Vertel mij wat.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
gelijk heb je maar ik twijfel tussen horcea of zorg en welzijn
het is zo moeilijk
in augustus loopt mijn contract af komt wel goed uitquote:Op donderdag 10 mei 2012 00:15 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Vertel mij wat.![]()
Die 2 dingen moeten wel lukken hoor zo voor de grote vakantie. Dan zoeken ze beiden juist veel vakantiekrachten.
En wellicht vindt je 1 ding wel zo leuk. Dan kan je daarin misschien door gaan.quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:21 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
in augustus loopt mijn contract af komt wel goed uit
quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:08 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
gelijk heb je maar ik twijfel tussen horcea of zorg en welzijn
het is zo moeilijk
Zouden ze er dan uitkomen?quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:54 schreef YebCar het volgende:
[..]
Jij en FerryNL moeten maar eens gaan daten
De één in de horeca en de ander in de zorg, probleem opgelostquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 00:54 schreef YebCar het volgende:
[..]
Jij en FerryNL moeten maar eens gaan daten
quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2012 09:25 schreef StephanL het volgende:
[..]
De één in de horeca en de ander in de zorg, probleem opgelost
Ik werk sinds kort als bagagemedewerker via een uitzendbureau bij een groot Nederlands vliegmaatschappij met die blauwe kleurHet is soms best pittig werk als je moet werken, maar gelukkig heb je af en toe ook even rust er tussendoor waardoor het goed uit te houden is. Verdient matig tot redelijk, niet super, maar heb weer geld dat is ook belangrijk.
Dat is idd een heel verschil! Vervelend joh...quote:Op donderdag 10 mei 2012 06:35 schreef Kekaa het volgende:
Haaaai,
twee a drie jaar geleden hier ook gepost...
Zometeen naar het UWV om te vragen hoe en wat met betrekking tot gedeeltelijke WW (geen idee of het kan). Heb gistermiddag te horen gekregen dat bij 1 van mijn twee banen het contract niet wordt verlengd.
Zo werk je 36 uur per week, en zo nog maar 12...
WW kan je inderdaad ook aanvragen als je uren verliest. zelfs als je bij één werkgever in een keer veel minder kan werken kan je WW krijgen...quote:Op donderdag 10 mei 2012 10:14 schreef Kekaa het volgende:
Zow, WW aangevraagd, zal mij benieuwen.
Alles heerlijk volledig via internet... Wel irritant als die site het soms niet doet.
En nu op zoek naar werk...........
MBO & HBOquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:43 schreef Zocalo het volgende:
Wat ik me afvraag: Welke opleiding of niveau hebben de mensen hier gedaan?
Zijn er problemen over alle opleidingsniveaus?
Ik heb een HBO afgerond en vanaf juli/augustus komt daar WO bij.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:43 schreef Zocalo het volgende:
Ook MBO en HBO... En ja volgens mij wel. Heb wel het idee dat hier vooral starters/mensen met weinig ervaring rondhangen.quote:Op donderdag 10 mei 2012 13:43 schreef Zocalo het volgende:
WOquote:Op donderdag 10 mei 2012 13:43 schreef Zocalo het volgende:
Ik ook. Werk vinden is op alle niveau's moeilijk op dit moment. (tenzij je in een callcenter wil zitten)quote:
quote:
Tegenwoordig ook niet meer hoor. Had bij 2 callcenters gesolliciteerd, maar mocht telkens niet door omdat ik niet commercieel genoeg was.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:47 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik ook. Werk vinden is op alle niveau's moeilijk op dit moment. (tenzij je in een callcenter wil zitten)
quote:
Nou, ik heb het van de week voor elkaar gespeeld om zelfs voor een callcentre nog afgewezen te worden.... MBO4 opleiding + werkervaring op HBO niveau.quote:Op donderdag 10 mei 2012 16:47 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik ook. Werk vinden is op alle niveau's moeilijk op dit moment. (tenzij je in een callcenter wil zitten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |