SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
quote:
Al die kapotte plaatjes, geen punt aan het einde van de TT.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gefaald. Verklaar je nader.
Jouw laatste TT had een komma ipv een punt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Al die kapotte plaatjes, geen punt aan het einde van de TT.
Het gaat nu over Bob en niet om mij, ik faal zo vaak. Van Bob ben ik dit niet gewend ja. Iets met hoge verwachtingen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:47 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Jouw laatste TT had een komma ipv een punt.
Plaatjes waren ook niet zo leuk, dus maakt niet uit en punt aan het einde van de TT is faal.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Al die kapotte plaatjes, geen punt aan het einde van de TT.
Wat voor plaatjes waren het?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Plaatjes waren ook niet zo leuk, dus maakt niet uit en punt aan het einde van de TT is faal.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het gaat nu over Bob en niet om mij, ik faal zo vaak. Van Bob ben ik dit niet gewend ja. Iets met hoge verwachtingen.
Weet ik niet meer. Ik ging naar google en typte random gifs in.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat voor plaatjes waren het?
Ik hou nog wel van jullie hoor, allemaal, zelfs Beach en Cosmo.
Bietsje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Iedereen kies een UI![]()
![]()
Edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Nee ik vind ze niet zo leuk en ik heb geen idee waarvan het is.quote:
quote:
youquote:
je kent snoopy niet?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee ik vind ze niet zo leuk en ik heb geen idee waarvan het is.
Edit:BwehehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:01 schreef HappyBob het volgende:
Ik zie er ook geen als mijn toekomstige UI
quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
_
[..]Echt he
![]()
oh
[..]
you
[..]
je kent snoopy niet?
ik?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
_
[..]Echt he
![]()
oh
[..]
you
[..]
je kent snoopy niet?
/ignorequote:
Ja toch g en dat nog zonder insmerenquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:01 schreef Plastic_zak het volgende:
beach die pic van je back was sick g
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou mijn haren nooit zo lang laten groeienquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niks voor jou?Ik zie jou dit wel doen.
[..]
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Dus als jij van bijv. je opa houdt ben je ook gay volgens jouw redenatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Jaquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Dus als jij van bijv. je opa houdt ben je ook gay volgens jouw redenatie.
Ohja, daarom zal het nooit iets worden met jou en het zusje van Jan.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zou mijn haren nooit zo lang laten groeien
Wrijf het er maar inquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohja, daarom zal het nooit iets worden met jou en het zusje van Jan.
Mijn zegen heb jequote:Op vrijdag 20 april 2012 20:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wrijf het er maar inIk zal haar voor mij winnen door middel van liefde! Uiterlijk speelt geen rol in onze relatie.
alleen als gratisquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:21 schreef Beach het volgende:
Jan interesse in key voor Ghost Recon Future Solder beta Xbox 360?
Oefffquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:21 schreef Beach het volgende:
Jan interesse in key voor Ghost Recon Future Solder beta Xbox 360?
uiteraardquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alleen als gratis
sloeberjan he
![]()
dm, denk invoeren in je marketplacequote:Op vrijdag 20 april 2012 20:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oefffkan ik hem dan downloaden ofzo ?
![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:28 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wowtof man dankjewel
ff testen toch
Oefff ik downloadquote:
Ik kan hem wel downloaden zonder Gold in ieder gevalquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:35 schreef Beach het volgende:
Ja had ik niet aan gedacht dat je er Gold voor nodig hebt
Hopelijk kan je dan ook spelen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik kan hem wel downloaden zonder Gold in ieder geval
Anders boze mail naar Xbox Live dat ik live had en het opeens verdwenen is en misschien krijg ik wel een paar maandjes danquote:
You say black I say whitequote:
Jaquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hoi renee hoi beach, kennen jullie de film 'the little rascals'?
Zooo vaak gezienquote:
hahaha ja omgquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Zooo vaak gezienik wil ook flapperen met mijn oren
Dat is zeker waarquote:
quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Ik steek ook niet onder stoelen of banken dat ik asperger hebquote:Op vrijdag 20 april 2012 18:16 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]is een typische uiting van autisme binnen FOK!.
Minequote:Op vrijdag 20 april 2012 22:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
http://www.spacelifethoughts.com/PICS/Amandaswap_1.JPG
delen![]()
![]()
Cool nog een autist.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:28 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik steek ook niet onder stoelen of banken dat ik asperger heb.
A Serbian Film?quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:02 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik keek een rare film die ik al lange tijd wou zien. Was wel chill..
Waarom?quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vertrouw het niet als speesjen hier weer post.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 11:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vertrouw het niet als speesjen hier weer post.
Wat wil je erop?quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:34 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Verplicht een broodje maken voor mij nu.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Mayonaise, kipfilet, bacon, ijsbergsla, tuinkers en tomaat.
Ok 5 minutenquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Mayonaise, kipfilet, bacon, ijsbergsla, tuinkers en tomaat.
En jij je maar afvragen waarom je zo moddervet bent.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:38 schreef HappyBob het volgende:
Voor mij 3 suikerklontjes en chocoladesaus graag. Ga ik nu eerst even poepen.
Lastig.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:46 schreef JanPiraat het volgende:
Ik krijg een heeeeel apart gevoel van binnen als je me neersteeekt lieve schat
quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:46 schreef JanPiraat het volgende:
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:46 schreef JanPiraat het volgende:
nu denkt iedereen dat ik geweldadig benquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:46 schreef JanPiraat het volgende:
Daar was ik al lang achter.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nu denkt iedereen dat ik geweldadig ben![]()
helaaaaaaquote:
ik weet niet eens wat dat betekent jaquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:55 schreef Trollscience het volgende:
Klinks gaat op mijn lijst van mensen die ik verdenk van sociopathie.
Hoe kon ik nou weten dat je daar dik van wordtquote:Op zaterdag 21 april 2012 12:40 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
En jij je maar afvragen waarom je zo moddervet bent.
Gewoon laten opereren en je wordt weer geaccepteerd door de maatschappijquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:03 schreef Trollscience het volgende:
Nee dat gaat nietMaar soms eet ik er wel winegums of borrelnootjes uit
Kun je er geen bekerhouder aan vast laten maken?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:03 schreef Trollscience het volgende:
Nee dat gaat nietMaar soms eet ik er wel winegums of borrelnootjes uit
quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:05 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Kun je er geen bekerhouder aan vast laten maken?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:05 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Kun je er geen bekerhouder aan vast laten maken?
Dat ziet toch niemandquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:03 schreef HappyBob het volgende:
Gewoon laten opereren en je wordt weer geaccepteerd door de maatschappij![]()
Wat is seks?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Op het strand, in het zwembad, tijdens de seks..
kan de neus erin, tijdens het kroelen ernaquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ook praktisch met slapen wel. En een handig bakje voor de eetbui na de seks.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kan de neus erin, tijdens het kroelen erna
Dat kom ik je wel een keertje uitleggen.quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kan de neus erin, tijdens het kroelen erna
Ja maar dat gebeurd allemaal amperquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:08 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
De gedachte alleen al is weerzinwekkend.
Het één komt door het anderquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:11 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ja maar dat gebeurd allemaal amper
quote:
He jij skattebout 8)quote:
Bewijs?quote:
Maar ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:15 schreef Trollscience het volgende:
OMG wat gebruik je veel PI's vandaag Cos.
Mijn bloedcirculatie begon sneller te stromen toen ik bepaalde vrouwen zag dus jij zit foutquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:16 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Mijn gaydar ging af bij je en hard ook
Dat heb ik ook van Naya Rivera of Madonna Ciccone.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mijn bloedcirculatie begon sneller te stromen toen ik bepaalde vrouwen zag dus jij zit fout
Ik kan nooit meer inslaap vallen wanneer ik wakker benquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja maar werd vroeg wakker weer natuurlijk en toen nog 2 uur slaap gepakt. En jij?
Gingers zijn toch dood van binnen? Die hebben helemaal geen circulatie.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Mijn bloedcirculatie begon sneller te stromen toen ik bepaalde vrouwen zag dus jij zit fout
quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Gingers zijn toch dood van binnen? Die hebben helemaal geen circulatie.
Ik haat alle homo's. Ze zijn viesquote:
Ik haat het niet, ik weiger het te accepteren.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jij haat toch ook op mijn pectus
En ik dacht dat onze liefde puur was.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik haat alle homo's. Ze zijn vies
[..]
Ik haat het niet, ik weiger het te accepteren.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:21 schreef HappyBob het volgende:
Ik haat het niet, ik weiger het te accepteren.
Nah, alleen geen ziel jwz.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:19 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Gingers zijn toch dood van binnen? Die hebben helemaal geen circulatie.
Ik wil jouw TR wel in me voelen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:20 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
TR omdat je een pectuskasthomo haat.
Wait what?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:22 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik wil jouw TR wel in me voelen.
OMG BEN JIJ OOK AL HOMO?!quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:22 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
En ik dacht dat onze liefde puur was.
Dat verklaart de verkleuring van mijn haartjesquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nah, alleen geen ziel jwz.
Bobo heeft wel een ziel omdat hij zo'n skatje is, hij heeft het verdiend
WAT IK BEN HOMO? NEE?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
OMG BEN JIJ OOK AL HOMO?!
[..]
Dat verklaart de verkleuring van mijn haartjesMijn gingerheid verdwijnt langzaam.
Zolang je je herkomst maar niet vergeetquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:23 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat verklaart de verkleuring van mijn haartjesMijn gingerheid verdwijnt langzaam.
Wait what?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]Zeg, Cosmo is de grootste wappernicht hier.
Schopje WGR.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
lolwhut iemand zegt dat ik mijn verzekering van mijn abonnement vóór de verlenging apart op moet zeggen?
En Rez zelf dan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:25 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik ben helemaal niet zo homo.. Rez zei ook dat ik minder homo was dan hij dacht.
.
Ik heb geen gaydar tochquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:23 schreef Trollscience het volgende:
[..]Zeg, Cosmo is de grootste wappernicht hier.
WEET IK NIETquote:
Nooitquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zolang je je herkomst maar niet vergeet
Dat was maar goed want na 2 weken pleurde ik er nagellakremover overheenquote:
Haal gewoon goedkope telefoon bij de Aldiquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat was maar goed want na 2 weken pleurde ik er nagellakremover overheen
Nu heb ik geen verzekering meer
quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Haal gewoon goedkope telefoon bij de Aldi
was hij toen meteen kapot? Mijn iPod overleefde nagellakremoverquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat was maar goed want na 2 weken pleurde ik er nagellakremover overheen
Nu heb ik geen verzekering meer
Waarom huilen?quote:
OMG hipsterquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
was hij toen meteen kapot? Mijn iPod overleefde nagellakremover
Ja hij was kapot, hij lag een half uur of langer in een plas want ik had niet door dat het flesje omgevallen wasquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
was hij toen meteen kapot? Mijn iPod overleefde nagellakremover
quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom huilen?
[..]
OMG hipster
Het is tevens mp3-speler.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja hij was kapot, hij lag een half uur of langer in een plas want ik had niet door dat het flesje omgevallen was
Nu dus nooit meer je nagels lakkenquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja hij was kapot, hij lag een half uur of langer in een plas want ik had niet door dat het flesje omgevallen was
Ik heb mijn Cowon nog nooit in de nagellakremover laten vallenquote:
t was dan ook andersomquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nu dus nooit meer je nagels lakken
[..]
Ik heb mijn Cowon nog nooit in de nagellakremover laten vallen [ afbeelding ]
Das niet zo handig mevrouwquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
t was dan ook andersom
Ik was bezig met nagellakremover, het was de dag van de eerste date met Jan, en uit zenuwen liet ik het flesje vallen en mn iPod lag daar ondereerst deed hij het niet, maar de zon heeft wonderen verricht
evenals Jans been.
Inderdaadquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Das niet zo handig mevrouw
Ik liet gister ook weer eens snoeihard mijn HP flikkerenDit ding is echt niet kapot te krijgen. Ik laat eigenlijk best wel vaak spullen vallen
Ik krijg dan echt een hartaanval.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
InderdaadOmg, altijd een schok die er door je heen gaat als je zoiets laat vallen
![]()
Op zich laat ik niet zo vaak dingen vallen, maar als ze vallen vallen ze hard.
Dat heb ik ook altijd jaquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
InderdaadOmg, altijd een schok die er door je heen gaat als je zoiets laat vallen
![]()
Eerste keer schrok ik wel een beetje, maar tegenwoordig doet het me niets meerquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
welke heb je dan?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik krijg dan echt een hartaanval.
Ik heb mijn nieuwe foon nog niet laten vallen
Wij zijn heel normaal. Zo'n typisch schattig homostelletje maar niet nichterig.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:35 schreef Trollscience het volgende:
[..].
Van die wappernichten vind ik verschrikkelijk eigenlijk.
aaifoonquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
welke heb je dan?
Mijn HTC een keer van de trap laten vallenen van de tafel op de tegelvloer twee keer en een keer op de platgelopen sneeuw
Gewoon een degelijke telefoon kopenquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik krijg dan echt een hartaanval.
Ik heb mijn nieuwe foon nog niet laten vallen
Onze HTC is wel stevig. Heb tot nu toe 2x een minihartaanval gehad en zonder barsten oid. Alleen een klein deukje onderop maar dat doet niks.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
welke heb je dan?
Mijn HTC een keer van de trap laten vallenen van de tafel op de tegelvloer twee keer en een keer op de platgelopen sneeuw
Zijn jullie een stel?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:39 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Wij zijn heel normaal. Zo'n typisch schattig homostelletje maar niet nichterig..
eens, die deukjes heb ik op de hoeken bovenin maar dat zijn allemaal herinneringenquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:40 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Onze HTC is wel stevig. Heb tot nu toe 2x een minihartaanval gehad en zonder barsten oid. Alleen een klein deukje onderop maar dat doet niks.
Toch heb ik ze liever niet.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
eens, die deukjes heb ik op de hoeken bovenin maar dat zijn allemaal herinneringen
quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:43 schreef HappyBob het volgende:
Mijn ipad heeft flinke deuken aan de hoekjesEn dat terwijl dat ding in een hoes zit
Hoes was ook gratis tochquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:44 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Mensen met bescherming om hun apparatuur..
quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:44 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Mensen met bescherming om hun apparatuur..
Geen glijmiddel, dus als ik jou was zou ik ze niet gebruiken.quote:
Vansquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:46 schreef HappyBob het volgende:
Mijn Scapino's eigen merk zijn binnenkort aan vervanging toeWie heeft er nog suggesties?
Het is toch weer bijna tijd voor sandalen? Van Haren had mooie setjes liggen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:46 schreef HappyBob het volgende:
Mijn Scapino's eigen merk zijn binnenkort aan vervanging toeWie heeft er nog suggesties?
Gewoon een beetje erop spugenquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:46 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Geen glijmiddel, dus als ik jou was zou ik ze niet gebruiken..
Dat is pijnlijk voor een onervaren iemand.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Gewoon een beetje erop spugen.
Huh?quote:
In Nederland is het bijna nooit tijd voor sandalenquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:47 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Het is toch weer bijna tijd voor sandalen? Van Haren had mooie setjes liggen.
Ervaring met onervaren personen?quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:48 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Dat is pijnlijk voor een onervaren iemand..
Eigenlijk alleen maar.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ervaring met onervaren personen?
D&G ondergoedquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:46 schreef HappyBob het volgende:
Ik heb nu H&M aan, ook mooie kleurtjes hoor.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee Jack and Jones ondergoedKleurtjes
Ik heb klompensloffen van de scapinoquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:52 schreef HappyBob het volgende:
Dat praten in merken werkt toch niet zo goed. Ik heb het over pantoffels
Ik kots een beetje op Jack&Jonesquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee Jack and Jones ondergoedKleurtjes
Geen ervaring meequote:Op zaterdag 21 april 2012 13:53 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik heb nu H&M aan, ook mooie kleurtjes hoor.
Nee, ik heb er zo een met zwart en rood en witte bolletjesquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik kots een beetje op Jack&JonesMaar gelukkig hebben veel meer merken kleurtjes ondergoed
Kwaliteit vind ik niet zo best, de kleding meestal niet zo mooi, prijs/kwaliteit verhouding slecht en je wordt bijna net zo erg als bij G-Star zo'n reclamebord.quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee, ik heb er zo een met zwart en rood en witte bolletjes. hoezo kots je op J&J?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be a drag, just be a queen!
Over smaak valt natuurlijk niet te twistenquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:58 schreef Trollscience het volgende:
Kwaliteit is niet zo geweldig idd, maar ik vind de kleren over het algemeen wel mooi![]()
.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:58 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]Die groene postkleurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En de kleurtjes vind ik niet zo geweldig bij deze eigenlijk
.
Zit je nu zonder onderbroek achter je PC?![]()
![]()
Neem ik heb gewoon een stapel naast me liggen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Die groene postkleur. En de kleurtjes vind ik niet zo geweldig bij deze eigenlijk
.
Zit je nu zonder onderbroek achter je PC?[ afbeelding ]
maandje ofzo of ergens begin Juniquote:Op zaterdag 21 april 2012 13:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jaaaaaan wanneer gaan weer shoppen dan?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:58 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]Omg trok je hem uit ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:00 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Neem ik heb gewoon een stapel naast me liggen..
Geloof dit pas als je Facebook status veranderd isquote:Op zaterdag 21 april 2012 14:04 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik heb Rez net groep 4 stijl verkering gevraagd en hij zei ja dit gaat op mijn kindertent! xD xdxdXdxDXD
quote:Op zaterdag 21 april 2012 14:04 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Ik heb Rez net groep 4 stijl verkering gevraagd en hij zei ja dit gaat op mijn kindertent! xD xdxdXdxDXD
Ook dat. Walgelijk zo'n vormloos broekjequote:
Dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:16 schreef HappyBob het volgende:
Geen van allen is op toepassing van mij. Ik zou nooit zo idioot met mijn handen gaan staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Wat een verrassingquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Onderhandelingen Catshuis misluuuuukt.
Dat zal nooit gebeuren natuurlijk. Anders zou het wel heel makkelijk zijn om de politiek in te gaanquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat gebeurt er als de hele bevolking weigert te stemmen?
Dat gebeurt niet want dat zal één klojo wel op zichzelf stemmen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat gebeurt er als de hele bevolking weigert te stemmen?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat zal nooit gebeuren natuurlijk. Anders zou het wel heel makkelijk zijn om de politiek in te gaanLekker op mezelf stemmen
Maar zullen we allereerst het stemrecht van alle PVV stemmers afnemen?
Bobje dus.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:38 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet want dat zal één klojo wel op zichzelf stemmen.
superquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:48 schreef Zeroku het volgende:
OE9HOEHE BINNENKORT VOOR DE EERSTE KEER STEMMEN.
21 april geert wilders in je bil zek0r.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Straks is het allemaal een stunt.
Deden we dat de vorige keer al niet?quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:52 schreef HappyBob het volgende:
Zullen we met z'n allen op de PVV stemmen om een statement te maken? [ afbeelding ]
xd amen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
21 april geert wilders in je bil zek0r.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:52 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Deden we dat de vorige keer al niet?
Ik ook niet, maar een groot deel van de bevolking wel. Met name de provincie Limburg als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]![]()
Ik hoor overigens niet bij die 'we'![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |