niets mis met wat achter de rest aanlopen. huidige generatie elektrische auto's staat echt nog in kinderschoenen. babies. beter jat je het als het product wat volwassener wordt (idvt).quote:
Zomaar een mogelijke oplossing...quote:Op zaterdag 12 mei 2012 11:53 schreef Weltschmerz het volgende:
Volelektrische auto's bestaan eigenlijk nog niet, aangezien ze niet autonoom zijn. Ook als de laadtijd ernstig wordt verkort blijft het een probleem, een pompstation zou ook niet werken als het tanken zelf 10 minuten kost, dan krijg je al enorme opstoppingen.
Waarom zou een autoliefhebber geen elektrische auto nemen?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:16 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Duh, logisch.
Audi is voor echte autoliefhebbers, en echte autoliefhebbers nemen geen elektrische auto.
Omdat er gewoon weinig rijbeleving is bij een elektrische autoquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:55 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Waarom zou een autoliefhebber geen elektrische auto nemen?
Er zijn ook mensen die nog LP's afspelen, dat wil niet zeggen dat de CD geen succes is geworden.
Voor de meeste mensen is een auto een hulpmiddel om van A naar B te komen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:56 schreef H-D het volgende:
[..]
Omdat er gewoon weinig rijbeleving is bij een elektrische auto
Ja maar je had het over autoliefhebbers. En dan is dus meer dan een hulpmiddel om van A naar B te komen. En daar was mijn reactie ook op...wel consequent blijven dan hequote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:57 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Voor de meeste mensen is een auto een hulpmiddel om van A naar B te komen.
Ik ben ook gek op mijn Volvo 740 uit '86 met een dikke 2.3 liter 8 klepper.
Maar dat wil niet zeggen dat ik negatief tegenover onvermijdelijke veranderingen sta.
Maar "er niets van moeten hebben" en iets "niks vinden" is natuurlijk alleen een kwestie van smaak.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:59 schreef H-D het volgende:
[..]
Ja maar je had het over autoliefhebbers. En dan is dus meer dan een hulpmiddel om van A naar B te komen. En daar was mijn reactie ook op...wel consequent blijven dan he![]()
En ik moet persoonlijk gewoon niks van elektrische auto's hebben...vind het gewoon niks.
Sterker nog: dit is een foto van die stickerquote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:59 schreef H-D het volgende:
[..]
Btw heb je ook zo'n Volvoforumelandsticker op je auto dan zoals in je UI?![]()
Vrind, daarom staat er ook 'persoonlijk'.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Maar "er niets van moeten hebben" en iets "niks vinden" is natuurlijk alleen een kwestie van smaak.
Ah coolquote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:00 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Sterker nog: dit is een foto van die sticker
Ah ja, daar las ik overheen.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:02 schreef H-D het volgende:
[..]
Vrind, daarom staat er ook 'persoonlijk'.
Jaquote:[..]
Ah cool
Dat is onzin. Elektrisch is zelfs beter dan verbranding want je hebt in ieder toerental maximaal koppel. De accu techniek is echter veels te slecht om er echt wat aan te hebben.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 13:56 schreef H-D het volgende:
[..]
Omdat er gewoon weinig rijbeleving is bij een elektrische auto
Ten eerste is rijbeleving natuurlijk een persoonlijk iets. Dat ik geen plezier beleef aan elektrisch rijden kan jij onmogelijk als onzin bestempelen. Ten tweede gaat bij mij rijbeleving om meer dan alleen het max koppel bij ieder toerental.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat is onzin. Elektrisch is zelfs beter dan verbranding want je hebt in ieder toerental maximaal koppel. De accu techniek is echter veels te slecht om er echt wat aan te hebben.
En juist die accu-techniek, laadtechniek, laadstromen en levensduur maken spectaculaire verbeteringen door. Er zit een hele groeiende industrie achter, nano-technologie is inmidels echt praktisch toepasbaar, er is een groeiende vraag (en dat moet je niet op jezelf projecteren maar op de echte vraag op de markt) en dan is er een hoop mogelijk.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 14:05 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat is onzin. Elektrisch is zelfs beter dan verbranding want je hebt in ieder toerental maximaal koppel. De accu techniek is echter veels te slecht om er echt wat aan te hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |