Inderdaad, ben nu al ruim 3 maanden aan het zoeken, maar ik heb een IT achtergrond, en in mijn provincie is er haast geen IT, dus dat is echt bagger..quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:08 schreef Bombshell het volgende:
Werkzoeken is kut! Vorig jaar raakte ik rond deze tijd ook werkloos. Wat een ellende was dat. Succes.
in utrecht (midden van het land) en in de randstad zijn er genoeg vacaturesquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:43 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Inderdaad, ben nu al ruim 3 maanden aan het zoeken, maar ik heb een IT achtergrond, en in mijn provincie is er haast geen IT, dus dat is echt bagger..
Ik denk dat ik tegenwoordig 1 sollicitatie per week verstuur, meer vacature's zijn er gewoon niet..
Als verkoper jaquote:Op zondag 29 april 2012 20:55 schreef Mentos79 het volgende:
[..]
in utrecht (midden van het land) en in de randstad zijn er genoeg vacatures
Yup ik, ben alleen wel een starter met een HBO bedrijfseconomie diploma.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:38 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Over 3 weken wordt mijn jaarcontract niet langer verlengd.
Achtergrond: Financiele administratie
Opleiding: HBO
Zijn er meer mensen hier met deze achtergrond?
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:47 schreef CoolStoryBro het volgende:
[..]
Yup ik, ben alleen wel een starter met een HBO bedrijfseconomie diploma.
Begin volgende week bij de Big 4 als Assistent Accountant.
Haha ik ook! Moest zelfs 3 weken op mijn afwijzing wachten :pquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:37 schreef Elvi het volgende:
Tering ik ben zelfs afgewezen voor vrijwilligerswerk. Ze hadden al genoeg mensen
Gewenst profiel?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:48 schreef Luxuria het volgende:
Iemand op zoek naar een logistieke orderentry functie in de regio noord-limburg?
Zozo, dat is nog eens snelquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:45 schreef PteV het volgende:
Zojuist een sollicitatiebrief verstuurd, krijg ik na 4 () minuten al een mail terug dat 'in overleg met de verantwoordelijk manager' is besloten mij niet mee te nemen in de procedure...
quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:45 schreef PteV het volgende:
Zojuist een sollicitatiebrief verstuurd, krijg ik na 4 () minuten al een mail terug dat 'in overleg met de verantwoordelijk manager' is besloten mij niet mee te nemen in de procedure...
say whatquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:45 schreef PteV het volgende:
Is dat ene dus niet gelukt?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:45 schreef PteV het volgende:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:45 schreef PteV het volgende:
Ik zou dit ook wel wat vinden hoor. Alleen beschik ik nog niet over de kennis hoe je het best als zelfstandige kan beginnen. Ook moet je inderdaad echt weten waarin je wilt handelen en je moet een goed ondernemers plan hebben.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:07 schreef casualguy het volgende:
Tip voor degenen die precies weten wat ze willen en kunnen qua werk.. bedenk een goed plan.. surf internet af om info te verzamelen om als freelancer of zzp'r aan de slag te gaan(voordelen: geen werknemers in dienst en geen baas die hele dag naar je zit te kijken, geen gedoe met contracten)..
dat is waar ik op dit moment mee bezig ben om te gaan doen(lekker je eigen baas, je eigen tijden bepalen, meer loon) echter moet je wel zelf zorgdragen voor je administratie en fiscale gedeelte ervan.
Een vriendin van mij werkt al ruim 2 jaar lang als zzp'r en succesvol, door haar ben ik dus eigenlijk over de streep getrokken om ook als zzp'r aan de slag te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |