Ik heb luukjmulder vanmiddag live gevolgd.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:45 schreef Staal het volgende:
Geen idee of iemand het proces volgt maar wel interessante link.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)nstructie-in-tweets/
gaat vanzelf hoorquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:48 schreef Staal het volgende:
[..]
Nee.. Hoop het wel te halen trouwens.
Wat is er dan????quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:48 schreef Karzai het volgende:
maja tis me dus duidelijk dat het weer een setup was
Ben jij nog geen veertig?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:48 schreef Staal het volgende:
[..]
Nee.. Hoop het wel te halen trouwens.
Ik ben toch niet achterlijk, net was er niemand en nu is het stervens drukquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat is er dan????
ik snap er niks van ?
Ja daarom zei ik ook, verder met PM, was om je te waarschuwenquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik ben toch niet achterlijk, net was er niemand en nu is het stervens druk
God jullie onderschatte me
Je moet je zorgen gaan maken als het nu weer stil wordt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Er is niets meer op tv gok ikquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je mag blij zijn dat Lienekien offline is. Ál die fouten, bijna onleesbaar.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:50 schreef Karzai het volgende:
Ik vind het alleen maar leuk voor jullie hoor als jullie een leuke date hebbenquote:
40+, dus lekker pittig, lekker vlot, lekker kort.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:52 schreef Karina het volgende:
In ieder geval ben ik ook zo weg, maar dat is omdat ik naar bed ga, ik wil morgen vroeg naar de kapper.
Heb je een leuke kapper?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:52 schreef Karina het volgende:
In ieder geval ben ik ook zo weg, maar dat is omdat ik naar bed ga, ik wil morgen vroeg naar de kapper.
Een pittig kort kapsel?quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:52 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:53 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
40+, dus lekker pittig, lekker vlot, lekker kort.
ik mot er ook vroeg uit, op voetbalveld bij zoonliefquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:52 schreef Karina het volgende:
Big fat gypsy wedding is net afgelopen...quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Foei dat zeg je niet tegen Karinaquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Een pittig kort kapsel?
Ja, verbijsterend.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb luukjmulder vanmiddag live gevolgd.
Wat een zieke gast, die Breivik
Oke dan pm het adres even dan kom ik ookquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Dame uit Rusland of ergens die kant op
Die film... Is maffffffquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:54 schreef Staal het volgende:
[..]
Ja, verbijsterend.
Jij kent vast de film Shutter Island wel? Die heb ik gisteravond laat gekeken. Maar ineens snapte ik hoe werkelijk die schijnwerkelijkheid is voor Breivik. Bizar en enge gedachte ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |