?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:40 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Kingtoppie post hier ook!
Zeg kingtoppie, hoe voel je je nu?
Fok it ik word gekquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Whut???
Welke kankerlijer ?![]()
en PM geen DM ..
Zeg mama, heb je nog voor me gekookt?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Volgens mij is Kingtoppie de jongste, die is net uit de luiers
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Over katten gesproken...
http://sorisomail.com/partilha/188658.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |