Uh huh.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je weet toch dat Golvert nu gaat schrollen heh...![]()
ik klik wel effe
Dat is zeker al 3 maanden geleden denk ik.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:58 schreef Staal het volgende:
[..]
Wat ga jij vaak naar de kapper?
Weet nog dat je recent gepost hebt dat je naar de kapper ging maar als een verzopen katje thuis was gekomen.
Ik had een pittig kort kapsel en Geen hoge hakken !quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:02 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Als je als vrouw een pittig kort kapsel hebt moet je áltijd hoge hakken aan om nog enigszins vrouwelijk te lijken, maar ik wil ook weleens All Stars aan.
Je maakt me nieuwsgierigquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:02 schreef Karina het volgende:
[..]Het is niet zo een type wat je denkt, denk ik.
Ik weet wie het zegtquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ah dus je disst nu Karina voor de tweede keer?
Maar dat verhaal is dus waarheidsgetrouw? Dat iemand ontsnapt en een soort eigen werkelijkheid maakt en de helft vergeet etc?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:02 schreef Staal het volgende:
[..]
Zeker. Leuk als je die gaat kijken.
Beetje jammer dat ik in feite iets weggegeven heb, maar ik dacht eigenlijk dat je hem al gezien zou hebben. Evengoed de moeite waard om te kijken. Overigens geen link met Breivik maar ik snapte ineens hoe zijn werkelijk moet zijn.
Ben wel benieuwd naar jouw mening. Dus als je dat in ene SC wilt laten weten?
Je draagt toch gewoon wat je zelf mooi/fijn vindt?? Aan je voeten, op je hoofd, waar dan ook??quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:02 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Als je als vrouw een pittig kort kapsel hebt moet je áltijd hoge hakken aan om nog enigszins vrouwelijk te lijken, maar ik wil ook weleens All Stars aan.
Gezellig.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet wie het zegtEn nu ben ik echt weg, anders zit ik hier morgen nog.
latersquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar jij draagt dan ook rare bh's, dan maakt het niet meer uit.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik had een pittig kort kapsel en Geen hoge hakken !
Ken je nagaan
Maar ik ben dan ook een KUThippie en een Vega Vreterquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik had een pittig kort kapsel en Geen hoge hakken !
Ken je nagaan
Het is gewoon een wat oudere nette vrouw met een eigen kapperszaak. Ze doet het helemaal alleen, daarom moet je vroeg zijn, anders is het druk en zit je heel lang te wachten.quote:
zondagquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind hoge hakken mooiquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:05 schreef Eska het volgende:
Je draagt toch gewoon wat je zelf mooi/fijn vindt?? Aan je voeten, op je hoofd, waar dan ook??
Op het werk wmb een beetje een mix.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:05 schreef Eska het volgende:
[..]
Je draagt toch gewoon wat je zelf mooi/fijn vindt?? Aan je voeten, op je hoofd, waar dan ook??
Tulpen kweken met dwerg.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Tulpen ?![]()
ik volg het niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |