SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
quote:
Al die kapotte plaatjes, geen punt aan het einde van de TT.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gefaald. Verklaar je nader.
Jouw laatste TT had een komma ipv een punt.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Al die kapotte plaatjes, geen punt aan het einde van de TT.
Het gaat nu over Bob en niet om mij, ik faal zo vaak. Van Bob ben ik dit niet gewend ja. Iets met hoge verwachtingen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:47 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Jouw laatste TT had een komma ipv een punt.
Plaatjes waren ook niet zo leuk, dus maakt niet uit en punt aan het einde van de TT is faal.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Al die kapotte plaatjes, geen punt aan het einde van de TT.
Wat voor plaatjes waren het?quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Plaatjes waren ook niet zo leuk, dus maakt niet uit en punt aan het einde van de TT is faal.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het gaat nu over Bob en niet om mij, ik faal zo vaak. Van Bob ben ik dit niet gewend ja. Iets met hoge verwachtingen.
Weet ik niet meer. Ik ging naar google en typte random gifs in.quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat voor plaatjes waren het?
Ik hou nog wel van jullie hoor, allemaal, zelfs Beach en Cosmo.
Bietsje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 19:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Iedereen kies een UI![]()
![]()
Edit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Nee ik vind ze niet zo leuk en ik heb geen idee waarvan het is.quote:
quote:
youquote:
je kent snoopy niet?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee ik vind ze niet zo leuk en ik heb geen idee waarvan het is.
Edit:BwehehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:01 schreef HappyBob het volgende:
Ik zie er ook geen als mijn toekomstige UI
quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
_
[..]Echt he
![]()
oh
[..]
you
[..]
je kent snoopy niet?
ik?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
_
[..]Echt he
![]()
oh
[..]
you
[..]
je kent snoopy niet?
/ignorequote:
Ja toch g en dat nog zonder insmerenquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:01 schreef Plastic_zak het volgende:
beach die pic van je back was sick g
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou mijn haren nooit zo lang laten groeienquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niks voor jou?Ik zie jou dit wel doen.
[..]
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Dus als jij van bijv. je opa houdt ben je ook gay volgens jouw redenatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Jaquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:04 schreef Beach het volgende:
[..]
Dus als jij van bijv. je opa houdt ben je ook gay volgens jouw redenatie.
Ohja, daarom zal het nooit iets worden met jou en het zusje van Jan.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zou mijn haren nooit zo lang laten groeien
Wrijf het er maar inquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohja, daarom zal het nooit iets worden met jou en het zusje van Jan.
Mijn zegen heb jequote:Op vrijdag 20 april 2012 20:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wrijf het er maar inIk zal haar voor mij winnen door middel van liefde! Uiterlijk speelt geen rol in onze relatie.
alleen als gratisquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:21 schreef Beach het volgende:
Jan interesse in key voor Ghost Recon Future Solder beta Xbox 360?
Oefffquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:21 schreef Beach het volgende:
Jan interesse in key voor Ghost Recon Future Solder beta Xbox 360?
uiteraardquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alleen als gratis
sloeberjan he
![]()
dm, denk invoeren in je marketplacequote:Op vrijdag 20 april 2012 20:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oefffkan ik hem dan downloaden ofzo ?
![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:28 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wowtof man dankjewel
ff testen toch
Oefff ik downloadquote:
Ik kan hem wel downloaden zonder Gold in ieder gevalquote:Op vrijdag 20 april 2012 20:35 schreef Beach het volgende:
Ja had ik niet aan gedacht dat je er Gold voor nodig hebt
Hopelijk kan je dan ook spelen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik kan hem wel downloaden zonder Gold in ieder geval
Anders boze mail naar Xbox Live dat ik live had en het opeens verdwenen is en misschien krijg ik wel een paar maandjes danquote:
You say black I say whitequote:
Jaquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hoi renee hoi beach, kennen jullie de film 'the little rascals'?
Zooo vaak gezienquote:
hahaha ja omgquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Zooo vaak gezienik wil ook flapperen met mijn oren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |